سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 152
دیروز : 214
افراد آنلاین : 3
همه : 82128
چت باکس

در طراحي سايت به اين روش فقط دو مزيت وجود دارد كه نسبت به دايناميك برتري دارد كه البته در مقابل مزيت هاي فراوان دايناميك، اين مزيت ها برتري حساب نميشود.

 

اول اينكه هزينه راه اندازي وب سايت با اين روش بسيار اندك تر از روش دايناميك مي باشد.

دوم اينكه چون صفحات و قالب كلي سايت با هم طراحي شده است، تغيير كلي در اين سايت ها بسيار ساده تر از روش دايناميك مي باشد؛ زيرا در آنجا صفحات به صورت جداگانه طراحي شده اند.

معايب اين روش بسيار است. اول اينكه با توجه به هزينه كم طراحي سايت به اين روش، هزينه پشتيباني از آن بسيار بالاتر مي باشد؛ ما در اينگونه وب سايت ها نمي توانيم تغييراتي ايجاد نماييم؛ همچنين نمي توانيم با كاربران ارتباط مستقيم بر قرار كنيم و كاربران نيز حق اضافه كردن مطالب به محتواي سايت را ندارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۳ ] [ ۱۰:۳۸:۱۵ ] [ طراح ]

در طراحي سايت به روش دايناميك، قابليت در اختيار ما قرار گرفته است كه ما بعد از تحويل سايت از طراح سايت، مي توانيم با اين قابليت كه CMS ناميده ميشود و در مبحث CMS كه با كليك در اينجا مي توانيد با آن آشنا شويد، تغييرات را در وب سايت خود انجام دهيم؛ يا آن را به روز رساني نماييم و يا به محتواي آن اضافه نماييم.

 

در اين روش براي مديريت سايت ديگر نيازي به كد نويسي نمي باشد؛ براي كاربران و مديران سايت مي توان سطح دسترسي تعريف كرد؛ حتي مراجعه كنندگان و بازديد كنندگان نيز مي توانند مطالب خود را در سايت ثبت نمايند و در اختيار و اشتراك با ساير كابران قرار دهند. مثلا نسبت به يك محصول نظر سنجي قرار دهيم و فيدبك و نظر استفاده كنندگان را از آنها جست و جو نماييم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۳ ] [ ۱۰:۳۷:۵۹ ] [ طراح ]

در طراحي سايت هاي در اين روش كه مربوط به نسل اول طراحي وب سايت ها مي باشد، سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه بعد از طراحي و نوشتن سايت، ديگر امكان تغييرات و ويرايش و بروز رساني اطلاعات توسط مديران سايت وجود ندارد؛ هر گونه تغيير نياز به دانستن برنامه نويسي تحت نت مي باشد و تغييرات بايد توسط طراح سايت انجام شود. 

 

اين روش از طراحي امروزه ديگر رواج ندارد چون روش دايناميك كاملا نسبت به اين روش برتري دارد و تنها در مورد هزينه ي كمتر طراحي سايت به روش استاتيك، در بعضي موارد كه وب سايت فقط جنبه ي نمايشي دارد، از آن استفاده مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۳ ] [ ۱۰:۳۷:۴۱ ] [ طراح ]

در طراحي وب سايت ها  و طراحي سايت دو روش وجود دارند كه در ادامه به طور كامل با اين دو روش آشنا خواهيم شد.

روش هاي طراحي سايت

اين دو روش عبارتند از :

1- طراحي سايت به روش استاتيك:

در طراحي سايت هاي در اين روش كه مربوط به نسل اول طراحي وب سايت ها مي باشد، سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه بعد از طراحي و نوشتن سايت، ديگر امكان تغييرات و ويرايش و بروز رساني اطلاعات توسط مديران سايت وجود ندارد؛ هر گونه تغيير نياز به دانستن برنامه نويسي تحت نت مي باشد و تغييرات بايد توسط طراح سايت انجام شود. 

اين روش از طراحي امروزه ديگر رواج ندارد چون روش دايناميك كاملا نسبت به اين روش برتري دارد و تنها در مورد هزينه ي كمتر طراحي سايت به روش استاتيك، در بعضي موارد كه وب سايت فقط جنبه ي نمايشي دارد، از آن استفاده مي شود.

2- طراحي سايت به روش دايناميك:

در طراحي سايت به روش دايناميك، قابليت در اختيار ما قرار گرفته است كه ما بعد از تحويل سايت از طراح سايت، مي توانيم با اين قابليت كه CMS ناميده ميشود و در مبحث CMS كه با كليك در اينجا مي توانيد با آن آشنا شويد، تغييرات را در وب سايت خود انجام دهيم؛ يا آن را به روز رساني نماييم و يا به محتواي آن اضافه نماييم.

در اين روش براي مديريت سايت ديگر نيازي به كد نويسي نمي باشد؛ براي كاربران و مديران سايت مي توان سطح دسترسي تعريف كرد؛ حتي مراجعه كنندگان و بازديد كنندگان نيز مي توانند مطالب خود را در سايت ثبت نمايند و در اختيار و اشتراك با ساير كابران قرار دهند. مثلا نسبت به يك محصول نظر سنجي قرار دهيم و فيدبك و نظر استفاده كنندگان را از آنها جست و جو نماييم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۳ ] [ ۱۲:۳۹:۰۷ ] [ طراح ]

يك مزيت مهم ديگر وب سايت ها اين مي باشد كه ديگر ارتباط ما با مشتريان و كاربران محدود به خيابان و محله اطراف شركت ما نمي باشد. بعد جغرفيا و جبر جغرافيايي محدودت ارتباط با مشتري از بين رفته است، و مشتري با ارتباط با وب سايتما، به طور مجازي سفري به شركت ما خواهد داشت، سفري كه اما مجازي خواهد بود. همچنين مشتريان مي تواند در هر زمان از شبانه روز كه حتي جز ساعت كاري شركت ما نيست، فعاليت و درخواست خود را انجام دهند.

و با توجه به اينكه اين ارتباط دو طرفه مي باشد، شركت ما از طريق وب سايت نيز در هر زمان و هر مكان مي تواند با مشتريان خود ارتباط داشته باشد و آنها نسبت به محصولات خود جذب نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۳ ] [ ۱۲:۳۶:۵۹ ] [ طراح ]

مهمترين مزيت وب سايت ها ايجاد درآمد مي باشد كه به انگيزه مهم امروزه در جامعه جهاني كه داشتن شغل و افزايش درآمد براي گذران امور زندگي ست، جان تازه ايي داده است. بسياري از شركت هاي در حال ورشكستگي حتي با راه اندازي وب سايت توانسته اند، بقاي خود را تضمين نمايند. زيرا تعدد فروش آنها به اين طريق چندين برابر شده است. همچنين اين تعداد مشتري در صورت رضايت از كيفيت محصولات براي شما ابزار تبليغاتي خواهند شد و در طول زمان اندكي محصولات شما در كل يك شهر يا حتي كشور و يا حتي جهان معرفي خواهد شد.

درآمد زايي از وب سايت

راهكارهاي زيادي براي درآمد زايي و افزايش فروش از طريق وب سايت وجود دارد. در اين مقاله تعدادي از اين راهكار ها را براي شما عزيزان شرح مي نماييم و با شما به اشتراك مي گذاريم. باعث افتخار است كه شما نيز مطالب و تجربيات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.

در آمد زايي از طريق وب سايت، مي تواند حتي بدون داشتن مكان تجاري، مغازه و يا شركت نيز امكان پذير باشد. شما با راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي و طراحي سايت براي اين منظور، اقدام به فروش اجناس خود نماييد. 

يا حتي مي توانيد اجناس و كالا هاي خود را در فروشگاه هاي اينترنتي مثل سانياز به فروش برسانيد؛ به اين روش حتي نياز به داشتن سايت و حتي هزينه ثبت آگهي نيز نخواهيد داشت!

شما بايد ابتدا براي اينكه شروع به طراحي سايت نماييد، ابتدا مقالات مربوط به طراحي حرفه اي سايت و اصول بهينه سازي سايت را مطالعه نماييد. همچنين مي توانيد با خواندن مقالات آموزشي شركت طراحي سايت مبنا، مي توانيد در تمام زمينه هاي طراحي سايت و بعد هاي آن، آموزش كافي و تئوريك را مطالعه نماييد.

بعد از طراحي حرفه اي سايت و رعايت اصول بهينه سازي سايت، شما بايد اقدام به جذب مخاطب براي وب سايتتان نماييد. كه با توجه به گستردگي استفاده از اينترنت براي تبليغات اجناس، قطعا به سختي مي توانيد به اين مهم دست پيدا نماييد. البته مي توانيد از شركت هاي طراحي سايت و تجربيات آنها در اين زمينه بهره برده و خود را به مخاطبان بيشتري معرفي نماييد.

سپس شاهد رونق كسب و كار خود طي زمان اندكي خواهيد بود! تماس هاي زياد، مشتريان زياد و درخواست هاي زياد! كه قطعا هر شركت و بنگاه تجاري به دنبال داشتن همچين مخاطبان و مشتريان خواهد بود.

نتيجه گيري: در آخر 8 كليد براي در آمد زايي از طريق وب سايت به شما معرفي مي نمايم كه با رعايت از آنها و مطالعه آنها مي توانيد تاثير بزرگي در تجارت خود بگذاريد:

  1. طراحي حرفه اي سايت و رعايت اصول طراحي سايت
  2. بهينه سازي سايت و رعايت اصول بهينه سازي سايت و سئو
  3. رعايت قالب گرافيكي سايت و اصول طراحي گرافيكي سايت و HEO
  4. داشتن محتواي خوب و مفيد براي كاربران
  5. داشتن سرعت در بارگذاري صفحات وب سايت
  6. بروز رساني مطالب وب سايت
  7. ايجاد لينك در وب سايت هاي پر بازديد و تبليغات خود در صفحات پر بازديد و جوامع مجازي
  8. ارتباط با مشتريان و رعايت اصول CRM

 

پس اگر قصد شروع داريد از هم اكنون شروع نماييد.

حرفي از يك انسان بزرگ در خاطر دارم كه مي گويد:

" شروع در خود نبوغ به همراه دارد "

پس بهتر است همين الان شروع كنيم!!!

درآمد زايي از وب سايت

اگر از مطالب ما استفاده كرده ايد و آنها را مفيد دانسته ايد، لطفا براي استفاده از آنها نام منبع را ذكر نماييد. و نظر و انتقادات خود را به ما انتقال دهيد. همچنين درخواست مي نماييم كه شما نيز، تجربيات خودتان را با ما به اشتراك بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۳ ] [ ۱۲:۳۶:۳۱ ] [ طراح ]

همانگونه كه در ويژگي هاي وب سايت اشاره كرديم وب سايت ها قابليت ها و مزاياي زياد براي ما ايجاد كرده اند، همچنين  بسياري از محدوديت ها را براي كارهاي رسانه ايي از بين برده اند.

مزاياي وب سايت

از جمله اين مزيت ها 6 مورد بارز مي باشند:

1-      اطلاع رساني:

با به وجود آمدن وب سايت ها، ابزار مفيدي براي اطلاع رساني در سطح جهاني به وجود آمده اند. به طوري كه خبگزاري هاي معروف جهان بعد از انتشار خبر خود در وب سايت هاي معروف خبري مي تواند از انتشار آن در تمام جهان، البته به جز كشور كره شمالي كه ارتباط اينترنتي مردم آن با جهان به علت سياست هاي حكومتي قطع مي باشد، اطمينان داشته باشند؛ آن هم در كسري از زمان كه حتي فكر كردن به اين موضوع در گذشته محال بود.

2-      بازاريابي:

در اين امر فقط كافي ست ما وب سايت خود را به موتور هاي جست و جو از قبيل google.com معرفي كنيم. همين امر باعث مي شود كه با كاربران با جست و جو در مورد زمينه كاري ما كه وب سايت ما به آن اشاره دارد، وب سايت ما را پيدا كنند و با تجارت ما و محصولات ما آشنا شوند. فقط بايد در طراحي سايت به نكات css و سئو ي وب سايت مان  توجه نماييم. زيرا اينكار باعث مي شود كه موتور هاي جست و جو وب سايت ما را در مرتبه بالاتري در ليست جست و جوي خود قرار دهند.

3-      در دسترس بودن:

اين مزيت باعث شده كه ما در هر زمان از شبانه روز و هر جايي كه به اينترنت دسترسي داريم، اطلاعات خود را بتوانيم در اختيار كاربران قرار دهيم. اصطلاحا به اين مزيت 7 *24 مي گويند.

4-      تبليغات:

با وجود تعداد زياد كاربران وب سايت ها بهترين مكان براي انجام تبليغات مي باشند. در صورتي كه وب سايت ما داراي بازديد كننده زيادي باشد، مسلما به خاطر اين مسئله شركت هاي مختلف در اين زمينه به شما براي تبليغات نيز مراجعه خواهند كرد. خود شما هم مي توانيد به اين روش خود را در جهان گسترده ي اينترنت معرفي و تبليغ نماييد.

5-      درآمد زايي:

مهمترين مزيت وب سايت ها ايجاد درآمد مي باشد كه به انگيزه مهم امروز در جامعه جهاني كه اشتغال و درآمد براي گذران امور زندگي ست، جان تازه ايي داده است. بسياري از شركت هاي در حال ورشكستگي حتي با راه اندازه وب سايت توانسته اند بقاي خود را تضمين نمايند. زيرا تعدد فروش آنها به اين طريق چندين برابر شده است. همچنين اين تعداد مشتري در صورت رضايت از كيفيت محصولات براي شما ابزار تبليغاتي خواهند شد و در طول زمان اندكي محصولات شما در كل يك شهر يا حتي كشور و يا حتي جهان معرفي خواهد شد.

6-      عدم محدوديت هاي زماني و مكاني:

يك مزيت مهم ديگر وب سايت ها اين مي باشد كه ديگر ارتباط ما با مشتريان و كاربران محدود به خيابان و محله اطراف شركت ما نمي باشد. بعد جغرفيا و جبر جغرافيايي محدودت ارتباط با مشتري از بين رفته است، و مشتري با ارتباط با وب سايت ما، به طور مجازي سفري به شركت ما خواهد داشت، سفري كه اما مجازي خواهد بود. همچنين مشتريان مي تواند در هر زمان از شبانه روز كه حتي جز ساعت كاري شركت ما نيست، فعاليت و درخواست خود را انجام دهند.

و با توجه به اينكه اين ارتباط دو طرفه مي باشد، شركت ما از طريق وب سايت نيز در هر زمان و هر مكان مي تواند با مشتريان خود ارتباط داشته باشد و آنها نسبت به محصولات خود جذب نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۷:۲۴ ] [ طراح ]

استفاده از رسانه ي اينترنت و وب سايت ها ويژگي هاي زيادي دارد، از عمده اين ويژگي ها ميتوان مواردي در زمينه تجارت و تبليغات اشاره كرد.

وب سايت

امروزه با توجه به دسترسي بيشتر مردم به سايت ها و همچنين نياز به يك وب سايت مناسب جهت معرفي كار و معرفي نمونه كارهاي خود در بستر وب نياز به يك طراحي سايت مناسب مي باشد.با توجه به رقابتي كه در دنياي مجازي وجود دارد شما تنها با طراحي وب سايت استاندارد و با طراحي منحصر به فرد خواهيد توانست يك وب سايت مناسب جهت افزايش بازاريابي خود ايجاد كنيد.توجه داشته باشيد كه شركتي را كه براي طراحي سايت انتخاب ميكنيد يك شركت معتبر بوده و به اصول برنامه نويسي و سئو و طراحي سايت آشنا باشد حتي المقدور يك شركت ثبت شده باشد تا بتوانيد به آن اطمينان كنيد.

 در اينجا تعدادي از اين ويژگي ها را مطالعه مي نماييم:

1-      ديگر هيچگونه فاصله و محدوديت مكاني بين ما با كاربران وجود نخواهد داشت.

2-      اطلاعات و اخبار را مي توانيم به طور كامل و با جزئيات دقيق در اختيار كاربران قرار دهيم.

3-      كاربران نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را به راحتي در اختيار سايت ها و ساير كاربران قرار دهند.

4-      محدوديت زماني در انتقال اطلاعات بسيار كم و در مواردي حتي لحظه اي و آني شده است.

5-      در هر ساعت از شبانه روز از طريق وب سايت ها مي توانيم فعاليت هاي خود را انجام دهيم.

6-      تعداد مخاطبان ما از اين روش بسيار زيادتر خواهد شد.

7-      تغييرات نيز بسيار راحت و در كسري از زمان صورت خواهد گرفت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۷:۰۵ ] [ طراح ]

وب سايت ها را ما مي توانيم تا به امروز به سه نسل دسته بندي كنيم؛ البته اين نسل ها با توجه به سرعت پيشرفت علم در اين زمينه مي تواند در آينده خيلي بيشتر شود.

اين سه نسل را با هم مطالعه مي نماييم:

1-      نسل اول:

نسل اول وب سايت ها زماني بود كه فقط كاربران مي توانستند اطلاعات وب سايت ها را مشاهده كنند و امكان تغييرات و ايجاد محتوا در آنها را نداشتند، اطلاعات فقط توسط مديران وب سايت بر روي آن قرار مي گرفت. اصطلاحا اين وب سايت ها يك طرفه بودند. امروزه هنوز اين نسل از وب سايت ها با توجه به اينكه موج سوم و نسل هوشمند وب سايت ها در جهان عرضه شده اند، در بين شركت هايي با ساختار قديمي رواج دارند.

2-      نسل دوم:

نسل دوم وب سايت ها از زماني ايجاد شد كه نياز به اين موضوع كه در محتواي سايت بايد كاربران نقش داشته باشند، و تغييراتي ايجاد و مطالبي را به ثبت برسانند؛ اين نسل از وب سايت ها را وب سايت هاي مشاركتي نيز مي گويند. زيرا در ويرايش و نگارش محتوا هم مديران و هم كاربران دخالت دارند. در اين نسل فناوري هاي خوبي براي صفحات وب سايت طراحي شد. از اين نمونه فناوري آجاكس ( Ajax) كه فناوري براي بهبود در بالا آمدن صفحه و آپلود آن بدون بارگذاري كل صفحه بود؛ اين نسل نسل رايج اكثرا سايت هايي كه ما با آنها سركار داريم و از آنها استفاده كرده ايم مي باشند.

3-      نسل سوم:

نسل سوم كه در سالهاي اخير مهندسين فناوري اطلاعات براي طراحي سايت خود به سمت آن رفته اند، توليد وب سايت هاي هوشمند است كه بتوانند مخاطب خود را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار كند. وب سايت هاي تعريف شده در اين نسل بايد بتواند با توجه به صليقه و علايق كاربر مطالب و محتوا را در اختيار آنها قرار بدهد و مطابق صليقه كابر تغيير كند.

ولي استفاده از اين وب سايت ها هنوز همه گير نشده و تعدادي كمي از اين وب سايت ها در جهان مي توانيم مشاهده كنيم. در برنامه نويسي اين وب سايت ها از تكنولوژي هوش مصنوعي استفاده شده است و مي توان گفت اختراع اين تكنولوژي باعث به وجود آمدن اين ايده در طراحي سايت ها شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۲:۵۶:۴۸ ] [ طراح ]
بازاريابي اينترنتي چيست؟

بازاريابي مهمترين مسئله براي داشتن يك تجارت پر رونق مي باشد، در زمينه اينترنت نيز بازاريابي اينترنتي وجود دارد كه با آن در مقاله هاي اين بخش آشنا خواهيم شد. لطفا بازاريابي اينترنتي چيست، را مطالعه نماييد.

راز درآمد فوق العاده در بازاريابي اينترنتي چيست؟

سوالي ست كه شايد بسياري از كاربران اينترنتي علاقه داشته باشند جواب آن را بدانند، براي پاسخ به اين سوال، بر روي مقاله اين سوال كليك نماييد تا با، راز درآمد فوق العاده در اينترنت آشنا شويد.

قواعد بازاريابي اينترنتي چيست؟

هر كار قاعده و قانوني دارد، اگر مي خواهيد بازريابي اينترنتي مفيد و موثري داشته باشيد، قواعد بازاريابي اينترنتي چيست، را مطالعه نماييد.

 

چگونه يك سايت تجاري پر بازديد داشته باشيم؟

مسلما براي داشتن تجارت پر سود، نياز به مشتريان فراوان داريم؛ در اينترنت بازديد كنندگان صفحات وب سايت مي توانند تبديل به اين مشتريان شوند؛ براي آشنايي با روش هاي افزايش بازديد كننده براي سايت تجاري، مقاله چگونه يك سايت تجاري پر بازديد داشته باشيم؟ را مطالعه نماييد.

برند سازي چيست؟

يك مفهوم  مهم در تجارت، برند و نشان تجاري ما مي باشد. با مطالعه مقاله برند سازي چيست، مي توانيم با آن به طور كامل آشنا شويم و براي شركت خود برند را ايجاد نماييم.

در مقالات اين بخش با جواب پرسش هاي زير آشنا مي شويم كه مي توانيد با كليك بر روي هر كدام، جواب پرسش خود را بيابيد:

مزيت هاي برند سازي چيست؟

انواع برند سازي چيست؟

كمپين برند سازي چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۳:۴۵:۵۰ ] [ طراح ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب