تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 173
ديروز : 2519
افراد آنلاين : 8
همه : 1164340
 
نوشته شده توسط : طراح

مهمترين مزيت وب سايت ها ايجاد درآمد مي باشد كه به انگيزه مهم امروزه در جامعه جهاني كه داشتن شغل و افزايش درآمد براي گذران امور زندگي ست، جان تازه ايي داده است. بسياري از شركت هاي در حال ورشكستگي حتي با راه اندازي وب سايت توانسته اند، بقاي خود را تضمين نمايند. زيرا تعدد فروش آنها به اين طريق چندين برابر شده است. همچنين اين تعداد مشتري در صورت رضايت از كيفيت محصولات براي شما ابزار تبليغاتي خواهند شد و در طول زمان اندكي محصولات شما در كل يك شهر يا حتي كشور و يا حتي جهان معرفي خواهد شد.

درآمد زايي از وب سايت

راهكارهاي زيادي براي درآمد زايي و افزايش فروش از طريق وب سايت وجود دارد. در اين مقاله تعدادي از اين راهكار ها را براي شما عزيزان شرح مي نماييم و با شما به اشتراك مي گذاريم. باعث افتخار است كه شما نيز مطالب و تجربيات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.

در آمد زايي از طريق وب سايت، مي تواند حتي بدون داشتن مكان تجاري، مغازه و يا شركت نيز امكان پذير باشد. شما با راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي و طراحي سايت براي اين منظور، اقدام به فروش اجناس خود نماييد. 

يا حتي مي توانيد اجناس و كالا هاي خود را در فروشگاه هاي اينترنتي مثل سانياز به فروش برسانيد؛ به اين روش حتي نياز به داشتن سايت و حتي هزينه ثبت آگهي نيز نخواهيد داشت!

شما بايد ابتدا براي اينكه شروع به طراحي سايت نماييد، ابتدا مقالات مربوط به طراحي حرفه اي سايت و اصول بهينه سازي سايت را مطالعه نماييد. همچنين مي توانيد با خواندن مقالات آموزشي شركت طراحي سايت مبنا، مي توانيد در تمام زمينه هاي طراحي سايت و بعد هاي آن، آموزش كافي و تئوريك را مطالعه نماييد.

بعد از طراحي حرفه اي سايت و رعايت اصول بهينه سازي سايت، شما بايد اقدام به جذب مخاطب براي وب سايتتان نماييد. كه با توجه به گستردگي استفاده از اينترنت براي تبليغات اجناس، قطعا به سختي مي توانيد به اين مهم دست پيدا نماييد. البته مي توانيد از شركت هاي طراحي سايت و تجربيات آنها در اين زمينه بهره برده و خود را به مخاطبان بيشتري معرفي نماييد.

سپس شاهد رونق كسب و كار خود طي زمان اندكي خواهيد بود! تماس هاي زياد، مشتريان زياد و درخواست هاي زياد! كه قطعا هر شركت و بنگاه تجاري به دنبال داشتن همچين مخاطبان و مشتريان خواهد بود.

نتيجه گيري: در آخر 8 كليد براي در آمد زايي از طريق وب سايت به شما معرفي مي نمايم كه با رعايت از آنها و مطالعه آنها مي توانيد تاثير بزرگي در تجارت خود بگذاريد:

  1. طراحي حرفه اي سايت و رعايت اصول طراحي سايت
  2. بهينه سازي سايت و رعايت اصول بهينه سازي سايت و سئو
  3. رعايت قالب گرافيكي سايت و اصول طراحي گرافيكي سايت و HEO
  4. داشتن محتواي خوب و مفيد براي كاربران
  5. داشتن سرعت در بارگذاري صفحات وب سايت
  6. بروز رساني مطالب وب سايت
  7. ايجاد لينك در وب سايت هاي پر بازديد و تبليغات خود در صفحات پر بازديد و جوامع مجازي
  8. ارتباط با مشتريان و رعايت اصول CRM

 

پس اگر قصد شروع داريد از هم اكنون شروع نماييد.

حرفي از يك انسان بزرگ در خاطر دارم كه مي گويد:

" شروع در خود نبوغ به همراه دارد "

پس بهتر است همين الان شروع كنيم!!!

درآمد زايي از وب سايت

اگر از مطالب ما استفاده كرده ايد و آنها را مفيد دانسته ايد، لطفا براي استفاده از آنها نام منبع را ذكر نماييد. و نظر و انتقادات خود را به ما انتقال دهيد. همچنين درخواست مي نماييم كه شما نيز، تجربيات خودتان را با ما به اشتراك بگذاريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۵ دى ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

همانگونه كه در ويژگي هاي وب سايت اشاره كرديم وب سايت ها قابليت ها و مزاياي زياد براي ما ايجاد كرده اند، همچنين  بسياري از محدوديت ها را براي كارهاي رسانه ايي از بين برده اند.

مزاياي وب سايت

از جمله اين مزيت ها 6 مورد بارز مي باشند:

1-      اطلاع رساني:

با به وجود آمدن وب سايت ها، ابزار مفيدي براي اطلاع رساني در سطح جهاني به وجود آمده اند. به طوري كه خبگزاري هاي معروف جهان بعد از انتشار خبر خود در وب سايت هاي معروف خبري مي تواند از انتشار آن در تمام جهان، البته به جز كشور كره شمالي كه ارتباط اينترنتي مردم آن با جهان به علت سياست هاي حكومتي قطع مي باشد، اطمينان داشته باشند؛ آن هم در كسري از زمان كه حتي فكر كردن به اين موضوع در گذشته محال بود.

2-      بازاريابي:

در اين امر فقط كافي ست ما وب سايت خود را به موتور هاي جست و جو از قبيل google.com معرفي كنيم. همين امر باعث مي شود كه با كاربران با جست و جو در مورد زمينه كاري ما كه وب سايت ما به آن اشاره دارد، وب سايت ما را پيدا كنند و با تجارت ما و محصولات ما آشنا شوند. فقط بايد در طراحي سايت به نكات css و سئو ي وب سايت مان  توجه نماييم. زيرا اينكار باعث مي شود كه موتور هاي جست و جو وب سايت ما را در مرتبه بالاتري در ليست جست و جوي خود قرار دهند.

3-      در دسترس بودن:

اين مزيت باعث شده كه ما در هر زمان از شبانه روز و هر جايي كه به اينترنت دسترسي داريم، اطلاعات خود را بتوانيم در اختيار كاربران قرار دهيم. اصطلاحا به اين مزيت 7 *24 مي گويند.

4-      تبليغات:

با وجود تعداد زياد كاربران وب سايت ها بهترين مكان براي انجام تبليغات مي باشند. در صورتي كه وب سايت ما داراي بازديد كننده زيادي باشد، مسلما به خاطر اين مسئله شركت هاي مختلف در اين زمينه به شما براي تبليغات نيز مراجعه خواهند كرد. خود شما هم مي توانيد به اين روش خود را در جهان گسترده ي اينترنت معرفي و تبليغ نماييد.

5-      درآمد زايي:

مهمترين مزيت وب سايت ها ايجاد درآمد مي باشد كه به انگيزه مهم امروز در جامعه جهاني كه اشتغال و درآمد براي گذران امور زندگي ست، جان تازه ايي داده است. بسياري از شركت هاي در حال ورشكستگي حتي با راه اندازه وب سايت توانسته اند بقاي خود را تضمين نمايند. زيرا تعدد فروش آنها به اين طريق چندين برابر شده است. همچنين اين تعداد مشتري در صورت رضايت از كيفيت محصولات براي شما ابزار تبليغاتي خواهند شد و در طول زمان اندكي محصولات شما در كل يك شهر يا حتي كشور و يا حتي جهان معرفي خواهد شد.

6-      عدم محدوديت هاي زماني و مكاني:

يك مزيت مهم ديگر وب سايت ها اين مي باشد كه ديگر ارتباط ما با مشتريان و كاربران محدود به خيابان و محله اطراف شركت ما نمي باشد. بعد جغرفيا و جبر جغرافيايي محدودت ارتباط با مشتري از بين رفته است، و مشتري با ارتباط با وب سايت ما، به طور مجازي سفري به شركت ما خواهد داشت، سفري كه اما مجازي خواهد بود. همچنين مشتريان مي تواند در هر زمان از شبانه روز كه حتي جز ساعت كاري شركت ما نيست، فعاليت و درخواست خود را انجام دهند.

و با توجه به اينكه اين ارتباط دو طرفه مي باشد، شركت ما از طريق وب سايت نيز در هر زمان و هر مكان مي تواند با مشتريان خود ارتباط داشته باشد و آنها نسبت به محصولات خود جذب نمايد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

استفاده از رسانه ي اينترنت و وب سايت ها ويژگي هاي زيادي دارد، از عمده اين ويژگي ها ميتوان مواردي در زمينه تجارت و تبليغات اشاره كرد.

وب سايت

امروزه با توجه به دسترسي بيشتر مردم به سايت ها و همچنين نياز به يك وب سايت مناسب جهت معرفي كار و معرفي نمونه كارهاي خود در بستر وب نياز به يك طراحي سايت مناسب مي باشد.با توجه به رقابتي كه در دنياي مجازي وجود دارد شما تنها با طراحي وب سايت استاندارد و با طراحي منحصر به فرد خواهيد توانست يك وب سايت مناسب جهت افزايش بازاريابي خود ايجاد كنيد.توجه داشته باشيد كه شركتي را كه براي طراحي سايت انتخاب ميكنيد يك شركت معتبر بوده و به اصول برنامه نويسي و سئو و طراحي سايت آشنا باشد حتي المقدور يك شركت ثبت شده باشد تا بتوانيد به آن اطمينان كنيد.

 در اينجا تعدادي از اين ويژگي ها را مطالعه مي نماييم:

1-      ديگر هيچگونه فاصله و محدوديت مكاني بين ما با كاربران وجود نخواهد داشت.

2-      اطلاعات و اخبار را مي توانيم به طور كامل و با جزئيات دقيق در اختيار كاربران قرار دهيم.

3-      كاربران نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را به راحتي در اختيار سايت ها و ساير كاربران قرار دهند.

4-      محدوديت زماني در انتقال اطلاعات بسيار كم و در مواردي حتي لحظه اي و آني شده است.

5-      در هر ساعت از شبانه روز از طريق وب سايت ها مي توانيم فعاليت هاي خود را انجام دهيم.

6-      تعداد مخاطبان ما از اين روش بسيار زيادتر خواهد شد.

7-      تغييرات نيز بسيار راحت و در كسري از زمان صورت خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

وب سايت ها را ما مي توانيم تا به امروز به سه نسل دسته بندي كنيم؛ البته اين نسل ها با توجه به سرعت پيشرفت علم در اين زمينه مي تواند در آينده خيلي بيشتر شود.

اين سه نسل را با هم مطالعه مي نماييم:

1-      نسل اول:

نسل اول وب سايت ها زماني بود كه فقط كاربران مي توانستند اطلاعات وب سايت ها را مشاهده كنند و امكان تغييرات و ايجاد محتوا در آنها را نداشتند، اطلاعات فقط توسط مديران وب سايت بر روي آن قرار مي گرفت. اصطلاحا اين وب سايت ها يك طرفه بودند. امروزه هنوز اين نسل از وب سايت ها با توجه به اينكه موج سوم و نسل هوشمند وب سايت ها در جهان عرضه شده اند، در بين شركت هايي با ساختار قديمي رواج دارند.

2-      نسل دوم:

نسل دوم وب سايت ها از زماني ايجاد شد كه نياز به اين موضوع كه در محتواي سايت بايد كاربران نقش داشته باشند، و تغييراتي ايجاد و مطالبي را به ثبت برسانند؛ اين نسل از وب سايت ها را وب سايت هاي مشاركتي نيز مي گويند. زيرا در ويرايش و نگارش محتوا هم مديران و هم كاربران دخالت دارند. در اين نسل فناوري هاي خوبي براي صفحات وب سايت طراحي شد. از اين نمونه فناوري آجاكس ( Ajax) كه فناوري براي بهبود در بالا آمدن صفحه و آپلود آن بدون بارگذاري كل صفحه بود؛ اين نسل نسل رايج اكثرا سايت هايي كه ما با آنها سركار داريم و از آنها استفاده كرده ايم مي باشند.

3-      نسل سوم:

نسل سوم كه در سالهاي اخير مهندسين فناوري اطلاعات براي طراحي سايت خود به سمت آن رفته اند، توليد وب سايت هاي هوشمند است كه بتوانند مخاطب خود را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار كند. وب سايت هاي تعريف شده در اين نسل بايد بتواند با توجه به صليقه و علايق كاربر مطالب و محتوا را در اختيار آنها قرار بدهد و مطابق صليقه كابر تغيير كند.

ولي استفاده از اين وب سايت ها هنوز همه گير نشده و تعدادي كمي از اين وب سايت ها در جهان مي توانيم مشاهده كنيم. در برنامه نويسي اين وب سايت ها از تكنولوژي هوش مصنوعي استفاده شده است و مي توان گفت اختراع اين تكنولوژي باعث به وجود آمدن اين ايده در طراحي سايت ها شده است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
بازاريابي اينترنتي چيست؟

بازاريابي مهمترين مسئله براي داشتن يك تجارت پر رونق مي باشد، در زمينه اينترنت نيز بازاريابي اينترنتي وجود دارد كه با آن در مقاله هاي اين بخش آشنا خواهيم شد. لطفا بازاريابي اينترنتي چيست، را مطالعه نماييد.

راز درآمد فوق العاده در بازاريابي اينترنتي چيست؟

سوالي ست كه شايد بسياري از كاربران اينترنتي علاقه داشته باشند جواب آن را بدانند، براي پاسخ به اين سوال، بر روي مقاله اين سوال كليك نماييد تا با، راز درآمد فوق العاده در اينترنت آشنا شويد.

قواعد بازاريابي اينترنتي چيست؟

هر كار قاعده و قانوني دارد، اگر مي خواهيد بازريابي اينترنتي مفيد و موثري داشته باشيد، قواعد بازاريابي اينترنتي چيست، را مطالعه نماييد.

 

چگونه يك سايت تجاري پر بازديد داشته باشيم؟

مسلما براي داشتن تجارت پر سود، نياز به مشتريان فراوان داريم؛ در اينترنت بازديد كنندگان صفحات وب سايت مي توانند تبديل به اين مشتريان شوند؛ براي آشنايي با روش هاي افزايش بازديد كننده براي سايت تجاري، مقاله چگونه يك سايت تجاري پر بازديد داشته باشيم؟ را مطالعه نماييد.

برند سازي چيست؟

يك مفهوم  مهم در تجارت، برند و نشان تجاري ما مي باشد. با مطالعه مقاله برند سازي چيست، مي توانيم با آن به طور كامل آشنا شويم و براي شركت خود برند را ايجاد نماييم.

در مقالات اين بخش با جواب پرسش هاي زير آشنا مي شويم كه مي توانيد با كليك بر روي هر كدام، جواب پرسش خود را بيابيد:

مزيت هاي برند سازي چيست؟

انواع برند سازي چيست؟

كمپين برند سازي چيست؟



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

برند سازي يا برندينگ مفهومي فراتر از مارك و نام شركت مي باشد. برند يك واژه و نام تجاري ست كه توانسته است كاملا جاي خود را در ذهن عموم مردم باز كرده و در خاطر آنها هك شده است.

فلسفه برند سازي امروزه گسترش فراواني يافته است؛ به طوري كه براي آن كمپين برند سازي ايجاد شده است، كه اين كمپين براي ايجاد يك برند به نكات زيادي توجه مي نمايد، از جمله جنبه هاي تصويري و حتي جنبه هاي شنيداري يك برند. حتي قسمت هايي بر روي تلفظ يك برند در زبان هاي مختلف مطالعه مي نمايند تا برندي را انتخاب نمايند كه در تمام زبان ها تلفظي يكسان داشته باشد. كارخانه كوكلا كولا كه داراي يكي از برند هاي معتبر در دنياست، قبل از انتخاب برند خود روي بسياري از اين مسائل توجه كرده و يك برند با اعتبار براي خود و نام شركت خود ايجاد نموده است.

در دنياي امروز بسياري از شركت ها كه فكر مي كنند مي توانند در زمينه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندي براي خود مي باشند كه بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بيندازد.

مي توانيم بگوييم اگر نام تجاري شركت ما تبديل به يك برند بشود، ديگر نيازي به تبليغات گسترده حتي نداريم. فقط نياز به تبليغاتي داريم كه نام برند ما بر سر زبان بماند.

براي تبديل شدن نام شركت و به يك برند و بر سر زبان افتاد نام تجاري يمان، كافي ست با طراحي سايت مناسب و بهينه سازي سايت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شركت و نام آن، اقدام به تبليغات براي خود نماييم.

در دنياي اينترنت اين كار را بازريابي اينترنتي مي نماميم كه با آن در مباحث قبل آشنا شديم. بازرايابي اينترنتي كمك شاياني به ما در تبديل شدن نام تجاري شركت ما به يك برند خواهد نمود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

بانكداري كه از از سيستم ها الكترونيكي و وب سايت ها براي ارائه خدمات خود استفاده مي كند، بانكداري الكترونيك مي گويند.

بانك هاي سرتاسر جهان امروزه به سمت بانكداري الكترونيك مي روند، زيرا تقريبا اكثر مردم جهان ديگر حاضر نيستند براي انجام ساده و سهل بانكي خود را به محل بانك برسانند و تجربه سخت حضور فيزكي در بانك را دوباره تكرار كنند؛ زيرا مي دانند امروزه بسياري از مراكز و موسسات مالي تمام انتقالات و عمليات بانكي خود را از طريق وب سايت هاي خود انجام مي دهند.

پس تمام مراكز مالي در جهان نياز امروز خود را براي رسيدن به بانك داري الكترونيك، طراحي سايت مي دانند؛ كه در وب سايت هاي بانك ها مهمترين مسئله رعايت موارد امنيتي مي باشد.  

در طراحي سايت بانك ها امروزه بخش هاي مختلفي براي ارائه خدمات الكترونيك مثل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خريد اينترنتي و... ايجاد شده است، كه به مشتريان اين امكان را مي دهد بدون مراجعه به بانك بسياري از كارها و امور بانكي خود را انجام دهند.

همچنين بسياري از شركت هاي تجاري امروز در طراحي سايت خود، با برقراري ارتباط بين فروشگاه اينترنتي خود و درگاه بانكي خاص، براي انجام معاملات خود استفاده مي نمايند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

درآمد اصلي ترين منشا تامين خانواده است؛ خانواده اي كه خود اصلي ترين جامعه موجود در جهان مي باشد.

تمام انسان هاي جهان، هر روز به دنبال كسب درآمد مي باشند. اما مهمترين مسئله در اين بين، افزايش فروش و راه هاي افزايش فروش است.

مردم در تمام جوامع دنيا به دنبال كسب درآمد و افزايش فروش براي تامين معاش خود و بهبود وضع زندگي و رسيدن به رو يا هاي زندگيشان مي باشند.

مهمترين مسئله اي كه اين روزها براي بدست آوردن هر چيزي و شي و حتي رويا مهم مي باشد، داشتن افكار مثبت نسبت به، بدست آوردن آن مي باشد. متخصصان و روانشناسان بر اين باورند كه آدم با افكار مثبت نسبت به هر چيزي، و البته تلاش در راه رسيدن به آن، خيلي زود مي توانند به روياي خود و هدف خود دست پيدا كنند.

افزايش درآمد

پس براي افزايش درآمد اولين مسئله ايي كه بايد در نظر داشته باشيم، افكار مثبت نسبت به آن مي باشد. يعني به خود تلقين كنيم و اين فكر را در ذهن داشته باشيم كه حتما ما " مي توانيم ".

سپس بايد براي داشتن درآمد و افزايش فروش، به دنبال راه و روشي باشيم، كه ما را به موفقيت برساند.

هدف ما در نگارش اين مطالب موفقيت شما دوستان مي باشد. ما بر اين باوريم براي داشتن جامعه ي آرماني و جامع خوب و زيبا، بايد افراد موفق زيادي داشته باشيم. و اين موفقيت در گرو تلاش گروهي و همكاري و همفكري گروهي بدست مي آيد. هدف ما از نگارش مقالات، در اختيار گذاشتن تجربيات خود با شما و اشتراك آنها با شما مي باشد. لطفا شما نيز تجربياتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.

 

بعد از جست و جوي راه و روش هاي مورد نظر براي هدف خود، كه در اينجا مد نظر ما هدف افزايش فروش است، بايد براي آن تلاش نماييم. تلاش در هر زمينه اي كاري باعث پيشرفت ما خواهد بود.

  •  لطفا تنبلي را كنار بگذاريد.
  •  براي بدست آوردن هدف خود اولين قدم را بر داريد.
  • شروع هر كاري سخترين مرحله اي آن است.
  • اما به شما مي گويم بعد از شروع همه چيز راحتر جلو خواهد رفت.
  • شروع در خود نبوغ به همراه دارد، يعني بعد از شروع مي توانيد راه هاي بهتري را براي ادامه كار پيدا نماييد.

 

افزايش درآمد

در آخر دو نكته مهم را براي افزايش فروش و رسيدن به هدف به شما تذكر مي دهم؛ البته شما مي توانيد مقاله راه هاي افزايش فروش را كه به طور كامل تري به توضيح اين مسئله پرداخته ايم، مطالعه نماييد.

  1. اگر قصد افزايش فروش و درآمد زايي براي خود و كسب و كار خود را داريد، حتما حتما حتما با توجه به گسترده شدن استفاده از اينترنت، اقدام به راه اندازي و طراحي سايت نماييد. البته سايتي كه تمام اصول حرفه اي طراحي سايت و بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد. و بتوان از آن به عنوان يك بنگاه در تجارت الكترونيك استفاده نمود، زيرا در غير اين صورت در جذب مخاطب و جست و جو توسط موتور هاي جست و جوگر به مشكل برخورد خواهيد نمود. اين مسئله ركن مهمي در پيدا كردن تجارت شما در اينترنت مي باشد. شما در هر زمينه در گوگل اگر جست و جو كنيد، مسلما فقط صفحات اول آن را بررسي مي نماييد، اما چگونه به اين مهم دست پيدا كنيم، راز رسيدن به اين مسئله يك مورد مي باشد: " بهينه سازي سايت "، لطفا اين بخش و آمار آن را مطالعه نماييد. رسيدن به اين نتايج اتفاقي و بدون داشتن علم و تجربه كافي، ممكن نمي باشد.
  2. دومين نكته ايي كه بايد آن را حتما به شما تذكر بدهم، براي افزايش فروش، بيشتر و پيش تر از فروش زياد، رضايت مشتري و داشتن مشترياني ست كه از شما رضايت داشته باشند. اين مسئله قطعا باعث تبليغ بيشتر شما خواهد شد. مشترياني كه در بحث تجارت اين روزها با نام مشتريان وفادار آنها را مي شناسيم، كه براي شما تبديل به ابزاري تبليغاتي خواهند شد، تبليغاتي مفيد كه نام بنگاه تجاري شما را بر سر زبان مي اندازد، و حتي ممكن است باعث رسيدن به هدفي مثل برند شدن و برند سازي در زمينه كاري خود شويد. مثلا در زمينه وسايل ورزشي نام شركت نايك به عنوان يك برند شناخته شده و ماندگار به خاطر رضايت مشتريان از اين شركت، در ذهن هاي اكثريت مردم جهان، مانده است.

اينها نكات كم و البته كافي اي بود كه در اختيار شما قرار داديم، براي اينكه از همين امروز شروع نماييم.

سرمايه گذاري بر روي هدف را لطفا شروع نماييد، و براي آن تلاش نماييد و كار را آغاز كنيد. مطمئن باشيد موفق خواهيد بود.

حرف آخر را براي رسيدن به:

  1. هدف
  2. جسارت شروع
  3. سرمايه گذاري مثبت
  4. افكار مثبت

را با مثال و داستاني واقعي از يك مادر فداكار برايتان تمام مي كنم:

در تاكسي نسشته بودم، يك خانوم كه عنوان كرد معلم است بعد از شروع بحث كمبود درآمد راننده تاكسي، و مخارج زياد زندگي و بچه هايش، شروع به سخن كرد؛

ايشان داستان را اينگونه شروع كرد كه بعد از فوت همسر، مي توانستم با پس انداز و درآمد هاي مانده ي همسرم، در آن زمان زندگي خوبي را ادامه دهم، اما تصميم گرفتم تمام داشته هايم را صرف موفقيت دو فرزندم نمايم. هر چه داشتيم، حتي خانه را فروختم و تمام آنها را تا به امروز براي رسيدن فرزندانم به تخصص در زمينه پزشكي هزينه نمودم. امروز بعد از بيست سال آن فرزندان كه به متخصصان جراحي خوبي در شهر تبديل شده اند، هم براي من و هم براي خود و خانواده يشان زندگي مناسب و زيبايي را ساخته اند.

 شايد در آن زمان مي شد خيلي ساده به روزمرگي پرداخت و ادامه زندگي را به سادگي گذراند، اما تصميم گرفتم براي رسيدن به هدفم سرمايه گذاري بر روي علم و دانش فرزندانم نمايم. تمام داشته هايم را صرف آنها نمودم، و چندين سال است ثمرات آن را با لذت تماشا مي نمايم.

پس دوستان، از همين الان تصميم به شروع كنيم و سرمايه گذاري را آغاز نماييم. بر روي هر هدفي كه در ذهن آن را مي پرورانيم.

افزايش درآمد

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

در مسئله تجارت، تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي و در زمينه مسئله افزايش فروش، مشتريان را به هفت دسته تقسيم مي نمايند. در اين مقاله انواع مشتري ها در كه در اين مباحث مطرح مي شوند، به شما معرفي مي نماييم.

 

انواع مشتريان از نظر CRM

انواع مشتريان در تجارت و بازاريابي از نظر CRM عبارتند از:

 

  1. مشتري مظنون يا مشكوك: مشترياني كه هنوز انتخاب خود را براي دريافت محصولات نكرده اند و شك دارند كه آيا كيفيت ما در بين رقبا، بهترين است؟!  
  2. مشتري احتمالي: مشتري در اين مجموعه قرار مي گيرند، كه اولين باري است كه با وي تماس برقرار كرده ايم.
  3. مشتري اولين مرتبه: مشتري كه اولين خريد را انجام مي دهد.
  4. مشتري تكراري: مشتري كه خريدهاي بيشتري را انجام مي دهد.
  5. مشتري اصلي: مشتري كه شركت شما را به عنوان تأمين كنندۀ خود انتخاب مي كند.
  6. مشتري وفادار: مشتري در برابر تغيير تأمين كننده مقاوم بوده و با آن مخالف است و نگرش مثبت و بسيارقوي اي به شركت شما دارد. يعني حتي اگر در بعضي موارد شركت ما اجناس و خدمات مورد نظر وي را تا مدتي نداشته باشد، اينگونه مشتري براي تامين نياز خود از شركت ما، صبر مي نمايد. همچنين در ايجاد منابع مالي و جذب مشتريان ديگر تاثير گذار است.
  7. مشتري حامي يا طرفدار: مشتري كه نسبت به مشتريان وفادار، منابع مالي بيشتري را براي شركت ايجاد مي كنند؛ همچنين در زمان هايي به صورت حتي يك بازارياب براي ما به تبليغات مي پردازند، حتي بدون دريافت پاداش و...

 شما با دانستن اين دسته بندي، مي توانيد هدف خود را در بازاريابي اينترنتي و تجارت الكترونيك و سرمايه گذاري بر روي مشتريان، مشخص نماييد. مي توانيد در طراحي سايت هاي خود بخشي را براي ثبت نام مشتريان قرار دهيم و با رجوع به نظرات آنها، و مشخصات فردي، اقدام به جذب آنها به خدمات و محصولات شركت خود شويد. دقت داشته باشيد كه در طراحي اينگونه سايت ها، حتما اصول طراحي سايت و بهينه سازي سايت را رعايت نماييد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

به مراحل ايجاد و ساخت يك وب سايت از ابتدا تا انتها طراحي سايت مي گويند.

يك طراح سايت براي طراحي سايت ( tarahi sait ) نياز به آشنايي با تمام مراحل ايجاد وب سايت دارد.

طراحي سايت

طراح سايت بايد با ابزار مختلف ساخت و ويراش وب سايت ها و زبان هاي برنامه نويسي شبكه و اينترنت آشنايي داشته باشد، مثل Asp.net و PHP.

همچنين بايد با مباحث دامنه ، ميزبان وب ،cms ، Html ، css ، Ajax و....

شركت طراحي سايت گسترش و پردازش مبنا، اين اطلاعات را در مقالات طراحي سايت خود به طور كامل آموزش داده است.

مطالب آموزش طراحي سايت را مي توانيد با كليك بر روي اينجا، مشاهده و مطالعه نماييد. 

tarahi site يا  web design  يا طراحي سايت مي تواند كمك شاياني به تجارت و افزايش درآمد براي ما نمايد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]