تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 24
ديروز : 2519
افراد آنلاين : 4
همه : 1164191
 
نوشته شده توسط : طراح

همانطور كه در مقاله ي چند نكته انكار ناپذير در طراحي سايت گفته شد امروزه استفاده از نمايشگرهاي بزرگ رونق پيدا كرده است،بنابراين برنامه نويسان بايد به اين نكته توجه نمايند تا بتوانند تجهيزات مختلف را كنترل نمايند.در اينجا مي خواهيم تا به معرفي طراحي سايت واكنش گرا يا همان ريسپانسيو (Responsive) بپردازيم.طراحي سايت واكنش گرا طراحان وب را قادر مي سازد تا به پياده سازي وب سايت انعطاف پذير،نسبت به تغيير دستگاه كاربران واكنش دهد.

طراحي سايت ريسپانسيو

با طراحي سايت واكنش گرا ديگر نيازي نيست كه براي هر گجت موجود در بازار يك سايت اختصاصي طراحي كرد.
طراحي سايت واكنش گرا مزايايي دارد كه در زير به توضيح آن ها مي پردازيم:

√ صرفه جويي در هزينه:تا چند سال پيش شركت ها براي ابزارهايي كه با پيشرفت تكنولوژي وارد بازار مي شدند قالب خاصي طراحي مي كردند به عبارتي براي هر وسيله اي هزينه ي جدا پرداخت مي كردند اما با توجه به ويژگي سايت هاي واكنش گرا،نيازي به طراحي قالب دوباره براي سايت نيست و با طراحي يك قالب مي توان سايت خود را در تمامي ابزارها استفاده كرد.

√ افزايش ترافيك وب سايت:با توجه به دسترسي سايت توسط همه ي ابزارها مسلما ترافيك سايت شما افزايش پيدا خواهد كرد و احتمال كسب درآمد براي شما بيشتر مي شود.

√ سبقت از رقيبان:با توجه به اينكه طراحي سايت واكنش گرا هنوز در ابتداي راه است احتمال اينكه رقيبان شما از اين ويژگي استفاده كنند كم است.استفاده از طراحي سايت واكنش گرا مي تواند نماينده ي حرفه اي بودن كار شما باشد و باعث سبقت شما از رقيبانتان شود.

√ استفاده از محتواي مفيد و غير تكراري:همانطور كه قبلا گفته شد استفاده از متون مفيد و غيرتكراري مي تواند روي رنكينگ سايت موثر باشد.در صورتي كه شما يك سايت واكنش گرا براي تمام ابزارها در اختيار داشته باشيد تمام مطالبتان در همين يك سايت قرار خواهد گرفت و از ايجاد محتواي تكراري (Duplicate Content) جلوگيري خواهد شد.

با توجه به مواردي كه ذكر شد مي بينيم كه داشتن سايت واكنش گرا مي تواند در بهبود سئو سايت موثر باشد.بنابراين قبل از هرگونه اقدام جهت طراحي سايت به اين نوع طراحي سايت توجه كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

همه ما مي دانيم كه تكنيك هاي سئو مدام در حال تغيير مي باشند و هر ساله تكنيك هاي جديدي براي بهينه سازي سايت و طراحي وب سايت معرفي مي شود.در طراحي سايت بروز بودن و آگاهي از جديدترين متدها را نمي توان ناديده گرفت و يك برنامه نويس بايد به خوبي با اين روش ها آشنا باشد.در مقاله پيش رو قصد داريم تا نكات طراحي سايت در سال 2014 مطرح كنيم.

نكات طراحي سايت در سال 2014

افزايش سرعت وب سايت:براي افزايش سرعت لود صفحه بهتر است از عكس هاي كم حجم استفاده نمود همچنين استفاده بهينه از فايل هاي Css و Javascript توصيه مي شود.در صورتي كه سرعت لود صفحات وب كم باشد كاربران از بازديد سايت شما منصرف خواهند شدبنابراين افزايش سرعت وب سايت يكي از مهمترين نكات در طراحي وب سايت مي باشد.

عناوين و متا تگ ها:توجه به اين موضوع مي توان موجب افزايش ترافيك سايت شد و بدنبال آن ميزان درآمد از وب سايت شما افزايش يابد.بهينه سازي عناوين و متاتگ ها ياعث بهتر ايندكس شدن صفحات سايت توسط موتورهاي جستجو مي شود.بيشترين اهميت اين مورد در حر فه ي سئو و بهينه سازي سايت بكار مي آيد.

سايت واكنش گرا: همانطور كه در مقاله ي طراحي سايت واكنش گرا گفته شد،با افزايش كاربران در بستر وب دسترسي به وب سايت ها آسانتر و بيشتر شده است بنابراين برنامه نويسان بايد به اين نكته توجه نمايند تا بتوانند تجهيزات مختلف را كنترل نمايند ونسبت به تغيير دستگاه كاربران واكنش دهد.با طراحي سايت واكنش گرا ديگر نيازي نيست كه براي هر گجت موجود در بازار يك سايت اختصاصي طراحي كرد.

شبكه هاي اجتماعي:امروزه روزبروز به تعداد شبكه هاي اجتماعي افزوده مي شود،با عضويت در اين شبكه ها و اشتراك گذاري مطالب خود مي توان با ساير افراد در ارتباط باشيم .لازم است بدانيد كه استفاده از شبكه هاي اجتماعي و سيگنال هاي آن موردي است كه براي موتورهاي جستجو و مخصوصا گوگل به عنوان يكي از آيتم هاي تاثير گذار رنك سايت تبديل شده است.

طراحي سايت مانند حرفه اي ها:يك برنامه نويس حرفه اي براي بهترين بودن به بهترين سايت ها نگاه مي كند.سايت هايي مانند مايكروسافت كه از بزرگترين توليدكننده هاي نرم افزار مي باشد به زبان Asp.net طراحي شده است بنابراين يادگيري اين زبان نيز مي تواند در سئو و همچنين طراحي سايت حرفه اي بسيار موثر باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

گالري تصاوير از جمله ويژگي هايي است كه وجود آن در وب سايت مي تواند باعث جذب بازديدكننده شود اما براي ايجاد گالري تصاوير در يك سايت، نياز به front end است كه تصاوير را پر زرق و برق و چشم نواز نشان دهد و بيشتر نظر بيننده را جلب نمايد.در اينجا مي خواهيم تا شما را با اهميت وجود گالري تصاوير در وب سايت آشنا كنيم.

اهميت گالري تصاوير در وب سايت

گالري تصاوير مي تواند تصاوير محصولات،نمونه كارها و يا حتي محيط شركت را شامل شود.وجود اين موارد مي تواند گالري تصاوير شما را به يك عنصر خاص و مهم تبديل كند همچنين بايد توجه كرد كه در گالري تصوير از عكس هاي باكيفيت استفاده كنيد.

افرادي كه مي خواهند در وب سايت خود از گالري تصاوير استفاده كنند بايد قبل از هر اقدامي به سوالات زير جواب دهند.

√ آيا گالري تصاوير شما در راستاي اهداف وب سايت شما طراحي شده است؟

√ آيا تصاوير و عكس ها در گالري عكس وب سايت شما داراي كيفيت حرفه اي مي باشد؟

√ آيا براي عكس هاي خاصي كه داراي پتانسل ويژه اي هستند، دكمهء " خريد هم اكنون" طراحي نموده ايد؟

√ آيا تصاوير و عكس هاي موجود در گالري وب سايت شما به وضوح كلمات محتواي وب سايت شما هستند؟

√ با يك طراحي خوب براي گالري، تا حد زيادي موفق به جلب علاقهء كاربران خواهيد شد.

جواب دادن به اين سوال ها نشان ميدهد كه سايت شما نياز به گالري تصاوير دارد يا خير .

با توجه به مطالب ذكر شده و اهميت گالري تصاوير در وب سايت ، ارزش نظري و تئوريكالي وب سايت خود را افزايش دهيد و بايد بدانيد كه انجام اين كار به آرامي و زيبايي مي تواند در افزايش ترافيك سايت موثر باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

پس از آنكه پروژه اي غيرانتفاعي با عنوان كد توسط 2 ايراني به نام‏هاي علي پرتوي و هادي پرتوي با هدف آموزش كدنويسي آنلاين به كودكان آغاز شد و افرادي چون انوشه انصاري، بيل كلينتون، بيل گيتس، مارك زوكربرگ و نام آوران ديگر از آن حمايت كردند، هم اكنون مقاله اي به قلم نيكول گوين (Nicole Nguyen) در وبسايت بخوان بنويس منتشر نموده. او مي نويسد:

دختران امروز نياز به يادگيري كدنويسي دارند. به 2 دليل:

اول اينكه ما به تعداد كافي از داشتن مهندسين زن محروميم و دوم اينكه كدنويسي يكي از مهارت هاي ضروري همچون خواندن و نوشتن و محاسبه كردن است.

جامعه ارتباطي عصر امروز جايي براي زنان در اين عرصه متصور نمي شد، اما زمان در حال پيشروي و فضا در حال تغيير است و در ميان، گوگل سعي دارد مطمئن شود كه نسل بعدي كدنويسان را دختران امروز تشكيل دهند. به همين دليل سامانۀ با كد بساز، يك ابتكار الهام بخش براي دختران (و همچنين والدين آنها) را ايجاد نمود تا علاقمندان را گرد هم آورد.

حال پروژۀ ديگري در ايران پس از افت و خيزهاي زياد كليد خورد و به مرحلۀ اول بهره برداري رسيده است.

كفشدوزك؛ نوپا و قدرتمند

خودش اينگونه خود را معرفي ميكند:

هدف كشفدوزك بالا بردن جذابيت تكنولوژي براي زنان و آسان‌تر كردن دسترسي به آن است. مطالبي كه در وب‌سايت كفشدوزك منتشر مي‌شوند، به هيچ وجه به دنبال كشيدن يك خط بين زنان و مردان نيست زيرا اعضاي كفشدوزك اعتقاد دارند كه آموزش فرآيندي است كه تمام افراد جامعه بايد در آن شريك باشند، حال مي‌خواهند اين افراد زن باشند يا مرد.

در حال حاضر 3 دوره در كفشدوزك فعال است. سرويس هاي گوگل، امنيت و حريم خصوصي و همچنين تلفن هاي هوشمند كه مي توان با ثبت نام و فعال سازي از هر يك از اين دوره ها سود جست.

همچنين وبسايت هاي ديگري نظير دختراني كه كدنويسي مي كنند، آكادمي هك برايت، لينين و بانوي گيك نيز به عنوان تارنماهايي كه در زمينۀ آموزش به دختران فعال هستند شناخته شده اند.

هرچه باشد، اما گوگل به صورت حرفه اي قصد ساختن نسل آيندۀ دختران كدنويس را دارد و اين روزها اين جمله را در بسياري از محافل اينترنتي و تخصصي كدنويسي مي بينيم:

We Have Crush On Girls Who Code



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
به نظر مي‌رسد شركت سامسونگ نهايتا موفق شده كه از سيستم عامل جديد خود موسوم به تيزن كه مدت‌هاست رونمايي از آن به تاخير افتاده به طور رسمي رونمايي كند.

گوشي سامسونگ Z كه اولين گوشي مبتني بر سيستم عامل تيزن سامسونگ است از يك نمايشگر ۴.۸ اينچي سوپرآمولد با وضوح ۷۲۰* ۱۲۸۰ پيكسل، پردازنده چهار هسته‌اي ۲.۳ گيگاهرتز و نسخه ۲.۲.۱ تيزن بهره مي برد.

سبك و سياق جديد سامسونگ Z روح تازه‌اي را به اين گوشي دميده تا آن دسته از كاربراني را كه از اندرويدي‌هاي سامسونگ خسته شده‌اند سر ذوق بيايند. اگرچه طراحي كلي اين گوشي تقريبا شبيه مدل‌هاي قبلي سامسونگ است.

سامسونگ Z همچنين از تكنولوژي حسگر تشخيص اثرانگشت و حسگر ضربان قلب و قابليت‌هايي نظير تقويت كننده دانلود، حالت ذخيره باتري(ويژگي‌هايي كه در گالكسي اس ۵ نيز وجود دارد) بهره مي‌برد.

مشخصات سخت افزاري اين گوشي شامل رم دو گيگابايتي، دوربين هشت مگاپيكسلي با حالت‌هاي شناخته شده‌اي كه در گوشي‌هاي اندرويدي سامسونگ مشاهده شده، دوربين جلويي ۲.۱ مگاپيكسل، حافظه داخلي ۱۶ گيگابايت و قابليت الصاق كارت حافظه جانبي ميكرو اس دي و قابليت‌هاي ارتباطي نظير NFC، حسگر IR و باتري ۲۶۰۰ ميلي آمپر هستند.

سامسونگ Z اساسا تركيبي از سه گالكسي اس‌ قبلي سامسونگ و براي اولين بار يك سيستم عامل جديد است كه در واقعيت به نظر مي‌رسد نكته تاثيرگذار يا متفاوتي در ان وجود ندارد.

اين درحالي است كه سامسونگ مدعي است اين سيستم عامل جديد كارآيي سريع و قابل توجهي را به دليل مديريت ارتقا يافته حافظه و تجربه با كيفيت مرورگر اينترنت، طراحي متمايل اپليكيشن‌ها و صفحه اصلي و توانايي شخصي سازي رابط كاربري به وسيله تم‌هاي داخلي دارد.

اما اينكه تجربه كاربري تيزن در واقعيت چگونه خواهد بود، بايد منتظر بمانيم و ببينيم. اگرچه اين اميد مي‌رود كه سيستم عامل تيزن به سنگيني اندرويد نباشد.

به لحاظ سخت افزاري بعيد است كه سامسونگ تيزن قابليت جديد و متفاوتي را داشته باشد و حتي ظاهر و احساس كلي اين نرم افزار شبيه اندرويد است.

سامسونگ Z در سه ماهه سوم امسال ابتدا در روسيه و سپس در بازارهاي ديگر عرضه خواهد شد. اين گوشي همچنين در كنفرانس توسعه دهندگان تيزن سامسونگ كه در سوم ژوئن برگزار مي‌شود رونمايي مي‌شود اما همان طور كه سامسونگ پيشتر اعلام كرده هيچ يك از گوشي‌هاي مبتني بر تيزن در بازارهاي آمريكا و برخي بازارهاي اروپا ارائه نمي‌شود زيرا اين شركت كره‌اي معتقد است اين بازارها آماده پذيرش يك سيستم عامل جديد نيستند.

جزييات قيمت اين گوشي هنوز اعلام نشده اما گمان مي‌رود كه مشابه قيمت گوشي‌هاي اندرويدي سامسونگ باشد

:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

اگرچه كه همچنان راه اندازي يك وبسايت براي بسياري از صاحبان مشاغل و صنايع يك موضوع ناشناخته و نيازمند برون سپاري و سفارش دادن به شركت هاييست كه در اين زمينه فعاليت مي كنند مي باشد اما براي به روز نگاه داشتن يك وبسايت قوي و براي آنكه در يك تجارت به خصوص موفق باشد مي بايست علوم متفاوتي چون گرافيك را به خوبي به كار گيرند و بياموزند. در غير اين صورت باز هم اين وظيفه بر دوش فعالان وب و متخصصين امر در حوزه هاي مختلف طراحي، كد نويسي، گرافيك، استراتژي و سئو خواهد بود.

1- به يك گرافيست خوش ذوق نيازمنديد

براي نمونه به اين تصاوير نگاه كنيد:

vector photo

vector photos

اين نوع تصاوير را تصاوير وكتور مي گويند و غالبا در طراحي گرافيكي سايتها و براي جلوه هاي ويژه و رساندن معنا و مفهومي خاص استفاده مي گردند. منبع و بانك بزرگ اين نوع تصاويرتارنماي شاتر استوك مي باشد كه البته به خاطر موارد مشخص امكان خريد اين نوع تصاوير از اين سايت نيست به همين جهت تنها با يك جستجوي ساده در گوگل -تصاوير وكتور- به سيل عظيمي از اين تصاوير دسترسي خواهيد داشت.

شما براي تزيين وبسايت خود و جدا نمودن آن يك صفحۀ ايستا و خسته كننده نيازمند استفادۀ بهينه از نرم افزارهاي فوتوشاپ، كرل، XNView و نرم افزارهاي مشابه خواهيد بود. علاوه بر آن با استفادۀ صحيح از پلاگين هاي اين نرم افزارها به خصوص فوتوشاپ مي توانيد خالق آثاري ديدني در وبسايت خود باشيد.

2- به يك استراتژيست خوش فكر نيازمنديد

وبسايت شما چه وظيفه اي دارد و براي چه طراحي شده است؟ براي فروش محصولاتتان؟ معرفي شركت‎تان؟ جذب آگهي؟ سرويس وبلاگ نويسي؟ سرويس ارائه كنندۀ فيلم و موسيقي؟ معرفي هنرهاي دستي؟

در هر حالتي كه باشيد و هر نوع وبسايتي كه داشته باشيد نيازمند يك يا چند مشاور استراتژيست هستيد كه در رسيدن به هدفتان موفق گرديد. اينكه براي مثال Call to Actionsها را چگونه و كجا قرار دهيد و در طراحي يك فايل Call to Actions چه چيزهايي را قرار دهيد كه كاربر سايت شما را به سوي آنچه كه مي خواهيد تشويق كند. توجه داشته باشيد كه مخاطبين و كاربران سايت شما به هيچ عنوان مجبور نيستند كه بر روي Call to Actionsها و يا هر جاي ديگري از سايت شما كليك كنند. حتا تحت تاثير يك فروشندۀ حقيقي كه روبرويشان ايستاده باشد نيستند و اگر يك در هزار بر اساس شرايطي چون كمبود اعتماد به نفس، ظاهربين بودن و حرفهاي فروشندۀ حقيقي قرار بگيرند، در اينترنت و در وبسايت شما هيچكدام اينان صدق نمي كنند چراكه مخاطب مي تواند با يك جستجوي ساده چندين و چند سايت ديگر را در زمينۀ كاري شما بيابد و همه چيز را به طور كامل بررسي كند.

نقش استراتژيست موفق سايت شما براي نگاه داشتن مخاطب در اين سايت بسيار چشمگير خواهد بود. اوست كه مي تواند با ارائۀ فكر و انديشۀ مدرن، تاثير رنگ ها، جايگزاري ها، اجناس قابل فروش و... در سايت مذكور مشخص و خط فكري منحصر به فردي را به آن تزريق نمايد. اين منحصر به فرد و يونيك بودن بسيار حائز اهميت است. به عنوان مثال به تارنماهاي گوناگون در زمينه هاي متفاوت دقت كنيد. هر كدام كه ايدۀ جديدي را طرح ريزي و پياده كرده اند، ده ها برابر موفق تر از آناني هستند كه تنها طرح را كپي و يا حتا بدان چيزي جديد را اضافه كرده اند.

3- به يك سئو كار با تجربه نيازمنديد

باز هم اين يك واژه شما را تنها با يك جستجوي ساده به ده ها سايتي مي رساند كه هر كدام مدعي در سئوي اصولي سايت هستند.

ابتدا اين را بدانيد كه تماميت سئو داراي 2 بخش مجزاست:

1) كدنويسي سايت كه با دانش كدنويس مي بايست مواردي چون درج واژگان كليدي در تگ Title و ساير بخش هاي مورد نظر رعايت گردند.

2) مطالعۀ منابع سئو كه در مقالات پيشين ذكر شد و عمل به آنها كه نيازمند هيچگونه كدنويسي ندارد.

بخش اول در اختيار وبمستري كه به كدنويسي تسلط ندارد و تنها وظيفه اش به روز رساني وبسايت است مربوط نمي گردد و شما به عنوان شخص يا گروهي كه قصد ايجاد يك وبسايت را داريد، مي بايست كار طراحي سايتتان را به شركتهايي بسپاريد كه از نحوۀ كدنويسي آنها مطلع هستيد و بر اساس سابقۀ كاري و اعتبارشان به آنها به عنوان كارفرما، پروژه اي واگذار مي نماييد.

اما در ارتباط با بخش دوم! تمام اين بخش در دست شماست و اگر شما تنها سرمايه گذار و يا مدير پروژۀ سايتتان هستيد، نيازمند يك سئوكار با تجربه هستيد كه با ابزاري چون گوگل وبمستر و گوگل آناليتيكس آشنايي كامل داشته باشد؛ بداند لينك هاي داخلي چيست، چگونه از تگ ها در متون استفاده كند و مواردي همچون تفاوت ميان لينك هاي دنبال كننده و غير دنبال كننده را بداند. (Example: rel="nofollow" or follow)

در پايان اگر تصور مي كرديد كه ايجاد يك سايت و مديريت آن آسان است، درست فكر كرده ايد! بله! اما مديريت يك سايتي كه قصد بهترين بودن در ميان هم رديفان و رقباي خود را دارد نيازمند موارد فوق مي باشد تا شما را از هر نظري بهترين سازد وگرنه تنها صحبت از رتبۀ #1 گوگل بودن تنها صحبت است. شما بايد با مديريت نوين، مدرن و به روز سايت آشنا باشيد!



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

براي پيشرفت در رتبه ي سايتي كه تازه راه اندازي شده بايد با فنون و مراحل انتخاب كلمات كليدي آشنا پيدا كرد همچنين با استفاده از ترفندهاي ديگر مي توانيد سايت خود را به صفحات اول گوگل برسانيد همانطور كه قبلا گفته شد شناخت تجارت خود و همچنين شناسايي رقباي خود اولين و مهمترين هدف در انتخاب كلمات كليدي سايت شما مي باشد.

مراحل-پيشرفت-در-كلمات-كليدي

اگر به تازگي داراي يك وب سايت در حرفه ي خود شده ايد بهتر است بدانيد كه موفقيت در وب سايت شما به سه عامل زير وابسته است:

• محتواي تازه و مفيد و همچنين سرعت ايندكس شدن صفحات سايت شما

• شناسايي ميزان موفقيت رقباي وب سايت شما در زمينه ي انتخاب كلمات كليدي؛شناسايي كلمات كم رقابت و كسب رتبه مناسب در نتايج گوگل مي تواند در وضعيت وبسايت تاثير مثبتي داشته باشد

• شناسايي زمان لازم براي كسب رتبه مناسب در كلمات كليدي هر صفحه

در اينجا مي خواهيم تا شما را با مراحل پيشرفت در كلمات كليدي آشنا كنيم.در قدم اول بايد به مشخص كردن كلماتي كه برايتان مهم است بپردازيد براي اين كار مي توانيد كلماتي كه رقباي شما در صفحات اول تا سوم گوگل هستند را شناسايي كرده و بر روي آن ها تمركز كنيد،همچينين مي توانيد به تعيين كلمات عمومي و اختصاصي حرفه ي خود بپردازيد.

در قدم بعد مي توانيد به استفاده از كلمات عمومي و تخصصي در متون وب سايت بپردازيد براي اين كار مي توانيد مقاله اي را در زمينه ي كاري خود منتشر كنيد.

انجام اقدام هاي بالا در مدت زمان مشخصي مي تواند تعداد ورودي هاي شما را از گوگل افزايش دهد و به دنبال آن امكان دريافت سفارش از سايت شما افزايش مي بايد.عضويت در شبكه هاي اجتماعي و همچنين دريافت لينك هاي مفيد مي تواند جايگاه شما را در بين رقبايتان بهبود بخشد.

شما مي توانيد با مراجعه به انجمن هاي تخصصي و همچنين سوالات كاربران در انتخاب كلمات كليدي از آن ها ايده بگيريد و يا با استفاده از ابزار Keyword Planner مي توانيد به انتخاب كلمات كليدي پرجستجو دسترسي پيدا كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

WP CMS

زماني كه قصد ساخت يك وبسايت يا بلاگ تجاري هستيد، بسيار امكان دارد كه در ميان تعدد CMSها سرگردان شويد. انتخاب‏هاي زيادي وجود دارند. معمولا ممكن است انتخاب يك تصميم درست، سخت باشد. يكي از محبوبترين پلتفرم ها (سكوهاي وبلاگنويسي) وردپرس است. اينجا 5 دليل براي آنكه بدانيد چرا تجارت هاي كوچك و خانگي بهتر است تا از وردپرس براي كارشان استفاده كنند مي پردازيم.

نصب آسان. اولين قدم براي راه اندازي يك وبسايت، نصف برنامۀ پلاتفرم مورد نظر است. نصب وردپرس به طور باورنكردني ساده است و شما نياز به هيچ نوع دانش تخصصي براي نصب آن نداريد.

رابط كاربري آساني دارد. تنها يك بار كه شما وردپرس را نصب كنيد، به آساني مي توانيد مديريت و استفاده نماييد. حتا كاربراني كه براي اولين بار از آن استفاده مي كنند مي توانند در مدت كوتاهي به راحتي و با كمي استعداد با آن كار كنند.

به راحتي شخصي سازي مي شود. قطعا شما دوست داريد كه وبسايتتان دسته اول و نو و بازتاب دهندۀ مطالب و نوع تجارتتان باشد. وردپرس تعداد بي شماري پوسته (قالب)، ابزارك و پلاگين در اختيار شما قرار مي دهد كه با آنان مي توانيد به سرعت و سادگي وبسايتتان را آنطور كه مي خواهيد كار كند بسازيد. پلاتفرم هاي ديگر انتخاب هاي محدودتري به شما ارائه مي كنند كه نتيجۀ آن اين است كه وبسايتهايي كه تحت ساير پلاتفرم ها طراحي شده اند، بسيار نزديك به هم و مشابه يكديگر هستند.

وردپرس راه تعامل با خوانندگان را آسانتر مي كند. اين كار توسط وردپرس به اين صورت انجام مي شود كه خوانندگان را به عضويت در به روزرساني هاي وبلاگ ترغيب مي كند؛ همين گونه در ارتباط با بخش ديدگاه ها چنين عمل مي گردد. به علاوه، بر خلاف ساير پلتفرم ها، وردپرس بازديدكنندگان را مجبور به ايجاد حساب كاربري براي درج ديدگاه نمي كند. چنين قابليتي كار را براي بازديدكنندگان آسان مي كند، چيزي كه باعث تعامل بيشتر با شما خواهد شد.

جامعۀ بزرگي پشت وردپرس هستند. وردپرس تعداد بسيار زيادي برنامه نويس و طراح را در كنار خود دارد كه هر روز تلاش مي كنند تا اين پلتفرم را بهتر و آسانتر سازند. همچنين اين CMS تعداد بي شماري كاربر داراست. اگر در حين كار با وردپرس احتمالا به مشكلي برخورد كنيد، بسيار آسان مي توانيد كاربر ديگري را پيدا كنيد كه او هم چنين مشكلي داشته و مي تواند براي رفع مساله به شما كمك كند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۳۹۳ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
جيميل به شما پيشنهاد توقف و عدم دريافت ايميل اسپم به كاربران مي دهد و به اين صورت دنياي ايميل ماركتينگ به پايان مي رسد

دوباره همه چيز تغيير كرد. جيميل كار دنياي ايميلهاي اسپم را سخت مي كند و ايميل ماركتينگ ها را محدود مي نمايد.

اين يك شوك براي برخي است خصوصا آنانكه ايميل هاي حقيقتا اسپم مي فرستادند و كليدهاي عدم دريافت كه توسط كاربر مي توانست زده شود را مخفي مي كردند. آيا انتهاي اين راه فاجعه اي براي برخي از فرستندگان ايميل هاي تبليغاتي خواهد بود؟ يا آنكه اين يك روند جديد و جدا از آن چيزي است كه براي اولين بار در سال 2009 ديديم؟

جيميل

اگر به 2009 باز گرديم، غول اسپم گوگل -برد تيلور- اعلام كرد كه حالا جيميل روند توقف دريافت ايميل ها را آسانتر از گذشته كرده است.

از آن زمان شما اگر از ايميلي كه اسپم بود عصباني مي شديد مي توانستيد (و مي توانيد!) گزارش آن را به عنوان يك ايميل اسپم رد كنيد. اگر هم مي خواستيد ايميل هايي را متوقف كنيد، تنها گزينۀ موجود براي عدم دريافت ايميلهاي مزاحم، كليك كردن بر روي لينكي در انتهاي آن ايميل ها با نام Unsubscribe بود كه البته مي توانست خطرات خود را نيز داشته باشد.

تعداد از ارسال كنندگان بودند كه تلاش مي كردند كاربران دريافت كننده را مجبور نكنند و به همين دليل كار را تا جاي ممكن براي اين دريافت كنندگان ساده كرده و اين امكان را برايشان گذاشته بودند كه بتوانند دريافت ايميل را متوقف كنند. آنان اين كار را با درج لينكي مشخص، پر رنگ و قابل توجه در قسمت بالايي قالب پيام ارسالي قرار مي دادند. متاسفانه ديگر تعداد اين ارسال كنندگان زياد نيست كه از دريافت كنندگان بپرسند كه آيا تمايلي به دريافت ايميل آنان دارند يا خير.

برد اعلام كرد كه ما در آغاز به كار جيميل به ارسال كنندگان هشدار مي دهيم (همانگونه كه هاتميل و امريكن آنلاين و ياهو مي دهند). جيميل حالا اين امكان را به كاربرانش مي دهد تا ايميل ناخواسته اي را انتخاب كرده و آن را به عنوان اسپم معرفي و از ليست مخاطبان ارسال كننده حذف كنند.

هر دوي اين راه ها مربوط به ايميل هاي ارسال كنندگانيست كه راه هاي قانوني تر و محدودتري راه پيش گرفته اند و در قسمت هدر ايميل هايشان بخش Unsubscribe وجود دارد. اين يك راه براي مبارزه و كاهش ايميل هاي ناخواسته است.

در اندك زماني پس از اين اعلان، جيميل براي آن دسته از كاربراني كه قصد توقف دريافت برخي ايميل ها را بدون كليك كردن بر روي Unsubscribe را داشتند برايشان امكان پذير شد بدون آنكه گزارش يك ايميل را به عنوان ايميل اسپم به جيميل گزارش كنند.

در حال حاضر و با آخرين تغييرات به وجود آمده در جيميل، منهاي آنكه كاربران بايد كلاه خودشان را نگاه دارند كه باد نبرد، اما روند متوقف سازي دريافت ايميل هاي ناخواسته به آساني صورت مي گيرد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

ممكن است با بررسي سئو سايت خود متوجه شويد كه سايت شما پيشرفت چشمگيري نمي كند ،در اين موارد احتمال بهتر بودن سئو رقبا بيشتر از سايت شما باشد بنابراين براي بهبود اوضاع سئو سايت خود بهتر است به شناسايي سئو رقبا خود بپردازيد. با توجه به اهميت كلمات كليدي در بهينه سازي سايت در اينجا مي خواهيم تا بيان يكي از سايت هاي طراحي شده مان در زمينه ترازو شما را با مراحل انتخاب كلمات كليدي آشنا كنيم.

ترازو

گام اول

در قدم اول مهمترين چيز شناخت تجارت خود مي باشد در اين راستا بايد به نيازهاي مشتريان خود توجه داشت براي انتخاب كلمات كليدي بايد ديد كه مشتريان چه كلمات را جستجو مي كنند به عنوان مثال براي سايت ترازو عبارتي مثل ترازو چيست؟ و يا قيمت ترازو مي تواند از بهترين كلمات كليدي انتخابي باشد.

گام دوم

با استفاده از ابزار Google AdWords مي توان به بيشترين عبارات جستجو شده پي برد.براي انتخاب درست بهتر است كه هر كدام از اين كلمات را در گوگل جستجو كرده و رقباي خود را در آن عبارت خاص بشناسيد.همچنين با استفاده از ابزار Google Trends مي توانيد با بيشترين كلمه جستجو آشنا شد.

google-trends

گام سوم

با توجه به اهميت محتواي مفيد و بكر مي توانيد به سايت هاي خارجي سر بزنيد و با ترجمه مقالات آن ها به ارائه مطلب جديد بپردازيد براي مثال در سايت  scale.ir  بخش مقالات مقاله ي تاريخچه ترازو Digi نمونه اي از مقالات ترجمه شده مي باشد.در اين راستا مي توانيد تجربيات خود را در قالب مقاله اي نوشته و منتشر كنيد.

گام آخر

پس از انتشار مقاله خود در وب سايت خود مي توانيد مقاله خود را در اكانت گوگل وبمستر خود معرفي كنيد و بعد از ايندكس شدن و بك لينك هاي مناسب بعد از مدت كوتاهي متوجه بهبود وضعيت سئو سايت خود خواهيد شد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]