سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 184
دیروز : 214
افراد آنلاین : 1
همه : 82160
چت باکس

برند سازي يا برندينگ مفهومي فراتر از مارك و نام شركت مي باشد. برند يك واژه و نام تجاري ست كه توانسته است كاملا جاي خود را در ذهن عموم مردم باز كرده و در خاطر آنها هك شده است.

فلسفه برند سازي امروزه گسترش فراواني يافته است؛ به طوري كه براي آن كمپين برند سازي ايجاد شده است، كه اين كمپين براي ايجاد يك برند به نكات زيادي توجه مي نمايد، از جمله جنبه هاي تصويري و حتي جنبه هاي شنيداري يك برند. حتي قسمت هايي بر روي تلفظ يك برند در زبان هاي مختلف مطالعه مي نمايند تا برندي را انتخاب نمايند كه در تمام زبان ها تلفظي يكسان داشته باشد. كارخانه كوكلا كولا كه داراي يكي از برند هاي معتبر در دنياست، قبل از انتخاب برند خود روي بسياري از اين مسائل توجه كرده و يك برند با اعتبار براي خود و نام شركت خود ايجاد نموده است.

در دنياي امروز بسياري از شركت ها كه فكر مي كنند مي توانند در زمينه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندي براي خود مي باشند كه بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بيندازد.

مي توانيم بگوييم اگر نام تجاري شركت ما تبديل به يك برند بشود، ديگر نيازي به تبليغات گسترده حتي نداريم. فقط نياز به تبليغاتي داريم كه نام برند ما بر سر زبان بماند.

براي تبديل شدن نام شركت و به يك برند و بر سر زبان افتاد نام تجاري يمان، كافي ست با طراحي سايت مناسب و بهينه سازي سايت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شركت و نام آن، اقدام به تبليغات براي خود نماييم.

در دنياي اينترنت اين كار را بازريابي اينترنتي مي نماميم كه با آن در مباحث قبل آشنا شديم. بازرايابي اينترنتي كمك شاياني به ما در تبديل شدن نام تجاري شركت ما به يك برند خواهد نمود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۳ ] [ ۰۳:۴۵:۳۰ ] [ طراح ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب