دارامان

سئو-طراحي سايت

سئو-طراحي سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 323
ديروز : 312
افراد آنلاين : 1
همه : 336262
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

گالري تصاوير از جمله ويژگي هايي است كه وجود آن در وب سايت مي تواند باعث جذب بازديدكننده شود اما براي ايجاد گالري تصاوير در يك سايت، نياز به front end است كه تصاوير را پر زرق و برق و چشم نواز نشان دهد و بيشتر نظر بيننده را جلب نمايد.در اينجا مي خواهيم تا شما را با اهميت وجود گالري تصاوير در وب سايت آشنا كنيم.

اهميت گالري تصاوير در وب سايت

گالري تصاوير مي تواند تصاوير محصولات،نمونه كارها و يا حتي محيط شركت را شامل شود.وجود اين موارد مي تواند گالري تصاوير شما را به يك عنصر خاص و مهم تبديل كند همچنين بايد توجه كرد كه در گالري تصوير از عكس هاي باكيفيت استفاده كنيد.

افرادي كه مي خواهند در وب سايت خود از گالري تصاوير استفاده كنند بايد قبل از هر اقدامي به سوالات زير جواب دهند.

√ آيا گالري تصاوير شما در راستاي اهداف وب سايت شما طراحي شده است؟

√ آيا تصاوير و عكس ها در گالري عكس وب سايت شما داراي كيفيت حرفه اي مي باشد؟

√ آيا براي عكس هاي خاصي كه داراي پتانسل ويژه اي هستند، دكمهء " خريد هم اكنون" طراحي نموده ايد؟

√ آيا تصاوير و عكس هاي موجود در گالري وب سايت شما به وضوح كلمات محتواي وب سايت شما هستند؟

√ با يك طراحي خوب براي گالري، تا حد زيادي موفق به جلب علاقهء كاربران خواهيد شد.

جواب دادن به اين سوال ها نشان ميدهد كه سايت شما نياز به گالري تصاوير دارد يا خير .

با توجه به مطالب ذكر شده و اهميت گالري تصاوير در وب سايت ، ارزش نظري و تئوريكالي وب سايت خود را افزايش دهيد و بايد بدانيد كه انجام اين كار به آرامي و زيبايي مي تواند در افزايش ترافيك سايت موثر باشد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ] [ ۱۰:۳۸:۱۴ ] [ طراح ]

پس از آنكه پروژه اي غيرانتفاعي با عنوان كد توسط 2 ايراني به نام‏هاي علي پرتوي و هادي پرتوي با هدف آموزش كدنويسي آنلاين به كودكان آغاز شد و افرادي چون انوشه انصاري، بيل كلينتون، بيل گيتس، مارك زوكربرگ و نام آوران ديگر از آن حمايت كردند، هم اكنون مقاله اي به قلم نيكول گوين (Nicole Nguyen) در وبسايت بخوان بنويس منتشر نموده. او مي نويسد:

دختران امروز نياز به يادگيري كدنويسي دارند. به 2 دليل:

اول اينكه ما به تعداد كافي از داشتن مهندسين زن محروميم و دوم اينكه كدنويسي يكي از مهارت هاي ضروري همچون خواندن و نوشتن و محاسبه كردن است.

جامعه ارتباطي عصر امروز جايي براي زنان در اين عرصه متصور نمي شد، اما زمان در حال پيشروي و فضا در حال تغيير است و در ميان، گوگل سعي دارد مطمئن شود كه نسل بعدي كدنويسان را دختران امروز تشكيل دهند. به همين دليل سامانۀ با كد بساز، يك ابتكار الهام بخش براي دختران (و همچنين والدين آنها) را ايجاد نمود تا علاقمندان را گرد هم آورد.

حال پروژۀ ديگري در ايران پس از افت و خيزهاي زياد كليد خورد و به مرحلۀ اول بهره برداري رسيده است.

كفشدوزك؛ نوپا و قدرتمند

خودش اينگونه خود را معرفي ميكند:

هدف كشفدوزك بالا بردن جذابيت تكنولوژي براي زنان و آسان‌تر كردن دسترسي به آن است. مطالبي كه در وب‌سايت كفشدوزك منتشر مي‌شوند، به هيچ وجه به دنبال كشيدن يك خط بين زنان و مردان نيست زيرا اعضاي كفشدوزك اعتقاد دارند كه آموزش فرآيندي است كه تمام افراد جامعه بايد در آن شريك باشند، حال مي‌خواهند اين افراد زن باشند يا مرد.

در حال حاضر 3 دوره در كفشدوزك فعال است. سرويس هاي گوگل، امنيت و حريم خصوصي و همچنين تلفن هاي هوشمند كه مي توان با ثبت نام و فعال سازي از هر يك از اين دوره ها سود جست.

همچنين وبسايت هاي ديگري نظير دختراني كه كدنويسي مي كنند، آكادمي هك برايت، لينين و بانوي گيك نيز به عنوان تارنماهايي كه در زمينۀ آموزش به دختران فعال هستند شناخته شده اند.

هرچه باشد، اما گوگل به صورت حرفه اي قصد ساختن نسل آيندۀ دختران كدنويس را دارد و اين روزها اين جمله را در بسياري از محافل اينترنتي و تخصصي كدنويسي مي بينيم:

We Have Crush On Girls Who Code


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ مرداد ۱۳۹۳ ] [ ۰۱:۰۳:۵۱ ] [ طراح ]
به نظر مي‌رسد شركت سامسونگ نهايتا موفق شده كه از سيستم عامل جديد خود موسوم به تيزن كه مدت‌هاست رونمايي از آن به تاخير افتاده به طور رسمي رونمايي كند.

گوشي سامسونگ Z كه اولين گوشي مبتني بر سيستم عامل تيزن سامسونگ است از يك نمايشگر ۴.۸ اينچي سوپرآمولد با وضوح ۷۲۰* ۱۲۸۰ پيكسل، پردازنده چهار هسته‌اي ۲.۳ گيگاهرتز و نسخه ۲.۲.۱ تيزن بهره مي برد.

سبك و سياق جديد سامسونگ Z روح تازه‌اي را به اين گوشي دميده تا آن دسته از كاربراني را كه از اندرويدي‌هاي سامسونگ خسته شده‌اند سر ذوق بيايند. اگرچه طراحي كلي اين گوشي تقريبا شبيه مدل‌هاي قبلي سامسونگ است.

سامسونگ Z همچنين از تكنولوژي حسگر تشخيص اثرانگشت و حسگر ضربان قلب و قابليت‌هايي نظير تقويت كننده دانلود، حالت ذخيره باتري(ويژگي‌هايي كه در گالكسي اس ۵ نيز وجود دارد) بهره مي‌برد.

مشخصات سخت افزاري اين گوشي شامل رم دو گيگابايتي، دوربين هشت مگاپيكسلي با حالت‌هاي شناخته شده‌اي كه در گوشي‌هاي اندرويدي سامسونگ مشاهده شده، دوربين جلويي ۲.۱ مگاپيكسل، حافظه داخلي ۱۶ گيگابايت و قابليت الصاق كارت حافظه جانبي ميكرو اس دي و قابليت‌هاي ارتباطي نظير NFC، حسگر IR و باتري ۲۶۰۰ ميلي آمپر هستند.

سامسونگ Z اساسا تركيبي از سه گالكسي اس‌ قبلي سامسونگ و براي اولين بار يك سيستم عامل جديد است كه در واقعيت به نظر مي‌رسد نكته تاثيرگذار يا متفاوتي در ان وجود ندارد.

اين درحالي است كه سامسونگ مدعي است اين سيستم عامل جديد كارآيي سريع و قابل توجهي را به دليل مديريت ارتقا يافته حافظه و تجربه با كيفيت مرورگر اينترنت، طراحي متمايل اپليكيشن‌ها و صفحه اصلي و توانايي شخصي سازي رابط كاربري به وسيله تم‌هاي داخلي دارد.

اما اينكه تجربه كاربري تيزن در واقعيت چگونه خواهد بود، بايد منتظر بمانيم و ببينيم. اگرچه اين اميد مي‌رود كه سيستم عامل تيزن به سنگيني اندرويد نباشد.

به لحاظ سخت افزاري بعيد است كه سامسونگ تيزن قابليت جديد و متفاوتي را داشته باشد و حتي ظاهر و احساس كلي اين نرم افزار شبيه اندرويد است.

سامسونگ Z در سه ماهه سوم امسال ابتدا در روسيه و سپس در بازارهاي ديگر عرضه خواهد شد. اين گوشي همچنين در كنفرانس توسعه دهندگان تيزن سامسونگ كه در سوم ژوئن برگزار مي‌شود رونمايي مي‌شود اما همان طور كه سامسونگ پيشتر اعلام كرده هيچ يك از گوشي‌هاي مبتني بر تيزن در بازارهاي آمريكا و برخي بازارهاي اروپا ارائه نمي‌شود زيرا اين شركت كره‌اي معتقد است اين بازارها آماده پذيرش يك سيستم عامل جديد نيستند.

جزييات قيمت اين گوشي هنوز اعلام نشده اما گمان مي‌رود كه مشابه قيمت گوشي‌هاي اندرويدي سامسونگ باشد
ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ] [ ۰۱:۱۶:۴۲ ] [ طراح ]

اگرچه كه همچنان راه اندازي يك وبسايت براي بسياري از صاحبان مشاغل و صنايع يك موضوع ناشناخته و نيازمند برون سپاري و سفارش دادن به شركت هاييست كه در اين زمينه فعاليت مي كنند مي باشد اما براي به روز نگاه داشتن يك وبسايت قوي و براي آنكه در يك تجارت به خصوص موفق باشد مي بايست علوم متفاوتي چون گرافيك را به خوبي به كار گيرند و بياموزند. در غير اين صورت باز هم اين وظيفه بر دوش فعالان وب و متخصصين امر در حوزه هاي مختلف طراحي، كد نويسي، گرافيك، استراتژي و سئو خواهد بود.

1- به يك گرافيست خوش ذوق نيازمنديد

براي نمونه به اين تصاوير نگاه كنيد:

vector photo

vector photos

اين نوع تصاوير را تصاوير وكتور مي گويند و غالبا در طراحي گرافيكي سايتها و براي جلوه هاي ويژه و رساندن معنا و مفهومي خاص استفاده مي گردند. منبع و بانك بزرگ اين نوع تصاويرتارنماي شاتر استوك مي باشد كه البته به خاطر موارد مشخص امكان خريد اين نوع تصاوير از اين سايت نيست به همين جهت تنها با يك جستجوي ساده در گوگل -تصاوير وكتور- به سيل عظيمي از اين تصاوير دسترسي خواهيد داشت.

شما براي تزيين وبسايت خود و جدا نمودن آن يك صفحۀ ايستا و خسته كننده نيازمند استفادۀ بهينه از نرم افزارهاي فوتوشاپ، كرل، XNView و نرم افزارهاي مشابه خواهيد بود. علاوه بر آن با استفادۀ صحيح از پلاگين هاي اين نرم افزارها به خصوص فوتوشاپ مي توانيد خالق آثاري ديدني در وبسايت خود باشيد.

2- به يك استراتژيست خوش فكر نيازمنديد

وبسايت شما چه وظيفه اي دارد و براي چه طراحي شده است؟ براي فروش محصولاتتان؟ معرفي شركت‎تان؟ جذب آگهي؟ سرويس وبلاگ نويسي؟ سرويس ارائه كنندۀ فيلم و موسيقي؟ معرفي هنرهاي دستي؟

در هر حالتي كه باشيد و هر نوع وبسايتي كه داشته باشيد نيازمند يك يا چند مشاور استراتژيست هستيد كه در رسيدن به هدفتان موفق گرديد. اينكه براي مثال Call to Actionsها را چگونه و كجا قرار دهيد و در طراحي يك فايل Call to Actions چه چيزهايي را قرار دهيد كه كاربر سايت شما را به سوي آنچه كه مي خواهيد تشويق كند. توجه داشته باشيد كه مخاطبين و كاربران سايت شما به هيچ عنوان مجبور نيستند كه بر روي Call to Actionsها و يا هر جاي ديگري از سايت شما كليك كنند. حتا تحت تاثير يك فروشندۀ حقيقي كه روبرويشان ايستاده باشد نيستند و اگر يك در هزار بر اساس شرايطي چون كمبود اعتماد به نفس، ظاهربين بودن و حرفهاي فروشندۀ حقيقي قرار بگيرند، در اينترنت و در وبسايت شما هيچكدام اينان صدق نمي كنند چراكه مخاطب مي تواند با يك جستجوي ساده چندين و چند سايت ديگر را در زمينۀ كاري شما بيابد و همه چيز را به طور كامل بررسي كند.

نقش استراتژيست موفق سايت شما براي نگاه داشتن مخاطب در اين سايت بسيار چشمگير خواهد بود. اوست كه مي تواند با ارائۀ فكر و انديشۀ مدرن، تاثير رنگ ها، جايگزاري ها، اجناس قابل فروش و... در سايت مذكور مشخص و خط فكري منحصر به فردي را به آن تزريق نمايد. اين منحصر به فرد و يونيك بودن بسيار حائز اهميت است. به عنوان مثال به تارنماهاي گوناگون در زمينه هاي متفاوت دقت كنيد. هر كدام كه ايدۀ جديدي را طرح ريزي و پياده كرده اند، ده ها برابر موفق تر از آناني هستند كه تنها طرح را كپي و يا حتا بدان چيزي جديد را اضافه كرده اند.

3- به يك سئو كار با تجربه نيازمنديد

باز هم اين يك واژه شما را تنها با يك جستجوي ساده به ده ها سايتي مي رساند كه هر كدام مدعي در سئوي اصولي سايت هستند.

ابتدا اين را بدانيد كه تماميت سئو داراي 2 بخش مجزاست:

1) كدنويسي سايت كه با دانش كدنويس مي بايست مواردي چون درج واژگان كليدي در تگ Title و ساير بخش هاي مورد نظر رعايت گردند.

2) مطالعۀ منابع سئو كه در مقالات پيشين ذكر شد و عمل به آنها كه نيازمند هيچگونه كدنويسي ندارد.

بخش اول در اختيار وبمستري كه به كدنويسي تسلط ندارد و تنها وظيفه اش به روز رساني وبسايت است مربوط نمي گردد و شما به عنوان شخص يا گروهي كه قصد ايجاد يك وبسايت را داريد، مي بايست كار طراحي سايتتان را به شركتهايي بسپاريد كه از نحوۀ كدنويسي آنها مطلع هستيد و بر اساس سابقۀ كاري و اعتبارشان به آنها به عنوان كارفرما، پروژه اي واگذار مي نماييد.

اما در ارتباط با بخش دوم! تمام اين بخش در دست شماست و اگر شما تنها سرمايه گذار و يا مدير پروژۀ سايتتان هستيد، نيازمند يك سئوكار با تجربه هستيد كه با ابزاري چون گوگل وبمستر و گوگل آناليتيكس آشنايي كامل داشته باشد؛ بداند لينك هاي داخلي چيست، چگونه از تگ ها در متون استفاده كند و مواردي همچون تفاوت ميان لينك هاي دنبال كننده و غير دنبال كننده را بداند. (Example: rel="nofollow" or follow)

در پايان اگر تصور مي كرديد كه ايجاد يك سايت و مديريت آن آسان است، درست فكر كرده ايد! بله! اما مديريت يك سايتي كه قصد بهترين بودن در ميان هم رديفان و رقباي خود را دارد نيازمند موارد فوق مي باشد تا شما را از هر نظري بهترين سازد وگرنه تنها صحبت از رتبۀ #1 گوگل بودن تنها صحبت است. شما بايد با مديريت نوين، مدرن و به روز سايت آشنا باشيد!


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ] [ ۱۲:۱۵:۱۶ ] [ طراح ]

براي پيشرفت در رتبه ي سايتي كه تازه راه اندازي شده بايد با فنون و مراحل انتخاب كلمات كليدي آشنا پيدا كرد همچنين با استفاده از ترفندهاي ديگر مي توانيد سايت خود را به صفحات اول گوگل برسانيد همانطور كه قبلا گفته شد شناخت تجارت خود و همچنين شناسايي رقباي خود اولين و مهمترين هدف در انتخاب كلمات كليدي سايت شما مي باشد.

مراحل-پيشرفت-در-كلمات-كليدي

اگر به تازگي داراي يك وب سايت در حرفه ي خود شده ايد بهتر است بدانيد كه موفقيت در وب سايت شما به سه عامل زير وابسته است:

• محتواي تازه و مفيد و همچنين سرعت ايندكس شدن صفحات سايت شما

• شناسايي ميزان موفقيت رقباي وب سايت شما در زمينه ي انتخاب كلمات كليدي؛شناسايي كلمات كم رقابت و كسب رتبه مناسب در نتايج گوگل مي تواند در وضعيت وبسايت تاثير مثبتي داشته باشد

• شناسايي زمان لازم براي كسب رتبه مناسب در كلمات كليدي هر صفحه

در اينجا مي خواهيم تا شما را با مراحل پيشرفت در كلمات كليدي آشنا كنيم.در قدم اول بايد به مشخص كردن كلماتي كه برايتان مهم است بپردازيد براي اين كار مي توانيد كلماتي كه رقباي شما در صفحات اول تا سوم گوگل هستند را شناسايي كرده و بر روي آن ها تمركز كنيد،همچينين مي توانيد به تعيين كلمات عمومي و اختصاصي حرفه ي خود بپردازيد.

در قدم بعد مي توانيد به استفاده از كلمات عمومي و تخصصي در متون وب سايت بپردازيد براي اين كار مي توانيد مقاله اي را در زمينه ي كاري خود منتشر كنيد.

انجام اقدام هاي بالا در مدت زمان مشخصي مي تواند تعداد ورودي هاي شما را از گوگل افزايش دهد و به دنبال آن امكان دريافت سفارش از سايت شما افزايش مي بايد.عضويت در شبكه هاي اجتماعي و همچنين دريافت لينك هاي مفيد مي تواند جايگاه شما را در بين رقبايتان بهبود بخشد.

شما مي توانيد با مراجعه به انجمن هاي تخصصي و همچنين سوالات كاربران در انتخاب كلمات كليدي از آن ها ايده بگيريد و يا با استفاده از ابزار Keyword Planner مي توانيد به انتخاب كلمات كليدي پرجستجو دسترسي پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ] [ ۱۰:۱۶:۱۶ ] [ طراح ]

WP CMS

زماني كه قصد ساخت يك وبسايت يا بلاگ تجاري هستيد، بسيار امكان دارد كه در ميان تعدد CMSها سرگردان شويد. انتخاب‏هاي زيادي وجود دارند. معمولا ممكن است انتخاب يك تصميم درست، سخت باشد. يكي از محبوبترين پلتفرم ها (سكوهاي وبلاگنويسي) وردپرس است. اينجا 5 دليل براي آنكه بدانيد چرا تجارت هاي كوچك و خانگي بهتر است تا از وردپرس براي كارشان استفاده كنند مي پردازيم.

نصب آسان. اولين قدم براي راه اندازي يك وبسايت، نصف برنامۀ پلاتفرم مورد نظر است. نصب وردپرس به طور باورنكردني ساده است و شما نياز به هيچ نوع دانش تخصصي براي نصب آن نداريد.

رابط كاربري آساني دارد. تنها يك بار كه شما وردپرس را نصب كنيد، به آساني مي توانيد مديريت و استفاده نماييد. حتا كاربراني كه براي اولين بار از آن استفاده مي كنند مي توانند در مدت كوتاهي به راحتي و با كمي استعداد با آن كار كنند.

به راحتي شخصي سازي مي شود. قطعا شما دوست داريد كه وبسايتتان دسته اول و نو و بازتاب دهندۀ مطالب و نوع تجارتتان باشد. وردپرس تعداد بي شماري پوسته (قالب)، ابزارك و پلاگين در اختيار شما قرار مي دهد كه با آنان مي توانيد به سرعت و سادگي وبسايتتان را آنطور كه مي خواهيد كار كند بسازيد. پلاتفرم هاي ديگر انتخاب هاي محدودتري به شما ارائه مي كنند كه نتيجۀ آن اين است كه وبسايتهايي كه تحت ساير پلاتفرم ها طراحي شده اند، بسيار نزديك به هم و مشابه يكديگر هستند.

وردپرس راه تعامل با خوانندگان را آسانتر مي كند. اين كار توسط وردپرس به اين صورت انجام مي شود كه خوانندگان را به عضويت در به روزرساني هاي وبلاگ ترغيب مي كند؛ همين گونه در ارتباط با بخش ديدگاه ها چنين عمل مي گردد. به علاوه، بر خلاف ساير پلتفرم ها، وردپرس بازديدكنندگان را مجبور به ايجاد حساب كاربري براي درج ديدگاه نمي كند. چنين قابليتي كار را براي بازديدكنندگان آسان مي كند، چيزي كه باعث تعامل بيشتر با شما خواهد شد.

جامعۀ بزرگي پشت وردپرس هستند. وردپرس تعداد بسيار زيادي برنامه نويس و طراح را در كنار خود دارد كه هر روز تلاش مي كنند تا اين پلتفرم را بهتر و آسانتر سازند. همچنين اين CMS تعداد بي شماري كاربر داراست. اگر در حين كار با وردپرس احتمالا به مشكلي برخورد كنيد، بسيار آسان مي توانيد كاربر ديگري را پيدا كنيد كه او هم چنين مشكلي داشته و مي تواند براي رفع مساله به شما كمك كند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ فروردين ۱۳۹۳ ] [ ۰۱:۵۹:۳۲ ] [ طراح ]
جيميل به شما پيشنهاد توقف و عدم دريافت ايميل اسپم به كاربران مي دهد و به اين صورت دنياي ايميل ماركتينگ به پايان مي رسد

دوباره همه چيز تغيير كرد. جيميل كار دنياي ايميلهاي اسپم را سخت مي كند و ايميل ماركتينگ ها را محدود مي نمايد.

اين يك شوك براي برخي است خصوصا آنانكه ايميل هاي حقيقتا اسپم مي فرستادند و كليدهاي عدم دريافت كه توسط كاربر مي توانست زده شود را مخفي مي كردند. آيا انتهاي اين راه فاجعه اي براي برخي از فرستندگان ايميل هاي تبليغاتي خواهد بود؟ يا آنكه اين يك روند جديد و جدا از آن چيزي است كه براي اولين بار در سال 2009 ديديم؟

جيميل

اگر به 2009 باز گرديم، غول اسپم گوگل -برد تيلور- اعلام كرد كه حالا جيميل روند توقف دريافت ايميل ها را آسانتر از گذشته كرده است.

از آن زمان شما اگر از ايميلي كه اسپم بود عصباني مي شديد مي توانستيد (و مي توانيد!) گزارش آن را به عنوان يك ايميل اسپم رد كنيد. اگر هم مي خواستيد ايميل هايي را متوقف كنيد، تنها گزينۀ موجود براي عدم دريافت ايميلهاي مزاحم، كليك كردن بر روي لينكي در انتهاي آن ايميل ها با نام Unsubscribe بود كه البته مي توانست خطرات خود را نيز داشته باشد.

تعداد از ارسال كنندگان بودند كه تلاش مي كردند كاربران دريافت كننده را مجبور نكنند و به همين دليل كار را تا جاي ممكن براي اين دريافت كنندگان ساده كرده و اين امكان را برايشان گذاشته بودند كه بتوانند دريافت ايميل را متوقف كنند. آنان اين كار را با درج لينكي مشخص، پر رنگ و قابل توجه در قسمت بالايي قالب پيام ارسالي قرار مي دادند. متاسفانه ديگر تعداد اين ارسال كنندگان زياد نيست كه از دريافت كنندگان بپرسند كه آيا تمايلي به دريافت ايميل آنان دارند يا خير.

برد اعلام كرد كه ما در آغاز به كار جيميل به ارسال كنندگان هشدار مي دهيم (همانگونه كه هاتميل و امريكن آنلاين و ياهو مي دهند). جيميل حالا اين امكان را به كاربرانش مي دهد تا ايميل ناخواسته اي را انتخاب كرده و آن را به عنوان اسپم معرفي و از ليست مخاطبان ارسال كننده حذف كنند.

هر دوي اين راه ها مربوط به ايميل هاي ارسال كنندگانيست كه راه هاي قانوني تر و محدودتري راه پيش گرفته اند و در قسمت هدر ايميل هايشان بخش Unsubscribe وجود دارد. اين يك راه براي مبارزه و كاهش ايميل هاي ناخواسته است.

در اندك زماني پس از اين اعلان، جيميل براي آن دسته از كاربراني كه قصد توقف دريافت برخي ايميل ها را بدون كليك كردن بر روي Unsubscribe را داشتند برايشان امكان پذير شد بدون آنكه گزارش يك ايميل را به عنوان ايميل اسپم به جيميل گزارش كنند.

در حال حاضر و با آخرين تغييرات به وجود آمده در جيميل، منهاي آنكه كاربران بايد كلاه خودشان را نگاه دارند كه باد نبرد، اما روند متوقف سازي دريافت ايميل هاي ناخواسته به آساني صورت مي گيرد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ] [ ۰۱:۳۷:۴۲ ] [ طراح ]

ممكن است با بررسي سئو سايت خود متوجه شويد كه سايت شما پيشرفت چشمگيري نمي كند ،در اين موارد احتمال بهتر بودن سئو رقبا بيشتر از سايت شما باشد بنابراين براي بهبود اوضاع سئو سايت خود بهتر است به شناسايي سئو رقبا خود بپردازيد. با توجه به اهميت كلمات كليدي در بهينه سازي سايت در اينجا مي خواهيم تا بيان يكي از سايت هاي طراحي شده مان در زمينه ترازو شما را با مراحل انتخاب كلمات كليدي آشنا كنيم.

ترازو

گام اول

در قدم اول مهمترين چيز شناخت تجارت خود مي باشد در اين راستا بايد به نيازهاي مشتريان خود توجه داشت براي انتخاب كلمات كليدي بايد ديد كه مشتريان چه كلمات را جستجو مي كنند به عنوان مثال براي سايت ترازو عبارتي مثل ترازو چيست؟ و يا قيمت ترازو مي تواند از بهترين كلمات كليدي انتخابي باشد.

گام دوم

با استفاده از ابزار Google AdWords مي توان به بيشترين عبارات جستجو شده پي برد.براي انتخاب درست بهتر است كه هر كدام از اين كلمات را در گوگل جستجو كرده و رقباي خود را در آن عبارت خاص بشناسيد.همچنين با استفاده از ابزار Google Trends مي توانيد با بيشترين كلمه جستجو آشنا شد.

google-trends

گام سوم

با توجه به اهميت محتواي مفيد و بكر مي توانيد به سايت هاي خارجي سر بزنيد و با ترجمه مقالات آن ها به ارائه مطلب جديد بپردازيد براي مثال در سايت  scale.ir  بخش مقالات مقاله ي تاريخچه ترازو Digi نمونه اي از مقالات ترجمه شده مي باشد.در اين راستا مي توانيد تجربيات خود را در قالب مقاله اي نوشته و منتشر كنيد.

گام آخر

پس از انتشار مقاله خود در وب سايت خود مي توانيد مقاله خود را در اكانت گوگل وبمستر خود معرفي كنيد و بعد از ايندكس شدن و بك لينك هاي مناسب بعد از مدت كوتاهي متوجه بهبود وضعيت سئو سايت خود خواهيد شد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ] [ ۰۱:۳۷:۲۵ ] [ طراح ]
من زماني كه تعداد تجارت هايي را بدون اينكه ليست ايميلي داشته باشند ديدم شگفت زده شدم.

اكثر اين سايت ها و تجارت هاي كوچك و بزرگ، تمركز اصلي خود را براي دريافت ترافيك سايتشان از شبكه هاي اجتماعي مي گيرند. اين خيلي عاليه، اما بعد چه خواهد شد؟ كاربران به وبسايت شما خواهند آمد، مطلبتان را مي خوانند و سايت را ترك مي كنند.

تحقيقات نشان مي دهد كه بيش از 70 درصد بازديدكنندگاني كه پس از مطالعه، سايت را ترك مي كنند هرگز باز نمي گردند. اين بدين معني است كه بيشترين تلاش ها و وقت گذاري هاي شما براي سايتتان به هدر مي رود. آيا شما راضي به اين هستيد؟

من مي دانم كه چنين چيزي را نمي خواهم. به همين دليل است كه من با يكي از دوستانم براي يافتن يك راه حل خوب كه آن نيز، تبديل كردن بازديدكنندگان رفتني به اعضاي ثابت و مشتريان بالقوه است همكاري مي كنم.

با استفاده از همين روش ساده، اعضاي سايت ما 600 درصد افزايش داشته اند.

ما از گرفتن 70 عضو ايميلي جديد در روز به 445 عضو جديد در هر روز با ميزان ترافيك در قياس با گذشته رسيديم.

اينها همه با استفاده از يك سرويس دهندۀ ارائه كنندۀ خدمات قانوني ايميل مثل يكي از پلاگين هاي وردپرس به نام OptinMonster شدني هستند.

حال اين به اصطلاح نگهدارندۀ كاربر در وبسايت چه مي كند؟

خب اين پلاگين اين امكان را به شما مي دهد كه حركات موس و سرعت صفحه به صفحه شدن كاربر را در وبسايتتان ببينيد. همچنين اين قابليت را دارد كه يك پيام طرح ريزي شده درست در هر لحظه اي كه كاربر قصد خروج از وبسايت را دارد به وي نشان دهد.

اين مفهوم هر روز در تعارفات ما اتفاق مي افتد. فكر كنيد، زماني كه يك مهمان در حال ترك خانۀ شماست، شما او را به برگشتن و ماندن دعوت مي كنيد. چرا همين كار را به صورت مشابه براي بازديدكنندگان و مهمانان سايتمان نكنيم؟ من انجام دادم و كار هم كرد!

اگر شما يك وبسايت يا وبلاگي داريد كه برايتان مهم است، پس بايد كار با OptinMonster را آغاز كرده و ايميل ليست خود را بسازيد.

در طي 10 سال گذشته، تعداد بسياري از شبكه هاي اجتماعي را ديدم كه آمدند و رفتند. اوليها فرندفيد، ديگ، ماي اسپيس، پلارك و غيره و غيره بودند. تنها چيزي كه براي هميشه نزد خود شما و در امنيت خواهد ماند، اعضاي دنبال كنندۀ شما در ايميل ليستتان هستند.

در حال حاضر شما با وارد نمودن كد WPB10 مي توانيد از 10 درصد تخفيف در خريد پكيج هاي سايت بهره مند شويد.

لطفا نظراتتان را براي ما بنويسيد. ما تلاش مي كنيم به همۀ نظرات پاسخ دهيم.

منبع: wpbeginner
ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ] [ ۰۱:۳۷:۰۷ ] [ طراح ]
يادداشت نگارنده (مترجم):

زمانيكه مشغول كار بر روي اين متن بودم، به اين نيز توجه كردم كه اين متن مي تواند منهاي ايجاد جرقه در اذهان بسياري از شما خوانندگان محترم، يك نوع تبليغ نيز براي قالب هاي X شود كه حقيقتا انقلابي در صنعت طراحي سايت مي باشد.

به همين دليل در صورتي كه تمايلي بر طراحي سايت بر پايۀ اين قالب ها داشتيد مي توانيد با همكاران من با شمارۀ 0216123 واحد طراحي سايت تماس بگيريد. براي اطلاعات بيشتر توضيحاتي كه در پايان همين متن مي آيد را مطالعه نماييد.

مطلبي كه در ادامه مي آيد تنها يك متن خشك و ساده و ترجمۀ صرف نيست. تمام همت خود را گمارديم تا با يك چارت بندي حرفه اي و مدرن، مطلب را به صورت چند رسانه اي تقديمتان كنيم كه بي شك براي ماندگاري، پياده سازي ايده هاي خلاقانه ياري رسان خواهند بود.

مطالب درج شده از منابع متفاوت گردآوري و بدان ها داده هاي ديگري اضافه شده اند كه در پي نوشت همين مطلب، منابع مورد نظر درج خواهند شد.

آيا فكر كرده ايد كه يك كامنت (ديدگاه) در يك وبلاگ مي تواند براي شما پول بسازد و سودآور باشد؟ خب، در حقيقت اين اتفاق براي من افتاد و اگر شما هم چنين چيزي را بخواهيد، شدني است. در اين مطلب كه به نوعي مي تواند راهنما هم باشد، من با شما تمام مراحلي كه منجر به سودآوري من از يك كامنت شد را برايتان شرح مي دهم.
من هفتۀ گذشتۀ در ارتباط با راهنماي مديريت نظرات وبلاگ نوشتم و اگر شما خواننده وبلاگ من باشيد مي دانيد كه تنها به كامنت هاي با كيفيت، سطح بالا و معنادار اجازۀ انتشار مي دهم. من يك سياست مشخصي را براي تاييد كامنت ها براي خود ساخته ام كه باعث افزايش و ارتقاي سطح مطلب خواهد شد همچنين مشوقي خواهد بود براي ساير خوانندگان وبلاگ كه كامنت هاي سطح بالا و مرتبط با مطلب درج كنند.
روز گذشته مطلبي را در ارتباط با قالبهاي سوييفت وردپرس منتشر نمودم كه شامل محبوبترين قالب هاي وردپرس بود و كامنت هاي متعددي از مردم گرفتم كه تلاش داشتند قالب ها را امتحان كنند و در واقع با كاور كردن آنها، به صورت مجاني به دست آورندشان. امروز كامنت ديگري از يكي از خوانندگان بلاگ به نام راسپال دريافت كردم كه اطلاعاتي درمورد يك سري از همين قالب هاي محبوب وردپرس به نام X مي داد. اين يك نام بسيار دسته اول براي يك قالب وردپرسي است، نه؟

كامنت 1



اسم اين مجموعه قالب از همه بيشتر براي من جالب بود. اطلاعاتي از آنها نداشتم پس شروع به تحقيق درموردشان كردم. زماني كه مشغول تحقيقات بودم متوجه شدم كه اين قالب هاي ويژه امتياز و رنك شماره 2 در سايت ThemeForest را داراست و اين كار بسيار بزرگي بود. به علاوه اين قالب در دسته بندي قالب هاي مدرن و چيزي بود كه بسياري از ما بدان نياز خواهيم داشت.
نمايي كلي از يكي از اين قالب ها:

يكي از قالب هاي X



حال چطور كامنت مذكور براي من پولساز شد!؟
تحقيقاتم را در اين زمينه ادامه دادم و به صفحۀ اختصاصي قالب هاي X مراجعه كردم كه به صورت اختصاصي طراحي شده بود. به امكانات آنها نگاه كردم. همۀ آنچه كه نياز بود را يافتم. امكاناتي نظير Flat UI, Google Authorship و طراحي واكنشگرا و اين ها براي افرادي مثل شما و من بدون هيچ نوع نيازمندي به مهارت هاي فردي ايجاد شده اند. در اين مورد بيشتر صحبت خواهيم كرد اما ابتدا بگذاريد به همان موضوع كامنت برگرديم.
سريعا سراغ فرم تماس رفتم و با سازنده تماس گرفتم و درخواست كپي قالب را براي بازنگري فرستادم. اين دقيقا متن ايميلي است كه براي او ارسال كردم (به بزرگي خودتان غلطهاي املايي را ناديده بگيريد):

ايميل نخست



در حدود 15 دقيقه بعد پاسخي گرفتم و آنها بيشتر از خودم خوشحال بودند كه درخواست كپي قالب را داده بودم. اين پاسخيست كه براي من فرستادند.

ايميل دوم



و اين هم پاسخ بعدي من به طراحان:

ايميل سوم



و اين آخرين پيامي است كه بين كايل و من پيش از گفتگو در اسكايپ رد و بدل شد:

ايميل آخر



و در نهايت در حدود 5 دقيقه پس از گفتگوي ايميلي ما، من با كايل شروع به گفتگوي تلفني در اسكايپ كردم كه يكي از اعضاي گروه بازاريابي سايت Theme.co بود كه در 30 دقيقۀ اول در ارتباط با كارشان گفتگو كرديم و او تعريف كرد كه چطور اين قالب ها را ساخته اند و در پشت اين طراحي ها چه گذشته است.
زماني كه در حال گفتگو درمورد قالب بوديم صحبت را به سمت موضوع تبليغات كشاندم و از او در مورد گزينه هاي تبليغاتي كه براي شناساندن بيشتر اين سري قالب در نظر گرفته اند پرسيدم. او هم در پاسخ به من گفت كه در وبلاگ من چند قسمتي را كه هنوز براي تبليغات اشغال نشده را ديده است. در همين حين من متوجه شدم كه صفحۀ مورد نظر او را چند ماهي است كه به روز رساني نكرده ام. صفحه اي كه براي تبليغ بنري در سايدبار وبلاگ خودم وجود دارد و 650 دلار ارزش گذاري شده بود. خب اين خيلي بد بود اگر قيمت ها را در لحظه به روزرساني مي كردم، پس از كايل خواستم تا به من اجازه دهد كه از فروش رابطه اي هم استفاده كنم و بنرشان را در سايدبار بلاگ قرار دهم كه او هم مشتاقانه پذيرفت.
در عرض چند دقيقه او براي من يك فايل گرافيكي فرستاد و همچنين مبلغ مورد نظر را به حسابم از طريق PayPal واريز كرد.

مبلغ واريز شده



اين تمام اتفاقي بود كه در يك ساعت اتفاق افتاد كه حاصل يك كامنت محدود و در واقع معنادار بود.
نكتۀ پاياني:
كليت اين داستان در مورد اين نيست كه چطور 650 دلار از فروش مستقيم آگهي به دست آوريد اما به شما نشان مي دهد كه چطور با چنين ايده هاي مشابهي براي خود پولسازي كنيد. اول و در مرحلۀ نخست كامنت هاي بلاگتان را بسيار جدي بگيريد و همينطور اگر كامنت مي گذاريد، واژگان را هوشمندانه انتخاب كنيد.
تنها نصيحتم اين است كه پيش از درج كردن هر كامنتي اطمينان حاصل كنيد كه اين كامنت مرتبط با پست درج شده است. به علاوه زماني كه كسي در وبلاگ شما در مورد چيز جديدي را كامنت مي كند آن را جدي بگيريد. تحقيق كنيد و بخوانيد. ممكن است چيزي در آن كامنت براي شما جالب باشد. هميشه بدانيد كه در سايت يا بلاگتان صفحه اي براي تبليغات داريد و مكانش را مشخص كنيد كه بازاريابان و صاحبان مشاغل بتوانند گزينه هاي تبليغاتي در بلاگ شما را بيابند.

پي نوشت ها:

    How A Single Blog Comment Made 0 For Me & Takeaway For You? By Harsh Agrawal
    Item details of X - The Ultimate WordPress Theme
    Affiliate marketing From Wikipedia, the free encyclopedia
    طراحي سايت واكنش گرا

معرفي قالب هاي سري X (آپديت مارچ 2014)

انقلاب قالب هاي X



و اما سري X

    چند منظوره در يك طراحي

    كاملا واكنشگرا

    ساخته شده با نيازهاي مهندسين بازاريابي اينترنتي

    امكانات ويژۀ جديد (آپديت جديد) بدون نياز به حتي يك خط كدنويسي

    داراي قابليت عملكرد خودكار سئو و بهينه سازي

    سازگاري كامل با تمام مرورگرهاي اينترنت اكسپلورر 9، 10، 11، فايرفاكس، سافاري، اپرا و گوگل كروم

اينها نمونه هايي از امكاناتي است كه سري X دارا هستند. جالب است بدانيد كه سري X به صورت پيشفرض به همراه يك فروشگاه كامل اينترنتي با قابليت يونيك سازي و تغيير كامل قالب و در نتيجه متمايز نمودن آن از ساير وبسايت ها را داراست.

همانطور كه در ابتداي متن آمد، شما مي توانيد براي طراحي سايت خود و استفاده از اين سري جديد، با تلفن ها و يا ايميل آدرس شركت تماس بگيريد. مشاورين ما به طور كامل پاسخگوي شما خواهند بود.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ] [ ۰۱:۳۶:۴۵ ] [ طراح ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب