تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 3186
ديروز : 2841
افراد آنلاين : 15
همه : 1158769
 
نوشته شده توسط : طراح

براي برند سازي امروزه دسته بندي هاي مختلفي ارائه كرده اند، كه معتبر ترين دسته بندي برند سازي عبارت است از :

  1. برند سازي ديجيتال: مهمترين نوع از برند سازي مي باشد كه مي توانيم از طريق طراحي سايت به اين هدف برسيم. البته بايد طراحي سايت ما به گونه اي باشد كه تمام روش هاي بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد. وگرنه موتور هاي جست و جو نمي توانند ما را شناسايي نمايند. علم طراحي سايت امروزه كمك بزرگي به ما در تجارت الكترونيك و جذب مخاطب و مشتري نموده است، همچنين توانسته با استفاده از گستره ي زياد مخاطبانش كمك بزرگي به كمپين برند سازي، در ايجاد يك برند نمايد.
  2. برند سازي از طريق مشاركت : كه مي توانيم با مشاركت با برند هاي بزرگ و قديمي به هدف برند سازي براي شركت خود دست يابيم.
  3. برند سازي كشوري: در اين نوع برند سازي هدف جذب توريست براي يك كشور مي باشد. به معناي عام تر مي توانيم بگوييم برند كردن نام يك كشور در يك زمينه ي خاص، مثلا نام كشور ايتاليا را همگان در جهان امروز با آثار هنري هنرمنداش مي شناسند، و يا كشور عزيزمان ايران را با بناهاي تاريخي فراوان خود در جهان مي شناسند.
  4. برند سازي شخصي: در اين برند سازي يك فرد و شخص را به عنوان يك چهره ي شاخص در زمينه فعاليت خود شناخته خواهد شد، مثلا بازيگري و تخصص علمي و... ، كه اين كار باعث ايجاد شهرت براي فرد و جذب مخاطب و مشتري بيشتر براي فعاليت او نيز خواهد شد
  5. برند سازي علّي: برند سازي براي موسساتي مي باشد كه منجر به اعمال خير خواهانه مي شود، مثل موسسه محك كه امروزه در بسياري از نقاط سطح شهر نام آن را شنده ايم و به انجام امور خير خواهانه مي پردازد.


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

درخت بازاريابي اينترنتي ديد مناسبي از اتفاقات عملي در بازاريابي اينترنتي به افراد مي دهد كه بسيار در بازدهي سايت موثر مي باشد.

در قدم اول بازاريابي اينترنتي بايد ريشه ها قوي را در عمق پژوهش، استراتژي، بريند سازي و ايجاد محتوا كاشت. چرا كه بازاريابي نمي تواند بر رشيه هاي سست و ضعيف اتكا كند و سرپا بايستد همچين درختي ثمره اي نخواهد داشت زيرا ريشه هاي درخت از يك تنه يا بدنه محكمي كه از طراحي و توسعه ساخته شده است را بايد پشتيباني و حفاظت نمايد.

طراحي وب سايت شما نيز مانند يك درخت در گذر زمان رشد مي كند. همانطور كه تنه هسته اصلي درخت است بايد يك سايت خوب  هسته اصلي بازاريابي باشد.

شاخه هاي درخت سمبل راهكار ها و روش ها بازاريابي اينترنتي براي گسترش تبليغات است مانند بازاريابي موتور هاي جستجو، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ و تبليغات آنلاين و... .

درخت بازاريابي چه در زير تابش نور خورشيد و چه در زير بارش سيل آسا بايد بتواند تغذيه كند تا به ثمر بنشيند.

AdministratorfilesUploadFilesocial-media-tree-FINAL-968x1024.png

 
 


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

بازاريابي محتوا كليد توسعه حضور آنلاين قوي است !

بازاريابي محتوا كليد توسعه حضور آنلاين قوي است ! محتواي عالي به تعريف يك سازمان و اتصال آن به مشتريان بالقوه و شركا كمك مي كند- اما در ابتدا، باعث تعامل آن با مخاطبان مي شود.

من يك استاد زبان انگليسي دانشگاه هستم و به يك نويسنده حرفه اي تبديل شده ام، بنابراين به جرات مي توانم بگويم كه بخش اعظم زندگي حرفه اي خود را صرف فكر كردن براي نوشتن كرده ام. من به خوبي از سختي نوشتن يك متن خوب آگاهي دارم. براي ايجاد محتواي خوب ، من نويسندگان را به تمركز بر روي دو اصل اساسي تشويق مي كنم: نوشتن براي مخاطبان خود ، و تجديد نظر در پيش نويس.

براي مخاطبان بنويسيد

محتواي خوب براي مخاطبان آن داراي ارزش است. اين ارزش، چه آموزنده باشد، چه قانع كننده و يا سرگرم كننده، همان چيزي است كه الهام بخش خوانندگان براي به اشتراك گذاشتن يك مقاله يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد آن سازمان است. موثر ترين راه براي نوشتن مطالبي كه ايجاد ارزش براي مخاطبان مي كند تمايل به خدمت صادقانه براي خواننده است.

مانند نويسندگان، ما نيز معمولا سرمان در كار خودمان است. اين قابل فهم است: كشف آنچه كه ما بدون اضافه كردن المان هاي ديگر به موضوع در حال تلاش براي گفتنش هستيم به اندازه كافي سخت است. اما ايجاد محتوا فقط شامل بيان نيست بلكه يك عمل ارتباطي است.

مخاطبان، در هنگام نوشتن مطالب فوري يك عنصر خيلي مهم هستند. نويسنده و پيام مطلب بايد تابع مخاطب باشند به اين معنا كه هر دو نويسنده و پيام بايد براي خدمت به نياز خواننده شكل پيدا كنند. پيام مي تواند بدون از دست دادن مخاطب خود چالش برانگيز و يا بحث برانگيز باشد اگر از منظر مخاطب گرا نوشته شده باشد.

براي حفظ مخاطبان خود، در پيش نويس خود تجديد نظر كنيد

براي بسياري- از جمله براي من - تلاش براي فكر كردن از ديدگاه خواننده (بازديد كنندگان) هنگام نوشتن پيش نويس اوليه خيلي لازم است. به همين دليل، براي نويسندگان موفق، اهميت مشاهده و تجديد نظر، مساوي با تهيه پيش نويس است.
منظور از تجديد نظر، غلط گيري از متن نيست(هر چند كه اين موضوع نيز مهم است ). منظور تجزيه و تحليل استراتژي بلاغي يك مقاله از نظر خواننده و توجه به اين موضوع كه چگونه يك بخش، پاراگراف، جمله و هر كلمه مي تواند براي مخاطب بهتر به نظر بيايد.

حقيقت اين است كه حتي جالب ترين محتوا نيز روي لبه چاقو قرار دارد: همان اينترنت شگفت انگيزي كه خوانندگان را براي خواندن مقاله شما را از سراسر جهان جمع مي كند، پر از چيزهاي ديگر براي خواندن و تماشا كردن است، و حواس مخاط ب را به صورت واضحي پرت مي كند . مهم نيست كه محتواي يك قطعه چقدر با ارزش است، اگر مشخص نباشد، مبهم، و يا داراي اطناب باشد، خواننده خود را از دست مي دهد.

بازاريابي محتوا كليد توسعه حضور آنلاين قوي است !

در تجديد نظر براي مخاطبان خود راهنمايي ارائه دهيد

من چك ليست زير را براي كمك به نويسندگان براي تجديد نظر در كار خود آماده كرده ام. در حالي كه "نوك كوه يخ" كليشه اي به نظر مي رسد، اين پيشنهادات به توسعه طرز فكر مخاطبان درباره نوشتن بسيار مشكل محتواي خوب كمك خواهد كرد.

1. بازگشت مقياس گذاري را در نظر بگيريد. نتايج بسياري از پست ها داراي جزئيات كمتر و كليات بيشتر هستند. به جاي 10 راهنمايي، شايد بهتر است 5 تا از بهترين ها را انتخاب كنيد و از فضاي اضافي براي بيان شواهد، مثالها، يا جزئيات استفاده كنيد.

2. آرايش مقاله را بررسي كنيد. آيا نكته اصلي اين مقاله به وضوح در جايي قرار دارد كه به راحتي قابل جستجو كردن باشد؟ بهترين محل براي نكات اصلي مقاله در پايان مقدمه است. محل هاي خوب ديگر براي نكات اصلي در آغاز و پايان آن است. (هشدار به موقع : مقالاتي كه نكات اصلي را در پايان قطعه ذخيره مي كنند بايد مواظب سازمان دهي زيرين باشند.) آيا نكات تابع در موثر ترين نظم قرار گرفته اند، و يا بهتر است دردنباله هاي مختلف براي خواننده قرار بگيرند؟

3. ترتيبي از پست هاي واضح اضافه كنيد. سرفصلها بزرگ هستند، اما جايگزين جملات سرفصل كه در بر دارنده موضوع پاراگراف هستند، نمي شوند. چگونگي ارتباط هر جمله بر جمله قبل و بعد آن را نيز در نظر بگيريد.. آيا استفاده از كلماتي چون "علاوه بر اين،" "بنابراين،" و يا "از سوي ديگر" براي خواننده مفيد است؟

4. هنگام استفاده از نظر خوانندگان، مراقب باشيد. عباراتي مانند "اكثر مردم موافق هستند كه ..." و يا "همانطور كه همه ما مي دانيم ..." بيشتر شبيه ايجاد يك فاصله بين خواننده و نويسنده است تا ايجاد يك اجماع. "شما" پر مخاطره ترين ضمير براي استفاده است، زيرا اغلب در متن هايي استفاده مي شود كه بيانگر اين است كه خواننده چه كاري بايد انجام دهد و يا نويسنده چه انتظاري از او دارد.

5. قبل از رفتن به مرحله ويرايش، پيش نويس را سه بار ديگر از سه منظر متفاوت بررسي كنيد. اول، آن را از ديد بهترين دوست خود نگاه كنيد به منظور بررسي شخصيت مقاله خود، و كلمات اجبار آميز و سفت را پاك كنيد. دوم، آن را از ديد يك غريبه به آن نگاه كنيد - كسي كه شما را نمي شناسد و صرفا خواستار استفاده از ارزش مقاله است- براي يافتن مطالب نامفهوم و مبهم مقاله. در نهايت، خواندن مقاله از چشم يك دشمن، براي شناسايي نقاط ضعف و اعتراضات.

اين گام ها زمان زيادي لازم دارند و بسيار مشكل است اما بسياري از نويسندگان از آنها استفاده مي كنند. اميدوارم شما نيز از آنها استفاده كنيد.

همانند ساير مقالات اين شركت جهت ارتقا سئو و طراحي سايت شركت خود بازاريابي محتوا را جدي بيگيريد!



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

AdministratorfilesUploadFileContent Marketing.jpg

بازاريابي محتوا همانطور كه از اسمش پيداست به اين معني است كه با توليد محتواي خوب و ارزشمند مشتريان را تشويق به خريد از يك برند كنيد در واقع يعني شما محتوايي توليد كنيد كه علاوه بر مفيد بودن منجر به افزايش فروش شما گردد.

اولين و مهمترين موضوع در زمينه بازاريابي محتوا خلاقيت شما در ارائه مطلب مي باشد.يعني با پرهيز از دروغ و اطلاعات غلط وبا رعايت اصول اخلاقي خواننده را به دريافت خدمات و خريد محصولات خود تشويق كنيد. بازار يابي محتوا شامل مديريت كامل وب سايت به همراه درج خبر ، اطلاعات محصول ، خدمات ، پاسخگويي به سوالات بازديد كننده ها و... مي باشد.

تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.

بازاريابي محتوا يكي از اجزاء سئو مي باشد زيرا شما با بازاريابي محتوايي مناسب باعث جذب كاربران بيشتر و در نتيجه بالا رفتن ترافيك وب سايت خود مي شويد و در نتيجه موجب بالا رفتن در نتايج موتور هاي جستجوگر و ارتقا شما مي شود. توليد محتوا بي كيفيت بازار يابي محتوا را به خطر مي اندازد ، توجه به كيفيت محتوا اصول بازار يابي محتوا است. تنوع در توليد محتوا در اين زمينه امري ضروري است و هميشه در فايل هاي متني خود از عكس ، فايل صوتي و ويدئو استفاده كنيد تا براي كاربران جذابيت بيشتري داشته باشد.

نتايج مثبت بازاريابي از طريق محتوا: افزايش مشتري و رونق كسب و كار شما ، افزايش نرخ تبديل ،كاهش نرخ دفع مشتري ، پخش نام برند شما و همچنين افزايش قدرت سئو.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

با رشد تكنولوژي و صنعت ، تبليغات و بازاريابي نيز تحت تاثير اين رشد سريع  و چشمگير قرار گرفته و روش هاي سنتي پاسخگوي  نياز فروشندگان و همينطور خريداران نيست. بالطبع همروند و همجهت بودن با اين رشد و پيشرفت علاوه بر كاهش زمان دستيابي به هدف به افزايش كيفيت هدف نيز منجر مي شود.هدف براي مشتري ، محصول يا خدمات است و همينطور براي خريدار فروش بيشتر كه بازاريابي نوين آن را در حداقل زمان وبا كيفيت بالا فراهم مي كند .

AdministratorfilesUploadFileUntitled-2.gif

با توجه به اهميت بازاريابي نوين شركت طرح وپردازش مبنا راهكارهايي را ارائه ميكند كه پيشنهاد مي شود براي رسيدن به نتيجه اي مطلوب  مد نظر قرار دهيد .

  • هرگز از روش هاي شركت هاي ديگر و يا رقبا براي بازاريابي محصول خود استفاده نكنيد سعي كنيد مطالعه و بررسي  لازم را انجام دهيد و از راهكارهاي چندگانه و تركيبي استفاده كنيد.تبليغات سايت ها و محيط مجازي ، كتاب ها و مجلات ، رسانه ها ، همه و همه  شما را به راهي منحصر بفرد هدايت خواهد كرد.
  • استفاده از سايت هاي تخفيف گروهي و معرفي محصول با تخفيف مشتريان بيشتري را روانه محصول شما ميكند.
  • خريدار بايد مطمئن باشد كه محصول همان خواسته و نيازمد نظرش است و در مقابل محصولات مشابه بهترين خريد را انجام ميدهد.به خريدار اطمينان دهيد و سعي كنيد اعتمادش را جلب كنيد.به او اطمينان دهيد خريد اينترنتي با امن ترين سرور ها انجام شده و خدمات پشتيباني هميشه در دسترس آنهاست.
  • استفاده از تجربه كاربران ديگر كه مصرف كننده محصول بوده ند و از خريد خود راضي بوده اند تاثير زيادي بر افكار عمومي خواهد داشت.خصوصا اينكه به نوعي تبليغ غير مستقم محصول و از زبان ديگران ااست و نه شما.
  • همواره سايت و تبليغات آن را به روز كنيد تا مشتريان با صفحات تكراري مواجه نشوند.
  • مشتري بايد قبل از خريد كاملا آگاه و مطلع باشد.اطلاعات كافي و جزييات محصول را در اختيار مشتري قرار دهيد وتاكيد ميكنيم در معرفي محصول صادق و روراست باشيد چون به قول معروف مشتري دائم شما خواهد بود و در غيراينصورت با ارائه تعريف هاي دروغين از محصول محكم ترين ضربه را به محصول و شركت تان در بازارخواهيد زد.
  • هرگز خريداران را تحت فشار قرار ندهيد و محصول را به آنان تحميل نكنيد.
  • سعي كنيد تا حد ممكن خريدار را بشناسيد .نقاط قوت و ضعفش را مدنظر قراربدهيد و از آنها در جهت  ترغيب مشتري به سمت محصول استفاده كنيد.
  • در انتخاب كلمات خود دقت كنيد.تلاش كنيد فاصله و وقفه اي بين كلامتان نيفتد و كاملا مسلط  به معرفي محصول بپردازيد.كوچكترين وقفه اي به ايجاد حس منفي در خريدار منجر مي شود.
  • شركت طراحي سايت مبنا پيشنهاد ميكند زمانيكه مشتريان براي پشتيباني خدمات تماس ميگيرند فرصت را مغتنم بشماريد وبجاي پخش موسيقي هاي جذاب! محصولات خود را معرفي كنيد .


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

تفاوت تبليغات و بازاريابي چيست؟
بسياري از  مديران و ديگر افراد تصور مي كنند كه بازاريابي وتبليغات هر دو به يك معنا هستند و فرقي با هم ندارند و به علت نداشتن دانش كافي نمي توانند بخوبي از اين دو بهره ببرند. اينكه هدف هر دوي آن ها يكسان است (افزايش مشتري و فروش محصولات) شكي نيست اما در عمل اين دو بطور كلي باهم متفاوتند.

تبليغات و يا Advertising  
به اقداماتي كه با صرفه هزينه همراه است و توسط شركت ها و يا ارگان هاي ديگر به منظور معرفي و نمايش محصولات و بيان عرضه خدمات به مشتريان فعال انجام ميگيرد را تبليغات مي گويند.

بازاريابي ويا Marketing    
شما فعاليت هايي براي آموزش و تشويق كاربران به استفاده از محصولات و بهرهمند شدن از خدمات شما و انتخاب شما از ميان ساير رقبا انجام مي دهيد كه عبارتند از شناخت مشتريان، پشتيباني و جلب رضايت مشتري براي سوق دادن استفاده مجدد از محصولات و همكاري دوباره با شما براي  بهرمندي از خدمات ارائه شده كه باعث تبديل شدن كاربران به مشتريان جديد و همچنين حفظ رضايت مشتريان قبلي خواهد شد.

كداميك مهمتراست؟
حال بخوبي متوجه شديم كه تبليغات زير شاخه اي از بازاريابي است و بازاريابي امري لازم براي وجود تبليغات به حساب ميايد و تبليغات مستقل از آن عمل نمي كند. تبليغات بخش مشخصي از محصولات و يا خدمات شما را به نمايش مي گذارد و اين يك تعين سياست است . براي درك بهتر مثالي براي شما ميزنيم :

براي انتخاب و تعيين شيوه تبليغات در ميان انواع مختلف راه هاي تبليغاتي اعم از تلويزيون، روزنامه ، مجله هلي محلي و امثال اين ها مبحث  بازاريابي مطرح مي شود.  برنامه ريزي، زمانبندي و محل قرار گيري بنر هاي تبليغاتي  از ديگر وظايف بازاريابي است. تبليغات پر اهميت ترين و البته پر هزينه ترين بخش در بازرايابي است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

دنيا فناوري روز به روز گسترده مي شود كه خود عامل اصلي ايجاد تغييرات در عرصه اطلاعات و ارتباطات است. براي مثال ابزار هاي و رسانه هاي تبليغاتي فراوراني از جمله تلويزيون، راديو، سايت و .... جهت بازاريابي وجود دارد. از جديد ترين روش هاي تبليغاتي كه مورد استقبال فراواني هم قرار گرفته است بازاريابي از طريق sms است.

بازاريابي از طريق پيامك بر خلاف ديگر رسانه هاي اطلاعاتي كه اغلب اجتماعي هستند  شخصي تر و خصوصي تر است. زيرا بسياري از افراد تلفن همراه خود را در همه جا با خود حمل مي كنند ودر ساعات مختلف از آن استفاده مي كنند. اين روز ها بازاريابي پيامكي  ارزانترين و هدفمندترين شيوه تبليغات است.

در اين شيوه شما اطمينان داريد كه مخاطب به طور حتم پيامك شما را مشاهده كرده است. به زبان ساده تر اين بازاريابي پيامكي شيوه اي دو سر سود است چرا كه با كمترين هزينه، پيام تبليغاتي خود را به گوش تعداد بسيار زيادي از مخاطبانتان ميرسانيد! همين ويژگي منحصر به فرد باعث متمايز شدن بازاريابي پيامكي از ديگر روش هاي تبليغاتي شده است.


مزايا بازاريابي پيامكي

      • انتقال پيام هاي تبليغاتي سريعتر انجام مي شود.
      • مي توان به تك تك مخاطبان پيام هاي خاص و متفاوت ارسال كرد
      • هزينه پيام رساني و هزينه ي پاسخ براي مصرف كنندگان نسبت به روش هاي ديگر بسيار پايين تر است.
      • دسترسي و راسال پيام به مخاطبان در هر زمان و هر مكاني ممكن است.
      • با توجه به شخصي سازي پيام ها باعث افزايش اعتماد مخاطبان و افزايش نرخ تبديل را به دنبال دارد.
      • بيشتر از روش هاي ديگر در ذهن مخاطبان باقي مي ماند.
      • امكان انتشار توسط مخاطبان
      • با ارسال پيام به انبوهي از مخاطبان ميتوانيد آن ها را تشويق به بازديد از سايت تان كنيد.

نكاتي كه بايد در بازاريابي اينترنتي رعايت شود

     • متن ارسالي بايد ساده و گويا باشد
     • حتما در متن ارسالي دليل قوي براي تماس و يا حضور در فروشگاه تان بياوريد.
     • مشتري را با نامش مورد خطاب قرار دهيد.
     • مختصر و تاثير گذار بنويسيد
     • در متن ارسالي منفعتي كه به مشتري ميرسانيد را نشان دهيد.
     • براي همه مخاطبان پيامي با متن يكسان ارسال نكنيد



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

اگر شما به دنبال يك شغل هستيد و يا براي بهبود موقعيت شغلي خود نياز به ارسال درخواست همكاري داريد، اولين قدم رزومه شما است كه شانس مصاحبه را به شما مي دهد. به دست اوردن اين شانس در گرو چگونگي طراحي آن و تا حدودي در مورد چيزي كه نوشته ايد است. پيشنهاد مي شود براي ايجاد يك رزومه عالي براي طراح مراحل زير را دنبال كنيد.

ايجاد يك رزومه عالي براي طراح

1. از ميكروسافت ورد استفاده نكنيد

اگر به دنبال شغل منشيگري هستيد مايكروسافت ورد ممكن است مناسب باشد، اما اگر شما طراح يا خلاق هستيد، گزينه هاي طرح بندي محدود و منحصر به فرد و مسائل كراس پلت فرم ظريف مي تواند بهترين رزومه را خلق كند. PDF يك فرمت بسيار خوب است، چرا كه شما را قادر به ايجاد يك سند با ظاهري مناسب مي كند كه كاملا كراس پلت فرم است.

2. از نرم افزار DTP استفاده كنيد

كارگردان هاي هنري به اندازه محتوا به طرح رزومه كاري شما توجه خواهند كرد، بنابراين استفاده از بسته هاي DTP مهم است. كوارك اكسپرس، اين ديزاين و يا حتي Illustrator رزومه هايي با ظاهر خوب به شما مي دهد، و شما را قادر ميسازد تا بتوانيد آنها را به صورت pdf ذخيره كنيد. اگر شما نمي توانيد هيچ يك از اين بسته هاي نرم افزاري را تهيه كنيد، در صورت لزوم نسخه 30 روزه آن را دانلود كنيد.

3. اجازه ندهيد يك آژانس فرمت آن را تغيير دهد

گاهي اوقات لازم است از يك آژانس براي يافتن شغل استفاده كنيد، و اگر چه توصيه مي شود كه براي درخواست شغل به طور مستقيم اقدام كنيد. با اين حال، برخي از سازمان ها فرمت رزومه شما را به چيزي كه فكر مي كنند مشتريان آنها مي خواهند، تغيير مي دهند، كه اغلب نتيجه خوبي ندارد.

ايجاد يك رزومه عالي براي طراح

4. مختصر بنويسيد

مديران هنري وقت و تمايل به خواندن كل داستان زندگي شما، مانند اينكه شما كدام مدرسه رفتيد را ندارند. توضيحات اضافي رزومه خود را حذف كنيد و در جزئيات مربوطه تمركز كنيد. اگر رزومه كاري شما بيش از دو صفحه باشد، زياده گو مي شويد.

5. دروغ نگوييد

يك بار رزومه اي از يك فرد كه نامش ذكر نشده بود دريافت كردم كه ادعاي ساخت يك وب سايت خيره كننده را داشت. من خيلي متعجب شدم چون خودم آن سايت را طراحي كرده بودم.
نيازي به گفتن نيست، كه رزومه مستقيم وارد سطل زباله شد و فرستنده نيز با يك ايميل به شدت از من پاداش دريافت كرد. صداقت هميشه بهترين سياست است.

6. نمونه كار ارائه دهيد

با قرار ندادن نمونه كار در رزومه خود، شما در واقع ضمانتي براي گيرنده ارئه نكرده ايد كه بتواند شما را براي شغلي انتخاب كند. عكسهايي از پروژه هاي گرافيكي متحرك عالي است.

7. رزومه بايد ساده باشد نه احمقانه (KISS)

حتي اگر شما واقعا اعتماد به نفس داريد و در مورد كاري كه انجام مي دهيد مطمئن هستيد، تزيينات نگارش چاپي و طرح هاي خيالي را در حاشيه نگه داريد، و اطمينان حاصل كنيد كه خطوط، ساده و روشن است و اطلاعات به خوبي معرفي شده اند. پس از تمام اين مراحل، آخرين چيزي كه مي خواهيد دو بيني در يافت كننده است زيرا شما فكر مي كنيد متن خاكستري تيره روي صفحه زمينه مشكي ايده بسيار عالي است .

8. شخصيت خودتان را نشان دهيد

ساده نگه داشتن چيزها به معني احمقانه ساختن آنها نيست. رزومه بازتابي از وضع و شخصيت شما است، و دريافت كننده اين موضوع را خواهد فهميد، آگاهانه يا نا آگاهانه، در واقع اينها عناصري هستند كه رزومه شما را از صدها رزومه ارسالي ديگر متمايز مي كنند. رزومه خود را با يك طراحي منحصر به فرد و احساس شخصي برجسته كنيد.

9. اطلاعات صحيح ارائه دهيد

در كمتريت حالت، رزومه بايد شامل نام و اطلاعات تماس، از جمله آدرس ايميل، شماره تلفن شما باشد ( شماره تلفن همراه خود را نيز قرار دهيد، اگر فكر مي كنيد كه ممكن است شغلي را به دليل رفتن به فروشگاه از دست بدهيد). به دنبال آن بايد سوابق كاري و سپس تحصيلات آورده شود. تجربه كاري بايد شامل تاريخ، عنوان شغلي و خلاصه مختصري از وظيفه شما باشد.

10. رنگي غير از سياه و سفيد

براي بسياري از مشاغل غير طراحي، رزومه كاري طراحي شده و يا چاپ رنگي است كه احتمالا اتلاف وقت، و حتي ممكن است براي گيرنده آزار دهنده باشد. با اين حال، براي موقعيت هاي طراحي، لمس رنگ يك راه قابل قبول براي اضافه كردن است.

11. فتوكپي ارسال نكنيد

فتوكپي ها ارزان هستند، اما متاسفانه ظاهر بي كيفيتي هم دارند، به ويژه نسخه دوم و سوم آن. تصاوير بي كيفيت مي شوند و اثر انگشتان روي صفحات باقي مي ماند. چاپ ليزري تازه يا چاپ جوهر افشان در كاغذ در دسترس با بهترين كيفيت داراي حداقل استاندارد هستند.

12. مراقب رويكرد تازه باشيد

رزومه شما ممكن است به چند صورت مورد بررسي قرار بگيرد.از يك طرف ممكن است مانند يك متفكر خلاق به نظر برسيد، از سوي ديگر ممكن است به نظر پرمدعا و افراطي ديده شويد. اين به نظر دريافت كننده بستگي دارد.

13. فونت را عاقلانه انتخاب كنيد

هدف هر رزومه خوانايي است، بنابراين به طور كلي يك ايده عاقلانه انتخاب فونت ساده و عاقلانه است.
در شركت هاي بزرگ، براي مثال، در رزومه هاي فيزيكي به طور معمول از اسكنر OCR براي كمك به كاهش متقاضيان استفاده مي شود. نرم افزار OCR با فونت گل و بلبل مبارزه مي كند.

14. رزومه حضوري و ارسال از طريق ايميل

معمولا آگهي استخدام مشخص مي كند كه آيا شما بايد رزومه را ايميل كنيد يا نه، اما اگر در آگهي نگويند چه كار بايد انجام دهيد؟
رزومه ايميل شده، قرن بيست و يكمي به نظر ميرسد، و نشانه راحتي فرد با فن آوري است، اما رزومه فيزيكي خوب ارائه شده بر روي كاغذ چاپي مناسب و معقول مي تواند حرفه اي و هوشمند به نظر برسد.

15. روي يك طرف كاغذ A4 تهيه كنيد

رزومه كاري خوب بايد واضح، دقيق باشد و به خوبي طراحي شود. اين ايده آل است كه بر روي يك طرف A4 تهيه شود و اگر جزييات خيلي زياد است از يك كاغذ ديگر استفاده كنيد. يك ورقه A4 براي عكس نمونه كار خود استفاده كنيد.

16. براي كاور نامه زمان صرف كنيد

اكثر زمان ها، هنگامي كه شما براي يك كار درخواست مي دهيد، رزومه كاري شما بايد با يك پاكت نامه همراه باشد. اين امر رسمي و تجارت گونه به نظر مي رسد: و محلي براي خلاقيت و تخيل شما نيست. متن بايد مكمل CV باشد و بهتر است كوتاه باشد - سه پاراگراف يك قاعده مناسب است. مشخص كنيد كه نامه شما مشابه صدها متقاضي ديگر و كپي نيست.

17. تقليد نكنيد

تعداد زيادي از فارغ التحصيلان مفهوم طراحي رزومه موثر را مي بينند و آن را كپي مي كنند. آنها ممكن است به چه چيزي فكر كنند؟ همه ما دسترسي به اينترنت مشابه داريم، و اگر طراحي رزومه مخصوص و مبتكري در معرض ديد ما باشد، حتما در معرض ديد كارفرما نيز هست. رزومه كاري بايد خلاقيت شما را به نمايش گذارد نه شخص ديگري را.

18. نشان دادن سازگاري

پروژه هاي طراحي دنياي واقعي غالبا حول يك محتوا و يا تم تنها و استوار قرار دارند كه لوگو، نام تجاري، ادبيات و غيره را اجرا مي كنند.رزومه، نمونه كارها و پوشش نامه شما نيز بايد بر چنين سازگاريي متمركز شده باشد. براي مثال، آيا ليستي در همين سبك در تمام صفحات شما ارائه شده است؟ آيا ترتيب رنگ سازگار است؟ و به همين ترتيب.

19. رزومه هاي مختلف ايجاد كنيد

اگر شما در حال درخواست براي مشاغل متعدد هستيد، شما بايد رزومه هاي متعدد ايجاد كنيد، كه در هر كدام يك نقش خاص و نوع تجربه و مهارت كارفرمايان آينده نگر مورد توجه است. براي ارائه يك مثال آشكار، اگر شغلي به طور خاص به InDesign به عنوان يك نياز اشاره كرده باشد، شما بايد آن را در ابتداي مهارت هاي خود قرار دهيد، و در صورت امكان بيشتر راجع به آن توضيح دهيد كه كجا و چگونه از آن استفاده كرده ايد.

20. دستور زبان و املا

اگر شما درخواست كار به عنوان يك طراح را داريد، آيا خوب نوشتن متن درخواست مهم است؟ پاسخ مثبت است. غلط هاي املايي و دستور زبان شما را بي سواد، نادان و / يا تنبل نشان مي دهد - هيچ يك از اين ها تصويري نيست كه شما در تلاش براي نشان دادن آن هستيد. بنابراين، هميشه گرامر و تلفظ را دوبرابر بررسي كنيد، و از ديگران بخواهيد آن را مجددا چك كنند.

شركت طراحي سايت مبنا توصيه مي كند تا جهت بهبود در نتايج رزومه خود موارد بالا را رعايت نماييد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

در اين مقاله ما چند راه حل به شما پيشنهاد مي كنيم تا بتوانيد به خوبي با مشتريان خود رفتار كنيد.براي آشنايي با چگونگي رفتار با مشتري با مقالات طراحي سايت ما همراه باشيد.

چگونه با مشتريان خود رفتار كنيم؟

پذيرش واقعيت

اولين نكته كه بايد بدانيم چگونه با مشتريان خود رفتار كنيم پذيرش واقعيت است . پذيرش واقعيت يعني اين كه ما در نهايت بايد چيزهايي را كه نمي توانيم و يا نمي خواهيم تغيير دهيم را بپذيريم و بر روي چيزهايي كه مي توانيم و مي خواهيم تغيير دهيم، تمركز كنيم.

اين موضوع در تنازع با مشتريان چگونه عمل مي كند؟ اين بدان معناست كه ما نبايد انرژي خود را صرف مقابله با رفتار و ذات آنها كنيم و در نهايت بپذيريم كه ما نمي توانيم آنها را حذف كنيم و يا تغيير دهيم.

هنگامي كه ما اين را بپذيريم، فكر ما براي تمركز بر روي چيزي كه تحت كنترل ما است آزاد مي شود: كه آن چيز، رفتار خود ما است.

به ياد داشته باشيد كه ما همه يك مشتري بوده ايم

چگونه بايد رفتار خود را عوض كنيم؟ يك نقطه شروع خوب استفاده از مهارت هاي همدلي ما است. همه ما در جايي از زندگي خود به عنوان يك مشتري بوده ايم. آيا به ياد مي آوريد كه تكيه بر تخصص يك فرد ديگر چه احساسي داشت؟ شايد شما مجبور به استفاده از خدمات تعميركار، لوله كش، معمار و يا يك دكتر شده باشيد.

از تخيل خود براي بازگشت به آن زمان كه يك مشتري بوده ايد استفاده كنيد و سعي كنيد تمام جزئيات را به خاطر بياوريد. نكات مثبت و منفي آن تجربه چه بود؟ تمام آن نكات مثبت را به مشتريان خود عرضه كنيد.

ببينيد و ياد بگيريد

آيا تا به حال احساس كرده ايد كه به عنوان يك مشتري مورد بي احترامي قرار گرفته ايد؟ به احترام تمركز كنيد. احترام چيزي است به دست آوردني نه دادني. براي كسب احترام، بايد ابتدا به ديگران و خودمان احترام بگذاريم. اين يعني حد خود و ديگران را بدانيم، و مطمئن شويم كه از اين حد فراتر نمي رويم. اگر مي خواهيم مشتريان به مرزهاي ما احترام بگذارند، بايد ابتدا به حدود آنها احترام بگذاريم.

يا شايد احساس كرده باشيد كه به حرف هاي شما گوش نمي دهند؟ به يك شنونده بزرگ تبديل شويد. اين شگفت انگيز است كه چقدر درصد قبول حرف هاي شما توسط مشتري بالا مي رود اگر ابتدا شما به حرف هاي آنها گوش دهيد. و چيزهاي خيلي زيادي از آنها ياد خواهيد گرفت.

"اول گوش كنيد بعد طراحي را انجام دهيد"

در سخنراني " 5 راز از 86 دفترچه »، مايكل بيروت مي گويد: دليل اصلي طراح شدن او اين است كه او مي خواست مشكلات مردم را حل كند، و او خود را تا حدودي مانند يك دكتر مي بيند.

بيروت معتقد است اگر او به بيماران خود به خوبي گوش دهد، آنها راه حل رفع مشكل خود را خودشان در اختيار او قرار مي دهند. اولين راز سخنراني او اين است: «ابتدا گوش كن، سپس طراحي كن". اين واقعا ساده است. با مشتريان خود طوري رفتار كنيد كه مي خواهيد با شما رفتار شود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

با رشد روز افزون وب سايت ها و همچنين ابزاري كه كاربران از طريق آنها وارد وب سايت ها مي شوند موجب شده برخي از عوامل در مديريت محتوا اهميت بيشتري پيدا كنند . در گذشته تنها كيفيت محتوا حائز اهميت بود ولي امروزه محتوا سازگار با گجت هاي مختلف بسيار مهم است، در اين مقاله فاكتور هاي نوين در مديريت محتوا كه روز به روز به اهميت آنها اضافه مي شود را توضيح مي دهيم.

فاكتور هاي نوين در مديريت محتوا

1. ساخت محتوا متناسب با تلفن همراه

امروزه بسياري از كاربران براي ورود به وب سايت ها از تلفن همراه و تبلت ها استفاده مي كنند پس ساخت محتوايي كه به درستي و زيبايي در اين گجت ها نمايش داده شود بسيار مهم است. امروزه بيشتر طراحان وب سايت شروع به طراحي سايت واكنش گرا كرده اند، وب سايت واكنش گرا وب سايت هايي هستند كه خود را با تغييرات اندازه صفحه نمايش گر هماهنگ مي كنند و موجب مي شود كه محتوا وب سايت شما در صفحه نمايش هاي مختلف زيبا نمايش داده شود

2. محتوا عام

سعي كنيد براي يك تعداد افراد خاص و يا به سليقه خود محتوا را مديريت نكنيد هميشه سعي كنيد خود را به جاي كاربران مختلف قرار دهيد و محتوا خود را به شكلي مديريت كنيد كه تعداد بيشتري از كاربران را راضي نگه داريد.

3. استفاده از ويدئو

استفاده از ويدئو در محتوا يكي از راه هاي موثر براي جذب كاربران به وب سايت خود مي باشد و همچنين كاربر با ديدن ويدئو زمان بيشتري را در وب سايت شما مي ماند. در استفاده از ويدئو به چند نكته بايد توجه كرد : اول حجم ويدئو كه نبايد خيلي زياد شود كه كاربران براي ديدن آن با مشكل مواجه شده و آن را نيمه كاره رها كنند. دوم استفاده از ويدئو مرتبط با فعاليت خود چون كاربراني كه وارد وب سايت شما مي شوند به طرف فعاليت شما جذب شده اند و ديدن ويدئو با موضوع ديگر براي آنها جذابيت ندارد.

4. محتوا دقيق

در ويرايش محتوا خود با فكر و تجربه عمل كنيد، تمام بخش هاي وب سايت خود را متناسب با هم مديريت كنيد، مطالب هر بخش را متناسب با فعاليت خود قرار دهيد.

در بازاريابي اينترنتي و سئو امروزه محتوا مهمترين عامل است زيرا محتوا كاربران را به طرف سايت شما جذب مي كند. با تغييرات الگوهاي محتوا اگر مي خواهيد در بازار امروز موفق باشيد بايد به صورت مكرر مديريت محتوا خود را بروز نماييد.

تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]