سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 215
دیروز : 214
افراد آنلاین : 1
همه : 82191
چت باکس

جواب اين پرسش يك مفهوم مي باشد " HEO " . البته HEO بايد در كنار تمام موارد سئو رعايت شود تا طراحي سايت و قالب ما باعث جذب مخاطبان شود. ميتوانيد با خواندن كامل مقالات سئو و مقالات HEO و پرسش HEO چيست، و با كليك بر روي نام اين دو واژه، شناخت كاملي پيدا نماييد.

طراحان سايت امروزه با كار كردن بر روي HEO سايت خود، در كنار سئو، به جذب و ماندگاري مخاطبان و بازديد كنندگان، در سايت خود، توجه مي نمايند.

HEO مفهومي ست كه براي جذب مخاطبان نسبت به گرافيك سايت ايجاد شد، و با توجه به سليقه هاي مخاطبان و تاثيرات رنگ ها و تصاوير بر روي آنها و نوع و زاويه ديد آنها نسبت به صفحه، تعريف شده است.

كه در ادامه مقالات با آنها آشنا خواهيم شد و با رعايت اين نكات در طراحي سايت خود مي توانيم تاثير زيادي بر روي مخاطبان و كاربران بگذاريم، و آنها را نسبت به مطالعه و بازديد از مطالب و پست هاي خود ترغيب نماييم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۳۱:۳۶ ] [ طراح ]

با افزايش و تعدد قالب هاي گرافيكي در طراحي سايت ها، و سوال زياد مشتريان و بازديد كنندگان و مديران سايت كه كدام قالب گرافيكي براي سايت ما بهتر مي باشد، اين سوال براي طراحان سايت به وجود آمد كه:

دليل جذب يك قالب گرافيكي سايت براي مخاطب چيست؟

HEO چيست

طراحان سايت و متخصصان به سراغ اين امر رفتن و با مشاوره با روانشناسان و كارشناسان علم طراحي، نكاتي را براي جذب مخاطبان به طراحي سايت خود پيدا كردند؛ اين نكات امروزه مفهوم به نام HEO پيدا كرده است، كه مخفف كلامات Human Experience Optimization مي باشد و معناي لغوي آن " بهينه سازي تجربه كاربري " و در معناي لفظ براي طراحان سايت و بازديد كنندگان به معناي " تجربه بهينه سازي چيدمان سايت" مي باشد.

امروزه در ايران بسياري از طراحان سايت به اين نكته توجه ندارند كه چيدمان صفحه و رنگ و فونت قلم ها نيز مي تواند در سئو سايت آنها موثر باشد و باعث جذب بيشتر مخاطبان و ماندگاري آنها در سايت هايشان شود. امري كه امروزه بسياري از طراحان سايت هاي خارجي آن را رعايت مي نمايند، اما تعداد اندكي از شركت هاي طراحي سايت داخلي از جمله شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا در كشورمان اين اصول و قواعد را رعايت مي نمايند و به بهينه سازي طرح و قالب سايت ( يا HEO) در كنار بهينه سازي سايت يا سئو سايت مشتريان خود اهميت مي دهند.

مفهوم HEO روز به روز در كنار مفهوم سئو افزايش يافت و امروزه به عنوان يكي از اصول طراحي سايت در جهان شناخته مي شود؛ كه بايد بيشتر توسط طراح گرافيكي وب سايت مورد توجه قرار گيرد و در مرحله بعد توسط طراح سايت، كه سايتي با جذب مخاطب نسبت به نگارش مطالب خود داشته باشيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۳۱:۱۵ ] [ طراح ]

HEO مفهوم جديد و تجربي مي باشد كه بر پايه و اساس علم روانشناسي، وارد علم طراحي سايت شده است.

اگر توجه كرده باشيد، هر انسان و خود ما در نگاه اول به هر شي، عكس، مطلب، حتي انسان ها و تمام اجسام، ابتدا به قسمت خاصي از آن توجه مي نماييم. با توجه به اين شناخت از نگاه انسان، متخصصان و روان شناسان به طراحان سايت ها توصيه كردند كه به اين نقاط توجه خاصي نمايند، و در طراحي وب سايت خود از اين نقاط بهره بيشتري ببرند.

البته در بسياري از موارد انسان هاي با دقت و طراحان با دقت از اين نقاط در طراحي خود استفاده مي نمودند. چون با توجه به ديد خود از اين مناطق براي مطالب پر بازديد خود استفاده مي نمودند.

HEO چيست

اما در اين مقاله مي خواهيم به طور دقيق تر و علمي تر اين مناطق را به شما معرفي كنيم.

البته مفهوم HEO مفهوم كلي تر از پرداختن به اين نقاط است، و فقط بخشي از آن، توجه به نقاط كليدي در طراحي سايت مي باشد.

مفهوم HEO مفهومي جدا از SEO مي باشد. و به تمام نكات نمايشي سايت براي بازديد كنندگان مي پردازد. نكاتي از قبيل چيدمان صفحه، رنگ ها، فونت ها و... كه در ادامه با تك تك اين نكات آشنا مي شويم.

ما به جز جذب بازديد كنندگان زياد براي وب سايت خود، بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه نحوه ي نمايش ما براي آنها خسته كننده نباشد. بايد كاربري كه وارد وب سايت ما مي شود، با توجه به رنگ و فونت و قالب و چيدمان صفحه ما دچار سر در گمي براي بازديد نشود.

بايد بتواند به راحتي مطالب را مطالعه نمايد، بدون آنكه چشم هايش خسته شود.

بايد بتواند مطالب مورد نظر خود را در دسته بندي خاص آن مطلب مشاهده نمايد.

بايد قابليت اين را داشته باشد كه خلاصه اي از مطالب هر پست را، قبل از باز كردن آن مطلب، مشاهده نمايد، تا در صورت نياز، اقدام به مطالعه كامل آن نمايد.

اينها نكاتي ست كه بايد در طراحي سايت خود رعايت نماييم، تا به جز سئو ي خوب داراي HEO خوب و نمايش خوب اطلاعات براي بازديد كنندگان باشيم. اگر شما علاقه مند به طراحي سايت هستيد و يا از سايت و وبلاگي پشتيباني مي نماييد و يا آن را مديريت مي نماييد، سفارش مي نمايم مقالات مربوط به سئو و HEO را مطالعه نماييد، تا در بهينه سازي سايت خود بتوانيد آن را اعمال نماييد.

امروزه شركت هاي زيادي طراحي سايت را انجام مي دهند، اما فقط تعداد انگشت شماري از آنها به تمام اين موارد و اصول طراحي سايت و بهينه سازي سايت، دقت مي نمايند. پس بهتر است براي طراحي سايت به سراغ اين شركت ها برويم.

در كشور عزيزمان ايران شركت طراحي سايت طرح و پردازش مبنا با توجه به تمام اين اصول و داشتن طراحان سايت با تجربه، در زمينه طراحي سايت و بهينه سازي سايت فعاليت مي نمايد، كه مي توانيد از طريق آدرس سايت اين شركت sitedesign-co.com ، نمونه هاي طراحي سايت و سايت هاي بهينه سازي شده ي آنها را مشاهده نماييد، تا با نوع فعاليت آنها آشنا شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۳۰:۴۲ ] [ طراح ]

با توجه به ميزان افزايش رقابت در بازارها و نوسانات درخواست افراد، اغلب شركت ها سعي بر اين دارند كه روشي را ابداع نمايند كه علاوه بر يك پارچگي شركت و يا سازمان، داده ها را در ميان همه ي مخاطبان منتشر كند و از انجام كار هاي بيهوده جلوگيري بعمل آورند. اين عمل باعث مي شود كارمندان تا هر زماني كه به اطلاعات و داده ها نياز دارند دسترسي داشته باشند. اين چيدمان و اتصال داده ها بايد به صورتي قرار بگيرد كه در عين وصل بودن همه چيز به هم با خروج يك نفر شبكه ايجاد شده از هم نپاشد.

 

AdministratorfilesUploadFilenecessery CRM.jpg

مقوله ارتباط با مشتري داراي يك همپوشاني با مديريت دانش در سازمان است.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري به غير از مديريت رابطه ها با مشتري در خصوص اطلاعات و دانش بدست آمده از طريق مشتريان براي پيشبرد سازمان يا حركت آن را در شركت منتشر مي كنند.

CRM راهكاري است كه بدون كمك فناوري قابل اجرا نخواهد بود اما به اين معنا نيست كه مديريت ارتباط با مشتري فقط يك ابزار و يا نرم افزار است بلكه CRM يك فلسفه است.

مديريت ارتباط با مشتريان به مديران اين اجازه را مي دهند كه از عملكرد و بازدهي كارمندان خود به راحتي آگاه شود و براي كارمندان فعال خود پاداش در نظر گرفته را اهدا كند به اين ترتيب به سرعت طي كردن مسير اتوماسيون افزايش ميابد و اطلاعات بدست آمده به اشتراك گذاشته مي شود.

و در آخر مهمترين بخش كه مديريت ارتباط با مشتري در آن به خوبي عمل مي كند پيش بيني آينده تجارت است! چرا كه گردآوري طلاعات فروش به طور خودكار به صورت جدول و نمودار تهيه مي شود و مديران به وسيله آن ها قادر خواهند بود آينده تجارت خود را پيش بيني نمايند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۵۸:۲۵ ] [ طراح ]

شرايط بسيارمختلفي وجود دارد كه درآنها، CRM بكارگرفته ميشود. ازجمله درمسائل ارتباطي است كه شركتها با آن روبرو ميشوند، مديريت ارتباط با مشتري شكل ها و صورتهاي گوناگوني دارد كه به بسياري از مسائل ارتباطي ميپردازد، در اين راستا 4 موقعيت زير در نظر گرفته خواهد شد:

  1. بانكهاوشركت هاي مخابراتي،باشخص مشتري يامصرف كننده سروكاردارند
  2. توليد كنندگان اتومبيل با شبكه فروشنده يا توزيع كننده سرو كاردارند
  3. شركت هاي داراي تكنولوژي پيشرفته ، كه محصولات پيچيده اي توليد مي كنند كه عمدتا، توسط سازمان هاي شريك فروخته مي شود.
  4. توليدكنندگان كالاهاي مصرفي كه با تجارت خرده فروش سرو كاردارند.

 

شرايط بكارگيري CRM

براي اين موارد اولين كار كه در راستاي استراتژي CRM  بايد انجام داد، با توجه به استفاده پر شمار مردم از اينترنت و وب سايت ها و نرم افزار هاي گفت و گو و چت، راه اندازي و طراحي سايت مي باشد. طراحي سايت هايي تجاري البته با اهداف جذب مشتري و مخاطب؛ كه تنها با طراحي حرفه اي سايت و روش هاي بهينه سازي سايت مي توان به اين مورد دست يافت.

بايد توجه نماييم بعد از طراحي سايت بايد تمام نكات CRM را مطالعه نماييم و از آنها حتي در طراحي سايت هاي خود استفاده نماييم. در غير اين صورت نمي توانيم در زمينه افزايش درآمد و بازاريابي موفق باشيم. قطعا تجارتي كه سودي نداشته باشد خيلي زود دچار شكست و ورشكستگي خواهد شد.

پس سفارش مي نمايم تمام اصول طراحي سايت، بهينه سازي سايت، سئو و HEO را با مراجعه به بخش ها و مقاله هاي گفته شده،  مطالعه نماييد. شما مي توانيد با كليك بر روي واژه مورد نظر به مقاله مربوطه رفته و تمام موارد مربوط به راه اندازي و طراحي سايت بهينه آموزش ببينيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۵۷:۵۵ ] [ طراح ]

رضايت مشتري، عكس العمل رضايت مندانۀ او نسبت به يك تجربۀ مصرف و يا بخشي از آن است. يا رضايت مشتري، عكس العمل رضايت مندانه خوشايندي است. يعني يك مشتري بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آيا رضايت كاملي دارد از:

  • از تمام مسائلي كه در اختيار او قرار داده ايم
  •  از تمام برخورد هايي كه با او شده است
  • از كيفيت محصولات ما
  • از كيفيت خدمات ما
  • از نحوه برخور افراد ما با او
  • از ميزان قيمت و هزينه ها
  • حتي از ميزان نظم و تميزي در فروشگاه ما، كه باعث ايجاد افكار مثبت در او خواهد شد

عدم رضايت مشتري اما عكس العمل ناخوشايندي است كه حاكي از عدم رضايت اوست. كه قطعا در صورت عدم رضايت او نسبت به عملكرد ما، باعث دفع او از تجارت ما خواهد شد.

بايد حتما در طراحي سايت هاي خود بخشي براي شناسايي و سنجش ميزان رضايت مشتريان در نظر بگيريم.

رضايت مشتري


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۵۷:۲۷ ] [ طراح ]

3 فعاليت عملياتي و فيزيكي مهم براي به وجود آوردن شرايط CRM براي كسب و كار خود بايد انجام دهيم، البته در بحث تجارت الكترونيك و وب سايت شايد با اين موارد سر و كار نداشته باشيم، اما به جا ست كه با آنها آشنايي داشته باشيم.

انواع CRM عملياتي

اين 3 فعاليت عبارتند از:

  1. ماشيني كردن بازاريابي
  2. ماشيني كردن نيروهاي فروش
  3. ماشيني كردن خدمات

 

1-ماشيني كردن بازاريابي :

  • بخش بندي بازار
  • افزايش فروش
  • افزايش درصد فروش
  • مديريت برنامه جامع تبليغاتي
  • بازاريابي اينترنتي
  • بازاريابي از طريق طراحي سايت
  • بازاريابي از طريق وب سايت
  • بازاريابي بر اساس رخداد ها ( رويدادها)
  • ماركتينگ
  • راهكارهاي افزايش فروش

از جمله فعاليت هاي اين بخش مي باشد. اتوماسيون بازاريابي مي تواند تكنولوژي را در فرآيندهاي بازاريابي اعمال كند.

 

2-ماشيني كردن نيروهاي فروش:

اتوماسيون عوامل فروش شركت را قادر مي سازد تا همان طوركه در طول مسير فروش به سمت پايان پيش مي روند، به طور اتوماتيك الگو ها را ثبت كنند. براي اين كار 4 فعاليت مهم بايد انجام دهيم:

  • مديريت فرصت ها از جمله مديريت الگوها
  • مديريت تماس ها
  • توليد و عرضۀ پيشنهاد جديد فروش
  • شكل و آرايش محصول

 

3-ماشيني كردن خدمات:

اتوماسيون خدمات اين امكان را به شركت ها ميدهد كه فعاليت هاي خدماتي خود را ماشيني و خودكاركنند، و ارتباطات و تماس هاي داخلي و خارجي خود را كه به خدمات مربوط مي شوند، درتمامي كانال ها كنترل وهماهنگ كنند.

از جمله فعاليت هاي كه براي اين بخش بايد انجام دهيم:

  • فعاليت مراكز تلفني
  • خدمات شبكه اي
  • خدمات ميداني ( تخصصي )

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۴۰:۴۲ ] [ طراح ]

CRM تحليلي به استخراج و بهره برداري از داده ها، به منظور كمك به مشتري و نيز بهبود و افزايش ارزش شركت مي پردازد.

CRM تحليلي، تبديل به بخش ضروري و اساسي شده در حاليكه CRM عملياتي، سعي دارد  بدون اطلاعات تحليلي در خصوص ارزش مشتريان، به كارآيي كامل دست يابد.

ارزش مورد انتظار مشتري، بسياري از تصميمات CRM عملي را برانگيخته و هدايت مي كند. يعني ما با توجه به ملاك ها و ارزش هاي مشتري و انتظارات آنها، خدمات و محصولات و كيفيت كار خود و كارمندان خود را تغيير مي دهيم.

مثلا ما مي توانيم در طراحي سايت خود با ايجاد بخش نظرات و پشنهادات، از مشتريان نسبت به انجام امور كاريشان توسط كارمندان، فيدبك و نظر بگيريد، و درباره محصولات با ايجاد بخش نظر سنجي، مشكلات و نقص هاي محصولات خود را پيدا كنيم.

ديدگاه تحليلي CRM

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۴۰:۱۲ ] [ طراح ]

در مبحث CRM به شركت هايي مي گويند كه اطلاعات رقابتي و اطلاعات مشتري را جمع آوري و منتشر نموده و از آن ها استفاده ميكنند، تا ارزش بهتر و بيشتري را براي مشتريان قائل شوند.

همچنين يك شركت مشتري مدار شركتي پويا است كه پيوسته خود را با نيازهاي مشتريان و شرايط رقابتي وفق مي دهند. يعني بر حسب شرايط و سلايق به روز مشتريان، محصولات خود را تغيير و ارائه مي دهد.

شركت مشتري مدار

شما مي توانيد در طراحي سايت هاي خود قسمتي براي اين منظور در نظر بگيريد كه مشتريان با ورود به آن امكان تغييرات بر روي محصول را داشته باشند، تغييراتي كه به صورت گرافيكي بر روي محصول انجام مي شود. از جمله اين عملكرد ها مي توانم به بخش محصولات شركت هاكوپيان اشاره نمايم، كه با ايجاد امكان ويرايش محصولات خود در طراحي سايت خود، نظرات مشتريان را نسبت به رنگ و طرح لباس ها و پوشاك توليدي خود، از آنها دريافت و طبق سليقه هاي بيشتر اقدام به توليد محصولات خود مي نمايد.

شواهدي وجوددارد مبني براينكه مشتري مداري، به شدت با عملكرد كسب و كار ارتباط دارد. در صورتي كه شما موارد مشتري مداري و ارتباط با مشتري را رعايت كنيد، مي توانيد بازار خوبي براي محصولات خود داشته باشيد و در زمينه رقابت با رقبا تجاري موفق و پيروز شويد. در غير اين صورت و حتي در صورت كوتاهي در اين زمينه بعد از مدت كوتاهي، مشتريان خود را از دست خواهيد داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۵۹:۴۷ ] [ طراح ]

ما در زمينه فروش اينترنتي ابتدا بايد تمام اصول طراحي سايت را رعايت نماييم. اصولي كه تمام موارد بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد و تمام مواردي كه ارتباط با مشتري را بر قرار مي نمايد، در نظر گرفته باشد. مثلا وب سايتي كه در طراحي سايت آن براي بخش محصولات، قسمت نظرات مشتريان وجود نداشته باشد، قطعا هيچ ارزشي براي مشتريان خود قائل نبوده است! 

در ذيل اين مقاله مواردي را كه مي توانيم براي ارتباط با مشتري در فروش اينترنتي در نظر داشته باشيم را عنوان مي نمايم.

فروش اينترنتي و CRM

ما مي توانيم در فروش اينترنتي مواردي را رعايت نماييم كه به ما كمك مي نمايد كه مخاطبان خود را جذب و آنها را نسبت به تجارت خود وفادار نماييم. چند نمونه از فعاليت هايي كه مي توانيم انجام دهيم اين موارد مي باشد:

  1. ايجاد وب سايتي پويا كه تمام موارد بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد
  2. ايجاد ابزار و امكانات در طراحي سايت براي ارتباط مستقيم از طريق وب سايت با ما، مثل چت آنلاين
  3. گاتالوگ برخط
  4. فرآيند سفارش برخط
  5. قابليت تركيب سفارشات به صورت برخط
  6. ايجاد پروفايل براي مشتريان، كه بايد در طراحي سايت در نظر گرفته شده باشد
  7. پيمايش برخط
  8. دسترسي آسان مشتريان به اطلاعات
  9. ايجاد بخشي در طراحي سايت خود براي وب سايت كه توضيحات كامل درباره شركت و محصولات آن داشته باشد
  10. بازاريابي از طريق پست الكترونيكي

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۵۹:۳۲ ] [ طراح ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب