سئو-طراحي سايت
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 173
دیروز : 214
افراد آنلاین : 1
همه : 82149
چت باکس

تفاوت تبليغات و بازاريابي چيست؟
بسياري از  مديران و ديگر افراد تصور مي كنند كه بازاريابي وتبليغات هر دو به يك معنا هستند و فرقي با هم ندارند و به علت نداشتن دانش كافي نمي توانند بخوبي از اين دو بهره ببرند. اينكه هدف هر دوي آن ها يكسان است (افزايش مشتري و فروش محصولات) شكي نيست اما در عمل اين دو بطور كلي باهم متفاوتند.

تبليغات و يا Advertising  
به اقداماتي كه با صرفه هزينه همراه است و توسط شركت ها و يا ارگان هاي ديگر به منظور معرفي و نمايش محصولات و بيان عرضه خدمات به مشتريان فعال انجام ميگيرد را تبليغات مي گويند.

بازاريابي ويا Marketing    
شما فعاليت هايي براي آموزش و تشويق كاربران به استفاده از محصولات و بهرهمند شدن از خدمات شما و انتخاب شما از ميان ساير رقبا انجام مي دهيد كه عبارتند از شناخت مشتريان، پشتيباني و جلب رضايت مشتري براي سوق دادن استفاده مجدد از محصولات و همكاري دوباره با شما براي  بهرمندي از خدمات ارائه شده كه باعث تبديل شدن كاربران به مشتريان جديد و همچنين حفظ رضايت مشتريان قبلي خواهد شد.

كداميك مهمتراست؟
حال بخوبي متوجه شديم كه تبليغات زير شاخه اي از بازاريابي است و بازاريابي امري لازم براي وجود تبليغات به حساب ميايد و تبليغات مستقل از آن عمل نمي كند. تبليغات بخش مشخصي از محصولات و يا خدمات شما را به نمايش مي گذارد و اين يك تعين سياست است . براي درك بهتر مثالي براي شما ميزنيم :

براي انتخاب و تعيين شيوه تبليغات در ميان انواع مختلف راه هاي تبليغاتي اعم از تلويزيون، روزنامه ، مجله هلي محلي و امثال اين ها مبحث  بازاريابي مطرح مي شود.  برنامه ريزي، زمانبندي و محل قرار گيري بنر هاي تبليغاتي  از ديگر وظايف بازاريابي است. تبليغات پر اهميت ترين و البته پر هزينه ترين بخش در بازرايابي است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ آبان ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۱۱:۰۰ ] [ طراح ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب