دارامان

سئو-طراحي سايت

سئو-طراحي سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 405
ديروز : 312
افراد آنلاين : 2
همه : 336344
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

استفاده از رسانه ي اينترنت و وب سايت ها ويژگي هاي زيادي دارد، از عمده اين ويژگي ها ميتوان مواردي در زمينه تجارت و تبليغات اشاره كرد.

وب سايت

امروزه با توجه به دسترسي بيشتر مردم به سايت ها و همچنين نياز به يك وب سايت مناسب جهت معرفي كار و معرفي نمونه كارهاي خود در بستر وب نياز به يك طراحي سايت مناسب مي باشد.با توجه به رقابتي كه در دنياي مجازي وجود دارد شما تنها با طراحي وب سايت استاندارد و با طراحي منحصر به فرد خواهيد توانست يك وب سايت مناسب جهت افزايش بازاريابي خود ايجاد كنيد.توجه داشته باشيد كه شركتي را كه براي طراحي سايت انتخاب ميكنيد يك شركت معتبر بوده و به اصول برنامه نويسي و سئو و طراحي سايت آشنا باشد حتي المقدور يك شركت ثبت شده باشد تا بتوانيد به آن اطمينان كنيد.

 در اينجا تعدادي از اين ويژگي ها را مطالعه مي نماييم:

1-      ديگر هيچگونه فاصله و محدوديت مكاني بين ما با كاربران وجود نخواهد داشت.

2-      اطلاعات و اخبار را مي توانيم به طور كامل و با جزئيات دقيق در اختيار كاربران قرار دهيم.

3-      كاربران نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را به راحتي در اختيار سايت ها و ساير كاربران قرار دهند.

4-      محدوديت زماني در انتقال اطلاعات بسيار كم و در مواردي حتي لحظه اي و آني شده است.

5-      در هر ساعت از شبانه روز از طريق وب سايت ها مي توانيم فعاليت هاي خود را انجام دهيم.

6-      تعداد مخاطبان ما از اين روش بسيار زيادتر خواهد شد.

7-      تغييرات نيز بسيار راحت و در كسري از زمان صورت خواهد گرفت.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۷:۰۵ ] [ طراح ]

وب سايت ها را ما مي توانيم تا به امروز به سه نسل دسته بندي كنيم؛ البته اين نسل ها با توجه به سرعت پيشرفت علم در اين زمينه مي تواند در آينده خيلي بيشتر شود.

اين سه نسل را با هم مطالعه مي نماييم:

1-      نسل اول:

نسل اول وب سايت ها زماني بود كه فقط كاربران مي توانستند اطلاعات وب سايت ها را مشاهده كنند و امكان تغييرات و ايجاد محتوا در آنها را نداشتند، اطلاعات فقط توسط مديران وب سايت بر روي آن قرار مي گرفت. اصطلاحا اين وب سايت ها يك طرفه بودند. امروزه هنوز اين نسل از وب سايت ها با توجه به اينكه موج سوم و نسل هوشمند وب سايت ها در جهان عرضه شده اند، در بين شركت هايي با ساختار قديمي رواج دارند.

2-      نسل دوم:

نسل دوم وب سايت ها از زماني ايجاد شد كه نياز به اين موضوع كه در محتواي سايت بايد كاربران نقش داشته باشند، و تغييراتي ايجاد و مطالبي را به ثبت برسانند؛ اين نسل از وب سايت ها را وب سايت هاي مشاركتي نيز مي گويند. زيرا در ويرايش و نگارش محتوا هم مديران و هم كاربران دخالت دارند. در اين نسل فناوري هاي خوبي براي صفحات وب سايت طراحي شد. از اين نمونه فناوري آجاكس ( Ajax) كه فناوري براي بهبود در بالا آمدن صفحه و آپلود آن بدون بارگذاري كل صفحه بود؛ اين نسل نسل رايج اكثرا سايت هايي كه ما با آنها سركار داريم و از آنها استفاده كرده ايم مي باشند.

3-      نسل سوم:

نسل سوم كه در سالهاي اخير مهندسين فناوري اطلاعات براي طراحي سايت خود به سمت آن رفته اند، توليد وب سايت هاي هوشمند است كه بتوانند مخاطب خود را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار كند. وب سايت هاي تعريف شده در اين نسل بايد بتواند با توجه به صليقه و علايق كاربر مطالب و محتوا را در اختيار آنها قرار بدهد و مطابق صليقه كابر تغيير كند.

ولي استفاده از اين وب سايت ها هنوز همه گير نشده و تعدادي كمي از اين وب سايت ها در جهان مي توانيم مشاهده كنيم. در برنامه نويسي اين وب سايت ها از تكنولوژي هوش مصنوعي استفاده شده است و مي توان گفت اختراع اين تكنولوژي باعث به وجود آمدن اين ايده در طراحي سايت ها شده است.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۶:۴۸ ] [ طراح ]
بازاريابي اينترنتي چيست؟

بازاريابي مهمترين مسئله براي داشتن يك تجارت پر رونق مي باشد، در زمينه اينترنت نيز بازاريابي اينترنتي وجود دارد كه با آن در مقاله هاي اين بخش آشنا خواهيم شد. لطفا بازاريابي اينترنتي چيست، را مطالعه نماييد.

راز درآمد فوق العاده در بازاريابي اينترنتي چيست؟

سوالي ست كه شايد بسياري از كاربران اينترنتي علاقه داشته باشند جواب آن را بدانند، براي پاسخ به اين سوال، بر روي مقاله اين سوال كليك نماييد تا با، راز درآمد فوق العاده در اينترنت آشنا شويد.

قواعد بازاريابي اينترنتي چيست؟

هر كار قاعده و قانوني دارد، اگر مي خواهيد بازريابي اينترنتي مفيد و موثري داشته باشيد، قواعد بازاريابي اينترنتي چيست، را مطالعه نماييد.

 

چگونه يك سايت تجاري پر بازديد داشته باشيم؟

مسلما براي داشتن تجارت پر سود، نياز به مشتريان فراوان داريم؛ در اينترنت بازديد كنندگان صفحات وب سايت مي توانند تبديل به اين مشتريان شوند؛ براي آشنايي با روش هاي افزايش بازديد كننده براي سايت تجاري، مقاله چگونه يك سايت تجاري پر بازديد داشته باشيم؟ را مطالعه نماييد.

برند سازي چيست؟

يك مفهوم  مهم در تجارت، برند و نشان تجاري ما مي باشد. با مطالعه مقاله برند سازي چيست، مي توانيم با آن به طور كامل آشنا شويم و براي شركت خود برند را ايجاد نماييم.

در مقالات اين بخش با جواب پرسش هاي زير آشنا مي شويم كه مي توانيد با كليك بر روي هر كدام، جواب پرسش خود را بيابيد:

مزيت هاي برند سازي چيست؟

انواع برند سازي چيست؟

كمپين برند سازي چيست؟


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۳:۴۵:۵۰ ] [ طراح ]

برند سازي يا برندينگ مفهومي فراتر از مارك و نام شركت مي باشد. برند يك واژه و نام تجاري ست كه توانسته است كاملا جاي خود را در ذهن عموم مردم باز كرده و در خاطر آنها هك شده است.

فلسفه برند سازي امروزه گسترش فراواني يافته است؛ به طوري كه براي آن كمپين برند سازي ايجاد شده است، كه اين كمپين براي ايجاد يك برند به نكات زيادي توجه مي نمايد، از جمله جنبه هاي تصويري و حتي جنبه هاي شنيداري يك برند. حتي قسمت هايي بر روي تلفظ يك برند در زبان هاي مختلف مطالعه مي نمايند تا برندي را انتخاب نمايند كه در تمام زبان ها تلفظي يكسان داشته باشد. كارخانه كوكلا كولا كه داراي يكي از برند هاي معتبر در دنياست، قبل از انتخاب برند خود روي بسياري از اين مسائل توجه كرده و يك برند با اعتبار براي خود و نام شركت خود ايجاد نموده است.

در دنياي امروز بسياري از شركت ها كه فكر مي كنند مي توانند در زمينه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندي براي خود مي باشند كه بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بيندازد.

مي توانيم بگوييم اگر نام تجاري شركت ما تبديل به يك برند بشود، ديگر نيازي به تبليغات گسترده حتي نداريم. فقط نياز به تبليغاتي داريم كه نام برند ما بر سر زبان بماند.

براي تبديل شدن نام شركت و به يك برند و بر سر زبان افتاد نام تجاري يمان، كافي ست با طراحي سايت مناسب و بهينه سازي سايت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شركت و نام آن، اقدام به تبليغات براي خود نماييم.

در دنياي اينترنت اين كار را بازريابي اينترنتي مي نماميم كه با آن در مباحث قبل آشنا شديم. بازرايابي اينترنتي كمك شاياني به ما در تبديل شدن نام تجاري شركت ما به يك برند خواهد نمود.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۳:۴۵:۳۰ ] [ طراح ]

بانكداري كه از از سيستم ها الكترونيكي و وب سايت ها براي ارائه خدمات خود استفاده مي كند، بانكداري الكترونيك مي گويند.

بانك هاي سرتاسر جهان امروزه به سمت بانكداري الكترونيك مي روند، زيرا تقريبا اكثر مردم جهان ديگر حاضر نيستند براي انجام ساده و سهل بانكي خود را به محل بانك برسانند و تجربه سخت حضور فيزكي در بانك را دوباره تكرار كنند؛ زيرا مي دانند امروزه بسياري از مراكز و موسسات مالي تمام انتقالات و عمليات بانكي خود را از طريق وب سايت هاي خود انجام مي دهند.

پس تمام مراكز مالي در جهان نياز امروز خود را براي رسيدن به بانك داري الكترونيك، طراحي سايت مي دانند؛ كه در وب سايت هاي بانك ها مهمترين مسئله رعايت موارد امنيتي مي باشد.  

در طراحي سايت بانك ها امروزه بخش هاي مختلفي براي ارائه خدمات الكترونيك مثل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خريد اينترنتي و... ايجاد شده است، كه به مشتريان اين امكان را مي دهد بدون مراجعه به بانك بسياري از كارها و امور بانكي خود را انجام دهند.

همچنين بسياري از شركت هاي تجاري امروز در طراحي سايت خود، با برقراري ارتباط بين فروشگاه اينترنتي خود و درگاه بانكي خاص، براي انجام معاملات خود استفاده مي نمايند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۳:۴۵:۱۴ ] [ طراح ]

درآمد اصلي ترين منشا تامين خانواده است؛ خانواده اي كه خود اصلي ترين جامعه موجود در جهان مي باشد.

تمام انسان هاي جهان، هر روز به دنبال كسب درآمد مي باشند. اما مهمترين مسئله در اين بين، افزايش فروش و راه هاي افزايش فروش است.

مردم در تمام جوامع دنيا به دنبال كسب درآمد و افزايش فروش براي تامين معاش خود و بهبود وضع زندگي و رسيدن به رو يا هاي زندگيشان مي باشند.

مهمترين مسئله اي كه اين روزها براي بدست آوردن هر چيزي و شي و حتي رويا مهم مي باشد، داشتن افكار مثبت نسبت به، بدست آوردن آن مي باشد. متخصصان و روانشناسان بر اين باورند كه آدم با افكار مثبت نسبت به هر چيزي، و البته تلاش در راه رسيدن به آن، خيلي زود مي توانند به روياي خود و هدف خود دست پيدا كنند.

افزايش درآمد

پس براي افزايش درآمد اولين مسئله ايي كه بايد در نظر داشته باشيم، افكار مثبت نسبت به آن مي باشد. يعني به خود تلقين كنيم و اين فكر را در ذهن داشته باشيم كه حتما ما " مي توانيم ".

سپس بايد براي داشتن درآمد و افزايش فروش، به دنبال راه و روشي باشيم، كه ما را به موفقيت برساند.

هدف ما در نگارش اين مطالب موفقيت شما دوستان مي باشد. ما بر اين باوريم براي داشتن جامعه ي آرماني و جامع خوب و زيبا، بايد افراد موفق زيادي داشته باشيم. و اين موفقيت در گرو تلاش گروهي و همكاري و همفكري گروهي بدست مي آيد. هدف ما از نگارش مقالات، در اختيار گذاشتن تجربيات خود با شما و اشتراك آنها با شما مي باشد. لطفا شما نيز تجربياتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.

 

بعد از جست و جوي راه و روش هاي مورد نظر براي هدف خود، كه در اينجا مد نظر ما هدف افزايش فروش است، بايد براي آن تلاش نماييم. تلاش در هر زمينه اي كاري باعث پيشرفت ما خواهد بود.

  •  لطفا تنبلي را كنار بگذاريد.
  •  براي بدست آوردن هدف خود اولين قدم را بر داريد.
  • شروع هر كاري سخترين مرحله اي آن است.
  • اما به شما مي گويم بعد از شروع همه چيز راحتر جلو خواهد رفت.
  • شروع در خود نبوغ به همراه دارد، يعني بعد از شروع مي توانيد راه هاي بهتري را براي ادامه كار پيدا نماييد.

 

افزايش درآمد

در آخر دو نكته مهم را براي افزايش فروش و رسيدن به هدف به شما تذكر مي دهم؛ البته شما مي توانيد مقاله راه هاي افزايش فروش را كه به طور كامل تري به توضيح اين مسئله پرداخته ايم، مطالعه نماييد.

  1. اگر قصد افزايش فروش و درآمد زايي براي خود و كسب و كار خود را داريد، حتما حتما حتما با توجه به گسترده شدن استفاده از اينترنت، اقدام به راه اندازي و طراحي سايت نماييد. البته سايتي كه تمام اصول حرفه اي طراحي سايت و بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد. و بتوان از آن به عنوان يك بنگاه در تجارت الكترونيك استفاده نمود، زيرا در غير اين صورت در جذب مخاطب و جست و جو توسط موتور هاي جست و جوگر به مشكل برخورد خواهيد نمود. اين مسئله ركن مهمي در پيدا كردن تجارت شما در اينترنت مي باشد. شما در هر زمينه در گوگل اگر جست و جو كنيد، مسلما فقط صفحات اول آن را بررسي مي نماييد، اما چگونه به اين مهم دست پيدا كنيم، راز رسيدن به اين مسئله يك مورد مي باشد: " بهينه سازي سايت "، لطفا اين بخش و آمار آن را مطالعه نماييد. رسيدن به اين نتايج اتفاقي و بدون داشتن علم و تجربه كافي، ممكن نمي باشد.
  2. دومين نكته ايي كه بايد آن را حتما به شما تذكر بدهم، براي افزايش فروش، بيشتر و پيش تر از فروش زياد، رضايت مشتري و داشتن مشترياني ست كه از شما رضايت داشته باشند. اين مسئله قطعا باعث تبليغ بيشتر شما خواهد شد. مشترياني كه در بحث تجارت اين روزها با نام مشتريان وفادار آنها را مي شناسيم، كه براي شما تبديل به ابزاري تبليغاتي خواهند شد، تبليغاتي مفيد كه نام بنگاه تجاري شما را بر سر زبان مي اندازد، و حتي ممكن است باعث رسيدن به هدفي مثل برند شدن و برند سازي در زمينه كاري خود شويد. مثلا در زمينه وسايل ورزشي نام شركت نايك به عنوان يك برند شناخته شده و ماندگار به خاطر رضايت مشتريان از اين شركت، در ذهن هاي اكثريت مردم جهان، مانده است.

اينها نكات كم و البته كافي اي بود كه در اختيار شما قرار داديم، براي اينكه از همين امروز شروع نماييم.

سرمايه گذاري بر روي هدف را لطفا شروع نماييد، و براي آن تلاش نماييد و كار را آغاز كنيد. مطمئن باشيد موفق خواهيد بود.

حرف آخر را براي رسيدن به:

  1. هدف
  2. جسارت شروع
  3. سرمايه گذاري مثبت
  4. افكار مثبت

را با مثال و داستاني واقعي از يك مادر فداكار برايتان تمام مي كنم:

در تاكسي نسشته بودم، يك خانوم كه عنوان كرد معلم است بعد از شروع بحث كمبود درآمد راننده تاكسي، و مخارج زياد زندگي و بچه هايش، شروع به سخن كرد؛

ايشان داستان را اينگونه شروع كرد كه بعد از فوت همسر، مي توانستم با پس انداز و درآمد هاي مانده ي همسرم، در آن زمان زندگي خوبي را ادامه دهم، اما تصميم گرفتم تمام داشته هايم را صرف موفقيت دو فرزندم نمايم. هر چه داشتيم، حتي خانه را فروختم و تمام آنها را تا به امروز براي رسيدن فرزندانم به تخصص در زمينه پزشكي هزينه نمودم. امروز بعد از بيست سال آن فرزندان كه به متخصصان جراحي خوبي در شهر تبديل شده اند، هم براي من و هم براي خود و خانواده يشان زندگي مناسب و زيبايي را ساخته اند.

 شايد در آن زمان مي شد خيلي ساده به روزمرگي پرداخت و ادامه زندگي را به سادگي گذراند، اما تصميم گرفتم براي رسيدن به هدفم سرمايه گذاري بر روي علم و دانش فرزندانم نمايم. تمام داشته هايم را صرف آنها نمودم، و چندين سال است ثمرات آن را با لذت تماشا مي نمايم.

پس دوستان، از همين الان تصميم به شروع كنيم و سرمايه گذاري را آغاز نماييم. بر روي هر هدفي كه در ذهن آن را مي پرورانيم.

افزايش درآمد

 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۹:۵۲:۱۹ ] [ طراح ]

در مسئله تجارت، تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي و در زمينه مسئله افزايش فروش، مشتريان را به هفت دسته تقسيم مي نمايند. در اين مقاله انواع مشتري ها در كه در اين مباحث مطرح مي شوند، به شما معرفي مي نماييم.

 

انواع مشتريان از نظر CRM

انواع مشتريان در تجارت و بازاريابي از نظر CRM عبارتند از:

 

  1. مشتري مظنون يا مشكوك: مشترياني كه هنوز انتخاب خود را براي دريافت محصولات نكرده اند و شك دارند كه آيا كيفيت ما در بين رقبا، بهترين است؟!  
  2. مشتري احتمالي: مشتري در اين مجموعه قرار مي گيرند، كه اولين باري است كه با وي تماس برقرار كرده ايم.
  3. مشتري اولين مرتبه: مشتري كه اولين خريد را انجام مي دهد.
  4. مشتري تكراري: مشتري كه خريدهاي بيشتري را انجام مي دهد.
  5. مشتري اصلي: مشتري كه شركت شما را به عنوان تأمين كنندۀ خود انتخاب مي كند.
  6. مشتري وفادار: مشتري در برابر تغيير تأمين كننده مقاوم بوده و با آن مخالف است و نگرش مثبت و بسيارقوي اي به شركت شما دارد. يعني حتي اگر در بعضي موارد شركت ما اجناس و خدمات مورد نظر وي را تا مدتي نداشته باشد، اينگونه مشتري براي تامين نياز خود از شركت ما، صبر مي نمايد. همچنين در ايجاد منابع مالي و جذب مشتريان ديگر تاثير گذار است.
  7. مشتري حامي يا طرفدار: مشتري كه نسبت به مشتريان وفادار، منابع مالي بيشتري را براي شركت ايجاد مي كنند؛ همچنين در زمان هايي به صورت حتي يك بازارياب براي ما به تبليغات مي پردازند، حتي بدون دريافت پاداش و...

 شما با دانستن اين دسته بندي، مي توانيد هدف خود را در بازاريابي اينترنتي و تجارت الكترونيك و سرمايه گذاري بر روي مشتريان، مشخص نماييد. مي توانيد در طراحي سايت هاي خود بخشي را براي ثبت نام مشتريان قرار دهيم و با رجوع به نظرات آنها، و مشخصات فردي، اقدام به جذب آنها به خدمات و محصولات شركت خود شويد. دقت داشته باشيد كه در طراحي اينگونه سايت ها، حتما اصول طراحي سايت و بهينه سازي سايت را رعايت نماييد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۹:۵۲:۰۰ ] [ طراح ]

به مراحل ايجاد و ساخت يك وب سايت از ابتدا تا انتها طراحي سايت مي گويند.

يك طراح سايت براي طراحي سايت ( tarahi sait ) نياز به آشنايي با تمام مراحل ايجاد وب سايت دارد.

طراحي سايت

طراح سايت بايد با ابزار مختلف ساخت و ويراش وب سايت ها و زبان هاي برنامه نويسي شبكه و اينترنت آشنايي داشته باشد، مثل Asp.net و PHP.

همچنين بايد با مباحث دامنه ، ميزبان وب ،cms ، Html ، css ، Ajax و....

شركت طراحي سايت گسترش و پردازش مبنا، اين اطلاعات را در مقالات طراحي سايت خود به طور كامل آموزش داده است.

مطالب آموزش طراحي سايت را مي توانيد با كليك بر روي اينجا، مشاهده و مطالعه نماييد. 

tarahi site يا  web design  يا طراحي سايت مي تواند كمك شاياني به تجارت و افزايش درآمد براي ما نمايد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۹:۵۱:۴۰ ] [ طراح ]

همانگونه كه در تاريخچه وب سايت گفتيم در سال 91 از قرن بيستم ميلادي شخصي به نام  " تيم برنزلي " با ابداع خود توانست اولين وب سايت را به نام خود ثبت نمايد. ايشان را مخترع وب سايت مي نامند . اما ايشان دو سال قبل در سال 89 ميلادي توانسته بود فايل html را به مرتبه و شكل ساخت يافته تري برساند. در ادامه به تشريح بهتري از فايل هاي Html مي پردازيم.

فايل html چيست

فايل هاي html فايل هايي هستند كه در آن ما مي توانيم در كنار متن، تصوير، صوت و ساير پسوند هاي مختلف را به طور تركيبي داشته باشي و بين آن ها توسط لينك، پيوند ايجاد نماييم.

اين فايل ها دسترسي ما را به منابع در كنار هم بسيار ساده كرده است، و باعث شده كه ذخيره كردن بسياري از اطالعات كه نياز به در كنار هم بودن متن و تصوير و... را دارند، كاري سهل و آسان شود. مانند ذخيره كتابي كه قرار است هم متن داشته باشد هم تصوير.

اين فايل ها به گونه ايي طراحي شدند كه يك فايل و پسوند مشترك و جهاني باشند براي قرار دادن فايل ها بر روي بستر جهاني اينترنت، كه نوشتن آن يك چارت مشخص دارد كه با آن در بخش آموزش html ميتوانيد آشنا شويد. توضيحات كامل و كافي درباره نوشتن و ايجاد اين فايل ها را با كليك در اينجا مطالعه فرماييد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۹:۲۴ ] [ طراح ]

در سال 91 از قرن بيستم ميلادي شخصي به نام  " تيم برنزلي " با ابداع خود توانست اولين وب سايت را به نام خود ثبت نمايد. ايشان را مخترع وب سايت مي نامند . اما ايشان دو سال قبل در سال 89 ميلادي توانسته بود فايل htmlرا به مرتبه و شكل ساخت يافته تري برساند.

گرچه فايل هاي html كه يك فايل تركيبي ست، كه شامل چندين فايل ديگر در يك فايل مي شود، در دهه ي 60 قرن بيستم ميلادي توسط دو محقق و استاد دانشگاه به جهانيان ارائه شده بود.

ولي " تيم برنزلي" با تكميل تحقيقات گذشته و ارائه يك صفحه بر روي بستر نت كه همگان بتوانند آن را تماشا كنند، نام خود را به عنوان مخترع وب سايت ثبت نمود.

در زمان حال اين وب سايت ها به سطح بالايي رسيده اند و در زندگي هاي روزمره ما تاثيير گذار نيز شده اند.

امروزه طراحي سايت يك شغل پر درآمد شده است؛ وب سايت ها نيز مكان مناسبي براي تجارت و تبليغ هاي تجاري ايجاد كرده اند.

شركت گسترش و پردازش مبنا كه در طراحي سايت فعاليت دارد امروزه در ايران يكي از بهترين شركت هاي طراح سايت در داخل كشور مي باشد كه آدرس وب سايت اين شركت : sitedesign-co.com  كه ما مي توانيم از طريق اين سايت و مقالات اين شركت اطلاعات خوبي در ضمينه نت و وب سايت بدست آوريم؛ همچنين نمونه كارهاي طراحي سايت هايشان مي توانند مدل خوبي براي ما براي كار در اين زمينه باشند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۹:۰۸ ] [ طراح ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب