سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 214
دیروز : 214
افراد آنلاین : 2
همه : 82190
چت باکس

AdministratorfilesUploadFilecreative-flash-websites.jpg

فلش برنامه اي براي ايجاد انيميشن ، ويدئو ، بازي و... است كه بسيار طرفدار دارد. اكنون فلش پالير را شركت ادوبي به كاربران ارائه مي كند. در اين مقاله تاثيرات مخرب فلش و ارتباط وب سايت هاي فلش با سئو سايت را به صورت مختصر توضيح مي دهيم. تمام حقوق مادي و معنوي اين مقاله متعلق به شركت مبنا به آدرس وب سايت www.sitedesign-co.com مي باشد.

اولين موضوع اين است كه موتورهاي جستجو محتوا فلش را دوست ندارند. محتواي فلش براي موتورهاي جستجوگر قابل خواندن نيست پس جستجوگر تمام آن صفحه را اينداكس نمي كند.

يكي از مشكلات فلش حجم بالا آن نسبت به عكس و متن است. وب سايت هايي كه از فلش استفاده مي كنند ديرتر بارگذاري مي شوند در نتيجه اكثر كاربران صبر زيادي براي بارگذاري وب سايت نمي كنند و از آن خارج مي شوند و بازديد كنندگان كاهش پيدا مي كند.

يكي از بزرگترين مشكلات نصب نبودن فلش پلير بر روي سيستم بعضي كاربران و يا بروز نبودن اين برنامه است كه موجب مي شود فايل فلش شما نمايش داده نشود ، اين موضوع در وب سايت هاي تمام فلش اهميت فراواني دارد.

چند نمونه ديگر از اين مشكلات عدم رعايت استاندارد هاي وب سايت در به كارگيري فايل هاي فلش ، سخت بودن بروزرساني اين وب سايت ها است زيرا نياز به تخصص در زمينه فلش دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۱۰:۲۹:۵۰ ] [ طراح ]

بعد از طراحي سايت مناسب محتواي تازه است كه سايت را به صفحه اول گوگل وارد مي كند. حال فرض كنيد كه شما به صورت مرتب و منظم محتوا توليد كرده ايد و سايتتان داراي بازديدكنندگان ثابت وكاربران مهمان زيادي شده است. اما به علت توليد محتوا حجم ديتابيس سايت شما افزايش يافته است كه بايد يه فكري به حال آن ها بكنيد.

بهترين كار بعد از بهينه سازي قالب ساختاري سايت بايد به سراغ بهينه سازي ديتابيس برويد.

كي بايد ديتابيس را بهينه سازي كنيم؟

يك وبمستر حرفه اي همزمان با ايجاد و طراحي سايت به فكر بهينه سازي همه جانبه ي سايت خود مي باشد اما اغلب وبمستران به بهينه سازي ديتابيس اهميت چنداني نميدهند.

AdministratorfilesUploadFile4795094472488529524.jpg

چرا وبمستران به بهينه سازي ديتابيس اهميت چنداني نمي دهند؟

  • سايت هايي وجود دارد كه بازديدكننده زيادي ندارد و احتياج به اين كار احساس نمي شود و سايت به خوبي كار ميكند.
  • كمتر براي سايتي پيش ميآيد كه حجم ديتابيسش به نقطه بحران برسيد.
  • ممكن است وبمستر دانش كافي در مورد سئو سايت نداشته باشيد و دانشي ناقص داشته باشد.

چه مواردي كه در بهينه سازي ديتابيس بايد رعايت شود؟

انتخاب جدول مناسب اولين گام است. مثلا اگر حجم زيادي از  كد هاي كوئري متعلق به بازيابي اطلاعات است بايد از جدول  MYISAm بهره ببريد. همچنين بايد بعد از آن كوئري ها را بهينه سازي كنيد.

بهينه سازي كلي و بي نقص ديتابيس زماني صورت ميگيرد كه دانش و اطلاعات كامل درباره طريقه كار ديتابيس داشته باشيم. بحث ديتابيس دنياي بسيار بزرگي است كه در چنين مقاله اي از بيان كردن آن صرفه نظر ميكنيم اما مقالات شركت طراحي وب سايت مبنا را دنبال كنيد زيرا ميخواهيم مقالات بيشتري درباره ديتابيس قرار دهيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۳۶:۱۰ ] [ طراح ]

با ورود الگوريتم موبايل گدون يك سري قوانين تازه براي توليد محتوا بوجود آمد. زيرا در گذشته وبمستران فقط براي مانيتور هاي رو ميزي توليد محتوا مي كردند و اهميتي به سايز مانيتور نمي دادند اما اكنون شما ديگر نمي توانيد مانند گذشته به توليد محتوا بپردازيد و چه بخواهيد و چه نخواهيد بايد اين قوانين جديد را رعايت كنيد.

فرض كنيد تمامي آب موجود در پارچي را مي خواهيد درون يك ليوان بريزيد مسلما تمامي آب درون ليوان جا نميشود!

AdministratorfilesUploadFile9898023-large.jpg

مشكل درج تصاوير در پست ها

از اين به بعد بايد توجه داشته باشيد از در پست هاي خود از تصاوير ريز و كوچك استفاده نكنيد  زيرا كاربري كه از موبايل استفاده ميكند ديگر نمي تواند پيغام شما را درك كند. و شايد مضمون اشتباه برداشت كند.

مشكل پخش ويدئو ها

خوب تقريبا همه ميدانند كه بسياري از گوشي از فرمت فلش پشتيباني نميكند و بر اساس الگوريتم موبايل گدون نبايد در سايت ها از فرمت فلش استفاده گردد. حتي اگر مشكل فرمت را برطرف سازيد بعد از آن بايد با مشكل اندازه و نحوه نمايش در موبايل ها سر و كله بزنيد.

مشكل پاراگراف ها

در صفحه نمايش مانيتور ها هر پاراگراف شامل 2 تا 3 خط ميشود اما همان پاراگراف در موبايل تبديل به 10 تا 20 خط ميشود.

مشكل تيتر ها

همانند موردي كه در بالا ذكر شد بايد عنوان ها و تيتر ها را كوتاه تر انتخاب كنيم تا تيتر و عنوان چند خطي نداشته باشيم.

مختصر بنويسيد

 حتما شما هم در زمان نوشتن پيامك از كلمات كوتاه و مختصر استفاده ميكنيد. توجه داشته باشيد كه اگر كاربران شما بيشتر از طريق موبايل وارد سايت شما ميشود بهتر است از اين مختصر نويسي ها در توليد محتوا سايت خود استفاده نماييد. در غير اين صورت متن بيش از حد طولاني مي شود و كاربر را خسته ميكند.

اميدواريم مقالاتي كه در مورد طراحي سايت ريسپانسيو براي شما عزيزان قرار ميدهيم مفيد باشد. لطفا نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما شركت طراحي سايت مبنا در ميان بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۳۵:۲۱ ] [ طراح ]

در گذشته از پارامتر هاي مهمه گوگل براي سئو لينك و پيج رنك بوده است اما گوگل تصميم گرفته است رفته رفته پارامتر هاي ديگري را كه بر اساس تجربه ي كاربران بنا نهاده شده است را جايگزين سازد.

AdministratorfilesUploadFilelink-building-services-hyderabad1.jpg

هدفمان در اين مقاله شركت طرح و پردازش مبنا معرفي روش هاي مناسب براي اعتبار بخشي به محتويات سايت به صورت طبيعي است.در مقاله قبلي شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا به بررسي تفاوت لينك طبيعي و غيرطبيعي پرداختيم.

  • به جاي ايجاد لينك مخاطب ايجاد كنيد. بريا اين كار مطالب را مخاطب محور قرار دهيد.
  • كاربران را درگير كنيد و دائما از آن ها بخواهيد كه در بحث ها شركت كنند و نظرات و سوالات خود را مطرح كنند.
  • محتوياتي كه به هدف افزيش چگالي كلمات كليدي و سئو توليد نكرده و از انتشار آن ها خوداري نماييد.
  • به ديگران لينك بدهيد و در اين راه اصلا خسيس نباشيد و يا در صورت كپي مطالب حتما ناام مرجع و منبع را ذكر نماييد.
  • سايت خود را  انجن ها، تالار ها و سايت ها معرفي كنيد و مطالب خود را در آن ها منتشر كنيد.
  • در مطالب خود اضافه گو نباشيد و به جاي شاخ و برگ دادن به مطالب تكراري از ويدئو ها و تصاويري مانند اينفوگرافيك ها استفاده كنيد تا مطلب را سريعتر و جذاب تر به كاربر منتقل كنيد.
  • سعي داشته باشيد ترافيك سايت خود را به صورت هدفمند افزايش دهيد و فقط به دنبال ايجاد لينك نباشيد، برند سازي كنيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۵۴:۴۶ ] [ طراح ]

خوب مي دانيم كه در طراحي سايت پارامتر لينك چه تاثيري بر سئو سايت دارد و همچنين خوب مي دانيم كه در اين سال ها گوگل بسار تلاش مي كند كه در ميان وب سايت ها يك رقابت سالم و عادلانه ايجاد كند حال بر اساس اين مقدمه به بررسي تفاوت لينك طبيعي و غير طبيعي ميپردازيم و نتيجه را نيز بررسي مي كنيم.

هنگامي كه شما به طور دائم و مكرر در سايت خود مطالب ارزشمند و گيرا توليد مي كنيد و محتويات سايت خود را بالا مي بريد باعث جذب كاربران بيشتري به سمت سايت شما مي شود. آن هايي كه به مطالب شما علاقمند شدند دنباله آن را ميگيرند و پيگيري مي كنند و اگر آن را براي ديگران نيز مفيد ببيند شروع به معرفي سايت شما به ديگران ميكنند، برخي مطالب شما را در شبكه هاي اجتماعي، سايت ها و وبلاگ ها به اشتراك مي گذارند و آن را منتشر مي كنند. به آن دسته از لينك هايي كه اين چنين ساخته مي شوند را لينك طبيعي مي گويند.

به آن دسته از لينك هايي كه وبمستران براي بهبود بخشيدن به وضعيت ورودي سايت خود در گوگل ايجاد مي كنند غير طببيعي مي گويند. مانند لينك هاي خريداري شده و تبادل لينك.

از آن جايي كه الگوريتم پنگوئن به شدت در حال شناسايي اين لينك هاي غير طبيعي و مصنوعي هستند. الگوريتم پنگوئن اين سايت ها را متقلب شمرده و آن ها را جريمه و اسپم مي كند.

AdministratorfilesUploadFilemadagascar-penguins-1.jpg

پس اگر مي خواهيد ورودي سايت خود را در گوگل بهبود ببخشيد به جاي آن كه لينك ايجاد كنيد سعي به ايجاد مخاطب كنيد. براي ايجاد كردن مخاطب، مطالب سايت را با محوريت كاربر بنويسيد تا از اين طريق لينك طبيعي به دست آوريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۵۴:۱۱ ] [ طراح ]

همانطور كه مي دانيد سئو سياه روشي غير قانوني است كه گوگل به صورت جدي با آن برخورد مي كند وبمستراني كه از هزار و يك روش مي خواهند گوگل و كاربران را براي بازديد بيشتر فريب بدهند.

جالب اينجاست كه برخي از وبمستران سئو سياه را به ديگر وبمستران تازه وارد آموزش مي دهند و آن را امري عادي تلقي مي كنند. شايد آن وبمستر تازه كار سايت تازه تاسيس خود را بتواند به رنكينگ مد نظر خود حتي بيشتر از آن برساند آما فراموش نكنيد كه باد آورده را باد مي برد! پس بهتر از همان ابتدا از تكنيك هاي سئو سفيد استفاه كنيم با آنكه ديرتر و سختر به نتيجه ميرسد اما از پايداري بسيار زيادي برخوردار است و در صورت تغيير الگوريتم گوگل سايت شما در امنيت سير مي كند (براي مطالعه ي بيشتر به مقاله روند تغييرات سئو در سال 2015 مراجعه كنيد ).

AdministratorfilesUploadFilewhitehatvsblackhat-1024x731.jpg

در اين مقاله به معرفي مهمترين روش هاي سئو سياه كه هرگز نبايد استفاده كرد ميپردازيم :

Keyword stuffing (تراكم بيش از حد كلمه كليدي)

متاسفانه برخي از مديران سايت جدا از آنكه  بين برچسب و كلمات كليدي فرقي قائل نمي شود يك ليست بسيار طولاني از كلمات كليدي تهيه مي كنند. كه اين كار يك نوع سئو سياه به حساب مي آيد.

Doorway Pages (صفحات كاذب و يا راهرو)

تنها استفاده صفحاتي كه وجود خارجي ندارند براي انتقال كاربر به صفحه اصلي سايت مي باشد. به زبان ساده تر كاربر يك كلمه كليدي خاص را در موتور جستجوگر سرچ ميكند  و در نتايج آورده شده با اين صفحه مواجه ميشود و بلافاصله پس از كليك بر روي عنوان سايت به جاي آنكه وارد صفحه مد نظر شود وارد سايتي نا مربوط مي شود.

Create back link with wrong method (ساختن بك لينك به روش اشتباه )

براي ايجاد بك لينك شيوه هاي زيادي وجود دارد اما استفاده از برخي بك لينك هايي كه به صورت غير عادي ايجاد شده اند ممكن است بر سئو تاثير مخربي بگذارد. مثلا با وارد شدن به يك سايت، در قسمت نظر دهي يك لينك به سايت خود ايجاد كنيد. البته با استفاده از nofollow اين كار ممكن نمي باشد اما كارهايي نظير لينك گذاري در قسمت نظر دهي كاري اشتباه است.

Invisible text (نوشته پنهان)

از ديگر روش هاي فريب دادن گوگل ايجاد يك متن مخفي در صفحات سايت است.

با آنكه گوگل اقدامات فراواني براي برخورد با سئو كاران كلاه سياه انجام ميده اما باز هم افرادي هستند براي كسب منافع كوتاه مدت از نقاط ضعف گوگل سئو استفاده كنند.

 سئو وبهينه سازي سايت يكي از مهمترين مراحل طراحي سايت است. همانطور كه گوگل اشاره كرده است "براي كسب اطلاعات بيشتر مقالات سئو و بهينه سازي سايت را مطالعه كنيد" و هرگز بدون تحقيق اعمالي را كه در سايت ها مي خوانيد ويا ديگران به شما توصيه مي كنند را انجام ندهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۱۱:۳۰ ] [ طراح ]
AJAX از تكنيك هاي جاوا اسكريپت است كه براي ايجاد تغييرات داده هاي صفحه به صورتي كه كاربر به ارتباط بين محتواي صفحه با سرور پي نبرد و سرعت كند را تجربه نكند. زماني كه AJAX توليد شد در دنياي اينترنتي انقلابي بوجود آورد و مشكلاتي نظير  كندي نمايش صفحه سفيد در زمان بار گذاري كردن از بين برد از اين رو سرعت رشد و توسعه اش افزوده شد. امروزه بسياري از وبمستران از اين تكنيك بهره مي برند.

مشكل استفاده از AJAX

زماني كه از تكنيك AJAX  استفاده مي شود اطلاعات موجود توسط موتورهاي جستجوگر قابل رويت نمي باشد در نتيجه صفحات ايندكس نمي شوند. پس بايد بين ايندكس شدن صفحات و سرعت يكي را برگزينيم اما زماني مجبوربه انتخاب يكي در طراحي سايت ميشويم كه اطلاعات برايمان ارزش محتوايي داشته باشد.

AdministratorfilesUploadFile	imthumb.png


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۱۰:۵۴ ] [ طراح ]

يكي از مشهورترين روش هاي سئو سياه است كه از جمله روش هاي اسپم گوگل نيز  به حساب مي آيد. در اين روش يك مطلب براي گوگل و ديگر موتور هاي جستجوگر به يك شكل و براي كاربران به شكل ديگري نمايش داده مي شود.

AdministratorfilesUploadFilecloaking.jpg

 شايد برا شما هم اتفاق افتاده باشد هنگامي كه در گوگل كلمه اي مانند آموزش سئو را جستجو كرده باشيد و در 10نتايج اول يكي از سايت ها را انتخاب مي كنيد ولي به جاي مطلب آموزش سئو با بنرهاي تبليغاتي مواجه ميشويد! علت اين است كه زماني كه روبات خزنده گوگل به آن سايت مراجعه مي كند وبمستر آن سايت اطلاعات آموزش سئو را به روبات نشان مي دهدو اين اطلاعات در گوگل ايندكس مي شود اما هنگامي كه افراد و كاربران كلمه آموزش سئو را جستجو مي كنند به آن سايت هدايت مي شوند و با بنر هاي تبليغاتي مواجه ميشوند!

براي همين است اين روش جز تكنيك هاي سئو سياه محسوب مي شود و گوگل به صورت جدي با اين دسته از سايت ها برخورد ميكند. افرادي نيز با استفاده از اين روش سايت هايي با پيج رنك تقلبي مي سازند تا بتوانند وارد بيزينس لينك شوند و لينك بفروشند. طريق كار اين روش اين گونه است كه هنگامي موتور خزنده وارد اين سايت ها مي شود رنك واقعي آن ها را دريافت مي كند  ولي در زمان ورود كاربر به دامنه سايت تصور مي كنند كه اين سايت از پيج رنك بالايي برخوردار است در صورتي كه اينگونه نسيت.

AdministratorfilesUploadFileaaimages.jpg

روش هاي گوناگوني براي  ايجاد كلوكينگ وجود دارد كه ما در اين مقاله به معرفي دو نوع از رايج ترين آن ها اشاره مي كنيم.

گوگلينگ (Googling):

در اين روش سايت اقدام به جمع آوري مطلب و اطلاعات از طريق گوگل مي كند براي انجام اين كار يك عبارت خاصي را در گوگل جستجو كرده و نتايج به دست آمده را در سايت خود نشان مي دهد به اين ترتيب سايت چگالي محتواي صفحات خود را افزايش مي دهد و آن را با ديگر قسمت هاي سايت تركيب مي كند و قادر به فريب دادن گوگل مي شود ورتبه خود را افزايش مي دهد.

در حقيقت اين دسته از سايت ها هيچ محتواي با ارزشي ندارند و محتواي خود را از گوگل و ساير وب دايركتوري ها بدست مي آورد كه در گوگل با اين روش بسيار مخالف مي باشد و به مقابله با آن پرداخته است اما هنوز هم وبمستراني هستند كه از اين روش استفاده مي كنند.

IP Delivery:

در اين روش سايت بر پايه ي موقعيت جغرافيا يي كاربران  اطلاعات گوناگوني نمايش مي دهد مثلا زبان سايت بر اساس IP كاربر تغيير يابد، تعدادي از آن ها مورد اسپم  شدن قرار مي گيرند. استفاده از اين روش هم براي وبمستر و هم براي ربات خزنده به وجود مي اورد كه نتيجه اش عدم بازدهي سايت مي شود. اگر  URL ثابت باشد راه كاملا براي ورود موتور خزنده مسدود ميشود و خودتان بهتر ميدانيد چه عواقبي براي طراحي سايت در پي خواهد داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۴۹:۲۵ ] [ طراح ]

حتما براي شما هم اتفاق افتاده است كه مقاله اي را بنويسيد و در سايت خود قرار دهيد و بعد از چند وقت متوجه شويد كسي ديگر مقاله كپي شده ي سايت شما را در صفحه سايت خود قرار داده است و حق وحقوق شما را رعايت نكرده است.

برخي از افراد كه مطالب كپي در سايت خود قرار مي دهند فراموش مي كنند لينك ها را پاك كننده و از سايت آن ها لينك ورودي به سايت منبع زده مي شود.پس هيچگاه فراموش نكنيد كه از لينك ها در مطالبتان استفاده كنيد چرا كه سبب جلو گيري از كپي مطالبتان مي شود.

AdministratorfilesUploadFilepingback.jpg

لينك پينگ بك چيست؟

 يك نوع لينك است كه به وسيله ي آن قادر به ارسال يك سري اطلاعات هستيد. مثلا ميتوانيد يك ايميل بفرستيد يا يك وارد صفحه اي از سايت خود شويد كه داراي اطلاعات ويژه ايست! به اين ترتيب شخص كپي كننده را مي توانيد رديابي كنيد و يا اينكه اگر مقالات شما در سايت هاي اسپم شده قرار گرفته باشد مي توانيد از جلوي انتشار آن را بگيريد.

ابزار هاي رايگان وبلاگ نويسي مانند وردپرس و سيستم هاي مديريت محتوا مانند جوملا امكان ايجاد پينگ بك را در خود دارند. ماهيت اصلي پينگ بك يك درخواست xml است كه با ارسال آن به آدرس مد نظر خواهيد دريافت چه سايت هايي مقالات شما را انتشار داده اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۴۹:۰۲ ] [ طراح ]

AdministratorfilesUploadFileOn-Page-Seo-Factors-Role-in-Website-Ranking.jpg

سئو داخلي سايت به معني بهينه سازي داخلي وب سايت مي باشد كه  اصول اوليه براي سئو مي باشد.

سئو داخلي سايت مجموعه اي از كارهايي است كه با انجام آنها سرعت ايندكس صفحات وب سايت شما بسيار بالا مي رود  و موتور جستجو را با وب سايتتان آشنا مي كند پس براي اينكه يك سايت بهينه شده ي موفق داشته باشيم بايد ، سئوي داخلي سايت مناسب و دقيق انجام شود.

در سئو داخلي مهمترين عامل رعايت اصول اصلي سئو وداشتن صبر وحوصله است.لازم به ذكر است تنها با داشتن سئو داخلي مناسب مي توان به نتايج اوليه جستجو گوگل راه پيدا كردو بهترين نتايج را از موتور هاي جستجو گر به دست آورد.

اصول اصلي سئو داخلي:

1.تگ عنوان در بهينه كردن وب سايت  (Title tage)

تگ عنوان باعث بالا رفتن وب سايت در رنكينگ موتور هاي جيستجوگر مي شود و همچنين اگر كاربر كلمه اي مشابه عنوان سايت شما را جستجو كند در نتايج سايت شما نيز به نمايش در مي آيد و موجب بالا رفتن بازديد كنندگان از وب سايت شما مي گردد.

هميشه در صفحه هاي مختلف وبسايت خود از Title هاي متفاوت استفاده كنيد چون استفاده از Title مشابه باعث مي شود در نظر موتور هاي جستجوگر موضوعات صفحات شما مشابه باشد و اين موضوع باعث پايين امدن بازديد از وب سايت شما مي گردد.

2.بهينه سازي تصاوير موجود در وب سايت

بهينه سازي تصاوير به اين معني است كه تصاوير بايد داراي alt و title باشند و از استفاده تصاوير با حجم زياد بايد خودداري كرد و همچنين نام فايل تصويري بايد متناسب با موضوع آن تصوير باشد.

چند نكته مهم در بهينه سازي تصاوير:

همواره نام فايل تصويري را به صورت لاتين و مرتبط با موضوع آن تصوير انتخاب كنيد و از استفاده كاركترهاي غير مجاز بپرهيزيد.

براي تصاويري كه به صورت ايكن و نمادين هستند از alt و title استفاده نكنيد.

يكي از مهمترين موضوعات حجم تصاوير است كه ارتباط مستقيم با سرعت بار گذاري صفحات دارد پس بهتر است عكسها را كم حجم تر كرد .

3.استفاده از تگ هاي H

استفاده از تگها در سئو بسيار با اهميت است. تگ هاي H يا Heading ها ، تگ هايي هستند كه ارزش كلمات را نشان مي دهند و داراي شش ارزش مي باشند و از h1 تا h6 مي باشد كه با ارزش ترين تگ آن تگ h1 مي باشد كه در هر صفحه فقط يك بار استفاده از آن مجاز است. بهتر است در صفحه اصلي يك بار از تگ h1 براي كلمات كليدي و از تگ h2 براي تيتر ها استفاده كرد.

4.توضيحات متا

توضيحات براي جذب بازديد كننده بسيار مهم مي باشد زيرا در نتايج جستجو نمايش داده مي شود.

مي بايست از كلمات كليدي هدف در توضيحات متا استفاده كرد زيرا در صورت جستجو به صورت هايلايت در نتايج نمايش داده مي شود.

چند نكته در مورد سئو داخلي وب سايت:

يكي از موارد خيلي مهم در سئو داخلي استفاده نكردن از مطالب تكراري در وب سايت مي باشد .

لينك هاي داخلي متناسب با موضوع براي تمام صفحات انتخاب كنيد همچنين لينك هاي خروجي را بهينه نماييد.

ساختار آدرس دهي صفحات را همواره مرتب نماييد.

از قالب مناسب براي سايت خود استفاده نماييد و هميشه قالب خود را بهينه نماييد.

در وب سايت خود هيچ صفحه خالي نداشته باشيد.

در عنوان صفحه و همچنين ادرس صفحه از كلمات كليدي استفاده نماييد.

سعي كنيد هميشه مطالب جديد و جذاب براي بيننده ها در سايت خود قرار دهيد.

براي سايت خود نقشه يا همان سايت مپ تهيه نماييد.

اگر تا كنون لينك هاي داخلي را بي اهميت مي دانستيد بهتر است تجديد نظر كنيد.تأثير لينك هاي داخلي ممكن است محسوس نباشد اما وقتي در كنار فاكتور هاي ديگر سئو قرار مي گيرد تأثير خود را به صورت غير مستقيم نشان مي دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۲۱:۱۳ ] [ طراح ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب