تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 52
ديروز : 2519
افراد آنلاين : 9
همه : 1164219
 
نوشته شده توسط : طراح

سه چيز مهم براي جستجوگرها محتوا، محتوا، و محتوا است. براي رسيدن به اين هدف، Brafton نموداري ارائه كرده است كه بايد به ديوار تمام بخش هاي بازاريابي آويزان شود. نمودار"چرا محتوا براي جستجوگرها ؟" بيانگر اثر گوگل پاندا است و اينكه چگونه محتوا، جستجو را به فروش تبديل مي كند.

لينك هاي پرداخت؟ امروزه چندان موثر نيست. به گفته Brafton's Katherine Griwert، پيش بيني در مورد سيگنال هاي اجتماعي اميدوار كننده است و براي لينك هاي پرداختي چندان خوب نيست. در ادامه به اينكه چرا محتوا براي سئو "شاه" است؟ مي پردازيم.تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد. 

چرا محتوا براي سئو

پاندا علاقه زيادي به كيفيت محتوا دارد

يكي از بهترين نقاط نمودار تصويري از يك استراتژي بازاريابي است كه بر محتوا براي SEO تمركز دارد، به علاوه نكاتي در مورد جدول زماني كه بيانگر به روز رساني پاندا گوگل است.

Griwert اذعان داشت سايتي كه پست ها را به صورت روزانه به وبلاگ خود منتشر مي كند، از يك استراتژي كلمات كليدي سازگار استفاده مي كند. كمپيني تقريبا در همان زمان آغاز به كار كرد به عنوان اولين به روز رساني پاندا، و افزايش صعودي ترافيك اصلي را به فاصله زماني چهار هفته را مشاهده كرد. Griwert اعلام كرد، "ساخت سايت با محتواي با كيفيت بالا كمك مي كند تا كسب و كار تعداد كلمات كليدي ذكر شده توسط بيش از 150 درصد در هشت ماه گذشته افزايش پيدا كند."

كليد محتواي خوب است؟ به گفته Google Fellow Amit Singhal ، چهار عامل در ارتباط با كليد محتواي خوب عبارتند از:

• ارائه محتواي اصلي و يا اطلاعات، گزارش اصلي، تحقيق و تجزيه و تحليل.
• كيفيت محتوا بايد كنترل شود.
• محتوا بايد پوشش كامل و جامع در مورد موضوع ارائه دهد.
• محتوا بايد چيزي باشد كه شما براي به اشتراك گذاري، توصيه و يا نشانه مي خواهيد.

آخرين نكته مهم است. موتورهاي جستجو شروع به ايجاد نماينده در سيگنال هاي اجتماعي مانند گوگل "+1" و فيس بوك كردند مانند بينگ. تنها 1٪ از بازاريابي مردمي B2B مي گويند كه تاثير سيگنال هاي اجتماعي منفي بوده است، در حالي كه 44٪ معتقدند كه اين كار مثبت است.

تاثير آن بر فروش چشمگير است، با توجه به نمونه Griwert، با 60٪ از تصميم گيرندگان كسب و كار به عنوان تصميم گيري محصول بر اساس "محتواي مارك" ذكر شده اند. و 57٪ از بازاريابان مي گويند كه مشتريان جديد از طريق وبلاگ شركت آمده اند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

آيا تا كنون به تفاوت بين SEO (بهينه سازي موتور جستجو) و SEM (بازاريابي موتور جستجو) فكر كرده ايد؟ و يا اينكه شبيه به هم هستند يا نه؟
حقيقت اين است كه، در حالي كه اين دو با هم متفاوت هستند، اما هر دو نقش بسيار مشابه، اشتراك گذاري يك هدف مشترك را ايفا مي كنند --- آوردن كاربران وب سايت به سايت شما.در ادامه به اينكه چگونه SEO و SEM براي ارائه نتايج با يكديگر همكاري مي كنند! مي پردازيم.

چگونه SEO و SEM براي ارائه نتايج با يكديگر همكاري مي كنند!

بهينه سازي موتور جستجو

بهينه سازي موتور جستجو به دستورالعمل وب سايت از طريق استفاده از تگ هاي ALT، عناوين صفحه و لينك و بسياري از عناصر ديگر تمركز دارد.

هدف جستجوگرها، جذب كاربران به صورت طبيعي - بدون پرداخت پول براي آن است.

موتورهاي جستجو روزانه با استفاده از عنكبوت هاي كوچك و ربات ها از هزاران وب سايت عبور مي كند. سپس نتايجي را كه فكر مي كنند از نظر جستجوي كاربر و سايت هايي كه از آن عبور كرده و آن را اندكس كرده اند داراي اعتبار و ارتباط است، نشان مي دهد.

آنها چگونه مي توانند اين نتايج را اندازه گيري كنند؟ موتورهاي جستجو به كيفيت وب سايت شما از نظر كد و قابليت استفاده آن توجه مي كنند. و همچنين مطالب وب سايت شما را به منظور تعيين تطابق محتوا با نياز كاربر، بررسي مي كنند.

براي اطمينان از اين كه كيفيت محتواي شما با نياز كاربر تطبيق دارد، مطمئن شويد كه تحقيقات كلمات كليدي خود را انجام داده ايد.
فقط توجه به نوشتن موضوعي با متن جالب كافي نيست. بلكه اطمينان حاصل كنيد كه ساير افراد نيز در جستجوي آنلاين اين موضوع هستند.

يكي ديگر از جنبه هاي مهم در جستجوگرها ساختمان لينك مي باشد. در روزهاي اوليه موتورهاي جستجو، اسپمرها براي دريافت لينك هاي ضعيف و جذب كاربران زياد براي كليك كردن روي چيزي كه غيرمرتبط با جستجوي آنها بود، استفاده مي شدند.

راهي كه ما براي ساخت لينك ترجيح مي دهيم، از طريق توسعه رسانه هاي اجتماعي است. تبليغ محتوا از طريق فيس بوك، توييتر، گوگل + و ديگر سايت هاي اجتماعي بهترين راه براي جلب توجه ديگران به مطالب شما است.

اگر شخصي وبلاگ شما را خواند و آن را جالب و مفيد يافت، فرصت خوبي است زيرا كه ممكن است هنگامي كه بحث در مورد موضوع مشابهي در وب سايت او وجود دارد به وبلاگ شما لينك بك بزند.

بازاريابي موتورهاي جستجو

بازاريابي موتور جستجو اندكي با SEO درگير است. نويسندگان محتوا براي جذب كاربران به وب سايت خود، در حال ايجاد وبلاگ ها و ديگر انواع محتواي وب سايت هستند.

از طريق SEM، بازاريابان آنلاين، از تكنيك هاي مختلف براي ايجاد بازار فعال اين محتوا، استفاده مي كنند. برجسته ترين اين آثار از طريق تبليغات انجام مي شود.
راه هاي مختلف انجام تبليغات شامل گوگل Adwords ، تبليغات فيس بوك، توييتر، يوتيوب، و بسياري ديگر است.

هزينه اين تكنيك هاي SEM چه قدر است؟ بستگي دارد. شما بودجه روزانه خود را محدود تنظيم مي كنيد و بر اساس ميزان كليك هايي كه تبليغات شما دريافت مي كند،هزينه پرداخت مي كنيد.

بسيار شبيه به SEO، تبليغات موفق SEM نيز، در قسمت بالاي صفحه به كاربراني كه به دنبال محصول خاص و يا خدمات شما بر اساس تطابق واژه كليدي مي گردند، نشان داده خواهد شد.

چگونه مي توانيد آگهي خود را در اولين جايگاه و يا حداقل نزديك به بالا نشان دهيد؟ بياييد نگاهي به Adwords گوگل، محبوب ترين روش PPC بياندازيم.
گوگل به آگهي شما براساس ميزان صرف كلمه كليدي مورد هدف و نمره كيفيت كلي آن آگهي، رتبه مي دهد.

چگونه نمره كيفيت خود را تعيين كنيد؟نمره كيفيت توسط برآوردي از كيفيت تبليغات شما و صفحات فرود كه به دليل كلمه كليدي مورد جستجو ايجاد شده، تعيين مي شود.

بنابراين چگونه SEO و SEM در واقع با هم كار مي كنند؟

تلاش SEO براي به دست آوردن ليست هاي اصلي است. SEM به شما كمك مي كند يك كمپين تبليغاتي موثر تر و هدفمند ايجاد كنيد كه كمك كند تا وب سايت شما به ازاي كلماتي كه در رتبه دهي شما به عنوان كلمات اصلي نيز نيستند، پيدا شوند.

  •  SEO: دريافت ترافيك از طريق فهرست هاي پرداخت نشده و يا رايگان
  •  SEM: خريد ترافيك از طريق پرداخت براي فهرست جستجو

هنگامي كه SEO و SEM با هم كار مي كنند قوي تر از زماني هستند كه به صورت فردي فعاليت مي كنند.

فاكتور مهمي كه بايد به خاطر داشته باشيم اين است كه هر دو درست به خوبي وب سايتي هستند كه به بازار عرضه شده است.

اگر وب سايت، كيفيتي را كه گوگل تصور مي كند، كاربران به دنبال آن هستند،نداشته باشد، تمام تلاش هاي SEO و SEM بي فايده مي شود و باعث نااميدي شديد شما مي شود.

با وب سايتي كه كاربران شما دوست دارند شروع كنيد و پس از آن به دنبال بازاريابي و بهينه سازي باشيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

قوانين طلايي سئو: محتوا

اگر شما براي مدت زمان كوتاهي در محيط بازاريابي جستجو كرده باشيد، اين مطلب را بيشتر از چيزي كه بخواهيد حساب كنيد شنيده ايد. لازم به ذكر است اگر خواهان سئو مناسب و همچنين طراحي سايت براي خود هستيد بايد موارد زير را در نظر داشته باشيد. نوشتن محتواي خوب به سه دليل اصلي مهم است:

• جذب خواننده

• ارتقا رتبه دهي موتورهاي جستجو و ترافيك

• ترويج لينك هاي با كيفيت بالا از سايت هاي ديگر

وزن و محبوبيت نام تجاري اكثر شركت هايي را كه با من در ارتباط هستند به شدت بستگي به ترافيك سايت آنها دارد. البته، اين بسيار عالي است كه آنها نام و يا محصول خود را به عموم مردم معرفي كرده اند. اما اگر شما يك رقيب داشته باشيد كه همين كار را انجام دهد، و همچنين مطالب با كيفيتي در هر صفحه از وب سايت خود ارائه دهد، شما سهم از بازار خود را بدون هيچ دليل خوبي از دست داده ايد.

شركت هاي معرفي شده اغلب در صفحه محصولات خود اين اشتباه را انجام مي دهند. ارسال عكس با كيفيت، كمي تقريط، و قيمت گذاري به تنهايي كافي نيستند.براي مخاطبان خود اين امكان را ايجاد كنيد تا بتوانند محصولات شما را پيدا كنند و صفحات شما را با رقيبتان مقايسه كنند، اين امر نياز دارد تا هر صفحه از سايت شما بر روي ارائه دقيق اطلاعات مفيدي كه مشتري در فرآيند تصميم گيري و خريد به دنبال آنها است، تمركز كند.

بياييد يك نگاه مختصر به هر يك از سه مزاياي اصلي محتواي با كيفيت داشته باشيم. به خاطر داشته باشيد كه به وضوح دلايل بسيار مهم ديگري (به عنوان مثال نام تجاري،) نيز وجود دارد كه در حوصله بحث ما نمي گنجد. من سه دليل بالا را انتخاب كردم زيرا وب سايت شما دست كم نياز به جلب بازديد كننده از طريق موتورهاي جستجو، اطلاع رساني مزاياي شگفت انگيز شما براي ارائه به آنها، و تشويق ساير مديران سايت و مديران محتواي سايت به منظور در نظر گرفتن سايت شما به عنوان يك متخصص در موضوعي خاص دارد. از طريق جستجو، و با توجه به جزئيات، و كلمات ادا شده، شما بايد از طريق كپي رايت حضور موفق وب خود را آغاز كنيد.

قوانين طلايي سئو: محتوا

• جذب خواننده

بازاريابان سنتي و copywriterها غالبا از شركت هاي بهينه سازي موتورهاي جستجو براي تمركز آنها انتقاد مي كنند بنابراين به كلمات كليدي مقاله دقت مي كنند و آن ها را به زيبايي در متن قرار مي دهند. درنهايت اين امر مي تواند مدتي تعادل ايجاد كند، اما هدف نهايي ما از هر صفحه نوشته شده اين است كه سرگرم كننده و اطلاع رسان باشد ، و خواننده را وسوسه كند.

كلاس هاي اصلي كپي رايت و كارگاه هاي آموزشي بهترين مكان ها براي دريافت راهنمايي در مورد چگونگي حفظ خواننده به عنوان مركز تمركز و نوشتن شما هستند. اگر شرايط آموزش كپي رايت در مراكز اصلي براي شما وجود ندارد، ازCopyBlogger در وب براي راهنمايي كپي رايت ديدن كنيد و يا در يك كلاس كپي رايت محلي يا كارگاه آموزشي ثبت نام كنيد (كالج هاي محلي خود و اصناف نويسنده را بررسي كنيد ).

• ارتقا رتبه دهي موتورهاي جستجو و ترافيك

با وجود اينكه مقدار زيادي از عبارات هنوز توسط افراد جستجو نمي شوند، شانس شما براي دريافت ترافيك جستجو، بر اساس كيفيت چاپ شما به صورت بالقوه افزايش مي يابد. براي شركت هاي بازاريابي تعاملي، اين امر مي تواند مانند كشيدن دندان براي متقاعد كردن برخي از شركت ها به طور جدي شامل تغييرات كپي شده و يا اضافه شده به سايت باشد. شايد ما، به عنوان يك صنعت، نياز به انجام يك كار بهتر از برقراري ارتباط داشته باشيم، زيرا محتواي با كيفيت كاملا براي دستيابي به رتبه بندي بالا براي عبارات رقابتي حياتي است.

تصاوير و گرافيك با كلمات برابر نيستند، مگر اينكه شما تگ هاي HTML مناسب به آنها اضافه كرده باشيد. حتي پس از آن، تگ ها هيچ جايگزيني براي متن واقعي در بدنه سايت شما ندارند.

به اين روش فكر كنيد: هر موتور جستجو براي خزيدن هر سايت به شيوه اي مشابه به انسان برنامه ريزي و طراحي شده است. اطلاعات ذخيره شده و بر اساس آنچه كه در نظر انسان اهميت دارد نمايش داده مي شوند. شما مي توانيد بهترين تگ هاي META در جهان را داشته باشد، اما موتورهاي جستجو به صفحات وب سايتي كه در آن تگ ها با كپي صفحه مطابقت دارند، رتبه مي دهند.

• ترويج لينك هاي با كيفيت بالا از سايت هاي ديگر

اين يك واقعيت شناخته شده است كه كيفيت لينك ها براي وب سايت شما يكي از عوامل تأثيرگذار در تعيين رتبه بندي موتور جستجو است.موتور جستجو تشخيص مي دهد كه به هر يك از صفحات وب سايت شما كه بسيار مهم است، درصورتي كه به بسياري از صفحات معتبر خارجي (و در داخل سايت شما) لينك باشد، رتبه دهد. محتواي با كيفيت بر كيفيت و مقدار لينك هاي ورودي تاثير مي گذارد. با ظهور سايت هاي رسانه هاي اجتماعي از جملهDigg Reddit، De.licio.us و Ma.gnolia، محتواي سايت شما از هميشه مهم تر شده است. خوانندگان شما اين قدرت را دارند كه گزيده اي از كپي شما را به اين سايت ها از طريق لينك برگشت به صفحه سايت شما براي بازديد همه را ارائه دهند.

اين امر به ويژه براي شركت هاي دور انديش براي نوشتن منظم مقالات، وبلاگ ها، و مطبوعات مهم و ارزشمند است. اين مطالب تازه نه تنها به بهينه سازي سايت شما كمك مي كند، بلكه فرصتي براي قرار گرفتن در معرض ديد (به طور بالقوه) ميليون ها نفر از خوانندگان در سايت هاي مختلف و رسانه هاي اجتماعي ايجاد مي كند.

مثل هميشه، استفاده از كلمات كليدي مقاله در آغاز تلاش كپي رايت براي وب را به شما توصيه مي كنم. كلمات و عبارات در نظر گرفته شده براي جستجو توسط خوانندگان خود را شناسايي كنيد و مهارت نوشتن صحيح كپي براي هر صفحه را بياموزيد. اگر اصطلاح شما مرتبط است و پيروي از سبك شما آسان است، به مهم ترين موضوع دست پيدا كرده ايد و در عين حال وظيفه بنيادين بهينه سازي جستجو و بازاريابي را ناديده گرفته ايد.

 تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا به آدرس سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

AdministratorfilesUploadFilejazbe terafike bishtar.jpg

يكي از مهمترين راه هاي افزايش بازديد كننده سايت بهينه سازي سايت يا همان سئو مي باشد.

تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.

چند مورد كه در بالا بردن بازديد كنندگان وب سايت به شما كمك مي كند:

اولين چيزي كه در هنگام ورود به يك سايت جلب توجه مي كند زيبايي آن سايت مي باشد پس سايت خود را هر چه زيباتر طراحي كنيد.

در طراحي وب سايت اصول و استاندارد هاي بهينه سازي از نظر موتور هاي جستجوگر را در نظر بگيريد.

يكي از مهمترين مسائل استفاده از هاست خوب و معتبر است ، زيرا با داشتن هاستهايي با سرعت بالا كه 24 ساعته خدمات مي دهند مي توان ترافيك سايت خود را بالا ببريم.

هيچگاه از متنهاي تكراري و كپي استفاده نكنيد. و هميشه سايت را به روز نگه داريد.

محتواي سايت خود را Seo Friendly كنيد ، يعني صفحاتي ايجاد كنيد كه براي موتور هاي جستجوگر جالب باشند.

از شبكه هاي اجتماعي در سايت خود استفاده كنيد ، مطالب سايت خود را در آنها به اشتراك بگذاريد تا مخاطبين اين شبكه ها با شما آشنا شوند و به سايت شما مراجعه كنند.

لينك تبليغاتي در سايت خود قرار دهيد ، درج لينك و يا تبليغات بنري و آگهي مي تواند كاربران را به سمت  وب سايت شما هدايت نمايد و يا حتي با برند و نام تجاري شما آشنا نمايد. همچنين ميتوان لينك خود را در ديگر سايتها قرار دهيد .

هميشه از كلمات كليدي استفاده نماييد.

يك فروم فعال مي تواند ترافيك و رنكينگ بالايي را به شما اختصاص دهد. ايجاد فروم در كنار طراحي سايت شما موجب تقويت برند شما مي شود و اعضاي فروم به مانند مبلغان كسب وكار شما خواهند بود و با ادامه اين روند در سئو وب سايت اثر زيادي برجا خواهد گذاشت. 

مهمترين قسمت سئو محتوا وب سايت است ، همواره محتوا متمايز در وب سايت خود قرار دهيد هميشه سعي بر اين داشته باشيد كه محتوا شما جذاب باشد و كاربر را در وب سايت شما نگه دارد.

شما مي توانيد در وب سايت خود ويدئو قرار دهيد ، ويدئو موجب مي شود كاربر زمان بيشتر در وب سايت شما بماند.

سايتهاي زيادي در زمينه هاي مختلف وجود دارد ولي اين را بدانيد هرچه رتبه شما در جستجو بالاتر باشد بازديد از سايت شما بيشتر و در نتيجه كسب و كار شما رونق بيشتري پيدا مي كند . شركتهاي زيادي وجود دارد كه در زمينه سئو به شما كمك مي كنند كه در انتخاب آنها بايد توجه زيادي كرد از جمله شركتهاي خوب و معتبر در زمينه سئو به شركت مبنا مي توان اشاره كرد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

AdministratorfilesUploadFilegoogle-pigeon-algorithm.jpg

در سال 2014 گوگل الگوريتم جديدي به نام كبوتر يا Pigeon را معرفي كرد. اين الگوريتم كبوتر گوگل باعث مي شود نتايج جستجو در گوگل بر اساس موقعيت مكاني و محلي نمايش داده شود.

اين الگوريتم باعث سرعت بيشتر براي رسيدن به نتايج و همچنين موجب نمايش نتايج نزديكتر به آنچه كه شما مي خواهيد مي شود. براي مثال زماني كه شما به دنبال يك دانشگاه مي گرديد گوگل دانشگاه ها را به نسبت نزديكي به شما نمايش مي دهد.

اين ابزار گوگل باعث شده نتايج جستجو شما در مكانهاي مختلف متفاوت باشد ، گوگل رفته رفته رو به سئو محلي دارد گام بر مي دارد و اين اولين قدم گوگل به سوي اين هدف است.

از مقاله بالا مي شود نتيجه گرفت مالكين وب سايت بايد به فكر سئو محلي نيز باشند براي مثال از نقشه گوگل و ساير ابزارهايي كه گوگل براي تشخيص موقعيت جغرافيايي استفاده مي كند در وب سايت خود بهره گيرند. تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

AdministratorfilesUploadFilecreative-flash-websites.jpg

فلش برنامه اي براي ايجاد انيميشن ، ويدئو ، بازي و... است كه بسيار طرفدار دارد. اكنون فلش پالير را شركت ادوبي به كاربران ارائه مي كند. در اين مقاله تاثيرات مخرب فلش و ارتباط وب سايت هاي فلش با سئو سايت را به صورت مختصر توضيح مي دهيم. تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.

اولين موضوع اين است كه موتورهاي جستجو محتوا فلش را دوست ندارند. محتواي فلش براي موتورهاي جستجوگر قابل خواندن نيست پس جستجوگر تمام آن صفحه را اينداكس نمي كند.

يكي از مشكلات فلش حجم بالا آن نسبت به عكس و متن است. وب سايت هايي كه از فلش استفاده مي كنند ديرتر بارگذاري مي شوند در نتيجه اكثر كاربران صبر زيادي براي بارگذاري وب سايت نمي كنند و از آن خارج مي شوند و بازديد كنندگان كاهش پيدا مي كند.

يكي از بزرگترين مشكلات نصب نبودن فلش پلير بر روي سيستم بعضي كاربران و يا بروز نبودن اين برنامه است كه موجب مي شود فايل فلش شما نمايش داده نشود ، اين موضوع در وب سايت هاي تمام فلش اهميت فراواني دارد.

چند نمونه ديگر از اين مشكلات عدم رعايت استاندارد هاي وب سايت در به كارگيري فايل هاي فلش ، سخت بودن بروزرساني اين وب سايت ها است زيرا نياز به تخصص در زمينه فلش دارد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

بعد از طراحي سايت مناسب محتواي تازه است كه سايت را به صفحه اول گوگل وارد مي كند. حال فرض كنيد كه شما به صورت مرتب و منظم محتوا توليد كرده ايد و سايتتان داراي بازديدكنندگان ثابت وكاربران مهمان زيادي شده است. اما به علت توليد محتوا حجم ديتابيس سايت شما افزايش يافته است كه بايد يه فكري به حال آن ها بكنيد.

بهترين كار بعد از بهينه سازي قالب ساختاري سايت بايد به سراغ بهينه سازي ديتابيس برويد.

كي بايد ديتابيس را بهينه سازي كنيم؟

يك وبمستر حرفه اي همزمان با ايجاد و طراحي سايت به فكر بهينه سازي همه جانبه ي سايت خود مي باشد اما اغلب وبمستران به بهينه سازي ديتابيس اهميت چنداني نميدهند.

AdministratorfilesUploadFile4795094472488529524.jpg

چرا وبمستران به بهينه سازي ديتابيس اهميت چنداني نمي دهند؟

  • سايت هايي وجود دارد كه بازديدكننده زيادي ندارد و احتياج به اين كار احساس نمي شود و سايت به خوبي كار ميكند.
  • كمتر براي سايتي پيش ميآيد كه حجم ديتابيسش به نقطه بحران برسيد.
  • ممكن است وبمستر دانش كافي در مورد سئو سايت نداشته باشيد و دانشي ناقص داشته باشد.

چه مواردي كه در بهينه سازي ديتابيس بايد رعايت شود؟

انتخاب جدول مناسب اولين گام است. مثلا اگر حجم زيادي از  كد هاي كوئري متعلق به بازيابي اطلاعات است بايد از جدول  MYISAm بهره ببريد. همچنين بايد بعد از آن كوئري ها را بهينه سازي كنيد.

بهينه سازي كلي و بي نقص ديتابيس زماني صورت ميگيرد كه دانش و اطلاعات كامل درباره طريقه كار ديتابيس داشته باشيم. بحث ديتابيس دنياي بسيار بزرگي است كه در چنين مقاله اي از بيان كردن آن صرفه نظر ميكنيم اما مقالات شركت طراحي وب سايت مبنا را دنبال كنيد زيرا ميخواهيم مقالات بيشتري درباره ديتابيس قرار دهيم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

با ورود الگوريتم موبايل گدون يك سري قوانين تازه براي توليد محتوا بوجود آمد. زيرا در گذشته وبمستران فقط براي مانيتور هاي رو ميزي توليد محتوا مي كردند و اهميتي به سايز مانيتور نمي دادند اما اكنون شما ديگر نمي توانيد مانند گذشته به توليد محتوا بپردازيد و چه بخواهيد و چه نخواهيد بايد اين قوانين جديد را رعايت كنيد.

فرض كنيد تمامي آب موجود در پارچي را مي خواهيد درون يك ليوان بريزيد مسلما تمامي آب درون ليوان جا نميشود!

AdministratorfilesUploadFile9898023-large.jpg

مشكل درج تصاوير در پست ها

از اين به بعد بايد توجه داشته باشيد از در پست هاي خود از تصاوير ريز و كوچك استفاده نكنيد  زيرا كاربري كه از موبايل استفاده ميكند ديگر نمي تواند پيغام شما را درك كند. و شايد مضمون اشتباه برداشت كند.

مشكل پخش ويدئو ها

خوب تقريبا همه ميدانند كه بسياري از گوشي از فرمت فلش پشتيباني نميكند و بر اساس الگوريتم موبايل گدون نبايد در سايت ها از فرمت فلش استفاده گردد. حتي اگر مشكل فرمت را برطرف سازيد بعد از آن بايد با مشكل اندازه و نحوه نمايش در موبايل ها سر و كله بزنيد.

مشكل پاراگراف ها

در صفحه نمايش مانيتور ها هر پاراگراف شامل 2 تا 3 خط ميشود اما همان پاراگراف در موبايل تبديل به 10 تا 20 خط ميشود.

مشكل تيتر ها

همانند موردي كه در بالا ذكر شد بايد عنوان ها و تيتر ها را كوتاه تر انتخاب كنيم تا تيتر و عنوان چند خطي نداشته باشيم.

مختصر بنويسيد

 حتما شما هم در زمان نوشتن پيامك از كلمات كوتاه و مختصر استفاده ميكنيد. توجه داشته باشيد كه اگر كاربران شما بيشتر از طريق موبايل وارد سايت شما ميشود بهتر است از اين مختصر نويسي ها در توليد محتوا سايت خود استفاده نماييد. در غير اين صورت متن بيش از حد طولاني مي شود و كاربر را خسته ميكند.

اميدواريم مقالاتي كه در مورد طراحي سايت ريسپانسيو براي شما عزيزان قرار ميدهيم مفيد باشد. لطفا نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما شركت طراحي سايت مبنا در ميان بگذاريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

در گذشته از پارامتر هاي مهمه گوگل براي سئو لينك و پيج رنك بوده است اما گوگل تصميم گرفته است رفته رفته پارامتر هاي ديگري را كه بر اساس تجربه ي كاربران بنا نهاده شده است را جايگزين سازد.

AdministratorfilesUploadFilelink-building-services-hyderabad1.jpg

هدفمان در اين مقاله شركت طرح و پردازش مبنا معرفي روش هاي مناسب براي اعتبار بخشي به محتويات سايت به صورت طبيعي است.در مقاله قبلي شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا به بررسي تفاوت لينك طبيعي و غيرطبيعي پرداختيم.

  • به جاي ايجاد لينك مخاطب ايجاد كنيد. بريا اين كار مطالب را مخاطب محور قرار دهيد.
  • كاربران را درگير كنيد و دائما از آن ها بخواهيد كه در بحث ها شركت كنند و نظرات و سوالات خود را مطرح كنند.
  • محتوياتي كه به هدف افزيش چگالي كلمات كليدي و سئو توليد نكرده و از انتشار آن ها خوداري نماييد.
  • به ديگران لينك بدهيد و در اين راه اصلا خسيس نباشيد و يا در صورت كپي مطالب حتما ناام مرجع و منبع را ذكر نماييد.
  • سايت خود را  انجن ها، تالار ها و سايت ها معرفي كنيد و مطالب خود را در آن ها منتشر كنيد.
  • در مطالب خود اضافه گو نباشيد و به جاي شاخ و برگ دادن به مطالب تكراري از ويدئو ها و تصاويري مانند اينفوگرافيك ها استفاده كنيد تا مطلب را سريعتر و جذاب تر به كاربر منتقل كنيد.
  • سعي داشته باشيد ترافيك سايت خود را به صورت هدفمند افزايش دهيد و فقط به دنبال ايجاد لينك نباشيد، برند سازي كنيد.


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

خوب مي دانيم كه در طراحي سايت پارامتر لينك چه تاثيري بر سئو سايت دارد و همچنين خوب مي دانيم كه در اين سال ها گوگل بسار تلاش مي كند كه در ميان وب سايت ها يك رقابت سالم و عادلانه ايجاد كند حال بر اساس اين مقدمه به بررسي تفاوت لينك طبيعي و غير طبيعي ميپردازيم و نتيجه را نيز بررسي مي كنيم.

هنگامي كه شما به طور دائم و مكرر در سايت خود مطالب ارزشمند و گيرا توليد مي كنيد و محتويات سايت خود را بالا مي بريد باعث جذب كاربران بيشتري به سمت سايت شما مي شود. آن هايي كه به مطالب شما علاقمند شدند دنباله آن را ميگيرند و پيگيري مي كنند و اگر آن را براي ديگران نيز مفيد ببيند شروع به معرفي سايت شما به ديگران ميكنند، برخي مطالب شما را در شبكه هاي اجتماعي، سايت ها و وبلاگ ها به اشتراك مي گذارند و آن را منتشر مي كنند. به آن دسته از لينك هايي كه اين چنين ساخته مي شوند را لينك طبيعي مي گويند.

به آن دسته از لينك هايي كه وبمستران براي بهبود بخشيدن به وضعيت ورودي سايت خود در گوگل ايجاد مي كنند غير طببيعي مي گويند. مانند لينك هاي خريداري شده و تبادل لينك.

از آن جايي كه الگوريتم پنگوئن به شدت در حال شناسايي اين لينك هاي غير طبيعي و مصنوعي هستند. الگوريتم پنگوئن اين سايت ها را متقلب شمرده و آن ها را جريمه و اسپم مي كند.

AdministratorfilesUploadFilemadagascar-penguins-1.jpg

پس اگر مي خواهيد ورودي سايت خود را در گوگل بهبود ببخشيد به جاي آن كه لينك ايجاد كنيد سعي به ايجاد مخاطب كنيد. براي ايجاد كردن مخاطب، مطالب سايت را با محوريت كاربر بنويسيد تا از اين طريق لينك طبيعي به دست آوريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۴ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]