تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 64
ديروز : 2519
افراد آنلاين : 6
همه : 1164231
 
نوشته شده توسط : طراح

مدتي پيش در سايت مقالاتي را در زمينه ي بازاريابي اينترنتي ( نكات بازاريابي اينترنتي و بازاريابي ايميل ) آموزش داده شد.همانطور كه مي دانيد بازاريابي اينترنتي يكي ازكم هزينه ترين و در عين حال پربازده ترين روش ها در بازاريابي مي باشد.در بازاريابي اينترنتي معمولا طراحي حرفه اي سايت ، بهينه سازي سايت ، تبليغات اينترنتي ، ايميل و ويديو ماركتينگ موثر هستند.

در اينجا مي خواهيم تا شما را با بازاريابي اينترنتي غيرمستقيم با محتوا آشنا كنيم.تجربه نشان داده كه 80 درصد بازديدكنندگان سايت ترجيح مي دهند تا اطلاعات سايت را به صورت مقاله بخوانند و 70 درصد ازپاسخ دهندگان به تحقيق بيان كردند كه بازاريابي با محتوا باعث مي شود حس نزديكي بيشتري نسبت به شركت اسپانسر كننده داشته باشند، همين طور 60 درصد نيز بيان كرده بودند محتواي شركت به آنها كمك مي كند، تصميم گيري بهتري در انتخاب محصول داشته باشد.

بازاريابي اينترنتي غيرمستقيم با محتوا

در روش بازاريابي اينترنتي غير مستقيم با محتوا براي معرفي شركت و يا محصول ، محصولات و كالاهاي خود را به صورت مقاله معرفي مي كنيم در اين روش مي توانيد مقالاتي را ترتيب دهيد و در قالب آن مقالات با مثال هاي زنده محصولات خود را معرفي كنيد، نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه زبان ذهن ما زبان تمثيل و قصه هست و براي يادگيري تمثيل ها معجزه مي كنند.حال به بيان روش هاي مهم در بازارابي غيرمستقيم مي پردازيم.

√ تعيين اهداف خود و شناخت كامل بازار هدف و مشتريان: مطالب، تمامي متوني مي باشند كه در يك سايت يافت مي شوند در اين راستا متون وارد شده بايد مناسب موضوع و هدف سايت باشد.

طراحي وب سايت به صورت محتوا محور: مطالب وارد شده در سايت بايد به صورتي بشد كه كاربر را جذب نمايد تا كاربر به دنبال كردن سايت شما مشتاق شود.همچنين بروز رساني سايت از عوامل مهم در جذب مشتري محسوب مي شود براي اينكار بهتر است برنامه ريزي كنيد و طبق برنامه يك روز از هفته را براي انتشار مطالب در نظر بگيريد . اين كار باعث مي شود تا بازديدكنندگان جديد متوجه منظم بودن سايت شما مي شوند و بازديدكنندگان قبلي هم طبق برنامه به سايت شما سر مي زنند.

√ استفاده از تصاوير و ويديوهاي مناسب: سعي كنيد براي مطالبي كه وارد مي كنيد از عكسي مناسب براي نشان دادن مفهوم و كمك كردن در متن استفاده كنيد .در اين راستا سعي كنيد فاصله اي را بين پاراگراف ها قرار دهيد تا چشم بيننده را اذيت نكند .همچنين با قرار دادن ويديوهاي آموزشي در سايت خود و همچنين سايت هاي مانند يوتيوب و آپارات بازديدكننده خود را افزايش دهيد . آموزش تصويري هم باعث بهترشدن انتقال مطلب مي شود.

√ برگزاري قرعه كشي و اهداي جوايز: عرضه ي اطلاعات مهم و هچنين پيشنهاد تخفيف ويژه و شركت در قرعه كشي مي تواند انگيزه را در مشتري ايجاد كند و تاثير مثبتي در بازاريابي ايميل داشته باشد.شما نيز مي توانيد به حد وسع خودتان مسابقات و قرعه كشي هايي انجام دهيد و با هداياي نفيس ديگران را به سمت برند خود جذب كنيد.

√ همكاري با سايت هاي همكار و مرتبط: داشتن ارتباط با همكاران مي تواند در مواقع لازم به ما كمك كند براي مثال اگر يكي از همكاران ما قصد داشته باشد، كارگاه آموزش طراحي سايت برگزار كند وب سايت ما خيلي هدفمند مي تواند براي آن تبليغات غيرمستقيم انجام دهد، او مي بايست در قالب يك متن، كارگاه آموزشي خود را توضيح داده و در بخش اخبار يا مقالات وب سايت خود درج مي نماييم، در اين صورت مسلما او  نيز زماني كه ما يك آفر و يا پيشنهاد جديد داشته باشيم به كمك ما مي آيد. از آنجايي كه در وب سايت هاي مرتبط بازار هدف ما وجود دارد اين كار مي تواند بازدهي بسيار زيادي براي ما داشته باشد.

با توجه به موارد ذكر شده و رعايت اصول بالا و همچنين ارائه محصولات و نمونه كارهاي با كيفيت مي توانيد به پيشرفت بازاريابي و همچنين افزايش درآمد خود كمك كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۹ دى ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

بازاريابي همانگونه كه از اسمش مشخص مي باشد، پيدا كردن بازار هدف و مشتري مي باشد.

در بازاريابي اينترنتي ما نمي توانيم مانند بازارياب هايي كه به مشتريان مراجعه مي نمايند و توسط گفتار و رفتار خود مشتري را جذب مي نمايند، عمل نماييم.

در بازار يابي اينترنتي مشتري با وب سايت ما در ارتباط مي باشد و ارتباط ما از طريق مجازي با آنها برقرار مي باشد. در بازاريابي اينترنتي ما بايد بتوانيم با طراحي سايتي بهينه سازي شده و بهينه سازي سايت از لحاظ محتوا و سئو و طراحي قالبي گرافيكي و جذاب براي مشتري با مشتريان ارتباط برقرار كنيم.

همچنين براي معرفي وب سايت خود در بستر جهاني اينترنت، نياز داريم كه وب سايت ما توسط موتور هاي جست و جو، شناسايي شده باشد و نام و آرم تجاري و برند ما كه نام وب سايت ما از آن گرفته شده است، در آن ثبت شده باشد.

ما با رعايت اين نكات و مطالعه كامل مقالات بازريابي اينترنتي كه در اين بخش مطالعه مي نماييد، مي توانيم از طريق اينترنت بازريابي مفيدي براي وب سايت خود داشته باشيم.

در طراحي سايت خود بايد توجه داشته باشيم كه طراحي را به شركت هايي كه تجربه كافي در اين زمينه دارند واگذار نماييم، تا وب سايت ما از لحاظ محتوا و سئو و هم از لحاظ ثبت در موتور هاي جست و جو در رتبه هاي اول قرار بگيرد. زيرا قطعا اين كار باعث خواهد شد كه ما بازار هدف خود را پيدا كنيم و به بهينه سازي سايت خود رسيده باشيم. يكي از شركت هاي طراحي سايت كه در اين زمينه بسيار موفق عمل كرده است، شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا مي باشد، كه هم اكنون بسياري از وب سايت هاي طراحي شده توسط اين شركت در رتبه هاي اول موتور هاي جست و جو كه سر آمد آنها موتور جست و جو google مي باشد، قرار دارند.

مي توانيد به نمونه وب سايت هاي طراحي شده اين شركت با كليك در اينجا مراجعه نماييد و نام شركت ها و زمينه كاري آنها را در موتور جست و جوگر گوگل سرچ نماييد تا رتبه آنها را در ليست پيدا شده ببينيد. ضمنا ليست رتبه تعدادي از وب سايت هاي طراحي شده را با كليك در اينجا تماشا نماييد.

مثلا كلمه دوربين مدار بسته را سرچ نماييد و اولين سايت پيدا شده در اين زمينه با آدرس i-cctv.ir را پيدا خواهيد كرد كه از نمونه سايت هاي طراحي شده توسط شركت طراحي سايت مبنا مي باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۶ دى ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

راز بدست آوردن درآمد در تجارت الكترونيك و بازاريابي موفق در اينترنت يك عمل مي باشد:

هنر تبديل كردن بازديد كنندگان وب سايت به خريدار

بهترين و مفيد ترين بازريابي كه ما جدا از تبليغات مي توانيم  انجام مي دهيم، جلب نظر بازديد كنندگان خود وب سايت مان براي خريد محصولات و يا دريافت خدمات از ما  مي باشد.

ما مي توانيم با طراحي سايت مناسب و گرافيك جذاب و همچنين توضيحات كافي در مورد محصولات خوب و جلب نظر اعتماد مشتري، مثلا با دريافت e نماد مي توانيم بازديد كنندگان را تبديل به مشتريان خود نماييم.

راز درآمد فوق العاده در اينترنت

براي افزايش فروش بهتر است از هم اكنون شروع نماييم.

نياز به دانستن مطالب زيادي نداريم.

مطالب درآمد زايي از سايت را در اين بخش مطالعه نماييد.

مطالب بهينه سازي سايت را نيز مطالعه نماييد.

حال فقط كافي ست اقدام به راه اندازي وب سايت و طراحي سايت در زمينه كاري دلخواه تان را شروع نماييد، و از آن كسب درآمد كنيد.

البته براي آشنايي كامل با تجارت الكترونيك و مواردي كه بايد رعايت نمايد، سفارش مي كنم بخش مقالات تجارت الكترونيك و ارتباط با مشتري و مطالب اين بخش يعني بازاريابي اينترنتي را به طور كامل مطالعه نماييد.

هدف ما از به اشتراك گذاشتن اين مطالب با شما دوستان، پيشرفت و آگاهي مناسب شماست. شايد خيلي از همكاران از ارائه اين مطالب به خاطر ايجاد رقيب برايشان خودداري كنند، اما ما از داشتن رقيب براي پيشرفت استقبال خواهيم كرد. زيرا باعث پيشرفت هر دو طرف خواهد شد.

لطفا شما نيز مطالب خود را با ما از طريق بخش نظرات و ايميل به اشتراك بگذاريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۶ دى ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

براي اين امر ابتدا بايد علم اين را داشته باشيم كه در طراحي سايت خود روش هايي را به كار ببريم كه باعث جذب مخاطبان بيشتر شود؛ البته نكته مهم در جذب مخاطب اين مي باشد كه بايد مخاطبان و بازديد كنندگان وب سايت دليل بازديدشان از وب سايت ما، براي كسب اطلاعات در زمينه محصولات و خدمات شركت ما باشد، زيرا بازديد كننده هاي كه فقط يكبار وب سايت ما را بازديد كنند زياد براي ما موثر نخواهند بود؛ چون هدفي غير از بازديد از وب سايت ما را داشتند.

پس بايد روش هاي بهينه سازي سايت قبل و بعد از طراحي آشنا باشيم. بهترين كار در اين زمينه سپردن كار طراحي سايت به شركت هاي طراحي سايت با تجربه از جمله شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا مي باشد.

روش كار به اين صورت است :

ابتدا ما بايد يك دامنه و آدرس اينترنتي كه در بحث دامنه (Domian ) با آن آشنا شديم، ثبت نماييم كه با نام شركت همخواني داشته باشد و خلاصه اي مناسب و نامي با آهنگ كه در ذهن ماندگار باشد.

سپس بايد محلي براي ذخيره اطلاعات در فضاي وب كه در بحث ميزبان وب ( host) با آن آشنا شديم، ايجاد نماييم.

در مرحله بعد بايد به سراغ طراحي سايت زيبا با قالب گرافيكي مناسب و جذاب برويم، زيرا وب سايت در نماي اول حكم ويترين شركت ما را دارد. و البته تمام نكات بهينه سازي سايت را در طراحي آن رعايت نماييم.

حالا بايد محتواي كه قرار است به مشتري ارائه شود در وب سايت به صورت روزانه ثبت نماييم. مهمترين نكته در ثبت محتواي وب سايت، ثبت كلماتي مي باشد كه زمينه كاري ما حول آن كلمات مي چرخد. در مبحث بهينه سازي سايت مي توانيم با اين موارد آشنا شويم. در بهينه سازي سايت هم طراحي مناسب نياز مي باشد و هم  محتواي مناسب، به اين بحث سئو نيز گفته مي شود.

بعد از انجام دادن اين سه مرحله بايد بتوانيم توسط تبليغات و محتوا و دريافت اعلائم و نشانه هاي معتبر مانند e نماد (اي نماد) اعتماد مشتريان خود را جلب نماييم.

نكته بعد ايجاد يك راه آسان براي پرداخت الكترونيك مي باشد، اين كار نيز مي تواند تاثير زيادي در انتخاب وب سايت ما به عنوان فروشگاه اينترنتي براي مشتريان باشد.

در آخر هم بايد بتوانيم تبليغات خود را در بيشترين حد ممكن در سراسر جهان انجام دهيم و نام برند و شركت خود را از طريق نت جهاني كنيم. زيرا تجارت الكترونيك ديگر محدوديت جغرافيايي ندارد و بازار ما مي تواند جهاني باشد. گرچه براي اين امر بايد زيرساخت ها آن را نيز دارا باشيم و شركت داراي امور بين الملل و متخصصان ارتباطات خارجي باشد. همچنين محصولات ما نيز بايد توانايي جهاني شدن را نيز داشته باشد. 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

همانگونه كه در تعريف بازاريابي اينترنتي عنوان كرديم، بازاريابي اينترنتي دانستن راز كسب درآمد و جلب نظر مشتري و پيدا كردن بازار هدف براي محصولات از طريق وب سايت مي باشد. در اين راه ما بايد قواعد و راهكار ها و تجربيات گذشته  را براي داشتن يك عملكرد خوب بدانيم و مطالعه كرده باشيم.

مثلا ما بايد هنر اين را داشته باشيم كه از طريق وب سايت و دريافت نظرات و نظر سنجي سليقه مردم را بتوانيم شناسايي كنيم؛ و يا هنر اين را داشته باشيم كه بتوانيم محصولات خود را به طوري در وب سايت خود معرفي كنيم كه انگار ما عرضه كننده بهترين محصول در اين زمينه مي باشيم.

هميشه بايد در تبليغات خود بر ارزش كالاي تاكيد داشته باشيم، نه قيمت كالاي خود؛ زيرا بسياري از مشتريان به دنبال كيفيت كالا مي باشند.

در طراحي سايت خود مهمترين نكته ايي كه ما را در شناسايي نياز هاي بازار كمك مي كند و همچنين ارتباطات ما را با مشتريان ببيشتر خواهد كرد، ايجاد صفحات نظرات است، صفحات نظراتي كه حتما در ثبت آن مشتري ايميل و يا شماره تلفني ثبت نمايد، تا به كمك ثبت اين مشخصات بتوانيم در آينده محصولات خود را هدفمند و به مشتريان علاقمند آن محصول، معرفي و تبليغ نماييم.

تمام اين هنرها و راهكارها در ده قاعده كلي عنوان مي شود.

اين قواعد عبارتند از:

  1. تاكيد داشتن بر ارزش كالا نه قيمت.
  2. رفتاري حرفه اي  لازمه ي موفيقت مي باشد.
  3. گستردگي تبليغ را كنار گذاشته و به دنبال تبلغ هدفمند بر روي بازار خاص محصولات خود باشيم ( مسلسل را كنار گذاشته و با يك سلاح دوربين دار، مشتريان خود را هدف بگيريم).
  4. وب سايت خود را در زمينه ابزار بازاريابي مسلح نماييم ( بخش ثبت نظرات، ثبت مشخصات كاربران و شماره تماس و ايميل آنها هنگام خريد و بازديد).
  5. فقط در وب سايت بدنبال معرفي و تبليغ محصولات نباشيم، بايد قسمتي براي اعلام نظرهاي و حرف هاي آزادانه مشتريان در طراحي سايت خود، ايجاد نماييم.
  6. در بازاريابي خود شناخت و دانايي داشته باشيم ( يعني ابتدا اول شركت و سازمان خود و محصولات توليد شده و ارائه شده خود را بشناسيم، سپس نسبت به خريداران نيز قبل از معامله و حتي قبل از معرفي محصولات شناخت پيدا نماييم).
  7. براي كار خود چشم انداز و هدف داشته باشيم.
  8. تواناي ارتباط با مشتري و مصرف كننده را در وب سايت مثلا با ابزار چت آنلاين، ايجاد نماييم.
  9. ذهنيت مشتريان را نسبت به محصولات خود، ذهنيت مثبت نماييم؛ نه اينكه بخواهيم به طور گسترده محصولات را معرفي نماييم.
  10. و در آخر مهمترين نكته ايي كه بايد بدانيم اين است كه، فروش آغاز راه است و نه پايان آن ( صرفا كار ما با فروش به پايان نمي رسد، ما مي توانيم آن مشتري را تا آخر راه مشتري خود نماييم و همچنين مي توانيم با ايجاد تماس با او و پرسيدن رضايتمندي او از محصول، مشتري را به خود جذب و او را تبديل به تابلو و بيلبوردي تبليغاتي براي محصولات خود نماييم).

 ضمنا تمام اين نكات به اين بستگي دارد كه ابتدا در طراحي سايت خود تمام موارد بهينه سازي سايت را رعايت كرده ايم يا نه! پس از شما ميخواهم مطالب بهينه سازي سايت را ابتدا مطالعه نماييد و سپس با قواعد عنوان شده به دنبال رونق بخشيدن به كسب و كار خود باشيم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

برند سازي يا برندينگ مفهومي فراتر از مارك و نام شركت مي باشد. برند يك واژه و نام تجاري ست كه توانسته است كاملا جاي خود را در ذهن عموم مردم باز كرده و در خاطر آنها هك شده است.


فلسفه برند سازي امروزه گسترش فراواني يافته است؛ به طوري كه براي آن كمپين برند سازي ايجاد شده است، كه اين كمپين براي ايجاد يك برند به نكات زيادي توجه مي نمايد، از جمله جنبه هاي تصويري و حتي جنبه هاي شنيداري يك برند. حتي قسمت هايي بر روي تلفظ يك برند در زبان هاي مختلف مطالعه مي نمايند تا برندي را انتخاب نمايند كه در تمام زبان ها تلفظي يكسان داشته باشد. كارخانه كوكلا كولا كه داراي يكي از برند هاي معتبر در دنياست، قبل از انتخاب برند خود روي بسياري از اين مسائل توجه كرده و يك برند با اعتبار براي خود و نام شركت خود ايجاد نموده است.

در دنياي امروز بسياري از شركت ها كه فكر مي كنند مي توانند در زمينه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندي براي خود مي باشند كه بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بيندازد.

مي توانيم بگوييم اگر نام تجاري شركت ما تبديل به يك برند بشود، ديگر نيازي به تبليغات گسترده حتي نداريم. فقط نياز به تبليغاتي داريم كه نام برند ما بر سر زبان بماند.

براي تبديل شدن نام شركت و به يك برند و بر سر زبان افتاد نام تجاري يمان، كافي ست با طراحي سايت مناسب و بهينه سازي سايت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شركت و نام آن، اقدام به تبليغات براي خود نماييم.

در دنياي اينترنت اين كار را بازريابي اينترنتي مي نماميم كه با آن در مباحث قبل آشنا شديم. بازرايابي اينترنتي كمك شاياني به ما در تبديل شدن نام تجاري شركت ما به يك برند خواهد نمود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

راه هاي متنوعي براي اينكه بتوانيم از طريق اينترنت بازاريابي نماييم وجود دارد. تقريبا همه ي ما با تبليغات سايت هاي مختلف كه در سايت هاي مورد بازديد ما قرار دارد، مواجه شده ايم. اين روش يكي از روش هاي متداول تبليغات و بازريابي اينترنتي مي باشد كه مانند نصب تبليغات بر روي ديوار هاي شهر مي باشد. بدين صورت كه ما تبليغات خود را به صورت يك عكس يا متن يا فايل چند رسانه اي بر روي سايت هاي پر بازديد قرار مي دهيم.

اما ما مي خواهيم روش هاي ديگري را كه از طريق آنها مي توانيد بازاريابي اينترنتي انجام دهيد را به شما معرفي نمايم.

تمام اين موارد مي تواند با طراحي مناسب سايت و بهينه سازي سايت به مرحله عمل برسد. پس دقت داشته باشيد ابتدا در طراحي سايت خود دقت نماييم و يا طراحي سايت را به شركت هاي معتبر طراحي سايت واگذار نماييم تا در بهينه سازي سايت به ما كمك نمايند. بعد از اين بهينه سازي سايت ما مي توانيم بازار يابي اينترنتي وسيعي داشته باشيم.

ده روش متداول بازاريابي اينترنتي را به شما معرفي مي نمايم:

  1. بازاريابي از طريق ارسال ايميل هاي تجاري: امروزه تعداد زيادي از شركت ها از اين روش استفاده مي نمايند ولي ممكن است بسياري از نامه هاي تبليغاتي ما از طريق اين روش ديده نشود).
  2. ايجاد اجتماعات آنلاين: ما مي توانيم از طريق ساختن گروه هاي اينترنتي كه در آن بحث و گفت و گوي آزاد انجام مي شود، تعداد زيادي كاربر و مخاطب جذب نماييم و بعد از گسترش اين جامعه مي توانيم از اين مكان به عنوان يك ابزار تبليغاتي بزرگ استفاده نماييم؛ به عنوان مثال وب سايت فيسبوك و نرم افزار هاي چت كه امروزه بسياري از كاربران از آنها استفاده مي نمايند، از اين دسته مي باشند، كه حاصل نبوغ افرادي بودند كه حتي در ابتدا قصد داشتن همچين جامعه بزرگي براي تبليغات را نداشتند.
  3. نصب بنر و عكس هاي تبليغات اينترنتي: روشي متداول كه از دنياي واقعي كپي برداري شده و ما تبليغات خود را به صورت متن و عكس در وب سايت هاي پر بازديد قرار مي دهيم.
  4. ارائه خدمات در زمينه تخصصي خود از طريق وب سايت: ما مي توانيم به جز فروش محصولات خود در زمينه هاي تعمير و توضيحات نصب كالا هاي رقيب خود نيز شركت كنيم و به مشتريان آنها نيز خدمات دهيم و آنها را با محصولات خود آشنا نماييم. اينگونه خدمات كه بيشتر مي تواند از طريق تماس هاي تلفني و ارتباط هاي آنها با كارشناسان  ما حل شود، مي تواند به گسترش دامنه ي مشتريان ما كمك نمايد.
  5. راه اندازي بخش مقالات آموزش تخصصي، اخبار و اطلاعات: ما مي توانيم با قرار دادن مقالات تخصصي و آموزشي در زمينه تخصصي خود و ارائه آگاهي در مقالات وب سايت، به جز آشنايي مخاطبان و بازديدكنندگان، آنها را به محصولات خود جذب و حتي اعتمادشان را جلب نماييم.
  6. ارائه نرم افزار هاي آموزشي همراه محصولات: ما با ساختن نرم افزار آموزشي مي توانيم حتي قبل از فروش محصول، توسط نرم افزار آن را تبليغ نماييم، حتي مي توانيم با قرار دادن دانلود رايگان اين نرم افزار آن را در اختيار كاربران فراواني قرار دهيم.
  7. ارائه تبليغات ويدئويي: ساختن يك فيلم تبليغاتي و كليپ تبليغاتي نيز مي تواند كمك شاياني به بازاريابي اينترنتي ما نمايد.
  8. اعلام زمان ها خاصي خاص براي حراج و sale در سال: مي توانيم از زمان هاي مناسبتي مثل عيد و گذاشتن تخفيف ويژه و يا جايزه هاي ويژه براي خريدارن در اين زمان ها، آنها را به خريد از خودمان مجاب نماييم.
  9. همكاري با شركت هاي همكار و هم صنف: مي توانيم در زمينه هايي كه شباهت به فعاليت ما دارند با شركت هاي هم صنف تفاهم نامه اي ايجاد نماييم و بسياري از مراجعه كنندگان خود كه در زمينه كاري ما نمي باشند ولي به ما مراجعه مي نمايند، را با يكي از شركت هاي هم صنف ما كه در آن زمينه فعاليت دارد، معرفي نماييم و با انجام اين تفاهم نامه دو طرفه تعداد مشتريان خود بيشتر نماييم.
  10. استفاده از شركت هاي واسطه در زمينه تخصصي خود: بسياري از شركت هاي واسطه امروزه ايجاد شده اند كه در تجارت هاي پر سود وارد شده و به عنوان واسطه مشتريان را جذب مي نمايد و به شركت هاي بزرگ متصل مي نمايند.

در آخر باز نسبت به بهينه سازي سايت تاكيد مي نمايم. لطفا براي استفاده از وب سايت هاي خود، در طراحي سايت خود اقدام به بهينه سازي سايت از طريق آموزش و يا شركت هاي معتبر نماييد.

 
 


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

اگر ما براي نشان تجاري خود بتوانيم برند سازي انجام بدهيم و برند شركت ما در ذهن مردم ماندگار شود مزيت هاي فراواني خواهد داشت. مهمترين آن اين مي باشد كه شركت ما مشتريان وفادار خود را پيدا مي نمايد و خود آنها براي شركت ما نماد تبليغات خواهد شد.

 

مزيت برند سازي

 

در اينجا 5 مزيت عمده برند سازي را براي شما عنوان مي نمايم :

  • اعتبار شما را تاييد نموده و افزايش مي دهد: داشتن يك نام تجاري كه برند سازي شده است خود دليل اعتبار براي شركت ما مي باشد.
  • برند باعث مي شود مشتريان به راحتي شما را تاييد كرده و محصولات شما را خريداري نمايند.
  • تعداد مشتريان وفا دار به شما را افزايش مي دهد.
  • باعث ايجاد شناخت در بين مشتريان شده و ارتباط حتي عاطفي بين شركت شما و محصولات شما با آنها برقرار خواهد شد.
  • پيام و شعار شما را به خوبي در بين مخاطبان انتقال خواهد داد.

در طراحي سايت هاي خود براي انتخاب نام دامنه و نام وب سايت خود مي توانيم با نكات برند سازي  و همچنين بهينه سازي سايت، نامي انتخاب نماييم كه در آينده اي نزديك بر سر زبان ها خواهد افتاد.

كافي ست براي بهترين بودن فقط از امروز شروع نماييم. زيگ زيگلار

 

 

 
 


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

در دنياي بازاريابي اينترنتي و بازاريابي جهاني، براي شركت هاي معتبر و شركت هاي جهاني هدف فقط جذب مشتري براي يك فروش نمي باشد. امروزه شركت هاي معتبر به دنبال بدست آوردن مشتريان و مخاطبان وفادار مي باشند. مشترياني كه بعد از خريد از ما براي خريد هاي دوباره و خدمات كالاي خريداري شده، فقط و فقط به طرف شركت ما جذب شوند.

براي اين كار افراد متخصصي در كنار هم جمع شدند تا بتوانند مسائل مربوط به جذب و حفظ مشتري را در كنار شركت ها مطالعه، و راهكارهاي مناسب ارائه دهند.

يكي از راهكارهاي كه اين متخصصان به آن رسيده اند، كه در جذب مخاطبان و جذب مخاطبان وفا دار بسيار تاثير گذار است، برند سازي مي باشد.

براي اين منظور و براي اينكه بتوانيم يك نام را به عنوان برند در جهان معرفي كنيم، جامعه از متخصصان بازارياب و متخصصان علوم مختلف در كنار هم جمع شده اند كه به اين جمع و اين شركت به وجود آمده، كمپين برند سازي مي گويند.

متخصصاني گوناگوني در اين كمپين برند سازي در كنار هم جمع شده اند، از جمله متخصصان زبان ها و گويش هاي مختلف جهان، كه حتي بر روي تلفظ يك نام و يك برند كار مي كنند كه در تمام زبان هاي زنده ي دنيا يكسان باشد. متخصصاني بر روي تاثير جلوه تصويري يك برند مطالعه انجام مي دهند، تا تاثير گذار ترين شكل و آرم را براي ما بسازند.

تمام اين فعاليت ها در كمپين هاي برند سازي انجام مي شود تا يك برند به وجود آيد. 

در جهان ارتباطات امروز طراحي سايت ها كمك شاياني در زمينه برند سازي و جذب مخاطبان به ما كرده است، كه ما از طريق وب سايت خود و طراحي سايتي كه در آن اصول بهينه سازي سايت رعايت شده است مي توانيم به معرفي برند خود در جهان به موفقيت دست پيدا نماييم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

Content Marketing يا بازاريابي از طريق محتوا يكي از جديدترين روش هاي برقراري ارتباط با كاربران و مشتريان است. برخي از برندها به جاي آن كه براي نمايش تبليغات خود در سايت هاي اينترنتي ديگر هزينه كنند به بازاريابي محتوا رو آورده اند. بودجه اي كه براي ساخت و نمايش تبليغات اينترنتي اختصاص دهده بودند را صرف ساخت و طراحي سايت كرده و عده اي را براي جمع آوري مقالات ويا استخدام متخصص براي پاسخگويي به مشتريان مي كنند.

بازاريابي محتوا چيست؟

يعني ساخت و انتشار انواع گوناگون محتوايي مانند محتواي متني، تصويري و يا ويدئويي مرتبط با حوزي فعاليت به منظور جذب، تصاحب و درگيرنمودن جامعه با هدف خلق ارزش از جامعه.

شما هم اكنون در بازاريابي محتوايي شركت طرح و پردازش مبنا قرار گرفته ايد! به عبارت ديگر شركت طراحي سايت مبنا تلاش كرده است با توليد محتواي با ارزش و مرتبط به سايت و طراحي سايت با طراحان سايت و وب سايت نويسان جامعه ارتباط موثري برقرار كند و اين يك نمونه ي دقيقي از بازاريابي محتوا است.

اگر زمينه ي فعاليت شما در زمينه ي طراحي سايت است شما نبايد در زمينه ي هنرهاي رزمي محتوا توليد كنيد. چرا كه هيچ ربطي به هم ندارند و تمام هزينه اي كه براي بازاريابي محتوا كرده ايد بدون هيچ ثمره مثبتي از بين خواهد رفت.

برند همراه اول سايتي براي خود راه اندازي كرده و در حوزه ي فعاليت خود محتوا توليد مي كند. به اين ترتيب جدا از آن كه اشتغال زايي شده تعداد مطالب بيشتري به نام همراه اول در اينترنت پخش مي شود.

وب سايت ninisite نيز مثال ديگري از بارزاريابي محتوا است. در اين سايت بخوبي از اين بازاريابي استفاده كرده اند و مادران وپداران مي توانند از آن ها بهره ببرند. در اين سايت قسمت هايي براي تبادل نظر، پرسش و پاسخ و كلوب وجود دارد كه بسياري از كاربران مي توانند پاسخ و نياز هاي خود را در همين كلوب و پرسش و پاسخ بدست بياورند.

سايت ديگر كلوپ مشتريان سايت شركت ويتانا است. اين سايت به غير از توليد محتوا به پرسش و پاسخ مي پردازد. مادرها سوالات خود را مطرح مي كنند و متخصصين به آن ها پاسخ مي دهند. از طرفي براي نام متخصصين بر سر زبان ها مي افتد و بر تعداد مراجعه كنندگانشان اثر مثبت خواهد داشت.

از جمله شركت هاي ديگر كه از اين تكنيك استفاده مي كنند شركت ماكروسافت است اين شركت بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي و تبليغات خود را صرف اين شيوه ي نوين مي كند.

 

5 نكته براي شروع بازاريابي محتوا

1.شروع ابزاريابي با محتوا: نقطه ي شروع وب سايت خودتان است. وب سايت هر شركتي مكاني است كه مشتريان بار ي جستجو اطلاعات به آن مراجعه مي كنند. پس از كامل بودن اطلاعات مطمئن شويد.

2.اطلاعاتي را توليد كنيد كه پوشش عمومي داشته باشد: بهتر است براي خريدن زمان از بانك اطلاعاتي و يا كتابخانه مقلات آموزشي و پژوهشي استفاده كنيد. در هنگام ويرايش و تدوين نياز هاي مشتريان را مد نظر داشته باشيد. و قسمت هايي را كه مشتري را از خريد منصرف مي كند را پاك كنيد.

3.تدوين سوالات و پاسخ ها براي ايده سازي محتوا:در بازاريابي محتوا بايد به مشتري بينش و اطلاعاتي را كه نياز دارند عرضه كنيم. بطور مثال شركت طراحي سايت مبنا با بارگذاري مقاله ها و ويدئو ها برنامه نويسيHTML آموزش مي دهد.

4.براي بازاريابي محتوا اول يك وب سايت و سپس يك وبلاگ ايجاد كنيد: پس از توليد محتوا وبلاگ نويسي را آغاز كنيد. براي بازاريابي محتوا شما بايد از SEO استفاده كنيد و وبلاگ را بر روي سايت ميزباني كنيد. بطور منظم سايت شما بايد به روز شود تا براي كاربران و مشتريان مطالب تازه براي مطالعه وجود داشته باشد. لينك وبلاگ خود را در شبكه هاي اجتماعي منتشر كنيد.

5.به اصول گرامري و تلفظي دقت كنيد: محتوا بايد داراي ادبيات صحيح و داراي ساختار و ويرايش مناسب، خوانا و گويا باشد. غلط تايپي و گرامر ضعبف مخاطبان را از خواندن باز مي دارد.

 
 


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]