تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
سئو-طراحي سايت
امروز : 184
ديروز : 2519
افراد آنلاين : 9
همه : 1164351
 
نوشته شده توسط : طراح
من زماني كه تعداد تجارت هايي را بدون اينكه ليست ايميلي داشته باشند ديدم شگفت زده شدم.

اكثر اين سايت ها و تجارت هاي كوچك و بزرگ، تمركز اصلي خود را براي دريافت ترافيك سايتشان از شبكه هاي اجتماعي مي گيرند. اين خيلي عاليه، اما بعد چه خواهد شد؟ كاربران به وبسايت شما خواهند آمد، مطلبتان را مي خوانند و سايت را ترك مي كنند.

تحقيقات نشان مي دهد كه بيش از 70 درصد بازديدكنندگاني كه پس از مطالعه، سايت را ترك مي كنند هرگز باز نمي گردند. اين بدين معني است كه بيشترين تلاش ها و وقت گذاري هاي شما براي سايتتان به هدر مي رود. آيا شما راضي به اين هستيد؟

من مي دانم كه چنين چيزي را نمي خواهم. به همين دليل است كه من با يكي از دوستانم براي يافتن يك راه حل خوب كه آن نيز، تبديل كردن بازديدكنندگان رفتني به اعضاي ثابت و مشتريان بالقوه است همكاري مي كنم.

با استفاده از همين روش ساده، اعضاي سايت ما 600 درصد افزايش داشته اند.

ما از گرفتن 70 عضو ايميلي جديد در روز به 445 عضو جديد در هر روز با ميزان ترافيك در قياس با گذشته رسيديم.

اينها همه با استفاده از يك سرويس دهندۀ ارائه كنندۀ خدمات قانوني ايميل مثل يكي از پلاگين هاي وردپرس به نام OptinMonster شدني هستند.

حال اين به اصطلاح نگهدارندۀ كاربر در وبسايت چه مي كند؟

خب اين پلاگين اين امكان را به شما مي دهد كه حركات موس و سرعت صفحه به صفحه شدن كاربر را در وبسايتتان ببينيد. همچنين اين قابليت را دارد كه يك پيام طرح ريزي شده درست در هر لحظه اي كه كاربر قصد خروج از وبسايت را دارد به وي نشان دهد.

اين مفهوم هر روز در تعارفات ما اتفاق مي افتد. فكر كنيد، زماني كه يك مهمان در حال ترك خانۀ شماست، شما او را به برگشتن و ماندن دعوت مي كنيد. چرا همين كار را به صورت مشابه براي بازديدكنندگان و مهمانان سايتمان نكنيم؟ من انجام دادم و كار هم كرد!

اگر شما يك وبسايت يا وبلاگي داريد كه برايتان مهم است، پس بايد كار با OptinMonster را آغاز كرده و ايميل ليست خود را بسازيد.

در طي 10 سال گذشته، تعداد بسياري از شبكه هاي اجتماعي را ديدم كه آمدند و رفتند. اوليها فرندفيد، ديگ، ماي اسپيس، پلارك و غيره و غيره بودند. تنها چيزي كه براي هميشه نزد خود شما و در امنيت خواهد ماند، اعضاي دنبال كنندۀ شما در ايميل ليستتان هستند.

در حال حاضر شما با وارد نمودن كد WPB10 مي توانيد از 10 درصد تخفيف در خريد پكيج هاي سايت بهره مند شويد.

لطفا نظراتتان را براي ما بنويسيد. ما تلاش مي كنيم به همۀ نظرات پاسخ دهيم.

منبع: wpbeginner

:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
يادداشت نگارنده (مترجم):

زمانيكه مشغول كار بر روي اين متن بودم، به اين نيز توجه كردم كه اين متن مي تواند منهاي ايجاد جرقه در اذهان بسياري از شما خوانندگان محترم، يك نوع تبليغ نيز براي قالب هاي X شود كه حقيقتا انقلابي در صنعت طراحي سايت مي باشد.

به همين دليل در صورتي كه تمايلي بر طراحي سايت بر پايۀ اين قالب ها داشتيد مي توانيد با همكاران من با شمارۀ 0216123 واحد طراحي سايت تماس بگيريد. براي اطلاعات بيشتر توضيحاتي كه در پايان همين متن مي آيد را مطالعه نماييد.

مطلبي كه در ادامه مي آيد تنها يك متن خشك و ساده و ترجمۀ صرف نيست. تمام همت خود را گمارديم تا با يك چارت بندي حرفه اي و مدرن، مطلب را به صورت چند رسانه اي تقديمتان كنيم كه بي شك براي ماندگاري، پياده سازي ايده هاي خلاقانه ياري رسان خواهند بود.

مطالب درج شده از منابع متفاوت گردآوري و بدان ها داده هاي ديگري اضافه شده اند كه در پي نوشت همين مطلب، منابع مورد نظر درج خواهند شد.

آيا فكر كرده ايد كه يك كامنت (ديدگاه) در يك وبلاگ مي تواند براي شما پول بسازد و سودآور باشد؟ خب، در حقيقت اين اتفاق براي من افتاد و اگر شما هم چنين چيزي را بخواهيد، شدني است. در اين مطلب كه به نوعي مي تواند راهنما هم باشد، من با شما تمام مراحلي كه منجر به سودآوري من از يك كامنت شد را برايتان شرح مي دهم.
من هفتۀ گذشتۀ در ارتباط با راهنماي مديريت نظرات وبلاگ نوشتم و اگر شما خواننده وبلاگ من باشيد مي دانيد كه تنها به كامنت هاي با كيفيت، سطح بالا و معنادار اجازۀ انتشار مي دهم. من يك سياست مشخصي را براي تاييد كامنت ها براي خود ساخته ام كه باعث افزايش و ارتقاي سطح مطلب خواهد شد همچنين مشوقي خواهد بود براي ساير خوانندگان وبلاگ كه كامنت هاي سطح بالا و مرتبط با مطلب درج كنند.
روز گذشته مطلبي را در ارتباط با قالبهاي سوييفت وردپرس منتشر نمودم كه شامل محبوبترين قالب هاي وردپرس بود و كامنت هاي متعددي از مردم گرفتم كه تلاش داشتند قالب ها را امتحان كنند و در واقع با كاور كردن آنها، به صورت مجاني به دست آورندشان. امروز كامنت ديگري از يكي از خوانندگان بلاگ به نام راسپال دريافت كردم كه اطلاعاتي درمورد يك سري از همين قالب هاي محبوب وردپرس به نام X مي داد. اين يك نام بسيار دسته اول براي يك قالب وردپرسي است، نه؟

كامنت 1



اسم اين مجموعه قالب از همه بيشتر براي من جالب بود. اطلاعاتي از آنها نداشتم پس شروع به تحقيق درموردشان كردم. زماني كه مشغول تحقيقات بودم متوجه شدم كه اين قالب هاي ويژه امتياز و رنك شماره 2 در سايت ThemeForest را داراست و اين كار بسيار بزرگي بود. به علاوه اين قالب در دسته بندي قالب هاي مدرن و چيزي بود كه بسياري از ما بدان نياز خواهيم داشت.
نمايي كلي از يكي از اين قالب ها:

يكي از قالب هاي X



حال چطور كامنت مذكور براي من پولساز شد!؟
تحقيقاتم را در اين زمينه ادامه دادم و به صفحۀ اختصاصي قالب هاي X مراجعه كردم كه به صورت اختصاصي طراحي شده بود. به امكانات آنها نگاه كردم. همۀ آنچه كه نياز بود را يافتم. امكاناتي نظير Flat UI, Google Authorship و طراحي واكنشگرا و اين ها براي افرادي مثل شما و من بدون هيچ نوع نيازمندي به مهارت هاي فردي ايجاد شده اند. در اين مورد بيشتر صحبت خواهيم كرد اما ابتدا بگذاريد به همان موضوع كامنت برگرديم.
سريعا سراغ فرم تماس رفتم و با سازنده تماس گرفتم و درخواست كپي قالب را براي بازنگري فرستادم. اين دقيقا متن ايميلي است كه براي او ارسال كردم (به بزرگي خودتان غلطهاي املايي را ناديده بگيريد):

ايميل نخست



در حدود 15 دقيقه بعد پاسخي گرفتم و آنها بيشتر از خودم خوشحال بودند كه درخواست كپي قالب را داده بودم. اين پاسخيست كه براي من فرستادند.

ايميل دوم



و اين هم پاسخ بعدي من به طراحان:

ايميل سوم



و اين آخرين پيامي است كه بين كايل و من پيش از گفتگو در اسكايپ رد و بدل شد:

ايميل آخر



و در نهايت در حدود 5 دقيقه پس از گفتگوي ايميلي ما، من با كايل شروع به گفتگوي تلفني در اسكايپ كردم كه يكي از اعضاي گروه بازاريابي سايت Theme.co بود كه در 30 دقيقۀ اول در ارتباط با كارشان گفتگو كرديم و او تعريف كرد كه چطور اين قالب ها را ساخته اند و در پشت اين طراحي ها چه گذشته است.
زماني كه در حال گفتگو درمورد قالب بوديم صحبت را به سمت موضوع تبليغات كشاندم و از او در مورد گزينه هاي تبليغاتي كه براي شناساندن بيشتر اين سري قالب در نظر گرفته اند پرسيدم. او هم در پاسخ به من گفت كه در وبلاگ من چند قسمتي را كه هنوز براي تبليغات اشغال نشده را ديده است. در همين حين من متوجه شدم كه صفحۀ مورد نظر او را چند ماهي است كه به روز رساني نكرده ام. صفحه اي كه براي تبليغ بنري در سايدبار وبلاگ خودم وجود دارد و 650 دلار ارزش گذاري شده بود. خب اين خيلي بد بود اگر قيمت ها را در لحظه به روزرساني مي كردم، پس از كايل خواستم تا به من اجازه دهد كه از فروش رابطه اي هم استفاده كنم و بنرشان را در سايدبار بلاگ قرار دهم كه او هم مشتاقانه پذيرفت.
در عرض چند دقيقه او براي من يك فايل گرافيكي فرستاد و همچنين مبلغ مورد نظر را به حسابم از طريق PayPal واريز كرد.

مبلغ واريز شده



اين تمام اتفاقي بود كه در يك ساعت اتفاق افتاد كه حاصل يك كامنت محدود و در واقع معنادار بود.
نكتۀ پاياني:
كليت اين داستان در مورد اين نيست كه چطور 650 دلار از فروش مستقيم آگهي به دست آوريد اما به شما نشان مي دهد كه چطور با چنين ايده هاي مشابهي براي خود پولسازي كنيد. اول و در مرحلۀ نخست كامنت هاي بلاگتان را بسيار جدي بگيريد و همينطور اگر كامنت مي گذاريد، واژگان را هوشمندانه انتخاب كنيد.
تنها نصيحتم اين است كه پيش از درج كردن هر كامنتي اطمينان حاصل كنيد كه اين كامنت مرتبط با پست درج شده است. به علاوه زماني كه كسي در وبلاگ شما در مورد چيز جديدي را كامنت مي كند آن را جدي بگيريد. تحقيق كنيد و بخوانيد. ممكن است چيزي در آن كامنت براي شما جالب باشد. هميشه بدانيد كه در سايت يا بلاگتان صفحه اي براي تبليغات داريد و مكانش را مشخص كنيد كه بازاريابان و صاحبان مشاغل بتوانند گزينه هاي تبليغاتي در بلاگ شما را بيابند.

پي نوشت ها:

    How A Single Blog Comment Made 0 For Me & Takeaway For You? By Harsh Agrawal
    Item details of X - The Ultimate WordPress Theme
    Affiliate marketing From Wikipedia, the free encyclopedia
    طراحي سايت واكنش گرا

معرفي قالب هاي سري X (آپديت مارچ 2014)

انقلاب قالب هاي X



و اما سري X

    چند منظوره در يك طراحي

    كاملا واكنشگرا

    ساخته شده با نيازهاي مهندسين بازاريابي اينترنتي

    امكانات ويژۀ جديد (آپديت جديد) بدون نياز به حتي يك خط كدنويسي

    داراي قابليت عملكرد خودكار سئو و بهينه سازي

    سازگاري كامل با تمام مرورگرهاي اينترنت اكسپلورر 9، 10، 11، فايرفاكس، سافاري، اپرا و گوگل كروم

اينها نمونه هايي از امكاناتي است كه سري X دارا هستند. جالب است بدانيد كه سري X به صورت پيشفرض به همراه يك فروشگاه كامل اينترنتي با قابليت يونيك سازي و تغيير كامل قالب و در نتيجه متمايز نمودن آن از ساير وبسايت ها را داراست.

همانطور كه در ابتداي متن آمد، شما مي توانيد براي طراحي سايت خود و استفاده از اين سري جديد، با تلفن ها و يا ايميل آدرس شركت تماس بگيريد. مشاورين ما به طور كامل پاسخگوي شما خواهند بود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
گفتگوي آنلاين و مستقيم يك "بايد" است. بر اساس آمار، 31 درصد خريداران سرويس ها در انگلستان و ايالات متحده آمريكا اظهار مي كنند كه دوست دارند پس از يك گفتگوي آنلاين، سرويس مورد نظر را خريداري كنند.
همچنين بر اساس گفته هاي يكي از مشتريان در بازارهاي ديجيتالي، او به يك سرويس دهندۀ خوب كه از گفتگوي مستقيم استفاده مي كند 73 درصد امتياز مي دهد. (جالب آنكه امتياز دهي به پاسخگويي ايميلي 61 درصد است در حاليكه پاسخگويي تلفني را 44 درصد اعلام مي كنند)
در هر حال باور عمومي و نتايج معيارسنجي ها بر اين اساس است كه تنها داشتن يك لينك به صفحۀ گفتگوي مستقيم كافي نيست. شما به عنوان سرويس دهنده لازم است تا پا را از اين فراتر بگذاريد. راه چيست؟ در يك كلام: بهينه سازي!
گفتگوي مستقيم كه بسياري از آن استفاده مي كنند بر اين فرض قرار داده شده كه شما به آساني و موثر با مشتريانتان در تماس باشيد اما همچنين راهي خواهد شد براي ارتباط با هر شخص ديگري كه شايد مشتري نباشد!
شما نياز داريد تا در ارتباطي دوستانه و صميمي تر مشابه همين راه (گفتگوي آنلاين) با مشتريانتان در تماس باشيد. البته اين موضوع ارتباطي به صفحۀ پرسش و پاسخ يا همان FAQ ندارد. ما در مورد يك رابطۀ شخصي تر گفتگو مي كنيم. در اينجا به 3 راه سريعتر براي شخصي سازي گفتگوي آنلاين شما مي پردازيم.
گفتگوي مستقيمتان را دوستانه تر كنيد: زماني كه لازم است جذابيت داشته باشيد!
گفتگوي مستقيمتان را با شرايط مورد نظر كاربر وفق دهيد. با تجربه اي كه از شرايط خاص بر وبسايتتان به وجود آمده و به دست آورده ايد مي توانيد تاثير به سزايي در گفتگويتان بگذاريد.
براي مثال آيا شما تا كنون به صفحه اي خاص در يك وبسايت برخورده ايد كه بارگذاري آن بسيار زمان برده است؟ ممكنه اين به خاطر اشكالات سرور اصلي باشد؟ يا تا به حال به صفحۀ پرسش و پاسخ هاي رايج وبسايتتان سر زده ايد؟
تارنماي Sky يكي از بهترين مثال ها در اين زمينه است. بخش گفتگوي مستقيم شان در يك صفحۀ مجزا باز نميش و در همان صفحۀ اصلي مي توانيد گفتگو كنيد. طوري كه مشتري بتوانيد در حين گفتگو از محصولات نيز بازديد كند.

گفتگوي آنلاين سايت اسكاي



از تعارفات بي مورد بپرهيزيد و عادي صحبت كنيد.
مشتريان مختلف از مكان هاي مختلف مي آيند. با صحبت كردن با اين مردم به زبان خودشان، شما مي توانيد به طور مستقيم با آنها گفتگو كنيد.
اگر شما يك مغازۀ فروشندگي در اسپانيا داريد، شما نمي توانيد به مشتريان عربي زبان يا انگليسي زبان كمك كنيد، درسته؟ به همين ترتيب در مبحث گفتگوي مستقيم تحت وب هم بايد بدانيد كه هيچ وقت اين صفحه بسته نخواهد شد و نياز است تا در زمان هاي متفاوت محلي به نحوي آن را پشتيباني كنيد.
يك مثال مي آوريم. در واقع بهترين مثال سايت سالن كودكان يا همان Childrensalon است. با شناسايي آي پي و موقعيت جغرافيايي بازديدكننده يا مشتري از سايت، نوار گفتگوي كناري سايت فعال شده و پيامي را به زبان او نمايش مي دهد. ببينيد:



گفتگوي آنلاين سايت سالن كودكان

صورتي كه پاسخگوي صدها مكالمه خواهد بود
بسياري از مشتريان احساس مالكيت و خودي بودن با برند شما دارند، چقدر خوب. گفتگوي ويديويي (ويديو چت) نيز يكي از بهترين ابزار براي ايجاد يك گفتگوي گرم و صميمي و در جهت درگير نمودن مشتري با شركت شماست.
Schuh يك راه حل عالي براي اين موضوع دارد. ويديو چت آنها 2 انتخاب براي شما قرار مي دهد: مي توانيد بين گفتگوي متني يا ويديويي آزادانه انتخاب كنيد.
اين حق انتخاب دادن به مشتري، احساس قدرت دهد. همچنين مي توانيد به آنان بگوييد كه تنها شما مي توانيد ما را به عنوان سرويس دهنده ببينيد و ما چنين امكاني نداريم. اين نيز به مشتري اعتماد به نفس خواهد داد.



گفتگوي مستقيم با وبكم

گفتگوي مستقيم يك ابزار عالي براي صحبت مستقيم با مشتريتان است و همچنين اين قابليت را دار كه سريعا پاسخ مورد نظر را بگيريد. لايو چت مي تواند همچنين مشتري شما را مطمئن سازد كه گوش هاي شما شنواي آنهاست.
با شخصي تر و راحت تر جلوه دادن پنل گفتگوي مستقيم، مي توانيد كساني در هدف قرار دهيد كه به دليل مشخص و خاص به وبسايت شما آمده اند. شبيه يك دستيار يا همكار فروشگاهي در يك فروشگاه محلي، شما مي بايست بدون پرحرفي زياد با مشتريان گفت و گو كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

در كتاب راه‏هاي بي انتها براي بهينه سازي وبسايت، سئو و بازاريابي آنلاين، جان روگنرود، به شما نشان مي دهد كه چطور پايه هاي وبسايت خود را استحكام ببخشيد و رتبه هاي بالا را در موتورهاي جستجو به دست آوريد. در نسخۀ خلاصه شده از اين كتاب، نويسنده يك خط بيروني براي يك استراتژي موفق در بهينه سازي وبسايت ها را ترسيم مي كند.

the-book

هدف بهينه سازي موتورهاي جستجو، ترغيب دائمي crawlerها براي مراجعۀ هميشگي به وبسايت شماست نه آنكه تنها سايت و صفحات مورد نظر را پيدا كنند اما خب؛ اين هم بخشي از كار ربات ها يا Crawlerها مي باشد كه شما را در صورت لايق دانستن به صفحات بالاتر در صفحات نتايج جستجو ببرند.
درخواست بهينه شدن تنها يك بار نيست اما پردازش نيازمند نگهداري، ميزان سازي، تست مداوم وبسايت و مانيتورينگ آن مي باشد.
در ادامه، 4 مرحله براي يك استراتژي جهت بهينه سازي سايت آورده شده است. از اين مراحل بهترين استفاده را جهت سئوي سايت خود انجام دهيد.سئو و بهينه سازي سايت
1- تحليل هدف بازار فروش
2- كار بر روي كليدواژه هاي مورد نظر و توسعۀ وبسايت در زمينه هاي مذكور
3- بهينه سازي و توليد محتوا و در نهايت معرفي وبسايت به جستجوگرها
4- آزمايش و تستينگ مداوم وبسايت و سنجش و آناليز آن توسط ابزارهايي چون گوگل آناليتيكس



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

تيتر اين مطلب از پايه درست است. اين وبسايتها واكنشگرا نيستند. اينكه بايد بشوند يا خير مطلب ديگري است كه بايد در مناظرات مطرح كرد. شما هم نظر خودتان را در ارتباط با اين موضوع مطرح كنيد.
جوانب مثبت و منفي طراحي واكنشگرا مربوط به هر كدام از اين سايت ها و استراتژي هاي خاص خودشان مي باشد.

نظر شما در مورد ليستي كه در ادامه مي آيد چيست؟

كمپاني بزرگ اپل (Apple)

از همين ابتدا تعجب نكنيد چراكه سايتهايي هم رده و بزرگتر از اپل هم هستند كه طراحيشان واكنشگرا نيست. اپل يك سايت واكنشگرا و يا حتا يك موبايل سايت ندارد. مي پرسيد پس چه دارد؟ البته، اپل از يك اپليكيشن استفاده مي كند.

Apple Res

آمازون (Amazon)
آمازون، احتمالا بزرگترين فروشگاه اينترنتي در جهان سايت واكنشگرايي ندارد اما از يك طراحي اختصاصي براي دستگاه هاي موبايل استفاده مي كند. شما صفحه اصلي سايت را وقتي با دستگاه موبايلتان باز مي كنيد مي بينيد كه تصاوير و متون تا يك نقطۀ مشخص تغيير سايز مي دهند و اگر پنجره اصلي را كوچك كنيد جابجايي بين نقاط مختلف سايت را خواهيد ديد.
ناگفته نماند كه آمازون يك اپليكيشن بسيار موثر را به كار گرفته كه 30 درصد تراكنش هاي سايت از طريق همين اپليكيشن انجام مي شوند. اينجاست كه بايد گفت همۀ سايت ها نه تنها نياز به واكنشگرا بودن ندارند، حتا برايشان ممكن است سودمند هم نباشد (و همين جا اعلام مي كنيم كه ممكن است تيتر اين مطلب كمي با زياده روي نوشته شده باشد!)

Amazon App1Amazon App2

سرويس جهاني بي بي سي (BBC)
سلسله سايت‏هاي بي بي سي تجربۀ طراحي واكنشگرا را با راهنماهاي چند رسانه اي WWI داشته اند. انتظار مي رود كه بخش بيشتري از اين سايت ها در طول زمان به واكنشگرايي روي آورند.
اما وبسايت اصلي شركت هم جالب آنكه به طور كامل واكنشگرا نيست و دقيقا مثل همان آمازون يك حالت پيچيده و بزرگ دارد. البته بي بي سي هم تعداد زيادي اپليكيشن نظير iPlayer و BBC News دارد.

BBC APP1BBC APP2

هافينگتن پست (Huffington Post)
براي ناشران، يك سايت واكنشگرا بسيار ياري رسان و چشم گير است و از اين رو لطف گوگل هم در صفحات نتايج شاملش مي گردد. هافينگتن پست هم از يك اپليكيشن و يك موبايل سايت استفاده مي كند. (تصوير زير)

Huff APP

والمارت آمريكا (Wallmart USA)
والمارت كانادا طراحي واكنشگراي خود را در نوامبر 2013 پرده برداري كرد و رشد 20 درصدي بازديد كننده اش از ساير دستگاه ها را ديد.
والمارت آمريكا نيز يك اپليكيشن دارد (كه يك فروشگاه داخلي را نيز در خود دارد) و همچنين يك موبايل سايت اما هنوز واكنشگرا نشده است.
شبيه آمازون، شايد والمارت هم چيزي شبيه به آمازون است كه تنها يك خرده فروشي است اما يك خرده فروشي كه از يك سايت قدرتمند بهره مي برد و نيازي نمي بيند تازه طراحي خود را واكنشگرا كند.
تصويري از موبايل سايت والمارت آمريكا:

Walmart USA

تصويري از طراحي واكنشگراي والمارت كانادا:

WalmartCA

بخش خبري سايت ياهو (Yahoo News)
به نظر مي رسد كه ياهونيوز پاسخگوي كساني است كه ميخواهند از دستگاهي به غير از پي سي يا لپ تاپ بدان دسترسي پيدا كنند. زمانيكه ما مرورگر را تغيير سايز داديم، تغييري در صفحۀ اصلي ظاهر نشد، اما وقتي كه همين كار را بر روي يك دستگاه موبايل هوشمند تست كرديم يك تغيير حالت بسيار خوب بدون اينكه URL اصلي تغيير كند را شاهد بوديم. اين نوع طراحي نيازمند يك كدنويسي طولاني است كه بيشتر از يك طراحي به صورت واكنشگرا وقت مي گيرد و در عين حال امكان دارد در موبايل هايي با اسكرين هاي تو رفته با خطاي نمايش صحيح مواجه شويم.

Yahoo!NewsApp

تارنماي علي بابا (Alibaba)
كشور چين يكي از كشورهاييست كه بسيار به دستگاه هاي موبايل وابستگي دارد اما علي بابا سايت واكنشگرا ندارد. البته؛ اين سايت هم استراتژي آمازون را پيش گرفته است. يك سايت موبايل دارد كه به صورت گسترده از كاربران براي دانلود اپليكيشن خود درخواست مي فرستد.

AlibabaAPP1AlibabaAPP2

سرويس اشتراك گذاري ويديوي يوتيوب (Youtube)
سايت هاي گوگل تماما واكنشگرا هستند به غير يوتيوب. سايتي كه پهناي باند بي شماري در اختيار كاربر قرار مي دهد و حجم زيادي از ويديو را در طول شبانه روز پذيراست. البته اين شما را شگفت زده نمي كند! البته؛ يوتيوب اپليكيشن مخصوص به خود را براي ارائه به كاربران دارد كه هم اكنون با بيشتر نسخه هاي اندرويد سازگار است.

YouTubeApp



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

با گسترش تلفن هاي همراه هوشمند در بازار، اين بازار سهم بيشتري را اكنون به خود اختصاص داده است. حالا اين بسيار مهم است كه وبسايت‏ها يك نسخۀ موبايل هم براي صفحاتشان داشته باشند؛ يك نسخۀ خاص كه صفحاتش كوچك‏تر و سريع لود شود. همچنين جايگزيني پاسخگو براي كاربران تلفن همراه در مقابل نسخه‏هاي سنتي و قديمي باشد. 

سئوي موبايل

آيا در چشمان گوگل، تفاوتي ميان طراحي واكنش‏گرا و نسخ قديمي موبايل سايت‏ها وجود دارد و در سئو موثر است؟ خوشبختانه بله! مهندس ارشد گوگل -مت كاتس- در يك ويديويي كه از وي منتشر شده، نگاهي به اين موضوع داشته است.

در ابتدا، بسياري از مردم مي‏پرسند كه اصولا طراحي واكنش‏گرا چيست. خب اين يك موضوع كمابيش جديد است و حتا بسياري از وبمستران اطلاعات دقيقي از اين نوع طراحي ندارند.

به گفتۀ مت كاتس "طراحي واكنش‏گرا تنها بدين معني است كه همانطور كه يك سايت با يك مرورگر دسكتاپي (كامپيوتري) كار مي‏كنند، همانطور مي‏توانيد به نسخۀ موبايل دسترسي داشته باشيد. تنها، صفحات و همه آنچه كه در وب مي‏بينيد تغيير سايز داده و سايز صفحه بر اساس صفحۀ مانيتور تلفن هوشمند شما تغيير خواهد كرد.

اما كدام؟ طراحي واكنش گرا يا موبايل سايت؟

قطعا اين دو براي گوگل متفاوت است و جستجوگر آن نيز نسخه هاي واكنش‏گرا (قالب بندي با صفحۀ دسكتاپ، موبايل هوشمند و تبلت ها) را به نسخه هاي موبايل سايت، تبلت سايت و نسخه هاي دسكتاپي بيشتر ترجيح مي‏دهد.

به معناي ديگر ، هرچه وبسايت و محتواي شما به صورت بهينه براي دستگاه هاي موبايل طراحي شده باشد، رتبه بالاتري براي كاربران آن دستگاه دارد. اين موضوع به خوبي حس مي شود كه نمايش سايت هاي بهينه نشده و ضعيف در دستگاه هاي موبايل پارامتر مناسبي براي گوگل محسوب نمي‎شود.

براي ايجاد يك سايت واكنش‏گرا، نياز است تا با داشتن دانش كدنويسي CSS تنها با چند خط كد، سايت خود را واكنشگرا نماييد. چراكه تفاوتي ميان كدنويسي ميان سايتهاي دسكتاپي با سايت‏هاي واكنش‏گرا نيست و با يك نوع كد نوشته مي‏شوند.

تنها بايد مسير جستجو و خزيدن ربات‏هاي گوگل را براي سايت واكنش‏گراي خود باز بگذاريد. براي انجام اين امر نياز است تا محدود كننده هاي فايل Robots.txt را از ميان برداشته و كدهاي مورد نظر را در قالب سايت بگنجانيد تا ربات‏ها ضمن جستجوي بدون محدوديت در ميان سايت شما، به راحتي سايت اصلي را از سايت واكنش‏گرا تشخيص دهند.

هنوز فكر مي كنيد وقت سئو و بهينه سازي وبسايت براي تلفن هاي هوشمند نرسيده است؟



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

تقريبا يك ماه ديگر مي شود يك سال از زمانيكه شاهد آخرين آپديت تولبار پيج رنك گوگل بوديم. +  +

اين ذات تكنولوژي است كه حتا بهترين سرويس ها بيايند و در اوج به يك باره ناپديد شوند. همانطور كه بخش فيدخوان گوگل -گوگل ريدر- آمد و پس از مدت ها ديگر نبود. و همانطور كه از ابتداي سال 2014 پيش بيني هايي از همه سو بر كاهش اعتبار و جمعيت فيسبوك مي شود. پيش بيني هايي كه حتا اگر تبليغاتي باشند و نويد افول فيسبوك در سالهاي 2017 تا 2020 را بدهند، باز هم اين امكان وجود دارد و هميشه حتا بهترين ها هم پايدار نخواهند بود.

تولبار الكسا چه شد



در مثالي ديگر و ملموس تر براي ايرانيان، اتاق هاي گفتگوي نرم افزار پيام رسان ياهو را شاهد بوديم كه ديگر نشاني از اتاق هاي ياهو نيست.

اما از اين بحث ها كه بگذريم، به موضوع پيج رنك و تلاش هاي اكثر وبمستران جهت طراحي و به روز رساني براي چند ربات گوگل و نه مخاطبين، باز مي‏گرديم.

تكليف كساني كه سالها براي گوگل سايت ايجاد كردند تا گوگل با سخت گيري فراوان و بر اساس ضوابط و قوانينش كه آن را الگوريتم مي خوانند، نمره اي به نام دامنه و صفحات سايت مورد نظر بدهند چه خواهد شد؟ اكنون كه پيج رنك نيست و الگوريتمي بس منضبط تر به نام مرغ مگس خوار آمده تا تمامي وبسايتهايي كه به وضوح كپي كاري  مي كنند را جريمه كند، چه بر آناني خواهد آمد كه نه همۀ تلاش خود را براي گوگل كرده اند و نه تقلب و فريب در كارشان بوده است؟

اين موضوع خيلي پيچيده نيست. پيشتر در مقاله با عنوان "تاثير محتواي تكراري بر سئو"، به صورت كلي تر به اين موضوع نگاهي داشتيم. پيج رنك گوگل

پس از خداحافظي اعلام نشده و شايد موقت پيج رنك و آغاز فعاليت قدرتمند الگوريتم مرغ مگس خوار، وبمستران به 2 دسته كلي تقسيم خواهند شد. 1- آناني كه متقلب و فريب دهنده بودند؛ 2- آناني كه محتواي جديد، مفيد و غير تكراري توليد كردند! انتشار الگوريتم مرغ مگس خوار، تاكيدي است بر اهميت گوگل به محتواي جديد و غير تكراري (كپي نشده) و همچنين جريمۀ كپي كاران و متقلبين. همچنين جريمه كنندۀ پاپ آپهاي مزاحم و تبليغاتي و مواردي از اين دست كه در مقالات مختلف در ارتباط با آخرين آپديت الگوريتم گوگل توضيح داده شده و در آينده نيز در اين باره مقالاتي براي علاقه مندان منتشر خواهد شد.

در اين صورت افرادي كه به موازات سئوي سفيد، به نظر كاربران و مخاطبين ديگر نيز احترام مي گذارند و كار جديدي را ارائه مي‏دهند، مورد توجه خزنده‏هاي تحت فرمان الگوريتم دسامبر 2013 قرار گرفته و سايرين منهاي جريمه‏هاي متفاوت كه در مقالۀ واكنش دستي (Manual Actions) توضيح داديم، شامل جريمه‏هاي ديگري نظير عدم نمايش وبسايت‏شان در نتايج جستجوهاي گوگل خواهند شد.

در پايان يادآور مي شويم كه حتا اگر پيج رنك گوگل، تصميم بگيرد پس از 1 سال خود را به روز نمايد، باز هم توليدكنندگان محتوا نه تنها در اولويت هستند كه در بيشتر اوقات، تنها سايت ها و وبلاگ هايي نمايش داده خواهند شد كه محتوايي را براي اولين بار منتشر مي كنند؛ آنهم اكنون كه مرغ مگس خوار، بزرگترين ضد اسپمر در حيطۀ خود شناخته مي‏شود. ادغام اين الگوريتم و پيج رنك، تولد و حمايتي بي سابقه از توليد كنندگان و مرگ و پاياني براي سارقين زحمات ديگران اعم از ربات و انسان خواهد بود. همانطور كه زمان مرگ اين جريان وقتي كه شناسايي تگ‏ها هوشمند (و بي اعتبار از نظري ديگر) شدند، فرا رسيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

گوگل محتواي مختلف را از طريق لينك هاي يك صفحه به صفحۀ ديگر پيدا مي‏كند. عموما يك پيام خطاي "يافت نشد" (معمولا يك پيام با كد HTTP 404) زمانيكه گوگل تلاش مي كند تا صفحه اي را ايندكس كند، و صفحۀ سايت به ربات جستجوگر برگشت مي‏زند نمايش داده مي شود، چراكه در هر صورت شما يا لينكي را پاك نموده و يا بدون جهت دادن به صفحه اي جديد تغيير نام داده ايد. شايد هم به خاطر اينكه در تايپ لينك مورد نظر خطا داشته ايد!

صفحه 404

عموما خطاي 404 ضربه اي به رنكينك سايت شما در گوگل نمي‏زند و شما با امنيت مي‏توانيد آنها را ناديده بگيريد. به صورت معمول، آنها به علت خطاي تايپي نمايش داده مي‏شوند. (مثلا براي لينك هايي كه به صورت اتوماتيك توسط سيستم مديريت محتواي وبمستر توليد مي شوند)

براي ديدن اينكه لينكهاي غيرمعتبر از كجا مي آيند، در اكانت وبمستر تولز خود بر روي URL كليك كنيد. در قسمت error dialog بر روي تب linked from these page كليك كنيد.

اگر لينك ها از سايت شخصي تان مي آيند آنها را اصلاح يا حذف كيد. و اگر از يك سايت خارجي مي آيند مي توانيد از اين اطلاعات براي بهبود شرايط وبسايتتان اقدام كنيد. براي مثال، اشتباه املايي در يك سايت معتبر (www.example.com/awsome به جاي www.example.com/awesome) ممكن است به سادگي رخ دهد. در اينجا به جاي نمايش خطاي 404 مي توانيد از تغيير مسير 301 براي URL اشتباه استفاده كنيد تا آن را به نشاني URL جديد هدايت نماييد. شما همچنين مي توانيد كاربران و مخاطبين سايت خود را زمانيكه با صفحۀ 404 مواجه مي شوند كمك كنيد تا بتوانند آنچه را كه مي خواهند در سايت شما بيابند. اين بسيار بهتر از اين است كه كاربر تنها در صفحه اي با پيغام "404؛ پيدا نشد" مواجه شود.

شما همچنين مي توانيد با وبمستر سايت مورد نظر تماس گرفته و با ارسال لينك اشتباه، از وي بخواهيد تا آن را حذف و يا اصلاح و به روز رساني كند.

404ها به صورت كاملا طبيعي قسمتي از يك سايت را تشكيل مي دهند. (و در بسياري از مواقع مفيد هم هستند) شما به احتمال زياد هرگز قادر به كنترل تمام لينكهاي سايت خود نيستيد و امكان كنترل همۀ ارورهاي 404 كه در وبمسترتولزتان ليست شده را نداريد. به جاي آن، تنها مطالب با درجۀ بالا را چك كنيد و در صورت امكان اصلاح نماييد؛ سپس آنها را منتقل كنيد.

ساخت صفحات زيبا و كاربردي 404

يك صفحۀ 404 چيزي است كه كاربر زمانيكه با يك صفحۀ بي محتوا و بدون خروجي در سايت شما به دلايل مختلف نظير كليك نمودن روي يك لينك ناقص، يك صفحه اي كه حذف شده و يا خطاي املايي مواجه مي گردد. يك صفحۀ 404 زماني فراخواني مي شود كه درخواست يك صفحه كه وجود ندارد به سرور ارسال شود. در اين زمان وب سرورها، يك پيام با كد 404 HTTP به عامل كاربر باز مي گرداند كه به كاربر اطلاع دهد كه صفحۀ درخواستي مورد نظر وجود ندارد.

اگر شما به سرور دسترسي داريد، به شما پيشنهاد مي كنيم تا يك صفحۀ اختصاصي 404 خلق كنيد. يك صفحۀ خوب و اختصاصي 404 به مردم كمك مي كند تا اطلاعاتي را كه به دنبالشان مي گردند به راحتي پيدا كنند.

صفحه 404 سايت اپل



به علت اينكه يك صفحۀ 404 مي تواند يك صفحۀ HTML استاندارد باشد، شما مي توانيد هرطور كه مي خواهيد آن را اختصاصي سازي نماييد. در اينجا پيشنهاداتي براي ايجاد و خلق يك صفحۀ كاربري 404 كه مي تواند ياري رسان بازديدكنندگان سايت شما باشد و به ايشان براي يافتن آنچه كه به دنبالش هستند كمك كند، را ارائه مي كنيم:

    به روشني به بازديدكنندگان بگوييد كه صفحه اي كه را كه به دنبالش هستند، پيدا نمي‏شود. اين موضوع را با لحني دوستانه و صميمي بگوييد.
    مطمئن شويد كه براي صفحۀ 404 خود همانطور وقت و انرژي مي گذاريد كه براي ساير قسمت هاي سايتتان.
    در نظر داشته باشيد كه مي توانيد سلسله لينك هايي از محبوبيت ترين مقالات يا پست هايتان و حتا لينك صفحۀ اول سايت را در اين صفحه بگنجانيد.
    فكر تهيۀ نمودن راهي براي كاربران جهت گزارش يك لينك خراب باشيد.
    لازم به توضيح نيست كه هرچقدر هم صفحۀ طراحي شدۀ 404 شما زيبا و كاربردي باشد، شما احتمالا تمايلي به نمايش آن در نتايج جستجو گوگل نداريد. به منظور جلوگيري از ايندكس شدن صفحات 404 توسط گوگل و ساير موتورهاي جستجو، اطمينان حاصل نماييد كه وب‏سرورتان زمانيكه يك صفحۀ گمشده درخواست مي شود، كد 404 را به درستي نمايش دهد.
    از ابزار Enhance 404 widget جهت قرار دادن يك باكس جستجو در صفحۀ 404تان استفاده كنيد و به كاربران جهت كمك براي يافتن اطلاعات مورد نيازشان راهنمايي كلي ارائه كنيد.
    از ابزار Change of Address  جهت اطلاع رساني به گوگل در مورد انتقال سايتتان استفاده كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح
دلايل زيادي وجود دارد كه دسترسي ربات گوگل به صفحات و يا كل يك سايت محدود و يا كاملا قطع شده باشد. يكي از اين دلايل مي تواند تنظيمات DNS دامين يا ايجاد مشكلاتي در سرور سايت باشد. اين قبيل اتفاقات مي‏تواند به Seoي سايت شما آسيب بزند و در موارد بسياري، موتور جستجوگر و ربات گوگل نتواند صفحات سايت را ايندكس كند.

براي يافتن اينكه آيا در تنظيمات DNSتان مشكلي وجود دارد يا خير، گوگل در سلسلۀ ابزارهاي وبمستر (Webmaster/tools...) به شما كمك خواهد كرد. براي پيدا كردن وجود يك مشكل در بخش DNS سايت خود به صفحه وبمسترتولز خود برويد و از مسير Crawl، مي توانيد گزارشي از 90 روز قبل تا كنون را توسط اين ابزار و اين بخش مشاهده كنيد.

عدم دسترسي گوگل به سايت

    جان مولر در اين ارتباط مي‏گويد:

    اين قبيل اتفاقات ممكن است در مدت كوتاهي بر سئو سايت شما تاثير گذار باشد ولي در دراز مدت به جايگاه قبلي خود باز خواهيد گشت. زمانيكه دسترسي روبات هاي گوگل به صفحات سايت شما ممكن شده و به بازخواني مجدد و ايندكس آنها بپردازند دوباره جايگاه خود را در نتايج گوگل كسب خواهيد كرد. ولي اين امر نيازمند گذشت زمان خواهد بود. البته توجه داشته باشيد كه برگشت به جايگاه قبلي در صورتي رخ خواهد داد كه تغييري اساسي در الگوريتم هاي گوگل در اين زمان ايجاد نشده باشد.

اين سخنان بدان معناست كه سرور هر سايتي ممكن است حتا با توجه به آپتايم 99 درصدي، در مواقعي (حتي دقايقي) با قطعي مواجه شود و يا با تنظيمات اشتباه و دسترسي‏ها و محدوديت‏ها با استفاده از فايل robots.txt، موجب بروز خسارتي چون عدم ايندكس شدن صفحات سايت توسط ربات گوگل گردد كه با استفاده از يكي ديگر از امكانات وبمسترتولز يعني بخش Crawl Errors نيز تا حد قابل توجهي حل شدنيست.

براي رفع اين موضوع به بخش Crawl و زيرمنوي Crawl Errors برويد و ليست صفحاتي كه به دليل عدم وجودشان، خطا گرفته و ايندكس نشده اند را در دو نسخۀ وب و گوشي هوشمند، مشاهده نماييد. در 95 درصد از مواقع، اين صفحات، صفحاتي هستند كه ديگر وجود ندارند و همان خطاي معروف 404 را با خود به يدك مي كشند.
2عدم دسترسي گوگل به سايت

2 راه براي رفع اين مساله وجود دارد: 1- نشاني هاي مورد نظر را محتوادار نموده و سپس Mark as fixed كنيم. 2- و يا از طريق حذف لينك ها به 3 روش (كه توضيح آن از حوصلۀ اين جستار خارج است) از وجود لينك هاي اضافي در سايت خود جلوگيري كنيم.

سپس مي توانيد از طريق گزينۀ Fetch as Google تا 500 دفعه، دستور دوباره ايندكس شدن صفحۀ اصلي و يا تمام صفحات سايت را وارد كنيد تا مجددا گوگل، سايت شما را بازبيني و ايندكس نمايد.


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | نظرات (0)
نوشته شده توسط : طراح

با توجه به تعدد پرسشهاي كاربران محترم، امروز مقاله اي را تحت عنوان ذكر شده خدمتتان ارائه مي كنيم.

لينك هاي مخرب را پاك كنيد


همانطور كه پيشتر اشاره كرديم، گوگل پس از ارائۀ الگوريتم پنگوئن و سپس پنگوئن 2، ضد اسپم خود را تا جاي ممكن فعال و بخشي را تحت عنوان واكنش دستي كه توسط كارمندان

 گوگل مديريت مي شود ارتقا داد و موضوع بك لينك ها و بك لينك فروشي نيز حداقل در اين حالتي كه جا افتاده بود حذف و غير كارآمد شد.

براي بازديد گرفتن و رسيدن به جايگاه مطلوب خود در گوگل، راه هايي را نظير نوشتن به عنوان ميهمان و فعاليت حرفه اي (و نه اسپم گونه) هم در مقالات پيشين بدان اشاره شد و هم بيشتر در اين ارتباط خواهيم نوشت.

امروز اما، در خدمتتان هستيم و در ارتباط با بك لينك هاي غير واقعي و در واقع تقلبي گفتگو مي كنيم.

مدت تقريبا قابل توجهي است كه فروختن بك لينك به يك بيزينس بدون دردسر و البته با كلاه گذاشتن بر سر ربات هاي گوگل تبديل شده است. بدين معني كه فرض بفرماييد اگر يك زماني وبمستران و بلاگرهاي ايراني تنها از روي عشق و علاقه و ايجاد رابطه اي چند سويه بدون توجه به موضوعاتي چون سئو، پيج رنك، رتبه و جايگاه گرفتن در نتايج گوگل، يكديگر را لينك مي كردند، امروز اما شرايط به گونۀ ديگريست. سايتهايي به وجود آمدند كه پشت سرشان ممكن بود صد يا هزار عدد وبلاگ و سايت با يك سري محتواي تكراري، بي خاصيت و غير مفيد وجود داشته باشند.

مديران اين تارنماها، پس از مدتي كه از گوگل رنك مي گرفتند، لينك تمامي سايتهايشان را به يك صفحۀ استاتيك و ساده منتقل مي كردند و براي درج تبليغ شما (يا همان بك لينك معروف غير واقعي) بر اساس رنكي كه از خود گوگل گرفته بودند، اقدام به فريب گوگل نموده و بر اساس همان رنك دريافت شده به ساير مديران سايت ها و وبلاگ ها تعرفه مي دادند؛ و اين مديران ساده انديش و بدون اطلاع بودند كه كمترين تجربه اي در زمينۀ سئو و بك لينك نداشتند و گرفتار مسائل و سختي هاي سئو مي شدند. چراكه اگر كوچكترين اطلاعي از موضوع سئو مي داشتند، اين هزينه، اميد و وقتشان را بر روي سئوي حرفه اي سايتشان مي گذاشتند تا برايشان نتيجه بخش باشد.

امروزه اما همانطور كه گفته شد گوگل اين نوع سايت ها و وبلاگ ها را جريمه خواهد كرد.

طبق مقاله اي كه توسط بخش وبمسترتولز نوشته شده، نگاهي داريم به لينك هاي غير واقعي و مشكلاتي كه براي يك كاربر غير وارد ممكن است به وجود آيد. هر نوع پيوندي كه تنها به صرف و هدف افزايش پيج رنك سايت و يا بهبود رتبه بندي شما در نتايج گوگل ايجاد ميشود بعنوان لينك غير طبيعي شناخته خواهد شد و برخلاف راهنمايي ها و اصول وبمستر گوگل است. كه شامل لينك هاي ورودي به سايت و خروجي از آن ميشود.

بك لينك هاي غير طبيعي مخرب هستند

يك مثال و راه حل: وبسايت يا وبلاگي تنها به قصد بك لينك شدن و فروختن بك لينك ايجاد مي شود و مطالبي غير مفيد بر روي خروجي آن درج مي شود. در صورتيكه اين تارنما و تارنماهاي مشابه، پس از مدتي از آغاز فعاليت شروع به لينك دادن به يك سايت خاص كنند، نه تنها بك لينك ها (كه شكلي شبيه به يك سايت معمولي دارند) جريمه مي شوند (طبق آخرين آپديت الگوريتم گوگل) كه سايت لينك داده شده نيز در معرض خطر ربات هاي جستجوگر گوگل قرار خواهند گرفت.

راه حل

در يك واژه Disavow كردن اين لينك ها و اين سايت ها را مي توان پيشنهاد نمود.

اما Disavow links چيست؟ و چگونه عمل مي كند؟

وبمستر مي تواند براي اطلاع دادن به ربات هاي جستجوگر در اين مورد كه آن لينك مورد نظر، مخرب است و سايت وي تمايلي به لينك شدن سايت خود ندارد، با تكميل نمودن فرمي اين مساله را به اطلاع ربات هاي گوگل مي رساند و خود را از گزند لينك هاي مخرب حفظ مي كند.

نحوۀ عملكرد Disavow links در وبمسترتولز

چه لينك هايي از نظر گوگل غير واقعي هستند؟



    به صفحۀ اصلي وبمسترتولز برويد و بر روي سايت مورد نظرتان كليك كنيد.

    در قسمت داشبورد، روي Search Traffic كليك كنيد و سپس Links to Your Site را برگزينيد.

    زير عبارت Who links the most، بر روي More كليك كنيد.

    روي Download more sample links كليك كنيد. اگر روي Download latest links كليك كنيد نيز آخرين تاريخ ها را نيز مشاهده خواهيد كرد.

زمانيكه در حال ديدن لينك هاي سايت خود در وبمسترتولز هستيد، ممكن است بخواهيد هر دو نسخۀ دومين با www و بدون www را تاييد كنيد. براي گوگل اين دو كاملا متفاوت هستند. نگاهي به اطلاعات هر دو بيندازيد. (اطلاعات بيشتر)

به ترتيب زير مي توانيد لينك هاي مورد نظر را Disavow كنيد.

    به صفحۀ diwavow links tool page برويد.

    سايت خود را انتخاب كنيد.

    بر روي Disavow links كليك كنيد.

    بر روي Choose file كليك كنيد.

نكته: بارگذاري يك فايل جديد باعث از بين رفتن بارگذاري هاي پيشين و جايگذاري فايل جديد با فايل قديمي خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ]