سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 220
دیروز : 214
افراد آنلاین : 2
همه : 82196
چت باکس

سترسي تمام مردم جهان به اينترنت و گسترش روابط الكترونيكي از طريق وب سايت ها، باعث به وجود آمدن تجارتي پر سود و بدون محدود هاي جغرافيايي و مكاني و فيزيكي شده است. در طراحي سايت هايي كه امروزه كار تجارت را انجام مي دهند، جذب مخاطب و مشتريان تبديل به رقابتي براي كسب درآمد در اينترت شده است.

مهمترين مزاياي تجارت الكترونيك و كسب و كار الكترونيك را اين موارد مي توان داست:

  • حذف محدوديت هاي مكاني و زماني
  • كاهش هزينه هاي توليد
  • افزايش درصد فروش
  • دسترسي آسان به اطلاعات لازم
  • جهاني شدن تجارت
  • كاهش هزينه هاي معملاتي و زمان انجام كار
  • حذف دلال ها و واسطه ها

 امروزه علم طراحي سايت از تمام اين مزيت ها استفاده كرده و وب سايت هايي با بهترين و بيشترين بازديد در زمينه تجارت آن وب سايت طراحي مي نمايند؛ تا منجر به كسب و كار الكترونيك از طريق طراحي سايت هاي شركت ها شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۴:۱۹:۵۲ ] [ طراح ]
همانگونه كه گفتيم كسب و كار الكترونيكي كه ما از طريق طراحي سايت ها به آن مي خواهيم دست پيدا كنيم، شامل، تلفيق و پيوند دادن سيستم ها، فرآيند هاي درون سازماني، زنجيره تامين منابع مي باشد، كه با استفاده از اصول و فناوري هاي طراحي سايت جديد و ابزار اينترنت مناسب به اين هدف دست خواهيم پيدا كرد.
 
كسب و كار الكترونيك را بسته به نوع ارتباطات در آن، در 8 مدل معرفي مي نمايند: 
  • مصرف كننده با مصرف كننده ( C to C  )
  • شركت با شركت ( B to B  )
  • شركت با مصرف كننده ( B  to C  )
  • مصرف كننده با شركت ( C  to B  )
  • شركت با دولت ( B  to G  )
  • دولت با مصرف كننده ( G to C  )
  • شركت با كاركنان ( B to E  )
  • دولت ها با دولت ها ( G to G  )
 در طراحي سايت بايد به اين روابط شناخت داشته باشيم و در طراحي سايت خود با توجه به اين روابط، وب سايت هاي خود را طراحي كنيم؛ تا مخاطبان و كاربران اين وب سايت ها بتوانند از امكانات آنها استفاده بهينه را داشته باشند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۴:۱۷:۰۷ ] [ طراح ]

كسب و كار الكترونيك معنا و مفهومي عام تر و كلي تر نسبت به تجارت الكترونيك دارد.

اولين بار توسط شركت IBM در سال 97 ميلادي اين مفهوم عنوان شد، كه تجارت الكترونيك را  نيز شامل مي شد. همچنين به راهكار هايي در خود داشت كه بايد در درون شركت و يا نهاد و يا سازماني كه در آن كار تجارت را انجام مي دهيم، تا بتوانيم تجارت موفقي در تجارت الكترونيك داشته باشيم.

 كسب و كار الكترونيكي شامل اين موارد مي باشد:

  • تجارت الكترونيك
  • هوشمندي شركت ها
  • مديريت روابط شركت ها
  • مديريت زنجره ي تامين منابع داخلي شركت
  • برنامه ريزي بر روي منابع شركت

 مهندسين فناوري اطلاعات و طراحان سايت و برنامه نويسان وب سايت، امروزه به دنبال طراحي سايت هايي با چارت هاي مشخص هستند كه مشخصه بارز اين طراحي سايت، هدف تجارت الكترونيك و كسب و كار الكترونيك مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۵۶:۳۱ ] [ طراح ]

طراحي سايت ها امروزه به سمت تجارت الكترونيك مي روند. به طور كلي و در معناي جامع اگر بخواهيم تجارت الكترونيك را تعريف كنيم، هرگونه  خريد و فروش و معامله و همچنين ارائه خدمات و انتقال سرمايه را كه از طريق ارتباط هاي اينترنتي و ديجيتالي انجام شود را تجارت الكترونيك مي نامند.

در معناي كه اتحاديه اروپا در سال 97 ميلادي تجارت الكترونيك را معرفي كرده است، تجارت الكترونيك، تجارتي ست كه  بر پردازش و انتقال الكترونيكي دادهها، شامل مـتن، صـدا و تصـوير مبتني ميباشد.

در طراحي سايت ها امروزه طراحان سايت با مطالعه مباحث تجارت الكترونيكي، هدف دارند كه وب سايت هايي طراحي كنند كه در زمينه تجارت الكترونيك بتواند مشتريان بازار خود را جذب نمايد.

تجارت الكترونيك چيست


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۵۵:۵۱ ] [ طراح ]

شروع سرويس هاي بانكداري از راه دور، از طريق رسانه هاي الكترونيكي در اوايل دهه ي 80 ميلادي بود. كلمه پركاربرد  "آنلاين" در اواخر دهه ي 80 ميلادي محبوب شد، و به يك پايانه كه از طريق تلفن براي دسترسي به خدمات بانكي به كار مي رفت، اطلاق مي شد.

اولين بانك ها در اين زمينه در سال 81 ميلادي در شهر نيويورك بودند، كه 4 بانك بزرگ شهر نيويورك در آن سال سرويس هاي خود را از طريق ويدئو تكس به مشتريان ارائه كردند. اگرچه طرح ويدئو تكس بعد از دو سال شكست خورد.

بعد از آن شركت ساخت و ساز ناتينگهام انگلستان در سال 83 ميلادي توانست سيستمي را در زمينه آنلاين بودن خدمات بانكي ارائه دهد كه به جز مشاهده حساب و انتقالات حساب، مشتري بتواند قبوض خود را نيز پرداخت نمايد؛ اين شروع يك تحول در زمينه بانك داري بود، به شكلي كه امروزه در طراحي سايت بانك ها اكثرا خدمات بانك ها، از طريق وب سايت شان قابل پيگيري و انجام مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۲۰:۰۵ ] [ طراح ]

در اين بخش به ارائه چند راه كار بسنده مي كنم، گرچه با بسياري از آنها در كشور امروزه سر كار داشتيم و دولت نيز براي ترغيب مردم به استفاده از تجارت الكترونيك، اين راه كارها را در دستور كار خود قرار داده است؛ گرچه هنوز فاصله ي زيادي تا رسيدن به ايده آل داريم.

  • اولين نكته در اين امر استفاده از خودپرداز ها و آشنايي مردم به خدمات راه دور مي باشد
  • آشنا كردن مردم با پرداخت قبوض از طريق اينترنت و خدمات الكترونيك بانك ها
  • آشنايي مردم به خريد از طريق فروشگاه هاي اينترنتي
  • بيمه كالا ها و خدمات انجام شده از طريق فروش اينترنتي و خدمات الكترونيكي، تا تضميني باشد براي ايجاد اطمينان مشتريان نسبت به اين خدمات
  • ارائه تحليل ها و گزارش هاي كامل و جامع به مشتريان در صفحات وب سايت خود، در زمينه اي كه  به كسب و كار ما مراجعه كرده اند. مثل توضيحات كامل درباره محصولات ارائه شده و فيدبك نظرات درباره آن محصول
  • تاكيد بر اين نكته كه خدمات و فروشگاه اينترنتي ما   24 * 7 ( يعني هفت روز هفته و در بيست و چهار ساعت شبانه روز) مي باشد
  • ايجاد درگاه هاي مطمئن پرداخت الكترونيك كه ايمني و امنيت اطلاعات مشتري در آن كاملا محفوظ باشد
  • دريافت كارمزد پايين تر از مشتريان
  • تاكييد به گارانتي محصولات و خدمات پس از فروش

 در طراحي سايت هاي خود اگر بتوانيم به اين نكات توجه داشته باشيم، مي توانيم مشتريان خود را به استفاده از خدمات و خريد محصولات خود از طريق وب سايت خود ترغيب نماييم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۱۹:۴۸ ] [ طراح ]

بازاريابي مقاله علم توسعه يافته اي نيست اگر به نويسندگي و كنار گذاشتن كلمات و جملات كنار يكديگر علاقه داريد و از علائم نگارشي و گرامي هم اطلاعات زيادي داريد  پس شما چند قدم به حرفه اي شدن در اين زمينه نزديك شده ايد البته كارهايي هم هست كه بايد از آنها خودداري كنيد كه به نبايدها معروف اند و در مقابل كارهايي هم هست كه مي خواهيد روي مبحث بازاريابي مقاله اي بيشتر تمركز كنيد و جزء بايدها به شمار مي روند.

بازاريابي براي تبليغ شركت و يا وب سايت

در نتيجه جستجوي مقالات ديگر مثل نمونه قبلي تعداد زيادي از بايدها و نبايدهايي را كه براي موفقيت در بازاريابي اينترنتي موثر است را كشف  مي كنيد.هرچه دانش خود را در زمينه بازاريابي بيشتر كنيد ياد خواهيد گرفت تا از چه كارهايي خودداري كرده و چه كارهايي را انجام دهيد.

بياييد اول از نبايدها شروع كنيم:

√ نبايد متن خود را با عباراتي مانند ” مقاله زير در مورد باغباني است” ( يا هر اتفاقي كه قرار است رخ دهد ) شروع كنيد. هميشه با عنوان هاي چشم گير و جذاب شروع كنيد ، ايده شما مخاطب را جلب كرده و بيشتر علاقه مند مي شوند تا در مورد مقاله اي كه منتشركرده ايد بخوانند.
√ هيچ گاه مقاله خود را طولاني ننويسيد.مقالات كوتاه قدرتمندتر هستند و اينكه خوانندگان مقاله خود را از دست بدهيد هم كمتر اتفاق مي افتد.
√ نبايد مقاله خود را روي وبسايت ها بزرگ بنويسيد. اگر باعث پيشرفتتان نخواهد شد از اين كار خودداري كنيد.خوانندگان شما به دنبال اطلاعات صحيح يا دقيق هستند اين متن شخصاً برا ي من چه سودي دارد؟ آن ها به دنبال مطالب تكراري و كپي نيستند.
√ نبايد كلمات و عبارات كليدي را زياد در مقاله خود قرار دهيد.موتورهاي جستجوي مختلف خيلي اين روش را نمي پذيرند.
√ خوانندگان خود را با شروع جملات پيچيده يا بدون جواب و يا اينكه جايگاه آن را در متن خود مشخص نكرده ايد گيج نكنيد.

و حالا بايدها:

√ در مورد ايده هايي بحث كنيد كه آن را تجربه و يا امتحان كرده ايد و حتي اينكه تجربه خود را با موضوع مشخص بيان مي كنيد هميشه در نوشته شما اين مطلب نمايانگر مي شود.
√ مقاله خود را بازخواني كنيد و دوباره آن را بخوانيد و املاء و خطاهاي گرامري آن را قبل از قرار دادن در اينترنت اصلاح كنيد.
√ هميشه در كنار مقاله هاي خود اطلاعات مفيد ديگر هم قرار دهيد و سعي كنيد به خوانندگان كمك كنيد تا به مطالب ديگري كه قرار مي دهيد نيز علاقه مند شوند.
√ به طور مرتب مقاله بنويسيد و آن را در وب سايتها و كاتالوها  قرار دهيد.
√ نبايد مقاله خود را فقط يكجا قرار دهيد در اينصورت خوانندگان زيادي  ازاطلاعات شما سودي نخواهند برد .
√ به آمار مقالات خود نيز توجه داشته باشيد كه منجر به ترافيك بيشتري براي شما مي شود. بايد مقاله هاي خاص خود را در معرض نمايش قرار دهيد و آن ها را گسترش دهيد.

و حالا چند قانون بايد و نبايد بازاريابي مقاله اي براي تبليغ شركت و يا وب سايت خود را مطالعه كرده ايد. اگر به طور مناسب بازاريابي نكرده ايد پس زمان را بيهوده تلف كرده ايد اگرچه ميتوانيد بهترين مقاله ها را در دنيا بنويسيد اگر مقاله اي را به طور درست ارائه نداده ايد يا از نكاتي كه در بالا به آنها اشاره كرده ايم پيروي نكرده ايد وقت ديگران را هم هدر داده ايد چرا به روش درست آن كار را شروع نكنيد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۵۸:۰۳ ] [ طراح ]

مدتي پيش در سايت مقالاتي را در زمينه ي بازاريابي اينترنتي ( نكات بازاريابي اينترنتي و بازاريابي ايميل ) آموزش داده شد.همانطور كه مي دانيد بازاريابي اينترنتي يكي ازكم هزينه ترين و در عين حال پربازده ترين روش ها در بازاريابي مي باشد.در بازاريابي اينترنتي معمولا طراحي حرفه اي سايت ، بهينه سازي سايت ، تبليغات اينترنتي ، ايميل و ويديو ماركتينگ موثر هستند.

در اينجا مي خواهيم تا شما را با بازاريابي اينترنتي غيرمستقيم با محتوا آشنا كنيم.تجربه نشان داده كه 80 درصد بازديدكنندگان سايت ترجيح مي دهند تا اطلاعات سايت را به صورت مقاله بخوانند و 70 درصد ازپاسخ دهندگان به تحقيق بيان كردند كه بازاريابي با محتوا باعث مي شود حس نزديكي بيشتري نسبت به شركت اسپانسر كننده داشته باشند، همين طور 60 درصد نيز بيان كرده بودند محتواي شركت به آنها كمك مي كند، تصميم گيري بهتري در انتخاب محصول داشته باشد.

بازاريابي اينترنتي غيرمستقيم با محتوا

در روش بازاريابي اينترنتي غير مستقيم با محتوا براي معرفي شركت و يا محصول ، محصولات و كالاهاي خود را به صورت مقاله معرفي مي كنيم در اين روش مي توانيد مقالاتي را ترتيب دهيد و در قالب آن مقالات با مثال هاي زنده محصولات خود را معرفي كنيد، نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه زبان ذهن ما زبان تمثيل و قصه هست و براي يادگيري تمثيل ها معجزه مي كنند.حال به بيان روش هاي مهم در بازارابي غيرمستقيم مي پردازيم.

√ تعيين اهداف خود و شناخت كامل بازار هدف و مشتريان: مطالب، تمامي متوني مي باشند كه در يك سايت يافت مي شوند در اين راستا متون وارد شده بايد مناسب موضوع و هدف سايت باشد.

طراحي وب سايت به صورت محتوا محور: مطالب وارد شده در سايت بايد به صورتي بشد كه كاربر را جذب نمايد تا كاربر به دنبال كردن سايت شما مشتاق شود.همچنين بروز رساني سايت از عوامل مهم در جذب مشتري محسوب مي شود براي اينكار بهتر است برنامه ريزي كنيد و طبق برنامه يك روز از هفته را براي انتشار مطالب در نظر بگيريد . اين كار باعث مي شود تا بازديدكنندگان جديد متوجه منظم بودن سايت شما مي شوند و بازديدكنندگان قبلي هم طبق برنامه به سايت شما سر مي زنند.

√ استفاده از تصاوير و ويديوهاي مناسب: سعي كنيد براي مطالبي كه وارد مي كنيد از عكسي مناسب براي نشان دادن مفهوم و كمك كردن در متن استفاده كنيد .در اين راستا سعي كنيد فاصله اي را بين پاراگراف ها قرار دهيد تا چشم بيننده را اذيت نكند .همچنين با قرار دادن ويديوهاي آموزشي در سايت خود و همچنين سايت هاي مانند يوتيوب و آپارات بازديدكننده خود را افزايش دهيد . آموزش تصويري هم باعث بهترشدن انتقال مطلب مي شود.

√ برگزاري قرعه كشي و اهداي جوايز: عرضه ي اطلاعات مهم و هچنين پيشنهاد تخفيف ويژه و شركت در قرعه كشي مي تواند انگيزه را در مشتري ايجاد كند و تاثير مثبتي در بازاريابي ايميل داشته باشد.شما نيز مي توانيد به حد وسع خودتان مسابقات و قرعه كشي هايي انجام دهيد و با هداياي نفيس ديگران را به سمت برند خود جذب كنيد.

√ همكاري با سايت هاي همكار و مرتبط: داشتن ارتباط با همكاران مي تواند در مواقع لازم به ما كمك كند براي مثال اگر يكي از همكاران ما قصد داشته باشد، كارگاه آموزش طراحي سايت برگزار كند وب سايت ما خيلي هدفمند مي تواند براي آن تبليغات غيرمستقيم انجام دهد، او مي بايست در قالب يك متن، كارگاه آموزشي خود را توضيح داده و در بخش اخبار يا مقالات وب سايت خود درج مي نماييم، در اين صورت مسلما او  نيز زماني كه ما يك آفر و يا پيشنهاد جديد داشته باشيم به كمك ما مي آيد. از آنجايي كه در وب سايت هاي مرتبط بازار هدف ما وجود دارد اين كار مي تواند بازدهي بسيار زيادي براي ما داشته باشد.

با توجه به موارد ذكر شده و رعايت اصول بالا و همچنين ارائه محصولات و نمونه كارهاي با كيفيت مي توانيد به پيشرفت بازاريابي و همچنين افزايش درآمد خود كمك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۵۷:۲۱ ] [ طراح ]

بازاريابي همانگونه كه از اسمش مشخص مي باشد، پيدا كردن بازار هدف و مشتري مي باشد.

در بازاريابي اينترنتي ما نمي توانيم مانند بازارياب هايي كه به مشتريان مراجعه مي نمايند و توسط گفتار و رفتار خود مشتري را جذب مي نمايند، عمل نماييم.

در بازار يابي اينترنتي مشتري با وب سايت ما در ارتباط مي باشد و ارتباط ما از طريق مجازي با آنها برقرار مي باشد. در بازاريابي اينترنتي ما بايد بتوانيم با طراحي سايتي بهينه سازي شده و بهينه سازي سايت از لحاظ محتوا و سئو و طراحي قالبي گرافيكي و جذاب براي مشتري با مشتريان ارتباط برقرار كنيم.

همچنين براي معرفي وب سايت خود در بستر جهاني اينترنت، نياز داريم كه وب سايت ما توسط موتور هاي جست و جو، شناسايي شده باشد و نام و آرم تجاري و برند ما كه نام وب سايت ما از آن گرفته شده است، در آن ثبت شده باشد.

ما با رعايت اين نكات و مطالعه كامل مقالات بازريابي اينترنتي كه در اين بخش مطالعه مي نماييد، مي توانيم از طريق اينترنت بازريابي مفيدي براي وب سايت خود داشته باشيم.

در طراحي سايت خود بايد توجه داشته باشيم كه طراحي را به شركت هايي كه تجربه كافي در اين زمينه دارند واگذار نماييم، تا وب سايت ما از لحاظ محتوا و سئو و هم از لحاظ ثبت در موتور هاي جست و جو در رتبه هاي اول قرار بگيرد. زيرا قطعا اين كار باعث خواهد شد كه ما بازار هدف خود را پيدا كنيم و به بهينه سازي سايت خود رسيده باشيم. يكي از شركت هاي طراحي سايت كه در اين زمينه بسيار موفق عمل كرده است، شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا مي باشد، كه هم اكنون بسياري از وب سايت هاي طراحي شده توسط اين شركت در رتبه هاي اول موتور هاي جست و جو كه سر آمد آنها موتور جست و جو google مي باشد، قرار دارند.

مي توانيد به نمونه وب سايت هاي طراحي شده اين شركت با كليك در اينجا مراجعه نماييد و نام شركت ها و زمينه كاري آنها را در موتور جست و جوگر گوگل سرچ نماييد تا رتبه آنها را در ليست پيدا شده ببينيد. ضمنا ليست رتبه تعدادي از وب سايت هاي طراحي شده را با كليك در اينجا تماشا نماييد.

مثلا كلمه دوربين مدار بسته را سرچ نماييد و اولين سايت پيدا شده در اين زمينه با آدرس i-cctv.ir را پيدا خواهيد كرد كه از نمونه سايت هاي طراحي شده توسط شركت طراحي سايت مبنا مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۱:۴۷:۱۹ ] [ طراح ]

راز بدست آوردن درآمد در تجارت الكترونيك و بازاريابي موفق در اينترنت يك عمل مي باشد:

هنر تبديل كردن بازديد كنندگان وب سايت به خريدار

بهترين و مفيد ترين بازريابي كه ما جدا از تبليغات مي توانيم  انجام مي دهيم، جلب نظر بازديد كنندگان خود وب سايت مان براي خريد محصولات و يا دريافت خدمات از ما  مي باشد.

ما مي توانيم با طراحي سايت مناسب و گرافيك جذاب و همچنين توضيحات كافي در مورد محصولات خوب و جلب نظر اعتماد مشتري، مثلا با دريافت e نماد مي توانيم بازديد كنندگان را تبديل به مشتريان خود نماييم.

راز درآمد فوق العاده در اينترنت

براي افزايش فروش بهتر است از هم اكنون شروع نماييم.

نياز به دانستن مطالب زيادي نداريم.

مطالب درآمد زايي از سايت را در اين بخش مطالعه نماييد.

مطالب بهينه سازي سايت را نيز مطالعه نماييد.

حال فقط كافي ست اقدام به راه اندازي وب سايت و طراحي سايت در زمينه كاري دلخواه تان را شروع نماييد، و از آن كسب درآمد كنيد.

البته براي آشنايي كامل با تجارت الكترونيك و مواردي كه بايد رعايت نمايد، سفارش مي كنم بخش مقالات تجارت الكترونيك و ارتباط با مشتري و مطالب اين بخش يعني بازاريابي اينترنتي را به طور كامل مطالعه نماييد.

هدف ما از به اشتراك گذاشتن اين مطالب با شما دوستان، پيشرفت و آگاهي مناسب شماست. شايد خيلي از همكاران از ارائه اين مطالب به خاطر ايجاد رقيب برايشان خودداري كنند، اما ما از داشتن رقيب براي پيشرفت استقبال خواهيم كرد. زيرا باعث پيشرفت هر دو طرف خواهد شد.

لطفا شما نيز مطالب خود را با ما از طريق بخش نظرات و ايميل به اشتراك بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۱:۴۷:۰۱ ] [ طراح ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب