سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 163
دیروز : 214
افراد آنلاین : 3
همه : 82139
چت باکس

براي اين امر ابتدا بايد علم اين را داشته باشيم كه در طراحي سايت خود روش هايي را به كار ببريم كه باعث جذب مخاطبان بيشتر شود؛ البته نكته مهم در جذب مخاطب اين مي باشد كه بايد مخاطبان و بازديد كنندگان وب سايت دليل بازديدشان از وب سايت ما، براي كسب اطلاعات در زمينه محصولات و خدمات شركت ما باشد، زيرا بازديد كننده هاي كه فقط يكبار وب سايت ما را بازديد كنند زياد براي ما موثر نخواهند بود؛ چون هدفي غير از بازديد از وب سايت ما را داشتند.

پس بايد روش هاي بهينه سازي سايت قبل و بعد از طراحي آشنا باشيم. بهترين كار در اين زمينه سپردن كار طراحي سايت به شركت هاي طراحي سايت با تجربه از جمله شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا مي باشد.

روش كار به اين صورت است :

ابتدا ما بايد يك دامنه و آدرس اينترنتي كه در بحث دامنه (Domian ) با آن آشنا شديم، ثبت نماييم كه با نام شركت همخواني داشته باشد و خلاصه اي مناسب و نامي با آهنگ كه در ذهن ماندگار باشد.

سپس بايد محلي براي ذخيره اطلاعات در فضاي وب كه در بحث ميزبان وب ( host) با آن آشنا شديم، ايجاد نماييم.

در مرحله بعد بايد به سراغ طراحي سايت زيبا با قالب گرافيكي مناسب و جذاب برويم، زيرا وب سايت در نماي اول حكم ويترين شركت ما را دارد. و البته تمام نكات بهينه سازي سايت را در طراحي آن رعايت نماييم.

حالا بايد محتواي كه قرار است به مشتري ارائه شود در وب سايت به صورت روزانه ثبت نماييم. مهمترين نكته در ثبت محتواي وب سايت، ثبت كلماتي مي باشد كه زمينه كاري ما حول آن كلمات مي چرخد. در مبحث بهينه سازي سايت مي توانيم با اين موارد آشنا شويم. در بهينه سازي سايت هم طراحي مناسب نياز مي باشد و هم  محتواي مناسب، به اين بحث سئو نيز گفته مي شود.

بعد از انجام دادن اين سه مرحله بايد بتوانيم توسط تبليغات و محتوا و دريافت اعلائم و نشانه هاي معتبر مانند e نماد (اي نماد) اعتماد مشتريان خود را جلب نماييم.

نكته بعد ايجاد يك راه آسان براي پرداخت الكترونيك مي باشد، اين كار نيز مي تواند تاثير زيادي در انتخاب وب سايت ما به عنوان فروشگاه اينترنتي براي مشتريان باشد.

در آخر هم بايد بتوانيم تبليغات خود را در بيشترين حد ممكن در سراسر جهان انجام دهيم و نام برند و شركت خود را از طريق نت جهاني كنيم. زيرا تجارت الكترونيك ديگر محدوديت جغرافيايي ندارد و بازار ما مي تواند جهاني باشد. گرچه براي اين امر بايد زيرساخت ها آن را نيز دارا باشيم و شركت داراي امور بين الملل و متخصصان ارتباطات خارجي باشد. همچنين محصولات ما نيز بايد توانايي جهاني شدن را نيز داشته باشد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۰۱:۵۱ ] [ طراح ]

همانگونه كه در تعريف بازاريابي اينترنتي عنوان كرديم، بازاريابي اينترنتي دانستن راز كسب درآمد و جلب نظر مشتري و پيدا كردن بازار هدف براي محصولات از طريق وب سايت مي باشد. در اين راه ما بايد قواعد و راهكار ها و تجربيات گذشته  را براي داشتن يك عملكرد خوب بدانيم و مطالعه كرده باشيم.

مثلا ما بايد هنر اين را داشته باشيم كه از طريق وب سايت و دريافت نظرات و نظر سنجي سليقه مردم را بتوانيم شناسايي كنيم؛ و يا هنر اين را داشته باشيم كه بتوانيم محصولات خود را به طوري در وب سايت خود معرفي كنيم كه انگار ما عرضه كننده بهترين محصول در اين زمينه مي باشيم.

هميشه بايد در تبليغات خود بر ارزش كالاي تاكيد داشته باشيم، نه قيمت كالاي خود؛ زيرا بسياري از مشتريان به دنبال كيفيت كالا مي باشند.

در طراحي سايت خود مهمترين نكته ايي كه ما را در شناسايي نياز هاي بازار كمك مي كند و همچنين ارتباطات ما را با مشتريان ببيشتر خواهد كرد، ايجاد صفحات نظرات است، صفحات نظراتي كه حتما در ثبت آن مشتري ايميل و يا شماره تلفني ثبت نمايد، تا به كمك ثبت اين مشخصات بتوانيم در آينده محصولات خود را هدفمند و به مشتريان علاقمند آن محصول، معرفي و تبليغ نماييم.

تمام اين هنرها و راهكارها در ده قاعده كلي عنوان مي شود.

اين قواعد عبارتند از:

  1. تاكيد داشتن بر ارزش كالا نه قيمت.
  2. رفتاري حرفه اي  لازمه ي موفيقت مي باشد.
  3. گستردگي تبليغ را كنار گذاشته و به دنبال تبلغ هدفمند بر روي بازار خاص محصولات خود باشيم ( مسلسل را كنار گذاشته و با يك سلاح دوربين دار، مشتريان خود را هدف بگيريم).
  4. وب سايت خود را در زمينه ابزار بازاريابي مسلح نماييم ( بخش ثبت نظرات، ثبت مشخصات كاربران و شماره تماس و ايميل آنها هنگام خريد و بازديد).
  5. فقط در وب سايت بدنبال معرفي و تبليغ محصولات نباشيم، بايد قسمتي براي اعلام نظرهاي و حرف هاي آزادانه مشتريان در طراحي سايت خود، ايجاد نماييم.
  6. در بازاريابي خود شناخت و دانايي داشته باشيم ( يعني ابتدا اول شركت و سازمان خود و محصولات توليد شده و ارائه شده خود را بشناسيم، سپس نسبت به خريداران نيز قبل از معامله و حتي قبل از معرفي محصولات شناخت پيدا نماييم).
  7. براي كار خود چشم انداز و هدف داشته باشيم.
  8. تواناي ارتباط با مشتري و مصرف كننده را در وب سايت مثلا با ابزار چت آنلاين، ايجاد نماييم.
  9. ذهنيت مشتريان را نسبت به محصولات خود، ذهنيت مثبت نماييم؛ نه اينكه بخواهيم به طور گسترده محصولات را معرفي نماييم.
  10. و در آخر مهمترين نكته ايي كه بايد بدانيم اين است كه، فروش آغاز راه است و نه پايان آن ( صرفا كار ما با فروش به پايان نمي رسد، ما مي توانيم آن مشتري را تا آخر راه مشتري خود نماييم و همچنين مي توانيم با ايجاد تماس با او و پرسيدن رضايتمندي او از محصول، مشتري را به خود جذب و او را تبديل به تابلو و بيلبوردي تبليغاتي براي محصولات خود نماييم).

 ضمنا تمام اين نكات به اين بستگي دارد كه ابتدا در طراحي سايت خود تمام موارد بهينه سازي سايت را رعايت كرده ايم يا نه! پس از شما ميخواهم مطالب بهينه سازي سايت را ابتدا مطالعه نماييد و سپس با قواعد عنوان شده به دنبال رونق بخشيدن به كسب و كار خود باشيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۰۱:۰۶ ] [ طراح ]

برند سازي يا برندينگ مفهومي فراتر از مارك و نام شركت مي باشد. برند يك واژه و نام تجاري ست كه توانسته است كاملا جاي خود را در ذهن عموم مردم باز كرده و در خاطر آنها هك شده است.


فلسفه برند سازي امروزه گسترش فراواني يافته است؛ به طوري كه براي آن كمپين برند سازي ايجاد شده است، كه اين كمپين براي ايجاد يك برند به نكات زيادي توجه مي نمايد، از جمله جنبه هاي تصويري و حتي جنبه هاي شنيداري يك برند. حتي قسمت هايي بر روي تلفظ يك برند در زبان هاي مختلف مطالعه مي نمايند تا برندي را انتخاب نمايند كه در تمام زبان ها تلفظي يكسان داشته باشد. كارخانه كوكلا كولا كه داراي يكي از برند هاي معتبر در دنياست، قبل از انتخاب برند خود روي بسياري از اين مسائل توجه كرده و يك برند با اعتبار براي خود و نام شركت خود ايجاد نموده است.

در دنياي امروز بسياري از شركت ها كه فكر مي كنند مي توانند در زمينه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندي براي خود مي باشند كه بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بيندازد.

مي توانيم بگوييم اگر نام تجاري شركت ما تبديل به يك برند بشود، ديگر نيازي به تبليغات گسترده حتي نداريم. فقط نياز به تبليغاتي داريم كه نام برند ما بر سر زبان بماند.

براي تبديل شدن نام شركت و به يك برند و بر سر زبان افتاد نام تجاري يمان، كافي ست با طراحي سايت مناسب و بهينه سازي سايت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شركت و نام آن، اقدام به تبليغات براي خود نماييم.

در دنياي اينترنت اين كار را بازريابي اينترنتي مي نماميم كه با آن در مباحث قبل آشنا شديم. بازرايابي اينترنتي كمك شاياني به ما در تبديل شدن نام تجاري شركت ما به يك برند خواهد نمود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۱۰:۴۷ ] [ طراح ]

راه هاي متنوعي براي اينكه بتوانيم از طريق اينترنت بازاريابي نماييم وجود دارد. تقريبا همه ي ما با تبليغات سايت هاي مختلف كه در سايت هاي مورد بازديد ما قرار دارد، مواجه شده ايم. اين روش يكي از روش هاي متداول تبليغات و بازريابي اينترنتي مي باشد كه مانند نصب تبليغات بر روي ديوار هاي شهر مي باشد. بدين صورت كه ما تبليغات خود را به صورت يك عكس يا متن يا فايل چند رسانه اي بر روي سايت هاي پر بازديد قرار مي دهيم.

اما ما مي خواهيم روش هاي ديگري را كه از طريق آنها مي توانيد بازاريابي اينترنتي انجام دهيد را به شما معرفي نمايم.

تمام اين موارد مي تواند با طراحي مناسب سايت و بهينه سازي سايت به مرحله عمل برسد. پس دقت داشته باشيد ابتدا در طراحي سايت خود دقت نماييم و يا طراحي سايت را به شركت هاي معتبر طراحي سايت واگذار نماييم تا در بهينه سازي سايت به ما كمك نمايند. بعد از اين بهينه سازي سايت ما مي توانيم بازار يابي اينترنتي وسيعي داشته باشيم.

ده روش متداول بازاريابي اينترنتي را به شما معرفي مي نمايم:

  1. بازاريابي از طريق ارسال ايميل هاي تجاري: امروزه تعداد زيادي از شركت ها از اين روش استفاده مي نمايند ولي ممكن است بسياري از نامه هاي تبليغاتي ما از طريق اين روش ديده نشود).
  2. ايجاد اجتماعات آنلاين: ما مي توانيم از طريق ساختن گروه هاي اينترنتي كه در آن بحث و گفت و گوي آزاد انجام مي شود، تعداد زيادي كاربر و مخاطب جذب نماييم و بعد از گسترش اين جامعه مي توانيم از اين مكان به عنوان يك ابزار تبليغاتي بزرگ استفاده نماييم؛ به عنوان مثال وب سايت فيسبوك و نرم افزار هاي چت كه امروزه بسياري از كاربران از آنها استفاده مي نمايند، از اين دسته مي باشند، كه حاصل نبوغ افرادي بودند كه حتي در ابتدا قصد داشتن همچين جامعه بزرگي براي تبليغات را نداشتند.
  3. نصب بنر و عكس هاي تبليغات اينترنتي: روشي متداول كه از دنياي واقعي كپي برداري شده و ما تبليغات خود را به صورت متن و عكس در وب سايت هاي پر بازديد قرار مي دهيم.
  4. ارائه خدمات در زمينه تخصصي خود از طريق وب سايت: ما مي توانيم به جز فروش محصولات خود در زمينه هاي تعمير و توضيحات نصب كالا هاي رقيب خود نيز شركت كنيم و به مشتريان آنها نيز خدمات دهيم و آنها را با محصولات خود آشنا نماييم. اينگونه خدمات كه بيشتر مي تواند از طريق تماس هاي تلفني و ارتباط هاي آنها با كارشناسان  ما حل شود، مي تواند به گسترش دامنه ي مشتريان ما كمك نمايد.
  5. راه اندازي بخش مقالات آموزش تخصصي، اخبار و اطلاعات: ما مي توانيم با قرار دادن مقالات تخصصي و آموزشي در زمينه تخصصي خود و ارائه آگاهي در مقالات وب سايت، به جز آشنايي مخاطبان و بازديدكنندگان، آنها را به محصولات خود جذب و حتي اعتمادشان را جلب نماييم.
  6. ارائه نرم افزار هاي آموزشي همراه محصولات: ما با ساختن نرم افزار آموزشي مي توانيم حتي قبل از فروش محصول، توسط نرم افزار آن را تبليغ نماييم، حتي مي توانيم با قرار دادن دانلود رايگان اين نرم افزار آن را در اختيار كاربران فراواني قرار دهيم.
  7. ارائه تبليغات ويدئويي: ساختن يك فيلم تبليغاتي و كليپ تبليغاتي نيز مي تواند كمك شاياني به بازاريابي اينترنتي ما نمايد.
  8. اعلام زمان ها خاصي خاص براي حراج و sale در سال: مي توانيم از زمان هاي مناسبتي مثل عيد و گذاشتن تخفيف ويژه و يا جايزه هاي ويژه براي خريدارن در اين زمان ها، آنها را به خريد از خودمان مجاب نماييم.
  9. همكاري با شركت هاي همكار و هم صنف: مي توانيم در زمينه هايي كه شباهت به فعاليت ما دارند با شركت هاي هم صنف تفاهم نامه اي ايجاد نماييم و بسياري از مراجعه كنندگان خود كه در زمينه كاري ما نمي باشند ولي به ما مراجعه مي نمايند، را با يكي از شركت هاي هم صنف ما كه در آن زمينه فعاليت دارد، معرفي نماييم و با انجام اين تفاهم نامه دو طرفه تعداد مشتريان خود بيشتر نماييم.
  10. استفاده از شركت هاي واسطه در زمينه تخصصي خود: بسياري از شركت هاي واسطه امروزه ايجاد شده اند كه در تجارت هاي پر سود وارد شده و به عنوان واسطه مشتريان را جذب مي نمايد و به شركت هاي بزرگ متصل مي نمايند.

در آخر باز نسبت به بهينه سازي سايت تاكيد مي نمايم. لطفا براي استفاده از وب سايت هاي خود، در طراحي سايت خود اقدام به بهينه سازي سايت از طريق آموزش و يا شركت هاي معتبر نماييد.

 
 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۹:۵۸ ] [ طراح ]

اگر ما براي نشان تجاري خود بتوانيم برند سازي انجام بدهيم و برند شركت ما در ذهن مردم ماندگار شود مزيت هاي فراواني خواهد داشت. مهمترين آن اين مي باشد كه شركت ما مشتريان وفادار خود را پيدا مي نمايد و خود آنها براي شركت ما نماد تبليغات خواهد شد.

 

مزيت برند سازي

 

در اينجا 5 مزيت عمده برند سازي را براي شما عنوان مي نمايم :

  • اعتبار شما را تاييد نموده و افزايش مي دهد: داشتن يك نام تجاري كه برند سازي شده است خود دليل اعتبار براي شركت ما مي باشد.
  • برند باعث مي شود مشتريان به راحتي شما را تاييد كرده و محصولات شما را خريداري نمايند.
  • تعداد مشتريان وفا دار به شما را افزايش مي دهد.
  • باعث ايجاد شناخت در بين مشتريان شده و ارتباط حتي عاطفي بين شركت شما و محصولات شما با آنها برقرار خواهد شد.
  • پيام و شعار شما را به خوبي در بين مخاطبان انتقال خواهد داد.

در طراحي سايت هاي خود براي انتخاب نام دامنه و نام وب سايت خود مي توانيم با نكات برند سازي  و همچنين بهينه سازي سايت، نامي انتخاب نماييم كه در آينده اي نزديك بر سر زبان ها خواهد افتاد.

كافي ست براي بهترين بودن فقط از امروز شروع نماييم. زيگ زيگلار

 

 

 
 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۱۱:۳۲:۲۵ ] [ طراح ]

در دنياي بازاريابي اينترنتي و بازاريابي جهاني، براي شركت هاي معتبر و شركت هاي جهاني هدف فقط جذب مشتري براي يك فروش نمي باشد. امروزه شركت هاي معتبر به دنبال بدست آوردن مشتريان و مخاطبان وفادار مي باشند. مشترياني كه بعد از خريد از ما براي خريد هاي دوباره و خدمات كالاي خريداري شده، فقط و فقط به طرف شركت ما جذب شوند.

براي اين كار افراد متخصصي در كنار هم جمع شدند تا بتوانند مسائل مربوط به جذب و حفظ مشتري را در كنار شركت ها مطالعه، و راهكارهاي مناسب ارائه دهند.

يكي از راهكارهاي كه اين متخصصان به آن رسيده اند، كه در جذب مخاطبان و جذب مخاطبان وفا دار بسيار تاثير گذار است، برند سازي مي باشد.

براي اين منظور و براي اينكه بتوانيم يك نام را به عنوان برند در جهان معرفي كنيم، جامعه از متخصصان بازارياب و متخصصان علوم مختلف در كنار هم جمع شده اند كه به اين جمع و اين شركت به وجود آمده، كمپين برند سازي مي گويند.

متخصصاني گوناگوني در اين كمپين برند سازي در كنار هم جمع شده اند، از جمله متخصصان زبان ها و گويش هاي مختلف جهان، كه حتي بر روي تلفظ يك نام و يك برند كار مي كنند كه در تمام زبان هاي زنده ي دنيا يكسان باشد. متخصصاني بر روي تاثير جلوه تصويري يك برند مطالعه انجام مي دهند، تا تاثير گذار ترين شكل و آرم را براي ما بسازند.

تمام اين فعاليت ها در كمپين هاي برند سازي انجام مي شود تا يك برند به وجود آيد. 

در جهان ارتباطات امروز طراحي سايت ها كمك شاياني در زمينه برند سازي و جذب مخاطبان به ما كرده است، كه ما از طريق وب سايت خود و طراحي سايتي كه در آن اصول بهينه سازي سايت رعايت شده است مي توانيم به معرفي برند خود در جهان به موفقيت دست پيدا نماييم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۱۱:۳۱:۳۷ ] [ طراح ]

Content Marketing يا بازاريابي از طريق محتوا يكي از جديدترين روش هاي برقراري ارتباط با كاربران و مشتريان است. برخي از برندها به جاي آن كه براي نمايش تبليغات خود در سايت هاي اينترنتي ديگر هزينه كنند به بازاريابي محتوا رو آورده اند. بودجه اي كه براي ساخت و نمايش تبليغات اينترنتي اختصاص دهده بودند را صرف ساخت و طراحي سايت كرده و عده اي را براي جمع آوري مقالات ويا استخدام متخصص براي پاسخگويي به مشتريان مي كنند.

بازاريابي محتوا چيست؟

يعني ساخت و انتشار انواع گوناگون محتوايي مانند محتواي متني، تصويري و يا ويدئويي مرتبط با حوزي فعاليت به منظور جذب، تصاحب و درگيرنمودن جامعه با هدف خلق ارزش از جامعه.

شما هم اكنون در بازاريابي محتوايي شركت طرح و پردازش مبنا قرار گرفته ايد! به عبارت ديگر شركت طراحي سايت مبنا تلاش كرده است با توليد محتواي با ارزش و مرتبط به سايت و طراحي سايت با طراحان سايت و وب سايت نويسان جامعه ارتباط موثري برقرار كند و اين يك نمونه ي دقيقي از بازاريابي محتوا است.

اگر زمينه ي فعاليت شما در زمينه ي طراحي سايت است شما نبايد در زمينه ي هنرهاي رزمي محتوا توليد كنيد. چرا كه هيچ ربطي به هم ندارند و تمام هزينه اي كه براي بازاريابي محتوا كرده ايد بدون هيچ ثمره مثبتي از بين خواهد رفت.

برند همراه اول سايتي براي خود راه اندازي كرده و در حوزه ي فعاليت خود محتوا توليد مي كند. به اين ترتيب جدا از آن كه اشتغال زايي شده تعداد مطالب بيشتري به نام همراه اول در اينترنت پخش مي شود.

وب سايت ninisite نيز مثال ديگري از بارزاريابي محتوا است. در اين سايت بخوبي از اين بازاريابي استفاده كرده اند و مادران وپداران مي توانند از آن ها بهره ببرند. در اين سايت قسمت هايي براي تبادل نظر، پرسش و پاسخ و كلوب وجود دارد كه بسياري از كاربران مي توانند پاسخ و نياز هاي خود را در همين كلوب و پرسش و پاسخ بدست بياورند.

سايت ديگر كلوپ مشتريان سايت شركت ويتانا است. اين سايت به غير از توليد محتوا به پرسش و پاسخ مي پردازد. مادرها سوالات خود را مطرح مي كنند و متخصصين به آن ها پاسخ مي دهند. از طرفي براي نام متخصصين بر سر زبان ها مي افتد و بر تعداد مراجعه كنندگانشان اثر مثبت خواهد داشت.

از جمله شركت هاي ديگر كه از اين تكنيك استفاده مي كنند شركت ماكروسافت است اين شركت بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي و تبليغات خود را صرف اين شيوه ي نوين مي كند.

 

5 نكته براي شروع بازاريابي محتوا

1.شروع ابزاريابي با محتوا: نقطه ي شروع وب سايت خودتان است. وب سايت هر شركتي مكاني است كه مشتريان بار ي جستجو اطلاعات به آن مراجعه مي كنند. پس از كامل بودن اطلاعات مطمئن شويد.

2.اطلاعاتي را توليد كنيد كه پوشش عمومي داشته باشد: بهتر است براي خريدن زمان از بانك اطلاعاتي و يا كتابخانه مقلات آموزشي و پژوهشي استفاده كنيد. در هنگام ويرايش و تدوين نياز هاي مشتريان را مد نظر داشته باشيد. و قسمت هايي را كه مشتري را از خريد منصرف مي كند را پاك كنيد.

3.تدوين سوالات و پاسخ ها براي ايده سازي محتوا:در بازاريابي محتوا بايد به مشتري بينش و اطلاعاتي را كه نياز دارند عرضه كنيم. بطور مثال شركت طراحي سايت مبنا با بارگذاري مقاله ها و ويدئو ها برنامه نويسيHTML آموزش مي دهد.

4.براي بازاريابي محتوا اول يك وب سايت و سپس يك وبلاگ ايجاد كنيد: پس از توليد محتوا وبلاگ نويسي را آغاز كنيد. براي بازاريابي محتوا شما بايد از SEO استفاده كنيد و وبلاگ را بر روي سايت ميزباني كنيد. بطور منظم سايت شما بايد به روز شود تا براي كاربران و مشتريان مطالب تازه براي مطالعه وجود داشته باشد. لينك وبلاگ خود را در شبكه هاي اجتماعي منتشر كنيد.

5.به اصول گرامري و تلفظي دقت كنيد: محتوا بايد داراي ادبيات صحيح و داراي ساختار و ويرايش مناسب، خوانا و گويا باشد. غلط تايپي و گرامر ضعبف مخاطبان را از خواندن باز مي دارد.

 
 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۰۴:۳۶:۲۲ ] [ طراح ]

براي برند سازي امروزه دسته بندي هاي مختلفي ارائه كرده اند، كه معتبر ترين دسته بندي برند سازي عبارت است از :

  1. برند سازي ديجيتال: مهمترين نوع از برند سازي مي باشد كه مي توانيم از طريق طراحي سايت به اين هدف برسيم. البته بايد طراحي سايت ما به گونه اي باشد كه تمام روش هاي بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد. وگرنه موتور هاي جست و جو نمي توانند ما را شناسايي نمايند. علم طراحي سايت امروزه كمك بزرگي به ما در تجارت الكترونيك و جذب مخاطب و مشتري نموده است، همچنين توانسته با استفاده از گستره ي زياد مخاطبانش كمك بزرگي به كمپين برند سازي، در ايجاد يك برند نمايد.
  2. برند سازي از طريق مشاركت : كه مي توانيم با مشاركت با برند هاي بزرگ و قديمي به هدف برند سازي براي شركت خود دست يابيم.
  3. برند سازي كشوري: در اين نوع برند سازي هدف جذب توريست براي يك كشور مي باشد. به معناي عام تر مي توانيم بگوييم برند كردن نام يك كشور در يك زمينه ي خاص، مثلا نام كشور ايتاليا را همگان در جهان امروز با آثار هنري هنرمنداش مي شناسند، و يا كشور عزيزمان ايران را با بناهاي تاريخي فراوان خود در جهان مي شناسند.
  4. برند سازي شخصي: در اين برند سازي يك فرد و شخص را به عنوان يك چهره ي شاخص در زمينه فعاليت خود شناخته خواهد شد، مثلا بازيگري و تخصص علمي و... ، كه اين كار باعث ايجاد شهرت براي فرد و جذب مخاطب و مشتري بيشتر براي فعاليت او نيز خواهد شد
  5. برند سازي علّي: برند سازي براي موسساتي مي باشد كه منجر به اعمال خير خواهانه مي شود، مثل موسسه محك كه امروزه در بسياري از نقاط سطح شهر نام آن را شنده ايم و به انجام امور خير خواهانه مي پردازد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۰۴:۳۵:۳۷ ] [ طراح ]

درخت بازاريابي اينترنتي ديد مناسبي از اتفاقات عملي در بازاريابي اينترنتي به افراد مي دهد كه بسيار در بازدهي سايت موثر مي باشد.

در قدم اول بازاريابي اينترنتي بايد ريشه ها قوي را در عمق پژوهش، استراتژي، بريند سازي و ايجاد محتوا كاشت. چرا كه بازاريابي نمي تواند بر رشيه هاي سست و ضعيف اتكا كند و سرپا بايستد همچين درختي ثمره اي نخواهد داشت زيرا ريشه هاي درخت از يك تنه يا بدنه محكمي كه از طراحي و توسعه ساخته شده است را بايد پشتيباني و حفاظت نمايد.

طراحي وب سايت شما نيز مانند يك درخت در گذر زمان رشد مي كند. همانطور كه تنه هسته اصلي درخت است بايد يك سايت خوب  هسته اصلي بازاريابي باشد.

شاخه هاي درخت سمبل راهكار ها و روش ها بازاريابي اينترنتي براي گسترش تبليغات است مانند بازاريابي موتور هاي جستجو، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ و تبليغات آنلاين و... .

درخت بازاريابي چه در زير تابش نور خورشيد و چه در زير بارش سيل آسا بايد بتواند تغذيه كند تا به ثمر بنشيند.

AdministratorfilesUploadFilesocial-media-tree-FINAL-968x1024.png

 
 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۳۶:۱۸ ] [ طراح ]

بازاريابي محتوا كليد توسعه حضور آنلاين قوي است !

بازاريابي محتوا كليد توسعه حضور آنلاين قوي است ! محتواي عالي به تعريف يك سازمان و اتصال آن به مشتريان بالقوه و شركا كمك مي كند- اما در ابتدا، باعث تعامل آن با مخاطبان مي شود.

من يك استاد زبان انگليسي دانشگاه هستم و به يك نويسنده حرفه اي تبديل شده ام، بنابراين به جرات مي توانم بگويم كه بخش اعظم زندگي حرفه اي خود را صرف فكر كردن براي نوشتن كرده ام. من به خوبي از سختي نوشتن يك متن خوب آگاهي دارم. براي ايجاد محتواي خوب ، من نويسندگان را به تمركز بر روي دو اصل اساسي تشويق مي كنم: نوشتن براي مخاطبان خود ، و تجديد نظر در پيش نويس.

براي مخاطبان بنويسيد

محتواي خوب براي مخاطبان آن داراي ارزش است. اين ارزش، چه آموزنده باشد، چه قانع كننده و يا سرگرم كننده، همان چيزي است كه الهام بخش خوانندگان براي به اشتراك گذاشتن يك مقاله يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد آن سازمان است. موثر ترين راه براي نوشتن مطالبي كه ايجاد ارزش براي مخاطبان مي كند تمايل به خدمت صادقانه براي خواننده است.

مانند نويسندگان، ما نيز معمولا سرمان در كار خودمان است. اين قابل فهم است: كشف آنچه كه ما بدون اضافه كردن المان هاي ديگر به موضوع در حال تلاش براي گفتنش هستيم به اندازه كافي سخت است. اما ايجاد محتوا فقط شامل بيان نيست بلكه يك عمل ارتباطي است.

مخاطبان، در هنگام نوشتن مطالب فوري يك عنصر خيلي مهم هستند. نويسنده و پيام مطلب بايد تابع مخاطب باشند به اين معنا كه هر دو نويسنده و پيام بايد براي خدمت به نياز خواننده شكل پيدا كنند. پيام مي تواند بدون از دست دادن مخاطب خود چالش برانگيز و يا بحث برانگيز باشد اگر از منظر مخاطب گرا نوشته شده باشد.

براي حفظ مخاطبان خود، در پيش نويس خود تجديد نظر كنيد

براي بسياري- از جمله براي من - تلاش براي فكر كردن از ديدگاه خواننده (بازديد كنندگان) هنگام نوشتن پيش نويس اوليه خيلي لازم است. به همين دليل، براي نويسندگان موفق، اهميت مشاهده و تجديد نظر، مساوي با تهيه پيش نويس است.
منظور از تجديد نظر، غلط گيري از متن نيست(هر چند كه اين موضوع نيز مهم است ). منظور تجزيه و تحليل استراتژي بلاغي يك مقاله از نظر خواننده و توجه به اين موضوع كه چگونه يك بخش، پاراگراف، جمله و هر كلمه مي تواند براي مخاطب بهتر به نظر بيايد.

حقيقت اين است كه حتي جالب ترين محتوا نيز روي لبه چاقو قرار دارد: همان اينترنت شگفت انگيزي كه خوانندگان را براي خواندن مقاله شما را از سراسر جهان جمع مي كند، پر از چيزهاي ديگر براي خواندن و تماشا كردن است، و حواس مخاط ب را به صورت واضحي پرت مي كند . مهم نيست كه محتواي يك قطعه چقدر با ارزش است، اگر مشخص نباشد، مبهم، و يا داراي اطناب باشد، خواننده خود را از دست مي دهد.

بازاريابي محتوا كليد توسعه حضور آنلاين قوي است !

در تجديد نظر براي مخاطبان خود راهنمايي ارائه دهيد

من چك ليست زير را براي كمك به نويسندگان براي تجديد نظر در كار خود آماده كرده ام. در حالي كه "نوك كوه يخ" كليشه اي به نظر مي رسد، اين پيشنهادات به توسعه طرز فكر مخاطبان درباره نوشتن بسيار مشكل محتواي خوب كمك خواهد كرد.

1. بازگشت مقياس گذاري را در نظر بگيريد. نتايج بسياري از پست ها داراي جزئيات كمتر و كليات بيشتر هستند. به جاي 10 راهنمايي، شايد بهتر است 5 تا از بهترين ها را انتخاب كنيد و از فضاي اضافي براي بيان شواهد، مثالها، يا جزئيات استفاده كنيد.

2. آرايش مقاله را بررسي كنيد. آيا نكته اصلي اين مقاله به وضوح در جايي قرار دارد كه به راحتي قابل جستجو كردن باشد؟ بهترين محل براي نكات اصلي مقاله در پايان مقدمه است. محل هاي خوب ديگر براي نكات اصلي در آغاز و پايان آن است. (هشدار به موقع : مقالاتي كه نكات اصلي را در پايان قطعه ذخيره مي كنند بايد مواظب سازمان دهي زيرين باشند.) آيا نكات تابع در موثر ترين نظم قرار گرفته اند، و يا بهتر است دردنباله هاي مختلف براي خواننده قرار بگيرند؟

3. ترتيبي از پست هاي واضح اضافه كنيد. سرفصلها بزرگ هستند، اما جايگزين جملات سرفصل كه در بر دارنده موضوع پاراگراف هستند، نمي شوند. چگونگي ارتباط هر جمله بر جمله قبل و بعد آن را نيز در نظر بگيريد.. آيا استفاده از كلماتي چون "علاوه بر اين،" "بنابراين،" و يا "از سوي ديگر" براي خواننده مفيد است؟

4. هنگام استفاده از نظر خوانندگان، مراقب باشيد. عباراتي مانند "اكثر مردم موافق هستند كه ..." و يا "همانطور كه همه ما مي دانيم ..." بيشتر شبيه ايجاد يك فاصله بين خواننده و نويسنده است تا ايجاد يك اجماع. "شما" پر مخاطره ترين ضمير براي استفاده است، زيرا اغلب در متن هايي استفاده مي شود كه بيانگر اين است كه خواننده چه كاري بايد انجام دهد و يا نويسنده چه انتظاري از او دارد.

5. قبل از رفتن به مرحله ويرايش، پيش نويس را سه بار ديگر از سه منظر متفاوت بررسي كنيد. اول، آن را از ديد بهترين دوست خود نگاه كنيد به منظور بررسي شخصيت مقاله خود، و كلمات اجبار آميز و سفت را پاك كنيد. دوم، آن را از ديد يك غريبه به آن نگاه كنيد - كسي كه شما را نمي شناسد و صرفا خواستار استفاده از ارزش مقاله است- براي يافتن مطالب نامفهوم و مبهم مقاله. در نهايت، خواندن مقاله از چشم يك دشمن، براي شناسايي نقاط ضعف و اعتراضات.

اين گام ها زمان زيادي لازم دارند و بسيار مشكل است اما بسياري از نويسندگان از آنها استفاده مي كنند. اميدوارم شما نيز از آنها استفاده كنيد.

همانند ساير مقالات اين شركت جهت ارتقا سئو و طراحي سايت شركت خود بازاريابي محتوا را جدي بيگيريد!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۳۵:۱۴ ] [ طراح ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب