تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 2518
ديروز : 2729
افراد آنلاين : 9
همه : 1164166
 
نوشته شده توسط : طراح

مي توان تمام مشاغلي كه CRM را اجرا مي نمايند و در نحوه ارتباط خود با مشتريان فرايند هاي CRM را انجام مي دهند، جزئي از CRM دانست. اما در اين بخش اجزاي معروف CRM را كه در بحث هاي آكادمي آن را مطرح مي نمايد، به شما معرفي مي نماييم.

  1. شركت هايي كه CRM را اجرا مي كنند
  2. مشتريان و شركاي آن شركت ها
  3. فروشندگان نرم افزار CRM
  4. فروشندگان ساختار و سخت افزار CRM
  5. مشاوره با انواع گوناگوني از قابليت ها همچون استراتژي ، كسب و كار كاربرد و مشاوره فني

اين ها  دسته بندي اجزاي CRM بود كه در مباحث دانشگاهي و آكادمي مطرح شده بود و براي شما در اين مقاله به نگارش در آورديم.

اجزاي CRM

 در طراحي سايت ها نيز اگر اصول بهينه سازي سايت و جذب مخاطبان و راهكار هاي ارتباط با آنها نيز در نظر گرفته شده باشد، وب سايت هاي اين شركت ها هم جزئي از CRM در نظر گرفته خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

هدف از انجام فرايند هاي CRM همانطور كه در تعريف CRM چيست؟، بيان كرديم، مديريت بر ارتباطات با مشتريان مي باشد؛ مديريتي كه منجر به جذب مشتريان و ماندگاري و وفادري آن مشتريان، براي استفاده از محصولات يا خدمات ما مي باشد.

هدف CRM چيست

  بطوركلي هدف كلي استراتژي CRM ايجاد و توسعه روابط سودآورتر با مشتريان است.

شركت ها اين كار را با روش هاي زير انجام ميدهند :

  • با به دست آوردن هزينه از روابط انجام مي دهند، مثلا“ از طريق انتقال مشتريان به سمت خدمات شبكه اي، ايجاد وطراحي سايت براي شركت و ايجاد صفحه و پروفايل شخصي براي آنها و...
  • با افزايش درآمد حاصل از يك ارتباط با مشتري انجام مي دهند، مثلا“ با فروش خدمات و محصولات اضافي به مشتريان

 

البته  بعضي از شركت ها از هر دوي اين روش ها استفاده مي كنند. كه مسلما موفق تر خواهند بود. ضمنا بايد توجه داشته باشيم با طراحي سايتي كه با توجه به معيار ها و هدف ما اصول بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد، مي تواند كمك بزرگي به تجارت ما براي ارتباطات خوب با مشتريان نمايد. مشترياني كه روز به روز نسبت به خريد و فروش هاي اينترنتي گرايش بيشتري پيدا مي كنند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

مفهوم CRM براي ارتباط با مشتريان به وجود آمده است. اين مفهوم از كلمات  Customer Relationships Management  كه به معناي مديريت ارتباط با مشتري مي باشد.

CRM چيست

شركت ها براي داشتن تجارت پر سود به سمت تحقيق در زمينه بازريابي رفته اند، و مفاهيمي از قبيل CRM را به وجود آوردند كه منجر به تجارت پر رونق تر براي شركت هايشان باشد.

مهمترين عنصر موجود در يك تجارت مشتري مي باشد. در CRM ما به نحوه ارتباط با مشتري مي پردازيم، ارتباطاتي كه باعث جذب و يا دفع مشتري خواهد شد.

امروزه با توجه به اينكه تجارت ها به سمت تجارت الكترونيك سوق پيدا كرده است، بايد توجه داشته باشيم در طراحي سايت هاي خود براي شركت هاي تجاري، نحوه ارتباطات با مشتري را در نظر داشته باشيم و در نظر بگيريم چه مواردي را بايد در طراحي سايت خود رعايت كنيم كه مشتريان بيشتر جذب شوند و وب سايت ما مورد توجه بيشتر آنها قرار بگيرد.

اين مسئله را مي توانيم با طراحي اصولي سايت و طراحي حرفه اي سايت و همچنين رعايت اصول بهينه سازي سايت به آن دست پيدا كنيم.

اما نكته مهم اين است كه ابتدا بايد تمام مفاهيم تجارت و بازاريابي را فهميده باشيم و از آنها در زمينه تجارت الكترونيك خود استفاده نماييم.

مفهوم CRM  يكي از مفاهيمي ست كه به ما شناخت خوبي در زمينه ارتباط با مشتري و جذب آن خواهد داد. استراتژي ها و فرايند ها و عمليات هايي كه خواهند توانست ما را در جذب مشتري، مخصوصا مشتريان وفا دار، كه در بحث تجارت الكترونيك با اين سوال كه مشتري وفادار كيست؟، آشنا شده ايم. حال در مقالات CRM مي خواهيم تمام مسائل مربوط به ارتباط و جذب مشتري را مطالعه نماييم.

لطفا مقالات اين بخش را مطالعه نماييد، و نظرات و تجربيات خود را با ما به در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
مي دانيم كه هر رنگي بر انسان تاثير خاصي دارد و هر كدام از آن ها حس و حال متفاوتي به انسان اتقال مي دهد، ما بايد در هنگام انتخاب رنگ مناسب  به اين موضوع توجه كنيم. ما مي خواهيم از اين علم در طراحي سايت را بهره مند شويم زيرا كه در طراحي سايت هدف نهايي و اصلي معرفي و فروش محصولات و خدمات است اما ما با مشتريانمان رو در رو نيستيم و نمي توانيم از بسياري از تكنيك هاي بازاريابي استفاده كنيم به همين علت روانشناسي رنگ ها در طراحي سايت بسيار تاثيرگذار است.

بررسي برخي از شركت هاي بنام از نظر روانشناسي رنگ

سايت برند ورزشي puma و سايت كوكاكولا از رنگ قرمز براي طراحي سايت خود استفاده كرده اند چرا كه ديدن رنگ قرمز موجب افزايش ضربان قلب شده و احساس نشاط و هيجان به كاربر منتقل مي كند.

 

اغلب شركت هاي توليد ماشين مانند بنز و مازراتي از رنگ نقره اي و طوسي استفاده مي كنند كه به كاربر احساس پيشرفت و تكنولوژي پيشرفته، خلاقيت و جديت را انتقال مي دهد.

شركت apple از رنگ سفيد استفاده مي كند كه حس تازگي و سادگي را به بيننده انتقال مي دهد استفاده از رنگ مشكي و طوسي بر جذابيت آن افزوده است.

استفاده از رنگ هاي سرد نشان دهنده حرفه اي بودن و جدي بودن برند تجارتي است مانند سايت شركت HTC كه از رنگ هاي سبز طوسي مشكي و نوعي آبي و سفيد متشكل شده است.

اگر بدون در نظر گرفتن اصول جهاني روانشناسي رنگها و بر اساس محيط تركيب رنگ سايت را انتخاب كنيد ابتدا بايد مشتريان خود را به خوبي بشناسيد اما اگر در عرضه جهاني فعاليت داريد بهتر است به اصول جهاني بسيار توجه كنيد براي مثال رنگ قرمز براي  مردم روسيه نماد كمونيست است و به آن رنگ حساس بي اعتمادي مي كنند و رنگ زرد بيانگر احساس ناراحتي در سوئد، حسودي در فرانسه و تنفر در ايران است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

فرم ثبت نام نقش مهم و اساسي در بدست آوردن كامل موفقيت بازاريابي شما خواهد داشت. هر تجارت و بيزينسي مشتريان خود را دارد پس با رعايت اصول فرم ثبت نام  در سايت خود بازدهي سايتتان را افزايش دهيد. متاسفانه در كشورمان در طراحي سايت توجه زيادي به اهميت فرم ثبت نامي نمي شود. 

طول فرم ثبت نام:

طول فرم ثبت نام نبايد بيش از  3 يا 4 سوال را شامل بشود.  اين تعداد كم  سوالات باعث مي شود كه مشتريان غير واقعي را در سايت شما افزايش دهد از  طرفي ديگر اگر تعداد سوالات را به 7 يا 8 برسانيم  برخي از مشتريان كه فرصت كافي براي پر كردن فيلد ها را ندارند از دست مي دهيم و برخي از مشتريان علاقه اي به گفتن اطلاعات شخصي خود در دنياي مجازي ندارند.

ايجاد اعتماد در كاربران:

فرم ثبت نام در سايت يك راه ارتباطي با مشتري است. براي جلب مشتري و افزايش مشترياني كه در سايت ثبت نام مي كنند و فرم را تكميل مي كنند شما مي توانيد از عبارات مناسب براي تشويق كاربران براي ثبت نام در بخش هاي مختلف سايت استفاده نماييد.

  • معمولا رنگ دكمه ارجاع  فرم ثبت نام در سايت  سبز، آبي و نارنجي است. بطور كلي رنگ دكمه ارجاع در تضاد با رنگ هاي استفاده شده براي جلب توجه در سايت است.
  • متن دكمه ارجاع بايد گويا باشد تا كاربر متوجه شود با پر كردن آن چه خدمتي به كاربر عرضه مي شود.
  • عنوان فرم ثبت نام بايد به گونه اي باشد كه مشتري هدف شما را و آنچه به مشتريان عرضه مي كنيد در يابد.
  • در فرم ثبت نامي با ذكر اينكه <<از اطلاعات دريافت شده هيچگونه سوءاستفادهاي  نخواهد شد>> به مشتري اطمينان خاطر بدهيد.

محل قرارگيري فرم ثبت نام:

بهترين مكان براي قرار دادن فرم ثبت نام در سايت يك فرم كوتاه در قسمت بالا در كنار سايت است. لازم به ذكر است بايد به زبان سايت توجه كنيم كه اگر EN است فرم را در سمت راست و اگر FA است در سمت چپ قرار دهيم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

لوگو يا نشانه علامت و نماديست براي بيان يك عبارت ويا يك مفهوم. لوگو ها نشانه اي براي حضور شخص يا موسسه ايست كه آرم متعلق به آن است و توسط تجار، موسسات واشخاص حقيقي براي متمايز كردن خود از ديگران در ديد عموم بكار مي رود.

چند نكته براي طراحي لوگو:

1. طراحي لوگو بايد بيانگر فعاليت و نمايانگر  شما باشد. و آن را از لوگو ي شركت هاي ديگر متمايز كند. همانند كاري كه پرچم براي كشور انجام مي دهد.

2. لزومي وجود ندارد كه لوگو يا آرم حتما بايد داراي تصوير باشد لوگو بسياري از شركت ها تنها با نوشته ساخته شده اند. در عين حال مي توان از تصوير در لوگو استفاده كرد چرا كه يك تصوير خيلي بهتر از نوشته يا نام شركت در ذهن باقي مي ماند. مانند شركت اپل

3. اين باور غلطي است كه اگر تصوير مناسبي داريد ديگر نيازي به اسم برند نيست.  معروفيت يك آرم تنها با تكرار و تبليغات فراروان ميسر ميشود. اگر طراحي لوگو يا آرم شما گرافيكيست لازم است كه نام برند يا شركت در گوشه يا پايين تصوير نوشته شود.

4. طراحي لوگو حتما نبايد مربوط به صنعتي باشد كه شركت در آن زمينه فعاليت مي كند. چرا كه هدف از ساختن لوگو ايجاد تمايز بين شما و ديگر رقبا مي باشد.

5. هدف از ساخت لوگو براي تبليغات و برندينگ بر روي آن است، اگر به زودي لوگوي خود را تغيير دهيد اين خاصيت را از دست مي دهد. اين جمله به آن معني نيست كه هرگز آرم خود را نبايد تغيير دهيد. تغييرات جزئي و به روز كردن لوگو نشانگر پويايي شركت شما با تغييرات جهاني است.

استفاده از طراحي تخت در لوگو:

طراحي تخت چيست؟

ايده ي طراحي تخت از سادگي عرضه خدمات و راحتي استفاده كاربر شكل گرفته است. در طراحي سايت تخت از سايه ها و گراديان هاي رنگي و تكنيك هاي حجيم ساز استفاده نمي شود و تنها از رنگ هاي يكدست به همراه فونتهاي خوانا در صفحه سايت استفاده مي شود.

طراحي تخت براي لوگو

نمونه هاي از طراحي تخت براي طراحي شركت ها و برند ها ارائه شده است كه جايگزين مدل هاي پيشين شده اند. يكي از اين تكنيك ها كه به تازگي در ميان طراحان باب شده است سايه بلند (long shadows)است.

در اين روش با قرار دادن سايه هاي بلند در قسمتي از  تصوير آن را حجيم و عمقي نمايش مي دهد.

در تكنيك طراحي لوگو با سايه بلند زاويه سايه را در 45 درجه قرار ميدهيم و طول سايه را 2.5 برابر آن بخش از تصوير قرار ميدهيم كه در عين حفظ سادگي تصوير باعث ايجاد عمق مي شود. براي ايجاد چنين تصويري بايد از برنامه ي css3  استفاده كرد در غير اين صورت بايد به صورت گرافيكي آن را بسازيم . ساخت تصوير سايه بلند به صورت گرافيكي سايز وحجم لوگو را تا 3 برابر ممكن است افزايش دهد.

امروزه استفاده از طراحي سايه بلند در ميان طراحان سايت رواج پيدا كرده اما به نظر نميرسد اين روند ادامه پيدا كند چرا كه اين مدل طراحي نيز تكراري خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

چگونه سايت خود را با تكنيك هاي طراحي ساده زيبا  و گيرا كنيم؟

در اين مقاله ما قصد داريم  چند روش ساده زيبا سازي وب سايت را كه باعث تاثير گذاري بيشتر و جذاب تر  كردن سايت مي شود را بررسي كنيم كه شامل استفاده صحيح از سايه ، گراديان و تصاوير گرافيكي مي باشد.

اين جزئيات هر چند كوچك و ريز هستند ولي تاثير بسزايي در طراحي وب سايت دارند و شكل و ظاهر متفاوتي به سايت مي دهند.

1. استفاده از سايه ها براي زيبا سازي طراحي سايت:

سايه (Drop Shadow) از اولين تكنيك هاي طراحيست كه اكثر طراحان از آن در طراحي سايت استفاده مي كنند. دو نوع سايه داخلي و خارجي وجود دارد كه استفاده از آن باعث مي شود كه تصوير فرو رفته و يا برجسته شود و به عبارتي ديگر تصوير 3D به نظر مي رسد.

توجه داشته باشيد كه هنگام استفاده از سايه فضاي كافي اطراف تصوير وجود داشته باشد و سايه استفاده شده زيادي جلب توجه نكند .اين نكته را فراموش نكنيد كه خاصيت سايه جلب توجه كردن مطلب يا تصوير خاصي  كه داراي اهميت است  اگر در هر جايي از طراحي سايت از اين تكنيك استفاده كنيم ديگر خاصيت و كارايي خود را ندارد.

2. استفاده از گراديان رنگ براي زيبا سازي طراحي سايت:

روش ديگر استفاده از گراديان رنگيست . اين ويژگي همانند سايه باعث ايجاد عمق و بعد مي شود. استفاده از آن باعث مي شود شكل يك دكمه ساده را دگرگون و زيبا كند.

گراديان ساده مي تواند خطي يا شعاعي باشد. اگر بخواهيم توجه كاربران را براي به صورت افقي يا عمودي جلب كنيم از گراديان خطي استفاده ميكنيم. اگر بخواهيم توجه كربران را به ناحيه ي خاصي جلب كنيم از گراديان شعاعي استفاده ميكنم. اصولا در قسمتي كه ترجيح ميدهيم كاربر در بروي آن كليك كند از گراديان استفاده مي كنيم. لازم به ذكر است استفاده بيش از حد گراديان باعث شلوغي و سردرگمي كاربر مي شود پس بايد به طور محدود از آن استفاده شود.

   

3.استفاده از تصاوير گرافيكي براي زيبا سازي طراحي سايت:

يكي ديگر از روش هاي طراحي زيبا استفاده از ايكون ها و تصاوير گرافيكيست كه نه تنها وب سايت را گيرا و شكيل مي كند بلكه باعث استفاده ي راحتر و قابل درك تر براي كاربران مي شود . توجه داشته باشيد كه استفاده  زياد از ايكون ها زمان بارگيري صفحات را افزايش و سرعت سايت را كاهش مي دهد.  به هنگامه استفاده از ايكون ها بايد توجه كنيم كه تصاوير مرتبط با هدف خاصي كه براي آن در نظر گرفتيم باشند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

براي طراحي يك سايت گيرا بايد به نكات ريز و درشتي توجه كنيم، از فونت و حاشيه گرفته تا محتوا و شكل كلي سايت.

يكي از نكاتي كه اهميت بسيار زيادي دارد و اكثر طراحان حرفه اي به آن توجه مي كنند رنگ سايت است. رنگ سايت علاوه بر اينكه بايد به گونه اي باشد كه چشم نواز باشد و كاربر را خسته نكند بايد زمينه كاري كه آن سايت در آن فعاليت دارد را در نگاه اول به كاربر بفهماند، بايد به گونه اي باشد كه كاربر در نگاه اول بتواند حدس بزند كه اين سايت براي چه خدمتي طراحي شده است.

وقتي كاربر به طور اتفاقي وارد سايتي مي شود اولين سوالي كه برايش پيش ميايد اين است كه اين سايت چه خدمتي ارائه مي دهد؟  آيا براي يك شركت توليدات صوتي تصويريست؟ آيا براي يك سازمان خدماتيست؟ آيا براي يك برنامه تلويزيونيست؟ و ....

رنگ طراحي سايت تا حد زيادي بيانگر هدف سايت است. براي مثال: استفاده از رنگ نقره اي براي طراحي سايت نمايانگر پيشرفت و تكنولوژي است. رنگ آبي نمايانگر آرامش و امنيت و صلح است. رنگ سفيد نمايانگر پاكيزكيست و ....در مقاله روانشناسي رنگ ها و استفاده در طراحي سايت بيشر در باره اين مطلب صحبت خواهيم كرد.

حال كه به اهميت رنگ در طراحي سايت پي برديم چه خوب است رنگها را از چشم كاربران ببينم تا متوجه شويم آيا آنها مي توانند به درستي پيام مارا درك كنند؟!

سايت  Colorblind Web Page Filter محيط و رنگ سايت شمارا از ديد كاربران بازسازي مي كند واين امكان را به شما مي دهد تا بررسي كنيد همه ي مطالب خوانا و قابل تشخيص هستند يا خير.

انتخاب تركيب مناسب رنگ ها براي طراحي سايت:

براي انتخاب تركيب رنگي مناسب ميتوانيد از سايت  Kuler بهره ببريد. اين سايت با توجه به رنگ هاي موجود در طراحي سايت شما رنگ هاي جديدي پيشنهاد مي كند.

 

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

طراحي صفحه ي درباره ي ما يا درباره ي شركت از جمله نكاتي است كه طراحان سايت كشورمان به آن اهميت نمي دهند. در اغلب اين سايت ها مطالبي خسته كننده و زياد و يا كم و ناقص در قسمت درباره ي ما وجود دارد. بيشتر تمركز طراحان سايت بر روي خدمات و محصولات است و مي پندارند كه كاربران نيز مانند آنها هستند. اين فرضيه زماني صحيح است كه كاربر به مشتري تبديل شود.

امروزه برندها و شركت هاي بنام در بر قراري ارتباط با مشتري و ايجاد شناخت عالي عمل كرده اند و رمز موفقيت آنها طراحي مناسب صفحه ي درباره ي ما و تماس با ما در طراحي سايت بوده است. چرا كه توجه به ارائه بهترين خدمات توجه آنها را به اين دو صفحه پراهميت كم نكرده است. همانند شركت ماكروسافت و اپل.

مشتريان به چه چيزي اهميت مي دهند؟

كاربران براي رفع نياز خود به سايت شما مراجعه مي كنند و شما بايستي نيازهاي آن ها را دريابيد. بعنوان مثال كاربر براي يافتن يك طراح سايت مناسب علاوه بر نمونه كارها به مدرك تحصيلي، خلاقيت طراح نيز توجه مي كنند كه براي يافتن پاسخ به پرسش هاي خود به صفحه ي درباره ي ما و درباره ي شركت مراجعه مي كنند.

استفاده از ادبيات مناسب

هدف از ساختن يك صفحه ي درباره ي ما شناخت مشتري و زمينه ي فعاليت و خدمات عرضه كننده و از همه مهمتر ايجاد حس اعتماد در مشتري است. پس از ادبيات مناسب و گويا بايد بهره ببريم.

درباره ي ما نبايد شامل تبليغات باشد

در اين بخش مي خواهيم شركت و يا برند خود را معرفي كرده و اهداف كلي شركت بيان كنيم و برتري شركت خود را به مشتري بفهمانيم براي داشتن يك درباره ي ما قوي به هيچ عنوان نبايد تبليغات داشته باشيم.

استفاده از تصاوير

استفاده از تصاوير مانند  عكس هاي پرسنل و مديران، محيط شركت، كارخانه، همايش و نمايشگاه ها كه در آن حضور داشته ايد مي توانند در جذب اعتماد مشتري موثر باشند.

معرفي مشتريان شاخص

معرفي مشتريان و بيان اظهار نظراتشان در باره ي نحوه ي عملكرد شركت  در بخش درباره ي ما مي توانيد اعتماد مشتريان بيشتري را به برند خود جلب كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

الكسا يك وب سايت آناليز كننده از سرويس هاي amazon است كه در آدرس www.Alexa.com قابل دسترسي براي عموم است. از طريق آن مي توان از اطلاعات كلي ميزان ترافيك (تعداد بازديدكنندگان) و محبوبيت يك سايت مطلع شد. هرچه عدد رتبه بندي به عدد 1 نزديكتر باشد رتبه وب سايت بهتر وبالاتر مي باشد.

كار آمدي الكسا در طراحي سايت  :

ممكن است با جواب هاي متفاوتي درباره ي تاثير افزايش رتبه الكسا روبرو شويد. بررسي مختصري بر روي كاربر الكسا  اجام مي دهيم.

عده اي بر اين باورند كه الكسا كارآمدي ندارد چون اين سرويس كاملا دقيق و بر اساس واقعيت نيست و تا حدودي مبتني بر محاسبات فرضي واحتمالي است. زيرا منبع جمع اوري اطلاعات آن نوار ابزار Alexa toolbar است كه بر روي مرورگر ها قابل نصب مي باشد. درصد پاييني از كاربران اينترنتي از اين نوار ابزار استفاده مي كنند و رتبه الكساي وب سايت ها را بررسي مي كنند. بطوري كه رتبه سايتي كه فعاليت خوبي دارد و اكثر كاربران بدون نوار ابزار از آن بازديد مي كنند با رتبه ي سايتي كه فعاليت متوسطي دارد و اكثر كاربران آن با استفاده از نوار ابزار از آن بازديد مي كنند تقريبا يكسان است. با اين حال خواسته يا ناخواسته رتبه الكسا جاي خود را در ميان كاربران باز كرده است. و بسياري از مديران هزينه هاي زيادي براي بالا بردن رتبه الكسا در طراحي سايت شان پرداخت مي كنند.

براي اينكه از رتبه سايت خود مطلع شويد به سايت زير مراجعه كنيد:

 http://www.alexa.com/siteinfo/migna.ir

7 روش براي افزايش رتبه الكسا در طراحي سايت:

1. Claim Your Site: به الكسا اجازه دهيد كه براي آناليز بهتر بتواند به وب سايتتان دسترسي داشته باشد. براي اين كار ID الكسا را درheader وب سايت خود قرار دهيد.

2.نصب toolbar الكسا: نوار ابزار الكسا را در مرورگر خود نصب كنيد و  به ديگران و كربران وب سايت خود نصب toolbar الكسا را پيشنهاد كنيد.

3. به روز كردن مداوم وب سايت: الكسا از محتوايات تازه وب سايت ها استقبال مي كند پس سعي كنيد محتواي سايت خود را در هفته 7 تا 10 مرتبه به روز نماييد.

4. كيفيت محتوا: الكسا به مدت زماني كه كاربربان در سايت ها سپري مي كنند اهميت ميدهد پس سعي كنيد محتوا تازه و منحصر به فرد در سايت خود قرار دهيد اين كار باعث مي شود كاربران مجبور شوند كه زمان بيشتري براي جستجو بيشتر  در سايت شما سپري كنند.

5.لينك بيلدينگ: يكي از راهاي لينك بيلدينگ پيوند محتوا مي باشد يعني تبادل از بك لينك ها با بلاگ ها. شما مي توانيد با قرار دادن حداقل يك يا دو پست با كيفيت در هفته با وب سايت هايي كه پيج رنك گوگل آنها بالاي 3 مي باشد رنكينگ آلكسا وب سايت را افزايش دهيد چرا كه مجموعه لينك ها با افزايش رتبه الكسا ارتباط مستقيم دارد.

6. اظهار نظر در وبلاگ: هرگز در اظهار نظر كردن در وبلاگها زياد روي نكنيد چرا كه ممكن است گوگل شمارا اسپم كند. پس در پست تان از كلمات كليدي عاقلانه بهره ببريد. تا رتبه الكسا شما پيشرفت چشمگيري كند.

7.Go for Alexa-pro: براي افزايش رتبه الكسا از شبكه هاي اجتماعي و لينك هاي شبكه هاي اجتماعي همانند فيس بوك، توييتر، گوگل پلاس استفاده كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]